Nee ik kan niet.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wilde voorstellen dat jij in de heg gaat liggen met een camera
nietquote:
Daar maak je een goede indruk meequote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:34 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat hoop ik maar, ik vind d'r echt bizar leuk. Serieus, als ik in die ogen van d'r kijk, dan komen er allemaal van die rare kromme zinnen uit mijn mond.
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar maak je een goede indruk mee![]()
Misschien moet je je aandacht even op iets anders richten dan haar ogen
Dr Tettenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar maak je een goede indruk mee![]()
Misschien moet je je aandacht even op iets anders richten dan haar ogen
Hier niet hoor, 't gaat best snelquote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:36 schreef Laysa het volgende:
Fok is langzaam
Ja maar je lult zo dom als je in haar ogen kijkt, zie eerst maar eens een beetje goede indruk te maken.quote:
Had ik al gegoogeld, 43. Ik heb haar ook verteld dat ik het van haar tegen vond vallen dat ze 35 minuten deed over de 5 kilometer. Dat vond ik ergens op internet.quote:
Nou ja, als ze mij vraagt om een fles wijn mee te nemen als ik dat blad terug breng, dan zal ze mij toch hopelijk niet zien als een bezorgdienst van AH maar als iemand waar ze leuk mee kan praten?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja maar je lult zo dom als je in haar ogen kijkt, zie eerst maar eens een beetje goede indruk te maken.
Mooie leeftijdquote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:40 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Had ik al gegoogeld, 43. Ik heb haar ook verteld dat ik het van haar tegen vond vallen dat ze 35 minuten deed over de 5 kilometer. Dat vond ik ergens op internet.
Echt niet... Das vet man..quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:42 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nou ja, als ze mij vraagt om een fles wijn mee te nemen als ik dat blad terug breng, dan zal ze mij toch hopelijk niet zien als een bezorgdienst van AH maar als iemand waar ze leuk mee kan praten?
Hoop ik toch?
Dat moet je effe uitleggen.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:40 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Had ik al gegoogeld, 43. Ik heb haar ook verteld dat ik het van haar tegen vond vallen dat ze 35 minuten deed over de 5 kilometer. Dat vond ik ergens op internet.
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:42 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nou ja, als ze mij vraagt om een fles wijn mee te nemen als ik dat blad terug breng, dan zal ze mij toch hopelijk niet zien als een bezorgdienst van AH maar als iemand waar ze leuk mee kan praten?
Hoop ik toch?
Weet ik veel of ze sportief is, ik zie alleen dat ze mooie ogen heeft en ik weet alleen dat ik met 'r wil spelenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mooie leeftijd![]()
Is ze sportief? Dan moet je ook aan de bak Teun
Is ze weg?? Kunnen de vette watten uit je oren???quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Echt niet... Das vet man..ga er voor !!! Fann heb ik van 4 hoog naar beneden gegooid.
Ik las nergens dat hij paars isquote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:43 schreef Laysa het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)ijmegen__.html?p=2,1
das hier 2 min vandaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |