Best een idee, eigenlijk.quote:Op woensdag 2 juni 2010 09:21 schreef Noek het volgende:
[..]
Als je nu eens een housewarming geeft, neem ik er één voor je mee.
En CarO ook. Dan heb je er al twee. Zo is het ook meer in balans ook.
Kekke kast CarO en niet duur.quote:Op woensdag 2 juni 2010 09:13 schreef CarOnline het volgende:
Ik MOET deze kast trouwens![]()
http://shop.lentinkmeubel(...)l-49-zwart-1073.html
Oh ja, da's wel leuk.quote:Op woensdag 2 juni 2010 09:24 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja, daarom geen behang maar wellicht eigen werk![]()
[..]
Weet ik veel, wat je wil natuurlijk, ik ben zelf nogal fan van de 'Swirls'![]()
Zoiets:
[ afbeelding ]
Mooi alternatief voor als je niet wilt of kunt behangen, en je bent ook nog eens helemaal vrij in hoe het dan wordt enzoMaar met ruitjes behang is het misschien wat minder mooi
Het was ook maar een idee
Haha, gadverdamme, madenkaas! Madenworst, madenkippepoten en madenboter.quote:Op woensdag 2 juni 2010 09:24 schreef Noek het volgende:
[..]
Spul voor te vissen wil die ook maar dat was gedwongen zegt die. De kleine is vrijdag jarig.
Een pruik en een bakje maden. Feest!![]()
Hij vindt het echt geweldig en die maden moeten in de koelkast. Nog niet misschien. Sodemieter op zeg. Die pruik mag wel in de koelkast. Flexibel!![]()
Anyway, mooi weer, bbq en lampionnetjes in de tuin. Ik wil zelf cheesecake maken morgen. Heeft u daar toevallig nog een groot recept van?
Ja leuk. Liesje wil hem wel voor je jatten.quote:Op woensdag 2 juni 2010 09:13 schreef CarOnline het volgende:
Ik MOET deze kast trouwens![]()
http://shop.lentinkmeubel(...)l-49-zwart-1073.html
Als Teun er maar niet in gaat zittenquote:Op woensdag 2 juni 2010 09:31 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja leuk. Liesje wil hem wel voor je jatten.
quote:Op woensdag 2 juni 2010 09:33 schreef CarOnline het volgende:
8 digestives
2 eieren, 1 eigeel
50 gram boter
creme fraiche maar ik weet niet meer hoeveel
3 bakjes philadelphia (of die goedkope variant)
vanille, in zo'n flesje van Oetker (martens, bernard, snuggles) 3 druppels ofzo
en eh oh ja, frambozen.
Digestives kruimelen, boter smelten, mengen en 5 minuten afbakken.
Ah dis ook niks, ik zoek wel even!
Ja, echt zo mooiquote:Op woensdag 2 juni 2010 09:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kekke kast CarO en niet duur.
Btw, ik dacht je alweer werk had of vergis ik me?![]()
Jaaa maar ZO veel werkquote:Op woensdag 2 juni 2010 09:24 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja, daarom geen behang maar wellicht eigen werk![]()
[..]
Weet ik veel, wat je wil natuurlijk, ik ben zelf nogal fan van de 'Swirls'![]()
Zoiets:
[ afbeelding ]
Mooi alternatief voor als je niet wilt of kunt behangen, en je bent ook nog eens helemaal vrij in hoe het dan wordt enzoMaar met ruitjes behang is het misschien wat minder mooi
Het was ook maar een idee
Bedankt!quote:Op woensdag 2 juni 2010 09:44 schreef CarOnline het volgende:
Gevonden!
http://www.bbcgoodfood.co(...)raspberry-cheesecake
"Mieters".quote:Op woensdag 2 juni 2010 08:57 schreef Noek het volgende:
Gert, die is ook leuk. Dood aan de flessengooiers.
Hier gisteren: Hallo, mieterse vrouw.
Whut??
Ik zat er niet zo heel ver naastquote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:13 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik schat in dat ik eind volgende week kan posten "'t Was leuk, 't was enerverend, maar 't is finito"
quote:Op zondag 23 mei 2010 17:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Als dit geen Femme Fatale is, dan weet ik het niet meer![]()
Maar ze is zo verdomd leuk, ik ga altijd compleet plat voor dat soort types
En zo is het!quote:Op zondag 23 mei 2010 17:45 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Het is feest, deep down weet je dat het huilen gaat worden.
Technisch heb je daar gelijk in. Alhoewel, er zijn altijd gradaties in incompatibel zijn.quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:33 schreef Disana het volgende:
Waarom heb je gefaald dan? Het is toch gewoon een kwestie van incompatibiliteit?
quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:39 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Technisch heb je daar gelijk in. Alhoewel, er zijn altijd gradaties in incompatibel zijn.
In dit geval betrof het van mijn kant pure verliefdheid die zij niet in dezelfde puurheid terug kon geven. Ik ben te weinig vent om daar boven te kunnen staan en dat te laten voor wat het is. Het begon te vreten en te knagen, het zoog steeds meer, ik trok het niet meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |