Doe nu niet zo lullig tegen mij Coos, ik ben gewoon nieuwsgierig hè (en onzeker)quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:48 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat moet je effe uitleggen.Ga je d'r helemaal lopen googelen?? Is het niet leuker dat het komt zoals het komt of ben je een controlfreak? Dan wordt het niks hoor Teun dan val je door de mand.
Er is niets mismet een beetje gezonde nieuwsgierigheidquote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:48 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat moet je effe uitleggen.Ga je d'r helemaal lopen googelen?? Is het niet leuker dat het komt zoals het komt of ben je een controlfreak? Dan wordt het niks hoor Teun dan val je door de mand.
Wheheheee dat zat ik ook te denken maar vond het te flauw om te posten.quote:
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:48 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Weet ik veel of ze sportief is, ik zie alleen dat ze mooie ogen heeft en ik weet alleen dat ik met 'r wil spelen![]()
nee ze ligt gewoon in een deuk niks meer mee te beginnenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:49 schreef Coos het volgende:
[..]
Is ze weg?? Kunnen de vette watten uit je oren???
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:49 schreef Coos het volgende:
[..]
Is ze weg?? Kunnen de vette watten uit je oren???
Ik nietquote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:50 schreef Coos het volgende:
[..]
Wheheheee dat zat ik ook te denken maar vond het te flauw om te posten.
Pleurt op zegquote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je zegt toch dat ze 5 minuten over 35 km doet
Hoeveel heb je haar gegeven?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:51 schreef Soury het volgende:
[..]
nee ze ligt gewoon in een deuk niks meer mee te beginnen
Wens die Griek straks dan maar prettige wedstrijd.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:51 schreef Soury het volgende:
[..]
nee ze ligt gewoon in een deuk niks meer mee te beginnen
Heeft Soury Fann gegeven??quote:
alleen s9ose viespeukquote:
Das easy...een thuiswedstrijdquote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:52 schreef Coos het volgende:
[..]
Wens die Griek straks dan maar prettige wedstrijd.
We willen van de week wel effe een foto van haar zien hier Teun, dan zeggen wij wel of het wat voor je is.quote:
Dan was het net andersomquote:
Tuurlijk Coos, jullie stemmen gelden als doorslaggevendquote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:55 schreef Coos het volgende:
[..]
We willen van de week wel effe een foto van haar zien hier Teun, dan zeggen wij wel of het wat voor je is.
Pas mij een beetje aan aan jou en aan die Schiedammertquote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan was het net andersom
Btw, je vloekt als een Rotterdammert![]()
Dat lijkt me een goed idee, wij zijn natuurlijk ook wel benieuwd naar haar ogenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:55 schreef Coos het volgende:
[..]
We willen van de week wel effe een foto van haar zien hier Teun, dan zeggen wij wel of het wat voor je is.
Is ze blond?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:58 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Tuurlijk Coos, jullie stemmen gelden als doorslaggevend![]()
Heb haar net de deur uit getiktquote:
IK IK IK IK IK IK ....... straks ga je ook nog hysterisch posten!!quote:
HIK danquote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:02 schreef Coos het volgende:
[..]
IK IK IK IK IK IK ....... straks ga je ook nog hysterisch posten!!
effe chillen nu......quote:
Zag het al weer helemaal voor me.quote:
dadelijk gaat ze hyperventilerenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:02 schreef Coos het volgende:
[..]
effe chillen nu......![]()
adem in....adem uit.....
Fann is super coolquote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:02 schreef Coos het volgende:
[..]
effe chillen nu......![]()
adem in....adem uit.....
Zo is datquote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Fann is super coolMaar ze mot van mijn pjuter af blijven
quote:
Groot gelijk dat je haar eruit heb getraptquote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Fann is super coolMaar ze mot van mijn pjuter af blijven
Natuurlijk heb ik dat vanmiddag gevraagd. Ze zei "Dat is mij nu al zo vaak beloofd en als ze het mij beloven komt het er nooit van". en vervolgde "Beloof het nu gewoon niet en neem mij gewoon een keer mee zeilen"quote:
Bedankt, nu snap ik het ookquote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee niets, ik heb niet teruggelezen en las, blond en leuk en Soury die als grap dacht dat ze het over haar hadden. (ze is blond en leuk).
Naja ik moest lachen, tot ik snapte dat ze bedoelde dat ze zelf weer typte.
Snap je?
Dan moet je een keuze gaan maken.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Natuurlijk heb ik dat vanmiddag gevraagd. Ze zei "Dat is mij nu al zo vaak beloofd en als ze het mij beloven komt het er nooit van". en vervolgde "Beloof het nu gewoon niet en neem mij gewoon een keer mee zeilen"
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee niets, ik heb niet teruggelezen en las, blond en leuk en Soury die als grap dacht dat ze het over haar hadden. (ze is blond en leuk).
Naja ik moest lachen, tot ik snapte dat ze bedoelde dat ze zelf weer typte.
Snap je?
Nah je zit gebakken hoor...die wil neukenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Natuurlijk heb ik dat vanmiddag gevraagd. Ze zei "Dat is mij nu al zo vaak beloofd en als ze het mij beloven komt het er nooit van". en vervolgde "Beloof het nu gewoon niet en neem mij gewoon een keer mee zeilen"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |