Nee dit is gewoon vanuit Rotterdamquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:33 schreef Marrije het volgende:
Tis nu echt begonnen begrijp ik?
Waarom hoor ik dan geen toeters in de buurt???
Dit is vriendschappelijk. Opwarmertje. Maar de echte fans zijn er klaar voor.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:33 schreef Marrije het volgende:
Tis nu echt begonnen begrijp ik?
Waarom hoor ik dan geen toeters in de buurt???
Die liggen helemaal in elkaar verstrengeld te slapen op een stoelquote:
Ik kom altijd langs de Kuip als ik van mijn werk kom, wat een malloten in oranje liepen er weer rondquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee dit is gewoon vanuit Rotterdam. Nog een dag of 10.
Waar de prioriteiten van die jongen liggen moge duidelijk zijnquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Dit is vriendschappelijk. Opwarmertje. Maar de echte fans zijn er klaar voor.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die liggen helemaal in elkaar verstrengeld te slapen op een stoel![]()
Hoe is het met jou?
Om te bespreken wat er nu moet komen ipv je infuusquote:
Ja...nah...ik vind het gewoon eng...dan gaat nl alles rechtstreeks naar je hart...incl infecties...aan de andere kant zou ik dan niet alle problemen meer hebben die ik nu heb...dus tja...en ze willen het al 4 jaar....ach...het moet want het moet...denk ikquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Om te bespreken wat er nu moet komen ipv je infuus![]()
Is zo'n port a cath nadeliger dan het infuus dat je nu hebt?
Ik heb met m'n "Jup Holland Jup" t-shirt aan gekeken met vrienden terwijl we aan de Jupiler zatenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Dit is vriendschappelijk. Opwarmertje. Maar de echte fans zijn er klaar voor.![]()
[ afbeelding ]
Erg hè... die heb ik ook!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb met m'n "Jup Holland Jup" t-shirt aan gekeken met vrienden terwijl we aan de Jupiler zaten
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb met m'n "Jup Holland Jup" t-shirt aan gekeken met vrienden terwijl we aan de Jupiler zaten
Kut, je hebt me doorquote:Op woensdag 2 juni 2010 00:37 schreef FANN het volgende:
[..]
![]()
eigenlijk is Remlof gewoon een hele gekke meid...
Hey mop, dikke kusquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:48 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja...nah...ik vind het gewoon eng...dan gaat nl alles rechtstreeks naar je hart...incl infecties...aan de andere kant zou ik dan niet alle problemen meer hebben die ik nu heb...dus tja...en ze willen het al 4 jaar....ach...het moet want het moet...denk ik
Behang?! Mij teveel werkquote:Op woensdag 2 juni 2010 08:41 schreef CarOnline het volgende:
Mogge.
Al behang uitgezocht Mera?![]()
Ik wel. Heb al een complete woonkamer make-over in mn hoofd.
Nu nog een flinke bak geld. Maar van een uitkering ga je dat niet redden
Nee, man, behang is tof!quote:Op woensdag 2 juni 2010 08:58 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Behang?! Mij teveel werk![]()
Maar wat zit er nu op je muur dan? Wel eens gedacht aan een muurschildering oid?
Behang is écht tof, dus hahaquote:Op woensdag 2 juni 2010 09:01 schreef Noek het volgende:
Behang is tof, Mera! Je bent ook nog eens haske creatief. Doe er wat mee!
Zo''n eentje met pilaren en plantenpotten.quote:Op woensdag 2 juni 2010 09:02 schreef CarOnline het volgende:
Muurschildering?![]()
Ik zie dan meteen zo'n foute terra cotta toscaans vergezicht voor me.
Wat bedoel jij dan?
Ja met kruik!quote:Op woensdag 2 juni 2010 09:04 schreef Noek het volgende:
[..]
Zo''n eentje met pilaren en plantenpotten.![]()
En zo'n Romeinse chick met een Duijts gewaad.
Ben je nog naar Action geweest?quote:Op woensdag 2 juni 2010 09:04 schreef Noek het volgende:
Ik ga plantjes voor buiten kopen vanochtend. Jazallig hoog!
Ik ook niet. Had wél tijd.quote:Op woensdag 2 juni 2010 09:08 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ben je nog naar Action geweest?
Ik niet. Had geen tijd.
Ik ga zo verder de zolder leegpakken. We hebben een aanhanger vandaag, dus fijn naar de stort.
Scheelt weer 34 ritjes, t kan nu in 1x. Of 2.
Oh, nou!quote:Op woensdag 2 juni 2010 09:09 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik ook niet. Had wél tijd.
Dat ga ik nu voor de plantjes doe.
Druk druk gekkenhuis. Is het niet heurlijk, al die vlijt.
Nee, zal wel weinig voor veel zijn want anders moet ik vast te ver rijden. Ik wil gewoon alle kleuren. Soms doe ik alleen roze of alleen paars. Nu wil ik alles. Lekker gek!quote:Op woensdag 2 juni 2010 09:11 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh, nou!
Straks wel een foto van je aankopen he! Waar ga je plantjes halen?
Ergens veel voor weinig?![]()
Nou, even mn helm en mn bergschoenen zoeken en ik ben weer klaar voor Operatie Zolder.
Oh ik dacht dat je ging meetenquote:Op woensdag 2 juni 2010 09:13 schreef Leandra het volgende:
Môgguh all.......![]()
Even een berichtje vanuit Drenthe, met een linkje naar m'n kloonpost over de NT-meting in OUD
Babytalk!quote:Op woensdag 2 juni 2010 09:13 schreef Leandra het volgende:
Môgguh all.......![]()
Even een berichtje vanuit Drenthe, met een linkje naar m'n kloonpost over de NT-meting in OUD
Doe ff foto's, ik moet nog een plantje voor bij de deur maar als ik zo'n winkel binnenstap heb ik al geen zin meerquote:Op woensdag 2 juni 2010 09:04 schreef Noek het volgende:
Ik ga plantjes voor buiten kopen vanochtend. Jazallig hoog!
Wie ister jarig dan en wanneer? De grote of de kleine?quote:Op woensdag 2 juni 2010 09:14 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee, zal wel weinig voor veel zijn want anders moet ik vast te ver rijden. Ik wil gewoon alle kleuren. Soms doe ik alleen roze of alleen paars. Nu wil ik alles. Lekker gek!![]()
Ja, ik maak wel foto's en wel hendig sjiek want er is één jarig hoera hoera deze week en ipv binnen versieren, ga ik de tuin doen. In oranje! Hij wil graag een pruik op z'n verjaardag.![]()
Zet em op hè, op die zolder. Go Go Go!
En dan?quote:Op woensdag 2 juni 2010 09:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Doe ff foto's, ik moet nog een plantje voor bij de deur maar als ik zo'n winkel binnenstap heb ik al geen zin meer.
Ja lekker hè, toen we gisteren onderweg in Amersfoort bij m'n ouders een plasstop maakten vond ik het daar al gruwelijk koud terwijl we hier met een heerlijk zonnetje de auto ingestapt waren, maar in Gouda was het helemaal erg....... liep ik daar zonder jas te riebelen in m'n shirtje met korte mouwenquote:Op woensdag 2 juni 2010 09:16 schreef Noek het volgende:
[..]
Babytalk!![]()
Wat ontzettend fijn. Geniet van de vakantie, prachtig weer en hé, Drenthe.
Als je nu eens een housewarming geeft, neem ik er één voor je mee.quote:Op woensdag 2 juni 2010 09:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Doe ff foto's, ik moet nog een plantje voor bij de deur maar als ik zo'n winkel binnenstap heb ik al geen zin meer.
Ja, goed plan.quote:Op woensdag 2 juni 2010 09:21 schreef Noek het volgende:
[..]
Als je nu eens een housewarming geeft, neem ik er één voor je mee.
En CarO ook. Dan heb je er al twee. Zo is het ook meer in balans ook.
Spul voor te vissen wil die ook maar dat was gedwongen zegt die. De kleine is vrijdag jarig.quote:Op woensdag 2 juni 2010 09:17 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Wie ister jarig dan en wanneer? De grote of de kleine?
Haha een pruik?! Dan zal de kleine wel jarig zijn.
Oh bij Action hebben ze pruiken. Hier hebben ze die alle 3 opgehad met Kanneginnedag.
Voor 2 euro ofzo![]()
Verder nog wensen of was het dat?
Ja, daarom geen behang maar wellicht eigen werkquote:Op woensdag 2 juni 2010 09:01 schreef Noek het volgende:
Behang is tof, Mera! Je bent ook nog eens haske creatief. Doe er wat mee!
Weet ik veel, wat je wil natuurlijk, ik ben zelf nogal fan van de 'Swirls'quote:Op woensdag 2 juni 2010 09:02 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nee, man, behang is tof!![]()
Er zit nu geruit behang op. En nu wil ik grijs, van Pip![]()
En een mooie grote kast met van die glazen deuren, voor mn (nog aan te schaffen) servies, t liefst in zwart maar wit past beter denk ik, en een zilveren stoel en en en!
Muurschildering?![]()
Ik zie dan meteen zo'n foute terra cotta toscaans vergezicht voor me.
Wat bedoel jij dan?
Best een idee, eigenlijk.quote:Op woensdag 2 juni 2010 09:21 schreef Noek het volgende:
[..]
Als je nu eens een housewarming geeft, neem ik er één voor je mee.
En CarO ook. Dan heb je er al twee. Zo is het ook meer in balans ook.
Kekke kast CarO en niet duur.quote:Op woensdag 2 juni 2010 09:13 schreef CarOnline het volgende:
Ik MOET deze kast trouwens![]()
http://shop.lentinkmeubel(...)l-49-zwart-1073.html
Oh ja, da's wel leuk.quote:Op woensdag 2 juni 2010 09:24 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja, daarom geen behang maar wellicht eigen werk![]()
[..]
Weet ik veel, wat je wil natuurlijk, ik ben zelf nogal fan van de 'Swirls'![]()
Zoiets:
[ afbeelding ]
Mooi alternatief voor als je niet wilt of kunt behangen, en je bent ook nog eens helemaal vrij in hoe het dan wordt enzoMaar met ruitjes behang is het misschien wat minder mooi
Het was ook maar een idee
Haha, gadverdamme, madenkaas! Madenworst, madenkippepoten en madenboter.quote:Op woensdag 2 juni 2010 09:24 schreef Noek het volgende:
[..]
Spul voor te vissen wil die ook maar dat was gedwongen zegt die. De kleine is vrijdag jarig.
Een pruik en een bakje maden. Feest!![]()
Hij vindt het echt geweldig en die maden moeten in de koelkast. Nog niet misschien. Sodemieter op zeg. Die pruik mag wel in de koelkast. Flexibel!![]()
Anyway, mooi weer, bbq en lampionnetjes in de tuin. Ik wil zelf cheesecake maken morgen. Heeft u daar toevallig nog een groot recept van?
Ja leuk. Liesje wil hem wel voor je jatten.quote:Op woensdag 2 juni 2010 09:13 schreef CarOnline het volgende:
Ik MOET deze kast trouwens![]()
http://shop.lentinkmeubel(...)l-49-zwart-1073.html
Als Teun er maar niet in gaat zittenquote:Op woensdag 2 juni 2010 09:31 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja leuk. Liesje wil hem wel voor je jatten.
quote:Op woensdag 2 juni 2010 09:33 schreef CarOnline het volgende:
8 digestives
2 eieren, 1 eigeel
50 gram boter
creme fraiche maar ik weet niet meer hoeveel
3 bakjes philadelphia (of die goedkope variant)
vanille, in zo'n flesje van Oetker (martens, bernard, snuggles) 3 druppels ofzo
en eh oh ja, frambozen.
Digestives kruimelen, boter smelten, mengen en 5 minuten afbakken.
Ah dis ook niks, ik zoek wel even!
Ja, echt zo mooiquote:Op woensdag 2 juni 2010 09:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kekke kast CarO en niet duur.
Btw, ik dacht je alweer werk had of vergis ik me?![]()
Jaaa maar ZO veel werkquote:Op woensdag 2 juni 2010 09:24 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja, daarom geen behang maar wellicht eigen werk![]()
[..]
Weet ik veel, wat je wil natuurlijk, ik ben zelf nogal fan van de 'Swirls'![]()
Zoiets:
[ afbeelding ]
Mooi alternatief voor als je niet wilt of kunt behangen, en je bent ook nog eens helemaal vrij in hoe het dan wordt enzoMaar met ruitjes behang is het misschien wat minder mooi
Het was ook maar een idee
Bedankt!quote:Op woensdag 2 juni 2010 09:44 schreef CarOnline het volgende:
Gevonden!
http://www.bbcgoodfood.co(...)raspberry-cheesecake
"Mieters".quote:Op woensdag 2 juni 2010 08:57 schreef Noek het volgende:
Gert, die is ook leuk. Dood aan de flessengooiers.
Hier gisteren: Hallo, mieterse vrouw.
Whut??
Ik zat er niet zo heel ver naastquote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:13 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik schat in dat ik eind volgende week kan posten "'t Was leuk, 't was enerverend, maar 't is finito"
quote:Op zondag 23 mei 2010 17:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Als dit geen Femme Fatale is, dan weet ik het niet meer![]()
Maar ze is zo verdomd leuk, ik ga altijd compleet plat voor dat soort types
En zo is het!quote:Op zondag 23 mei 2010 17:45 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Het is feest, deep down weet je dat het huilen gaat worden.
Technisch heb je daar gelijk in. Alhoewel, er zijn altijd gradaties in incompatibel zijn.quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:33 schreef Disana het volgende:
Waarom heb je gefaald dan? Het is toch gewoon een kwestie van incompatibiliteit?
quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:39 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Technisch heb je daar gelijk in. Alhoewel, er zijn altijd gradaties in incompatibel zijn.
In dit geval betrof het van mijn kant pure verliefdheid die zij niet in dezelfde puurheid terug kon geven. Ik ben te weinig vent om daar boven te kunnen staan en dat te laten voor wat het is. Het begon te vreten en te knagen, het zoog steeds meer, ik trok het niet meer.
Zoiets dus of zo.quote:
Ik vind dat niet zo raar, temeer omdat ze er geen been in ziet het met meerdere mensen tegelijk te doen en daarbij ook nog gebonden mensen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:39 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Technisch heb je daar gelijk in. Alhoewel, er zijn altijd gradaties in incompatibel zijn.
In dit geval betrof het van mijn kant pure verliefdheid die zij niet in dezelfde puurheid terug kon geven. Ik ben te weinig vent om daar boven te kunnen staan en dat te laten voor wat het is. Het begon te vreten en te knagen, het zoog steeds meer, ik trok het niet meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |