Heb haar net de deur uit getiktquote:
IK IK IK IK IK IK ....... straks ga je ook nog hysterisch posten!!quote:
HIK danquote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:02 schreef Coos het volgende:
[..]
IK IK IK IK IK IK ....... straks ga je ook nog hysterisch posten!!
effe chillen nu......quote:
Zag het al weer helemaal voor me.quote:
dadelijk gaat ze hyperventilerenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:02 schreef Coos het volgende:
[..]
effe chillen nu......![]()
adem in....adem uit.....
Fann is super coolquote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:02 schreef Coos het volgende:
[..]
effe chillen nu......![]()
adem in....adem uit.....
Zo is datquote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Fann is super coolMaar ze mot van mijn pjuter af blijven
quote:
Groot gelijk dat je haar eruit heb getraptquote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Fann is super coolMaar ze mot van mijn pjuter af blijven
Natuurlijk heb ik dat vanmiddag gevraagd. Ze zei "Dat is mij nu al zo vaak beloofd en als ze het mij beloven komt het er nooit van". en vervolgde "Beloof het nu gewoon niet en neem mij gewoon een keer mee zeilen"quote:
Bedankt, nu snap ik het ookquote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee niets, ik heb niet teruggelezen en las, blond en leuk en Soury die als grap dacht dat ze het over haar hadden. (ze is blond en leuk).
Naja ik moest lachen, tot ik snapte dat ze bedoelde dat ze zelf weer typte.
Snap je?
Dan moet je een keuze gaan maken.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Natuurlijk heb ik dat vanmiddag gevraagd. Ze zei "Dat is mij nu al zo vaak beloofd en als ze het mij beloven komt het er nooit van". en vervolgde "Beloof het nu gewoon niet en neem mij gewoon een keer mee zeilen"
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee niets, ik heb niet teruggelezen en las, blond en leuk en Soury die als grap dacht dat ze het over haar hadden. (ze is blond en leuk).
Naja ik moest lachen, tot ik snapte dat ze bedoelde dat ze zelf weer typte.
Snap je?
Nah je zit gebakken hoor...die wil neukenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Natuurlijk heb ik dat vanmiddag gevraagd. Ze zei "Dat is mij nu al zo vaak beloofd en als ze het mij beloven komt het er nooit van". en vervolgde "Beloof het nu gewoon niet en neem mij gewoon een keer mee zeilen"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |