Waar ?quote:
Ennuh Hoelang is gewoon een Chineesquote:
quote:
ow is geen chinees is iemand uit mongoliequote:
Dacht dat ie dood was. Maar nee dus, beter voor zijn vrouwtjequote:
je zal zijn ''vrouwtje'' toch zijnquote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Dacht dat ie dood was. Maar nee dus, beter voor zijn vrouwtje
mag ie lekker zelluf opknappenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:57 schreef FANN het volgende:
[..]
je zal zijn ''vrouwtje'' toch zijn![]()
meters strijkwerk
Ook als ie kleiner is heurquote:
Thanxquote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:59 schreef FANN het volgende:
[..]
Da's dus een pittig, vlot, speels, stoer kapsel.
Maak je geen zorgen Pieter, dit geldt voor vrouwenmensen. Jij mag hetquote:
Ja, neem zo'n lekker pottenkoppie.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:27 schreef FANN het volgende:
voor een kort pittig kapsel
Ik ken ze ook, echt waarquote:
tuinbroeken hou ik nie zo van ....quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:05 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja, neem zo'n lekker pottenkoppie.![]()
en koopt een tuinbroek
en van die plastic klompenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ken ze ook, echt waarIncl. kekke bril
Ik zie ze zelden, zou me niks verbazenquote:
ow dat krijgen we ook nog die mafkezen ....quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:18 schreef Coos het volgende:
Er zijn al weer wel plastic tieten te koop. Oranje plastic tieten voor de voetbal retards.
O, dan ga ik zeker kijken. Zag vorige week een volwassen man met twee bossen peen op zijn hoofd.quote:
Nee is nog oefen...vahaf de 11 is het voor echiequote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:22 schreef FANN het volgende:
[..]
is die zooi dan al bezig ?![]()
ik zie wel hele buurten versiert hier met die vlaggenzooi enzo
Ik zal dr ook wel ff naar toe zappenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:22 schreef Coos het volgende:
[..]
O, dan ga ik zeker kijken. Zag vorige week een volwassen man met twee bossen peen op zijn hoofd.![]()
gelijk sfeer
Hoezo en waar ? Kan ik debielen gratis kijkenquote:
Ik wil het allemaalquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:19 schreef FANN het volgende:
[..]
ow dat krijgen we ook nog die mafkezen ....
[ afbeelding ]
![]()
Ik kijk nog liever een gezellig psalmenzang programma van de EO.quote:
Sbs ^6quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoezo en waar ? Kan ik debielen gratis kijken
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:25 schreef hondjes het volgende:
[..]
Ik wil het allemaal![]()
Pruiken, brillen, shirts, opblaasbare handschoenen.....
Alleen geen oranje onderbroeken![]()
Thanksquote:
Lazanjaquote:
De tweede opwarm ronde is lekkerderderquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:32 schreef Laysa het volgende:
Ik had bami gemaakt...en die was echt goed te nassen![]()
Had je die voetbal smile dingen nou gezien Miep ?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:32 schreef Laysa het volgende:
Ik had bami gemaakt...en die was echt goed te nassen![]()
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Had je die voetbal smile dingen nou gezien Miep ?
Prop ze wel in je pm
Oranjequote:
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:42 schreef D. het volgende:
[..]
De OP, die ik vluchtig bekeken heb, doet me vermoeden dat het over vrouwelijk hoofdhaar gaat
He, jij, hoe'st met je F1 team?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:54 schreef remlof het volgende:
Korter dan ik het ooit heb gehad.
Waar moet ik me dan zorgen over makenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:53 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, dan raad ik voortaan door
en geen zorgen, ik zal het niet allemaal posten
Dat is wel gunstig.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:03 schreef Laysa het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)antocht__.html?p=8,2
Voor alle bofkonten
Zo had ik je ingeschat...ga lekker mieren neukenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:14 schreef D. het volgende:
[..]
Hoe weet je dat nou, dat heb ik je zojuist pas verteld?
Mierenneuken?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:16 schreef Laysa het volgende:
[..]
Zo had ik je ingeschat...ga lekker mieren neuken
je zal ze vast plettenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:19 schreef D. het volgende:
[..]
Mierenneuken?
Schat jij de mijne zo klein in dat dat gaat passen?
Nee dit is gewoon vanuit Rotterdamquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:33 schreef Marrije het volgende:
Tis nu echt begonnen begrijp ik?
Waarom hoor ik dan geen toeters in de buurt???
Dit is vriendschappelijk. Opwarmertje. Maar de echte fans zijn er klaar voor.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:33 schreef Marrije het volgende:
Tis nu echt begonnen begrijp ik?
Waarom hoor ik dan geen toeters in de buurt???
Die liggen helemaal in elkaar verstrengeld te slapen op een stoelquote:
Ik kom altijd langs de Kuip als ik van mijn werk kom, wat een malloten in oranje liepen er weer rondquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee dit is gewoon vanuit Rotterdam. Nog een dag of 10.
Waar de prioriteiten van die jongen liggen moge duidelijk zijnquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Dit is vriendschappelijk. Opwarmertje. Maar de echte fans zijn er klaar voor.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die liggen helemaal in elkaar verstrengeld te slapen op een stoel![]()
Hoe is het met jou?
Om te bespreken wat er nu moet komen ipv je infuusquote:
Ja...nah...ik vind het gewoon eng...dan gaat nl alles rechtstreeks naar je hart...incl infecties...aan de andere kant zou ik dan niet alle problemen meer hebben die ik nu heb...dus tja...en ze willen het al 4 jaar....ach...het moet want het moet...denk ikquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Om te bespreken wat er nu moet komen ipv je infuus![]()
Is zo'n port a cath nadeliger dan het infuus dat je nu hebt?
Ik heb met m'n "Jup Holland Jup" t-shirt aan gekeken met vrienden terwijl we aan de Jupiler zatenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Dit is vriendschappelijk. Opwarmertje. Maar de echte fans zijn er klaar voor.![]()
[ afbeelding ]
Erg hè... die heb ik ook!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb met m'n "Jup Holland Jup" t-shirt aan gekeken met vrienden terwijl we aan de Jupiler zaten
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb met m'n "Jup Holland Jup" t-shirt aan gekeken met vrienden terwijl we aan de Jupiler zaten
Kut, je hebt me doorquote:Op woensdag 2 juni 2010 00:37 schreef FANN het volgende:
[..]
![]()
eigenlijk is Remlof gewoon een hele gekke meid...
Hey mop, dikke kusquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:48 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja...nah...ik vind het gewoon eng...dan gaat nl alles rechtstreeks naar je hart...incl infecties...aan de andere kant zou ik dan niet alle problemen meer hebben die ik nu heb...dus tja...en ze willen het al 4 jaar....ach...het moet want het moet...denk ik
Behang?! Mij teveel werkquote:Op woensdag 2 juni 2010 08:41 schreef CarOnline het volgende:
Mogge.
Al behang uitgezocht Mera?![]()
Ik wel. Heb al een complete woonkamer make-over in mn hoofd.
Nu nog een flinke bak geld. Maar van een uitkering ga je dat niet redden
Nee, man, behang is tof!quote:Op woensdag 2 juni 2010 08:58 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Behang?! Mij teveel werk![]()
Maar wat zit er nu op je muur dan? Wel eens gedacht aan een muurschildering oid?
Behang is écht tof, dus hahaquote:Op woensdag 2 juni 2010 09:01 schreef Noek het volgende:
Behang is tof, Mera! Je bent ook nog eens haske creatief. Doe er wat mee!
Zo''n eentje met pilaren en plantenpotten.quote:Op woensdag 2 juni 2010 09:02 schreef CarOnline het volgende:
Muurschildering?![]()
Ik zie dan meteen zo'n foute terra cotta toscaans vergezicht voor me.
Wat bedoel jij dan?
Ja met kruik!quote:Op woensdag 2 juni 2010 09:04 schreef Noek het volgende:
[..]
Zo''n eentje met pilaren en plantenpotten.![]()
En zo'n Romeinse chick met een Duijts gewaad.
Ben je nog naar Action geweest?quote:Op woensdag 2 juni 2010 09:04 schreef Noek het volgende:
Ik ga plantjes voor buiten kopen vanochtend. Jazallig hoog!
Ik ook niet. Had wél tijd.quote:Op woensdag 2 juni 2010 09:08 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ben je nog naar Action geweest?
Ik niet. Had geen tijd.
Ik ga zo verder de zolder leegpakken. We hebben een aanhanger vandaag, dus fijn naar de stort.
Scheelt weer 34 ritjes, t kan nu in 1x. Of 2.
Oh, nou!quote:Op woensdag 2 juni 2010 09:09 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik ook niet. Had wél tijd.
Dat ga ik nu voor de plantjes doe.
Druk druk gekkenhuis. Is het niet heurlijk, al die vlijt.
Nee, zal wel weinig voor veel zijn want anders moet ik vast te ver rijden. Ik wil gewoon alle kleuren. Soms doe ik alleen roze of alleen paars. Nu wil ik alles. Lekker gek!quote:Op woensdag 2 juni 2010 09:11 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh, nou!
Straks wel een foto van je aankopen he! Waar ga je plantjes halen?
Ergens veel voor weinig?![]()
Nou, even mn helm en mn bergschoenen zoeken en ik ben weer klaar voor Operatie Zolder.
Oh ik dacht dat je ging meetenquote:Op woensdag 2 juni 2010 09:13 schreef Leandra het volgende:
Môgguh all.......![]()
Even een berichtje vanuit Drenthe, met een linkje naar m'n kloonpost over de NT-meting in OUD
Babytalk!quote:Op woensdag 2 juni 2010 09:13 schreef Leandra het volgende:
Môgguh all.......![]()
Even een berichtje vanuit Drenthe, met een linkje naar m'n kloonpost over de NT-meting in OUD
Doe ff foto's, ik moet nog een plantje voor bij de deur maar als ik zo'n winkel binnenstap heb ik al geen zin meerquote:Op woensdag 2 juni 2010 09:04 schreef Noek het volgende:
Ik ga plantjes voor buiten kopen vanochtend. Jazallig hoog!
Wie ister jarig dan en wanneer? De grote of de kleine?quote:Op woensdag 2 juni 2010 09:14 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee, zal wel weinig voor veel zijn want anders moet ik vast te ver rijden. Ik wil gewoon alle kleuren. Soms doe ik alleen roze of alleen paars. Nu wil ik alles. Lekker gek!![]()
Ja, ik maak wel foto's en wel hendig sjiek want er is één jarig hoera hoera deze week en ipv binnen versieren, ga ik de tuin doen. In oranje! Hij wil graag een pruik op z'n verjaardag.![]()
Zet em op hè, op die zolder. Go Go Go!
En dan?quote:Op woensdag 2 juni 2010 09:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Doe ff foto's, ik moet nog een plantje voor bij de deur maar als ik zo'n winkel binnenstap heb ik al geen zin meer.
Ja lekker hè, toen we gisteren onderweg in Amersfoort bij m'n ouders een plasstop maakten vond ik het daar al gruwelijk koud terwijl we hier met een heerlijk zonnetje de auto ingestapt waren, maar in Gouda was het helemaal erg....... liep ik daar zonder jas te riebelen in m'n shirtje met korte mouwenquote:Op woensdag 2 juni 2010 09:16 schreef Noek het volgende:
[..]
Babytalk!![]()
Wat ontzettend fijn. Geniet van de vakantie, prachtig weer en hé, Drenthe.
Als je nu eens een housewarming geeft, neem ik er één voor je mee.quote:Op woensdag 2 juni 2010 09:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Doe ff foto's, ik moet nog een plantje voor bij de deur maar als ik zo'n winkel binnenstap heb ik al geen zin meer.
Ja, goed plan.quote:Op woensdag 2 juni 2010 09:21 schreef Noek het volgende:
[..]
Als je nu eens een housewarming geeft, neem ik er één voor je mee.
En CarO ook. Dan heb je er al twee. Zo is het ook meer in balans ook.
Spul voor te vissen wil die ook maar dat was gedwongen zegt die. De kleine is vrijdag jarig.quote:Op woensdag 2 juni 2010 09:17 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Wie ister jarig dan en wanneer? De grote of de kleine?
Haha een pruik?! Dan zal de kleine wel jarig zijn.
Oh bij Action hebben ze pruiken. Hier hebben ze die alle 3 opgehad met Kanneginnedag.
Voor 2 euro ofzo![]()
Verder nog wensen of was het dat?
Ja, daarom geen behang maar wellicht eigen werkquote:Op woensdag 2 juni 2010 09:01 schreef Noek het volgende:
Behang is tof, Mera! Je bent ook nog eens haske creatief. Doe er wat mee!
Weet ik veel, wat je wil natuurlijk, ik ben zelf nogal fan van de 'Swirls'quote:Op woensdag 2 juni 2010 09:02 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nee, man, behang is tof!![]()
Er zit nu geruit behang op. En nu wil ik grijs, van Pip![]()
En een mooie grote kast met van die glazen deuren, voor mn (nog aan te schaffen) servies, t liefst in zwart maar wit past beter denk ik, en een zilveren stoel en en en!
Muurschildering?![]()
Ik zie dan meteen zo'n foute terra cotta toscaans vergezicht voor me.
Wat bedoel jij dan?
Best een idee, eigenlijk.quote:Op woensdag 2 juni 2010 09:21 schreef Noek het volgende:
[..]
Als je nu eens een housewarming geeft, neem ik er één voor je mee.
En CarO ook. Dan heb je er al twee. Zo is het ook meer in balans ook.
Kekke kast CarO en niet duur.quote:Op woensdag 2 juni 2010 09:13 schreef CarOnline het volgende:
Ik MOET deze kast trouwens![]()
http://shop.lentinkmeubel(...)l-49-zwart-1073.html
Oh ja, da's wel leuk.quote:Op woensdag 2 juni 2010 09:24 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja, daarom geen behang maar wellicht eigen werk![]()
[..]
Weet ik veel, wat je wil natuurlijk, ik ben zelf nogal fan van de 'Swirls'![]()
Zoiets:
[ afbeelding ]
Mooi alternatief voor als je niet wilt of kunt behangen, en je bent ook nog eens helemaal vrij in hoe het dan wordt enzoMaar met ruitjes behang is het misschien wat minder mooi
Het was ook maar een idee
Haha, gadverdamme, madenkaas! Madenworst, madenkippepoten en madenboter.quote:Op woensdag 2 juni 2010 09:24 schreef Noek het volgende:
[..]
Spul voor te vissen wil die ook maar dat was gedwongen zegt die. De kleine is vrijdag jarig.
Een pruik en een bakje maden. Feest!![]()
Hij vindt het echt geweldig en die maden moeten in de koelkast. Nog niet misschien. Sodemieter op zeg. Die pruik mag wel in de koelkast. Flexibel!![]()
Anyway, mooi weer, bbq en lampionnetjes in de tuin. Ik wil zelf cheesecake maken morgen. Heeft u daar toevallig nog een groot recept van?
Ja leuk. Liesje wil hem wel voor je jatten.quote:Op woensdag 2 juni 2010 09:13 schreef CarOnline het volgende:
Ik MOET deze kast trouwens![]()
http://shop.lentinkmeubel(...)l-49-zwart-1073.html
Als Teun er maar niet in gaat zittenquote:Op woensdag 2 juni 2010 09:31 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja leuk. Liesje wil hem wel voor je jatten.
quote:Op woensdag 2 juni 2010 09:33 schreef CarOnline het volgende:
8 digestives
2 eieren, 1 eigeel
50 gram boter
creme fraiche maar ik weet niet meer hoeveel
3 bakjes philadelphia (of die goedkope variant)
vanille, in zo'n flesje van Oetker (martens, bernard, snuggles) 3 druppels ofzo
en eh oh ja, frambozen.
Digestives kruimelen, boter smelten, mengen en 5 minuten afbakken.
Ah dis ook niks, ik zoek wel even!
Ja, echt zo mooiquote:Op woensdag 2 juni 2010 09:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kekke kast CarO en niet duur.
Btw, ik dacht je alweer werk had of vergis ik me?![]()
Jaaa maar ZO veel werkquote:Op woensdag 2 juni 2010 09:24 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja, daarom geen behang maar wellicht eigen werk![]()
[..]
Weet ik veel, wat je wil natuurlijk, ik ben zelf nogal fan van de 'Swirls'![]()
Zoiets:
[ afbeelding ]
Mooi alternatief voor als je niet wilt of kunt behangen, en je bent ook nog eens helemaal vrij in hoe het dan wordt enzoMaar met ruitjes behang is het misschien wat minder mooi
Het was ook maar een idee
Bedankt!quote:Op woensdag 2 juni 2010 09:44 schreef CarOnline het volgende:
Gevonden!
http://www.bbcgoodfood.co(...)raspberry-cheesecake
"Mieters".quote:Op woensdag 2 juni 2010 08:57 schreef Noek het volgende:
Gert, die is ook leuk. Dood aan de flessengooiers.
Hier gisteren: Hallo, mieterse vrouw.
Whut??
Ik zat er niet zo heel ver naastquote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:13 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik schat in dat ik eind volgende week kan posten "'t Was leuk, 't was enerverend, maar 't is finito"
quote:Op zondag 23 mei 2010 17:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Als dit geen Femme Fatale is, dan weet ik het niet meer![]()
Maar ze is zo verdomd leuk, ik ga altijd compleet plat voor dat soort types
En zo is het!quote:Op zondag 23 mei 2010 17:45 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Het is feest, deep down weet je dat het huilen gaat worden.
Technisch heb je daar gelijk in. Alhoewel, er zijn altijd gradaties in incompatibel zijn.quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:33 schreef Disana het volgende:
Waarom heb je gefaald dan? Het is toch gewoon een kwestie van incompatibiliteit?
quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:39 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Technisch heb je daar gelijk in. Alhoewel, er zijn altijd gradaties in incompatibel zijn.
In dit geval betrof het van mijn kant pure verliefdheid die zij niet in dezelfde puurheid terug kon geven. Ik ben te weinig vent om daar boven te kunnen staan en dat te laten voor wat het is. Het begon te vreten en te knagen, het zoog steeds meer, ik trok het niet meer.
Zoiets dus of zo.quote:
Ik vind dat niet zo raar, temeer omdat ze er geen been in ziet het met meerdere mensen tegelijk te doen en daarbij ook nog gebonden mensen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:39 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Technisch heb je daar gelijk in. Alhoewel, er zijn altijd gradaties in incompatibel zijn.
In dit geval betrof het van mijn kant pure verliefdheid die zij niet in dezelfde puurheid terug kon geven. Ik ben te weinig vent om daar boven te kunnen staan en dat te laten voor wat het is. Het begon te vreten en te knagen, het zoog steeds meer, ik trok het niet meer.
Regelt ze het toch lekker zelf.quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:49 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zoiets dus of zo.
Krijgt zij weer gelijk, we zouden zeilen aanstaande zaterdag. Haar woorden van vorig weekend met betrekking tot die activiteit "Beloof het mij niet, maar neem mij gewoon mee! Het wordt mij beloofd vanaf mijn veertiende en het wordt keer op keer niet nagekomen". Lullig wel
Komt vast wel iets beters voorbij, dat het ook wederzijds is zeg maar.quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jammer? Dood- en doodzonde![]()
Maar ja, zij is zij en ik ben ik
Ik vind je te hard in haar richting Disana. Ze is echt veel meer dan dat!quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind dat niet zo raar, temeer omdat ze er geen been in ziet het met meerdere mensen tegelijk te doen en daarbij ook nog gebonden mensen.
Nou ja, jammer maar je hebt in elk geval een avontuurtje gehad.
De tijd geeft uiteindelijk antwoorden op alle vraagstukkenquote:Op woensdag 2 juni 2010 10:51 schreef Marrije het volgende:
[..]
Komt vast wel iets beters voorbij, dat het ook wederzijds is zeg maar.
quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:55 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik vind je te hard in haar richting Disana. Ze is echt veel meer dan dat!![]()
En ja, ik heb mijn avontuur gehad. Het was groots, nu mijzelf maar weer bij de lurven pakken en doorgaan.
Ben ik hard of is de waarheid hard: ze neemt het niet zo nauw met de gevoelens van anderen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:55 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik vind je te hard in haar richting Disana. Ze is echt veel meer dan dat!![]()
En ja, ik heb mijn avontuur gehad. Het was groots, nu mijzelf maar weer bij de lurven pakken en doorgaan.
Ja, ook dat natuurlijk. Maar iemand die in haar vrije tijd ook als moeder wil fungeren voor een licht verstandelijk gehandicapte die geen ouders meer heeft, en daar wekelijks mee op pad gaat, dagelijks contact mee heeft (en niet zoals andere mensen in dezelfde rol 2 uurtje per week, alhoewel daar natuurlijk ook niets op tegen is) die vind ik toch wel bizonder.quote:
Ze is vanaf het begin eerlijk en open geweest, over alles. Dat ik er mee aan de haal ga is niet haar probleem, maar de mijne. Vanaf het begin heeft ze gezegd dat ze verliefd is op een voor haar onbereikbare man. Dat ik er niet naar wilde luisteren, is mijn probleem. Zij kan er volgens niets aan doen dat ze mij ook leuk, lief, aardig, grappig en de moeite waard vindt. Ik had vanaf het begin nee kunnen zeggen, maar ging er volledig in op, omdat het heerlijk was. Nu trek ik het niet meer en stopt het.quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Ben ik hard of is de waarheid hard: ze neemt het niet zo nauw met de gevoelens van anderen.
Mooier kan het bijna niet toch???quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:10 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Iemand die niet bij voorbaat inkleurt, alles open laat, niet oordeelt, die vind ik sowieso bijzonder. Ze is bijzonder omdat geen verwachtingspatronen kent of heeft..
Nierstenen zijn nóg pijnlijker Meraquote:Op woensdag 2 juni 2010 11:02 schreef MeraViglioSa het volgende:
Nou sterkte Teun, bijna niets zo pijnlijk als onbeantwoorde liefde.
Maar als ik het zo lees dan klinkt het alsof ze compleet over je heen walste, dus wat dat betreft ben je beter af.
Ik wil er geen discussiepunt van maken, maar eerlijkheid en lekker je gevoelens volgen als een fladdervlindertje kunnen voor anderen snoeihard zijn.quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ze is vanaf het begin eerlijk en open geweest, over alles. Dat ik er mee aan de haal ga is niet haar probleem, maar de mijne. Vanaf het begin heeft ze gezegd dat ze verliefd is op een voor haar onbereikbare man. Dat ik er niet naar wilde luisteren, is mijn probleem. Zij kan er volgens niets aan doen dat ze mij ook leuk, lief, aardig, grappig en de moeite waard vindt. Ik had vanaf het begin nee kunnen zeggen, maar ging er volledig in op, omdat het heerlijk was. Nu trek ik het niet meer en stopt het.
Daar heb je wel gelijk in. Het is ook snoeihard. De vraag is alleen bij wie je die verantwoordelijkheid neer moet leggen. Ik schreef op dag twee of drie al dat alle signalen bij mij op rood stonden en toch ga ik er in mee. Dat is dan toch mijn eigen verantwoordelijkheid?quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik wil er geen discussiepunt van maken, maar eerlijkheid en lekker je gevoelens volgen als een fladdervlindertje kunnen voor anderen snoeihard zijn.
Ja, maar je lijkt haar geen verantwoordelijkheid voor háár gedrag toe te schrijven omdat ze zo'n fijn impulsief gevoelsmens is. Ik vind dat geen excuus voor een volwassen vrouw.quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Daar heb je wel gelijk in. Het is ook snoeihard. De vraag is alleen bij wie je die verantwoordelijkheid neer moet leggen. Ik schreef op dag twee of drie al dat alle signalen bij mij op rood stonden en toch ga ik er in mee. Dat is dan toch mijn eigen verantwoordelijkheid?
Natuurlijk is ze verantwoordelijk voor haar eigen gedrag. Maar wat moet en kan ik haar dan verwijten? Dat ze keer op keer bij mij voor de deur stond omdat ze mij lief, leuk, grappig en aardig vindt? Ik vind dat een lastige. Ik denk ook af en toe "Je bent het type dat mannen het hoofd op hol brengt met je mooie kijkertjes en je maniertjes".quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, maar je lijkt haar geen verantwoordelijkheid voor háár gedrag toe te schrijven omdat ze zo'n fijn impulsief gevoelsmens is. Ik vind dat geen excuus voor een volwassen vrouw.
Dat van die maniertjes... ik schat zomaar in dat ik gehakt van haar 'spontane lieve' gedrag zou maken als ik haar in actie zou kunnen zien. Vrouwen hebben dat meestal prima door, met name als ze een man hebbenquote:Op woensdag 2 juni 2010 11:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Natuurlijk is ze verantwoordelijk voor haar eigen gedrag. Maar wat moet en kan ik haar dan verwijten? Dat ze keer op keer bij mij voor de deur stond omdat ze mij lief, leuk, grappig en aardig vindt? Ik vind dat een lastige. Ik denk ook af en toe "Je bent het type dat mannen het hoofd op hol brengt met je mooie kijkertjes en je maniertjes".
Maar hey, dan geef ik een oordeel terwijl het heel goed kan zijn ze oprecht mij lief, leuk, aardig en fijn vindt om naast mij te zitten. Eén en ander met de overtuiging dat het moet kunnen om elkaar in het nu het leven aangenaam te maken zonder alvast zes weken in het voren te plannen en alles open te laten. En eigenlijk vind ik dat ze daarin gelijk heeft. Ze hanteert het groeiproces zonder verwachtingen te scheppen.
Er zijn plenty mensen die wel van alles beloven, voor nu, later, altijd en eeuwig en dat keer op keer niet nakomen. Maar goed, die mensen geven de gewenste antwoorden en schijnbaar vinden wij dat we dat nodig hebben, ook al komt wat er gezegd is bijna nooit uit. Zij laat het open, fair enough. Ik kan het niet hanteren, mijn probleem.
Het was hemels Jian en ik ga het missenquote:Op woensdag 2 juni 2010 11:44 schreef Jian het volgende:
Veruit de meeste relaties draaien, hoe je het ook wendt of keert, om "bezit" ..... maar sommige mensen laten zich nu eenmaal niet bezitten ....
Was het fijn Teun ? ..... Moooooi !
Het was feest, exact twee weken, vanaf de eerste ontmoeting tot de laatste. Te kort om er lang mee rond te blijven lopen, te lang om het direct te kunnen vergeten.quote:
Dat is mooi. Zo gaat het met vakantieliefdes ook, en daar denk je met plezier aan terug.quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Het was feest, exact twee weken, vanaf de eerste ontmoeting tot de laatste. Te kort om er lang mee rond te blijven lopen, te lang om het direct te kunnen vergeten.
Ik vind mijzelf minder stoer Heksje. Ik had er liever geen stop op gezet, ik had het veel liever gehad dat ik het zou kunnen hanteren. Dat was voor mij de echte victorie geweest en dan had ik het gevoel gehad dat ik een echte stap zou hebben gezet.quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:48 schreef Toverheks het volgende:
vind het wel stoer van Teun, hij wist waar hij aan begon, en heeft er zelf weer een stop op gezet, moet je ook maar kunnen hoor als je hoteldebotel verliefd bent.
Niks stappen zetten... Je had gewoon moeten genieten van wat je had, dat was er nu ws. nog geweest als je een beetje geduld had gehadquote:Op woensdag 2 juni 2010 11:54 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik vind mijzelf minder stoer Heksje. Ik had er liever geen stop op gezet, ik had het veel liever gehad dat ik het zou kunnen hanteren. Dat was voor mij de echte victorie geweest en dan had ik het gevoel gehad dat ik een echte stap zou hebben gezet.
nee Teun, ik zie het juist anders, stel je was ermee doorgegaan, maar met in je achterhoofd ik ben niet de enigste, en ik denk vrouwelijk he, dat een man toch meer voor zichzelf kiest dan verliefd en zijn kwakkie kwijt kunnen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:54 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik vind mijzelf minder stoer Heksje. Ik had er liever geen stop op gezet, ik had het veel liever gehad dat ik het zou kunnen hanteren. Dat was voor mij de echte victorie geweest en dan had ik het gevoel gehad dat ik een echte stap zou hebben gezet.
Ik heb genoten en ik had geen geduld.quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:56 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Niks stappen zetten... Je had gewoon moeten genieten van wat je had, dat was er nu ws. nog geweest als je een beetje geduld had gehad
Ik wist er wel van maar ik heb geen Hyves en heb het er ook niet voor overquote:Op woensdag 2 juni 2010 12:02 schreef Toverheks het volgende:ff wat anders, er begint nu een hyves lijsttrekkers debat, politieke kopstukken daar kan je mee chatten, of je kan het volgen via de HyvesChat.
Vanavond begint ook het Twittergedoe met lijsttrekkers.
denk post het ff voor degene die de politiek volgt op de voet.
Loas kiekn dan!quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:00 schreef Noek het volgende:![]()
Komt hoor, Piet! De action slurpte echt alle tijd op. Waarom gebruken ze daar allemaal blauwe mascara of missen ze tanden? Er werkte één jongen en daar hadden ze net zinloos geweld op toegepast geloof ik. Zijn hoofd was één hechting of pleister.
Volgens mij denken ze serieus dat ze met hun tijd meegaanquote:Op woensdag 2 juni 2010 12:02 schreef Toverheks het volgende:ff wat anders, er begint nu een hyves lijsttrekkers debat, politieke kopstukken daar kan je mee chatten, of je kan het volgen via de HyvesChat.
Vanavond begint ook het Twittergedoe met lijsttrekkers.
zelfbeschermingquote:Op woensdag 2 juni 2010 11:48 schreef Toverheks het volgende:
vind het wel stoer van Teun, hij wist waar hij aan begon, en heeft er zelf weer een stop op gezet, moet je ook maar kunnen hoor als je hoteldebotel verliefd bent.
ik kan me wel voorstellen dat dat genieten wat minder wordt als het steeds langer duurt dat het niet wederzijds isquote:Op woensdag 2 juni 2010 11:56 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Niks stappen zetten... Je had gewoon moeten genieten van wat je had, dat was er nu ws. nog geweest als je een beetje geduld had gehad
mwoah ik weet niet of dat nou een stap in de goede richting geweest zou zijnquote:Op woensdag 2 juni 2010 11:54 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
ja, ik volg alleen jullie en af en toe op tv wat ze weer allemaal beloven en slap ouwehoeren, pm.de al naar Disana dat (omdat ze geen hyves heeft en zij alles volgt) dat ze wel ff mijn naam en wwoord van hyves mag gebruiken.quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Volgens mij denken ze serieus dat ze met hun tijd meegaan
Je ging toch voor verf en meuk?quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:06 schreef CarOnline het volgende:
Ik weet alleen niet meer waarom ik ook alweer wilde gaan.
Lampionnen, glowsticks (quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:06 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Loas kiekn dan!
Ik ga denk ik vanmiddag.
De zolder is nu voor de helft leeg, dus er kan mooi weer wat bij op![]()
Ik weet alleen niet meer waarom ik ook alweer wilde gaan.
quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:10 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Onmacht, zelfbescherming, pijn. De hele reutemeteut
Ze zijn allemaal gek, Heks, allemaal gek.quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:12 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja, ik volg alleen jullie en af en toe op tv wat ze weer allemaal beloven en slap ouwehoeren, pm.de al naar Disana dat (omdat ze geen hyves heeft en zij alles volgt) dat ze wel ff mijn naam en wwoord van hyves mag gebruiken.maar hoeft niet, ja ach ze maken gebruik van de media enzo, hyves en twitter en ja in deze tijd bereik je meer mensen op dat soort mediums als dat je blommetjes gaat uitdelen op de markt.
Niet eens kunstblommen?quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:12 schreef Noek het volgende:
Lampionnen, glowsticks (), hele grote balonnen, vaatdoeken en chocolade! 2 tassen, 30 euro!
Oh ja 2 pruiken! Eén lang maar als die zich lekker vlot wil voelen, heb ik ook nog een korte gekocht.
Nah!
Ik geloof helemaal niks, noppes, nada van wat die gasten zeggen, heksje. Ze doen maar wat.quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:12 schreef Toverheks het volgende:
ja, ik volg alleen jullie en af en toe op tv wat ze weer allemaal beloven en slap ouwehoeren, pm.de al naar Disana dat (omdat ze geen hyves heeft en zij alles volgt) dat ze wel ff mijn naam en wwoord van hyves mag gebruiken.maar hoeft niet, ja ach ze maken gebruik van de media enzo, hyves en twitter en ja in deze tijd bereik je meer mensen op dat soort mediums als dat je blommetjes gaat uitdelen op de markt.
Glowsticks? Zijn dat die dingen waar je armbanden van kan maken en zo?quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:12 schreef Noek het volgende:
)
[..]
Lampionnen, glowsticks (), hele grote balonnen, vaatdoeken en chocolade! 2 tassen, 30 euro!
Oh ja 2 pruiken! Eén lang maar als die zich lekker vlot wil voelen, heb ik ook nog een korte gekocht.
Nah!
quote:
Die glowsticks zijn zo ongeveer het eerste wat ik zie als ik binnenkom in de Actionquote:Op woensdag 2 juni 2010 12:21 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Glowsticks? Zijn dat die dingen waar je armbanden van kan maken en zo?
Glow in teh Dark? Die?
Wel jongens pruiken? Of kan ie nu 2 staartjes.
Goeie vangst dus! Ik moet voor tuinlampies, nu weet ik het weer.
Maar ik heb niet zoveel zin. Ga denk ik vanmiddag ff naar de stad hier in de buurt.
Hebben ze P2
Ik ook, maar na twee weken al opgevenquote:Op woensdag 2 juni 2010 12:10 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik kan me wel voorstellen dat dat genieten wat minder wordt als het steeds langer duurt dat het niet wederzijds is
ik zou aardig afknappen als ik moest horen hoe verliefd ze op een ander is en daar dan ook nog mee het bed induikt. Vind ik 2 weken nog lang vol gehouden.quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:24 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik ook, maar na twee weken al opgevenVoor hetzelfde geld heeft ze gewoon ff nodig om over de brug te komen met d'r gevoel.
Of een kwestie van hoe sterk je bent in het voor elkaar krijgen wat je wil.quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:28 schreef Disana het volgende:
Het lijkt me ook een kwestie van zelfrespect: tot hoe ver laat je met je sollen.
Je meent het?quote:
Er lijkt mij weinig te scoren bij een doldwaas gevoelig vrouwmens dat met jan en allemaan het bed induiktquote:Op woensdag 2 juni 2010 12:31 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Of een kwestie van hoe sterk je bent in het voor elkaar krijgen wat je wil.
Nou en, ik heb geen zin om te legen en bovendien een stuk of vier email adressen waar je nog veel meer in kwijt kunt dan in zo'n PM, leef je uitquote:Op woensdag 2 juni 2010 12:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik ken een heel lief meisje, met heul fijne krulletjes en een volle inbox.
In een van je eerste post hierover, zei je al, dit duurt hooguit 3 maanden.quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:31 schreef Teun_ZHV het volgende:
Voor alle aagjes
[..]
Ik zat er niet zo heel ver naast
[..]
[..]
En zo is het!
* Was uiteindelijk niet mans genoeg om haar te kunnen handelen. Het was feest tot gisteravond 23:00 uur. Om 23:30 heb ik haar buiten de deur gezet.
Ze is een prachtig mooi mens, ik kan er eigenlijk geen genoeg van krijgen maar ik heb gefaald en mijzelf verloren. Wat blijft zijn de prachtige herinneringen.
Als ze echt zo bijzonder is als Teun zegt, lijkt me dat wel degelijk de moeite waard. Sommige vrouwen hebben gewoon even tijd nodig voor ze weten wat ze willen enzo, die tijd kun je dan mooi gebruiken om haar te overtuigen dat jij het bent wat zij wil. Wie heeft de touwtjes dán in handenquote:Op woensdag 2 juni 2010 12:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Er lijkt mij weinig te scoren bij een doldwaas gevoelig vrouwmens dat met jan en allemaan het bed induikt
Nah ja, misschien werkt zoiets voor je als je graag touwtjes in handen hebt. Geef mij maar een vrij gekozen, vrijwillige en gelijkwaardige relatiequote:Op woensdag 2 juni 2010 12:35 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Als ze echt zo bijzonder is als Teun zegt, lijkt me dat wel degelijk de moeite waard. Sommige vrouwen hebben gewoon even tijd nodig voor ze weten wat ze willen enzo, die tijd kun je dan mooi gebruiken om haar te overtuigen dat jij het bent wat zij wil. Wie heeft de touwtjes dán in handen
Over je eigen leven bedoel ik, mutsquote:Op woensdag 2 juni 2010 12:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Nah ja, misschien werkt zoiets voor je als je graag touwtjes in handen hebt. Geef mij maar een vrij gekozen, vrijwillige en gelijkwaardige relatie
Bakvis .....quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:35 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Als ze echt zo bijzonder is als Teun zegt, lijkt me dat wel degelijk de moeite waard. Sommige vrouwen hebben gewoon even tijd nodig voor ze weten wat ze willen enzo, die tijd kun je dan mooi gebruiken om haar te overtuigen dat jij het bent wat zij wil. Wie heeft de touwtjes dán in handen
Dankjewelquote:Op woensdag 2 juni 2010 12:37 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Over je eigen leven bedoel ik, muts
volgens mij zitten we aardig op 1 lijnquote:Op woensdag 2 juni 2010 12:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Er lijkt mij weinig te scoren bij een doldwaas gevoelig vrouwmens dat met jan en allemaan het bed induikt
Behalve dat ik een typfout maakte.quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:40 schreef Marrije het volgende:
[..]
volgens mij zitten we aardig op 1 lijn
Dit wordt dan drie op 1 lijn...quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:40 schreef Marrije het volgende:
[..]
volgens mij zitten we aardig op 1 lijn
Of om bijna dagelijks horen "Wij passen echt niet bij elkaar, we zijn een raar setje" om gelijk daarna weer verder te gaan met heerlijke lichamelijke activiteiten. Afstoten-aantrekken, ziek of naïef? Hoe dan ook, ik kon er niet meer boven gaan staan en schoot er steeds doorheen. Vind mijzelf wel wat zwak dat ik het niet kon hanteren. Zij had de hele tijd de controle, ik had hem niet.quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:27 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik zou aardig afknappen als ik moest horen hoe verliefd ze op een ander is en daar dan ook nog mee het bed induikt. Vind ik 2 weken nog lang vol gehouden.
Doe maar 4.quote:
Disana, ik was haar vierde of vijfde man in 46 jaar. Mijn teller staat wat dat betreft vele malen hoger. Jan en alleman is echt niet op haar van toepassingquote:Op woensdag 2 juni 2010 12:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat ..naief ..zou ik maar vergeten, als ik jou was.quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:44 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Of om bijna dagelijks horen "Wij passen echt niet bij elkaar, we zijn een raar setje" om gelijk daarna weer verder te gaan met heerlijke lichamelijke activiteiten. Afstoten-aantrekken, ziek of naïef? Hoe dan ook, ik kon er niet meer boven gaan staan en schoot er steeds doorheen. Vind mijzelf wel wat zwak dat ik het niet kon hanteren. Zij had de hele tijd de controle, ik had hem niet.
o my god, have mercy !quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:44 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zij had de hele tijd de controle, ik had hem niet.
Ik denk nooit zo heel goed na hoor. Intuïtief doe ik ook maar wat. 't Gaat meestal vanzelf. Wat ik wel heb zijn alarmbellen die afgaan maar ik ben een kei in het willens en wetens negeren van die dingen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:46 schreef Toverheks het volgende:moet eigenlijk een beetje glimlachen, we hebben allemaal een mening over Teun, maar denk dat teun heus wel goed heeft nagedacht van wat hij er mee zou doen, verder gaan of ermee stoppen.
Nee,voor haar ego.quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:49 schreef Jian het volgende:
[..]
o my god, have mercy !
Ze heeft je gewoon gebruikt voor de sex, je was gewoon haar toyboy
Speaking about: die oranje jurkjes zijn uitverkocht!quote:
We zullen het nooit echt weten Jian. Ik denk dat het niet zo is, maar 't kan wel zo zijn.quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:49 schreef Jian het volgende:
[..]
o my god, have mercy !
Ze heeft je gewoon gebruikt voor de sex, je was gewoon haar toyboy
Echtquote:Op woensdag 2 juni 2010 12:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Speaking about: die oranje jurkjes zijn uitverkocht!
Met de nadruk op 'man'.quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:45 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Disana, ik was haar vierde of vijfde man in 46 jaar. Mijn teller staat wat dat betreft vele malen hoger. Jan en alleman is echt niet op haar van toepassing
Hoe kut is dat! ik heb zelf al een Jup Holland Jup shirt maar het vrouwelijk gezelschap moet ook wat!quote:
oh wat een ramp, wat ga je nu aantrekken dan voor oranje outfitjequote:Op woensdag 2 juni 2010 12:51 schreef Gert het volgende:
[..]
NOeeeeeeeeeeees!quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik geloof haar echtquote:Op woensdag 2 juni 2010 12:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Met de nadruk op 'man'.
En toevalligerwijs zijn twee van die mensen gebonden. Geloof je het echt zelf?
Misschien, maar ik lees hier allemaal veroordelingen, maar als ik het goed van Teun begrepen heb is ze vanaf het begin eerlijk geweest, heeft ze nooit een "commitment" gedaan. Dat is dus haar keuze, ja haar keuze, accepteer het of stop ermee als je daar niet mee leven kan, dat laatste heeft Teun dus gedaan. Niks mis meequote:
Nou ja, hoe dan ook, over is over en volg gewoon je verstand inplaats van je hart, en als ik gewoon eerlijk ben Teun, zulke vrouwen zullen nooit genoeg hebben aan 1 man, ze kan leuk, lief en aardig wezen, humor hebben en met je op 1 lijn zitten, maar als ze nu al een beetje in de ronte fladderd zal ze dat altijd blijven doen, zulke vrouwen hebben gewoon niet genoeg aan 1 vent, die willen spanning en kijken hoever ze kunnen gaan.quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik denk nooit zo heel goed na hoor. Intuïtief doe ik ook maar wat. 't Gaat meestal vanzelf. Wat ik wel heb zijn alarmbellen die afgaan maar ik ben een kei in het willens en wetens negeren van die dingen.
Ohoh,,mannen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:58 schreef Jian het volgende:
[..]
Misschien, maar ik lees hier allemaal veroordelingen, maar als ik het goed van Teun begrepen heb is ze vanaf het begin eerlijk geweest, heeft ze nooit een "commitment" gedaan. Dat is dus haar keuze, ja haar keuze, accepteer het of stop ermee als je daar niet mee leven kan, dat laatste heeft Teun dus gedaan. Niks mis mee
Nou hè hè.. dat moet 'm dus gaan worden. "Beessies". Natuurlijk weer met die leuke kalende meneer. Die overigens hele nare dingen met zwerfkatjes doet in z'n schuur, maar dát vertellen ze er niet bij.quote:
Ik heb vorige week besteld en het is vandaag binnen gekomenquote:Op woensdag 2 juni 2010 12:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat klopt. Teun weet nog altijd het beste hoe het echt zat, ook al heeft hij waarschijnlijk geen idee. Hij heeft ook niet voor niets die alarmbelletjes, en ja wat je daarmee doet is ieder voor zich, hebben wij niets over te zeggen gelukkigquote:Op woensdag 2 juni 2010 12:46 schreef Toverheks het volgende:
moet eigenlijk een beetje glimlachen, we hebben allemaal een mening over Teun, maar denk dat teun heus wel goed heeft nagedacht van wat hij er mee zou doen, verder gaan of ermee stoppen.
leuk en leuke reklame, ja is weer iets anders dan een wuppie, en deze kan je ook leuk in je haar vast zetten, (voor meisjes dan he) nou ach, alle moeders en oma`s naar de AHquote:
Op marktplaats flikkeren! Heb je geen hypo meer nodig!quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:09 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik heb vorige week besteld en het is vandaag binnen gekomen![]()
[..]
Teun en alleman danquote:Op woensdag 2 juni 2010 12:45 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Disana, ik was haar vierde of vijfde man in 46 jaar. Mijn teller staat wat dat betreft vele malen hoger. Jan en alleman is echt niet op haar van toepassing
Ik vind het niks erg om af en toe om de vinger van een vrouw gewonden te worden ...... en ik doe gewoon net of ik het niet doorziequote:Op woensdag 2 juni 2010 13:07 schreef hondjes het volgende:
[..]
Ohoh,,mannen.
Dit doorzien vrouwen gelijk, dit eerlijke gedrag om vervolgens de mannen om de vinger te winden...
Geeft allemaal niks, Teun heeft genoten en is er nu klaar mee.
Dus kan ik nu rustig gaan strijken.
tot laterzzzzzzzzzzz
Natuurlijk, daarvoor zit ik hier, om mijn mening niet onder stoelen of banken te stekenquote:Op woensdag 2 juni 2010 12:46 schreef Toverheks het volgende:moet eigenlijk een beetje glimlachen, we hebben allemaal een mening over Teun, maar denk dat teun heus wel goed heeft nagedacht van wat hij er mee zou doen, verder gaan of ermee stoppen.
en ach Teun, denk maar zo, was ff leuk en er komt heus wel weer wat op je pad, en zo niet, je bent toch ook wel gelukkig in je eentje.
oranje t-shirt xl, riempie er omheen, klaar.quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Geen idee, time will tell. Ik wil haar voorlopig even niet zien omdat ik het niet kan hanteren. Misschien over een paar weken maar eens een glas wijn drinken.quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:02 schreef Copycat het volgende:
Heb je er wel een mooie vriendschap aan overgehouden? Ook dat is veel waard immers. Plus de herinnering ... die blijft.
Of is de vriendschapsdeur met een enorme knal dichtgeslagen?
. . .en weer samen in bed (of de jacuzzi) belanden?quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:19 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Geen idee, time will tell. Ik wil haar voorlopig even niet zien omdat ik het niet kan hanteren. Misschien over een paar weken maar eens een glas wijn drinken.
Je hebt het wel aardig doorquote:Op woensdag 2 juni 2010 12:58 schreef Jian het volgende:
[..]
Misschien, maar ik lees hier allemaal veroordelingen, maar als ik het goed van Teun begrepen heb is ze vanaf het begin eerlijk geweest, heeft ze nooit een "commitment" gedaan. Dat is dus haar keuze, ja haar keuze, accepteer het of stop ermee als je daar niet mee leven kan, dat laatste heeft Teun dus gedaan. Niks mis mee
quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:00 schreef Noek het volgende:![]()
Komt hoor, Piet! De action slurpte echt alle tijd op. Waarom gebruken ze daar allemaal blauwe mascara of missen ze tanden? Er werkte één jongen en daar hadden ze net zinloos geweld op toegepast geloof ik. Zijn hoofd was één hechting of pleister.
Zolang de consument inderdaad braaf 5000 euro aan boodschappen doet om een setje bij elkaar te sparen, zal een supermarkt die actie blijven aanbieden. Geloof me, er is erg veel vraag naarquote:Op woensdag 2 juni 2010 13:14 schreef Toverheks het volgende:
Bij kassa waren de winkelketens die aan de oranje gekte meededen, wat je er allemaal voor moet opeten om aan de beoogde beestjes te komen, varieerde van 2000 euro tot wel 5000 euro aan boodschappen om het compleet te maken, dit is niet alleen oranje gekte voor ons, maar een dikke kassa voor de bazen van de winkelketens, want de omzet gaat groeien tot dat het oranje elftal eruit ligt op het WK, dan zakt alles in.
Hihi.quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
, wie wet was ´t een boefje en dat maakt ´t misschien wel zinvol geweld.
Als ik haar goed ingeschat heb, hoeft ze dat dan niet meer. Dat zal dan vast niet goed meer voelenquote:Op woensdag 2 juni 2010 13:20 schreef Marrije het volgende:
[..]
. . .en weer samen in bed (of de jacuzzi) belanden?
meh.quote:
Ok, maar jij hebt dan ook nog een zusje die je kan komen reddenquote:Op woensdag 2 juni 2010 13:15 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik vind het niks erg om af en toe om de vinger van een vrouw gewonden te worden ...... en ik doe gewoon net of ik het niet doorzie![]()
Strijk ze
Sinds wij "flexplekken" hebben, kom ik nog maar minimaal één en hooguit twee keer per week op kantoor.quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
Gert je bent net terug van vakantie, met je thuiswerken.
ja, maar bij deze aktie`s van alle grote winkelketens loopt het wel de spuigaten uit hoor, iedereen spaart van alles, en anders spaar je voor een ander, en AH heeft altijd wel aktie`s waar mensen speciaal op af komen, maar zoals nu............quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:21 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Zolang de consument inderdaad braaf 5000 euro aan boodschappen doet om een setje bij elkaar te sparen, zal een supermarkt die actie blijven aanbieden. Geloof me, er is erg veel vraag naarEn dat inzakken valt ook wel mee, want dan komt er weer een andere spaaractie waar de mensen voor gaan hamsteren. Dat principe blijft overeind, alleen is het onderwerp niet meer over hetzelfde.
Hé Pietje !quote:
dus dat mokkel is pleite, ken ik je nu weer gewoon elke avond effe bellequote:Op woensdag 2 juni 2010 13:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ok, maar jij hebt dan ook nog een zusje die je kan komen redden
Ik op de PVVquote:Op woensdag 2 juni 2010 13:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Dit lijkt me ook wel iets voor jou: www.brandvoting.nl
Ik kwam op de ChristenUnie uit
Ja, ja, hoe lang ben je nog van plan me dat na te dragenquote:Op woensdag 2 juni 2010 13:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ok, maar jij hebt dan ook nog een zusje die je kan komen redden
Grappige manier om mensen te verleiden tot gratis marktonderzoek. Want dit levert allerlei interessante gegevens op natuurlijk.quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ook niet, al was het de enige partijquote:Op woensdag 2 juni 2010 13:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Grappige manier om mensen te verleiden tot gratis marktonderzoek. Want dit levert allerlei interessante gegevens op natuurlijk.
Ik kwam uit op de partij waar ik ook op ga stemmen trouwens. Jij niet, geloof ik.
Als ze nou ook nog gevraagd hadden waar je daadwerkelijk op gaat stemmen waren die gegevens nog veel waardevoller geweestquote:Op woensdag 2 juni 2010 13:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Grappige manier om mensen te verleiden tot gratis marktonderzoek. Want dit levert allerlei interessante gegevens op natuurlijk.
Ik kwam uit op de partij waar ik ook op ga stemmen trouwens. Jij niet, geloof ik.
Wehehe dat is leuk! Ik kom uit op PVVquote:Op woensdag 2 juni 2010 13:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb het liefst helemáál geen bonuskaarten, zegels en andere onzin. Maar bij de appie ontkom je gewoon niet aan zo'n bonusding. En de appie is in de buurt en altijd open.quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:34 schreef Copycat het volgende:
Er is 365 dagen per jaar van alles te sparen bij supermarktketens. Maar het blijft je keuze om mee te doen met al die acties. Ik kies tegen.
Alleen de voetbalplaatjes voor mijn neefjes wil ik in die actieperiode nog wel meenemen.
Hey tof, een Cc-petquote:Op woensdag 2 juni 2010 13:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik heb het liefst helemáál geen bonuskaarten, zegels en andere onzin. Maar bij de appie ontkom je gewoon niet aan zo'n bonusding. En de appie is in de buurt en altijd open.
En ook ben ik ooit als 30.000+ km per jaar rijder aan airmiles begonnen.
Die oranjegekte vind ik wel los staan van "sparen". Dat er akties aan gekoppeld worden: túúrlijk, logisch. Grappig ook wel, om te zien in welke bochten bedrijven zich wringen in de hoop een graantje mee te pikken.
Maar al met al vind ik het vooral een onschuldige, vrolijke boel, die oranjekoorts. En zuurpruimen die er denigrerend over doen maken het alleen maar leuker. Ik heb ook een nieuwe pet trouwens.![]()
[ afbeelding ]
Ik heb ook alleen een bonuskaart en een buurt vol oranje. Zelf doe ik er niet aan mee, maar die koorts slaat toch wel een beetje over.quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:47 schreef Gert het volgende:
Ik heb het liefst helemáál geen bonuskaarten, zegels en andere onzin. Maar bij de appie ontkom je gewoon niet aan zo'n bonusding. En de appie is in de buurt en altijd open.
En ook ben ik ooit als 30.000+ km per jaar rijder aan airmiles begonnen.
Die oranjegekte vind ik wel los staan van "sparen". Dat er akties aan gekoppeld worden: túúrlijk, logisch. Grappig ook wel, om te zien in welke bochten bedrijven zich wringen in de hoop een graantje mee te pikken.
Maar al met al vind ik het vooral een onschuldige, vrolijke boel, die oranjekoorts. En zuurpruimen die er denigrerend over doen maken het alleen maar leuker. Ik heb ook een nieuwe pet trouwens.![]()
[ afbeelding ]
En welke shampoo gebruikt een PVV-stemmer, volgens deze site?quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:42 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik ook niet, al was het de enige partij
We kunnen vast een eerste schifting maken.quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:52 schreef Noek het volgende:
Ik kom uit op de VVD. Nu wil ik op basis van snoep gaan stemmen. Waar is die test?
quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:00 schreef Gert het volgende:
[..]
We kunnen vast een eerste schifting maken.
Kruis aan wat van toepassing is.
[ afbeelding ]
[...] Hmmm!!! Oeleboele!![]()
[...] Dat dit kan in Nederland!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |