Dan zou ik als ik jou was maar met een rotgang gelovig worden en iedere dag een kaarsje branden dat het niet weer windkracht 8 wordt.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Natuurlijk heb ik dat vanmiddag gevraagd. Ze zei "Dat is mij nu al zo vaak beloofd en als ze het mij beloven komt het er nooit van". en vervolgde "Beloof het nu gewoon niet en neem mij gewoon een keer mee zeilen"
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:08 schreef Coos het volgende:
[..]
Dan zou ik als ik jou was maar met een rotgang gelovig worden en iedere dag een kaarsje branden dat het niet weer windkracht 8 wordt.
Ik snap hier weer niets vanquote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:07 schreef Laysa het volgende:
Zo naar bed....maar mn boek is uit...en nu moet ik verder in de koepel![]()
D leest toch niet mee![]()
Ja.. Ik heb die stoere kerel nog steeds niet gezien. Volgende keer loop ik meequote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zo is dat
Heeft die Griek haar weer opgehaald?
Neeheee zoquote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik snap hier weer niets van![]()
Maar trusten dan maar
Volgens mij ik wat, wie is die anderequote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan moet je een keuze gaan maken.
Of je neemt ze allebei mee
Volgens mij las ik ergens dat Teun niet meer aan neuken doetquote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:08 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nah je zit gebakken hoor...die wil neuken
Niet?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij las ik ergens dat Teun niet meer aan neuken doet
Volgende week is het vast over Coos. Ik lul veel recht, maar met hetzelfde gemak lul ik binnen tien minuten ook net zoveel weer stuk. Ik schat in dat ik eind volgende week kan posten "'t Was leuk, 't was enerverend, maar 't is finito"quote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:08 schreef Coos het volgende:
[..]
Dan zou ik als ik jou was maar met een rotgang gelovig worden en iedere dag een kaarsje branden dat het niet weer windkracht 8 wordt.
Ketjup... Laat lekker lullen Teun. Geniet er van. Niks leuker als verliefd zijn.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:10 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Volgens mij ik wat, wie is die andere
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij las ik ergens dat Teun niet meer aan neuken doet
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]Als je erop wil gaan zitten, be my guest
Stille tocht .quote:
Somsquote:
Nâh dan eet je niet zoveel morgen bij de BBQ.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:20 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
ik heb een soort van bazaltkei in mijn maag
Ik wil die weed ook hebbequote:
Dat was dan ook zo vanavond. Heb bijna niets gehad. De collega's daarentegen hebben echt alles opgevroten en het was lang niet niks. Volgens mij hadden ze twee dagen niet gegetenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:21 schreef Coos het volgende:
[..]
Nâh dan eet je niet zoveel morgen bij de BBQ.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |