Waar ?quote:
Ennuh Hoelang is gewoon een Chineesquote:
quote:
ow is geen chinees is iemand uit mongoliequote:
Dacht dat ie dood was. Maar nee dus, beter voor zijn vrouwtjequote:
je zal zijn ''vrouwtje'' toch zijnquote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Dacht dat ie dood was. Maar nee dus, beter voor zijn vrouwtje
mag ie lekker zelluf opknappenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:57 schreef FANN het volgende:
[..]
je zal zijn ''vrouwtje'' toch zijn![]()
meters strijkwerk
Ook als ie kleiner is heurquote:
Thanxquote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:59 schreef FANN het volgende:
[..]
Da's dus een pittig, vlot, speels, stoer kapsel.
Maak je geen zorgen Pieter, dit geldt voor vrouwenmensen. Jij mag hetquote:
Ja, neem zo'n lekker pottenkoppie.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:27 schreef FANN het volgende:
voor een kort pittig kapsel
Ik ken ze ook, echt waarquote:
tuinbroeken hou ik nie zo van ....quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:05 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja, neem zo'n lekker pottenkoppie.![]()
en koopt een tuinbroek
en van die plastic klompenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ken ze ook, echt waarIncl. kekke bril
Ik zie ze zelden, zou me niks verbazenquote:
ow dat krijgen we ook nog die mafkezen ....quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:18 schreef Coos het volgende:
Er zijn al weer wel plastic tieten te koop. Oranje plastic tieten voor de voetbal retards.
O, dan ga ik zeker kijken. Zag vorige week een volwassen man met twee bossen peen op zijn hoofd.quote:
Nee is nog oefen...vahaf de 11 is het voor echiequote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:22 schreef FANN het volgende:
[..]
is die zooi dan al bezig ?![]()
ik zie wel hele buurten versiert hier met die vlaggenzooi enzo
Ik zal dr ook wel ff naar toe zappenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:22 schreef Coos het volgende:
[..]
O, dan ga ik zeker kijken. Zag vorige week een volwassen man met twee bossen peen op zijn hoofd.![]()
gelijk sfeer
Hoezo en waar ? Kan ik debielen gratis kijkenquote:
Ik wil het allemaalquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:19 schreef FANN het volgende:
[..]
ow dat krijgen we ook nog die mafkezen ....
[ afbeelding ]
![]()
Ik kijk nog liever een gezellig psalmenzang programma van de EO.quote:
Sbs ^6quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoezo en waar ? Kan ik debielen gratis kijken
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:25 schreef hondjes het volgende:
[..]
Ik wil het allemaal![]()
Pruiken, brillen, shirts, opblaasbare handschoenen.....
Alleen geen oranje onderbroeken![]()
Thanksquote:
Lazanjaquote:
De tweede opwarm ronde is lekkerderderquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:32 schreef Laysa het volgende:
Ik had bami gemaakt...en die was echt goed te nassen![]()
Had je die voetbal smile dingen nou gezien Miep ?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:32 schreef Laysa het volgende:
Ik had bami gemaakt...en die was echt goed te nassen![]()
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Had je die voetbal smile dingen nou gezien Miep ?
Prop ze wel in je pm
Oranjequote:
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:42 schreef D. het volgende:
[..]
De OP, die ik vluchtig bekeken heb, doet me vermoeden dat het over vrouwelijk hoofdhaar gaat
He, jij, hoe'st met je F1 team?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:54 schreef remlof het volgende:
Korter dan ik het ooit heb gehad.
Waar moet ik me dan zorgen over makenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:53 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, dan raad ik voortaan door
en geen zorgen, ik zal het niet allemaal posten
Dat is wel gunstig.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:03 schreef Laysa het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)antocht__.html?p=8,2
Voor alle bofkonten
Zo had ik je ingeschat...ga lekker mieren neukenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:14 schreef D. het volgende:
[..]
Hoe weet je dat nou, dat heb ik je zojuist pas verteld?
Mierenneuken?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:16 schreef Laysa het volgende:
[..]
Zo had ik je ingeschat...ga lekker mieren neuken
je zal ze vast plettenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:19 schreef D. het volgende:
[..]
Mierenneuken?
Schat jij de mijne zo klein in dat dat gaat passen?
Nee dit is gewoon vanuit Rotterdamquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:33 schreef Marrije het volgende:
Tis nu echt begonnen begrijp ik?
Waarom hoor ik dan geen toeters in de buurt???
Dit is vriendschappelijk. Opwarmertje. Maar de echte fans zijn er klaar voor.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:33 schreef Marrije het volgende:
Tis nu echt begonnen begrijp ik?
Waarom hoor ik dan geen toeters in de buurt???
Die liggen helemaal in elkaar verstrengeld te slapen op een stoelquote:
Ik kom altijd langs de Kuip als ik van mijn werk kom, wat een malloten in oranje liepen er weer rondquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee dit is gewoon vanuit Rotterdam. Nog een dag of 10.
Waar de prioriteiten van die jongen liggen moge duidelijk zijnquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Dit is vriendschappelijk. Opwarmertje. Maar de echte fans zijn er klaar voor.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die liggen helemaal in elkaar verstrengeld te slapen op een stoel![]()
Hoe is het met jou?
Om te bespreken wat er nu moet komen ipv je infuusquote:
Ja...nah...ik vind het gewoon eng...dan gaat nl alles rechtstreeks naar je hart...incl infecties...aan de andere kant zou ik dan niet alle problemen meer hebben die ik nu heb...dus tja...en ze willen het al 4 jaar....ach...het moet want het moet...denk ikquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Om te bespreken wat er nu moet komen ipv je infuus![]()
Is zo'n port a cath nadeliger dan het infuus dat je nu hebt?
Ik heb met m'n "Jup Holland Jup" t-shirt aan gekeken met vrienden terwijl we aan de Jupiler zatenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Dit is vriendschappelijk. Opwarmertje. Maar de echte fans zijn er klaar voor.![]()
[ afbeelding ]
Erg hè... die heb ik ook!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb met m'n "Jup Holland Jup" t-shirt aan gekeken met vrienden terwijl we aan de Jupiler zaten
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb met m'n "Jup Holland Jup" t-shirt aan gekeken met vrienden terwijl we aan de Jupiler zaten
Kut, je hebt me doorquote:Op woensdag 2 juni 2010 00:37 schreef FANN het volgende:
[..]
![]()
eigenlijk is Remlof gewoon een hele gekke meid...
Hey mop, dikke kusquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:48 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja...nah...ik vind het gewoon eng...dan gaat nl alles rechtstreeks naar je hart...incl infecties...aan de andere kant zou ik dan niet alle problemen meer hebben die ik nu heb...dus tja...en ze willen het al 4 jaar....ach...het moet want het moet...denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |