Behang?! Mij teveel werkquote:Op woensdag 2 juni 2010 08:41 schreef CarOnline het volgende:
Mogge.
Al behang uitgezocht Mera?![]()
Ik wel. Heb al een complete woonkamer make-over in mn hoofd.
Nu nog een flinke bak geld. Maar van een uitkering ga je dat niet redden
Nee, man, behang is tof!quote:Op woensdag 2 juni 2010 08:58 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Behang?! Mij teveel werk![]()
Maar wat zit er nu op je muur dan? Wel eens gedacht aan een muurschildering oid?
Behang is écht tof, dus hahaquote:Op woensdag 2 juni 2010 09:01 schreef Noek het volgende:
Behang is tof, Mera! Je bent ook nog eens haske creatief. Doe er wat mee!
Zo''n eentje met pilaren en plantenpotten.quote:Op woensdag 2 juni 2010 09:02 schreef CarOnline het volgende:
Muurschildering?![]()
Ik zie dan meteen zo'n foute terra cotta toscaans vergezicht voor me.
Wat bedoel jij dan?
Ja met kruik!quote:Op woensdag 2 juni 2010 09:04 schreef Noek het volgende:
[..]
Zo''n eentje met pilaren en plantenpotten.![]()
En zo'n Romeinse chick met een Duijts gewaad.
Ben je nog naar Action geweest?quote:Op woensdag 2 juni 2010 09:04 schreef Noek het volgende:
Ik ga plantjes voor buiten kopen vanochtend. Jazallig hoog!
Ik ook niet. Had wél tijd.quote:Op woensdag 2 juni 2010 09:08 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ben je nog naar Action geweest?
Ik niet. Had geen tijd.
Ik ga zo verder de zolder leegpakken. We hebben een aanhanger vandaag, dus fijn naar de stort.
Scheelt weer 34 ritjes, t kan nu in 1x. Of 2.
Oh, nou!quote:Op woensdag 2 juni 2010 09:09 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik ook niet. Had wél tijd.
Dat ga ik nu voor de plantjes doe.
Druk druk gekkenhuis. Is het niet heurlijk, al die vlijt.
Nee, zal wel weinig voor veel zijn want anders moet ik vast te ver rijden. Ik wil gewoon alle kleuren. Soms doe ik alleen roze of alleen paars. Nu wil ik alles. Lekker gek!quote:Op woensdag 2 juni 2010 09:11 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh, nou!
Straks wel een foto van je aankopen he! Waar ga je plantjes halen?
Ergens veel voor weinig?![]()
Nou, even mn helm en mn bergschoenen zoeken en ik ben weer klaar voor Operatie Zolder.
Oh ik dacht dat je ging meetenquote:Op woensdag 2 juni 2010 09:13 schreef Leandra het volgende:
Môgguh all.......![]()
Even een berichtje vanuit Drenthe, met een linkje naar m'n kloonpost over de NT-meting in OUD
Babytalk!quote:Op woensdag 2 juni 2010 09:13 schreef Leandra het volgende:
Môgguh all.......![]()
Even een berichtje vanuit Drenthe, met een linkje naar m'n kloonpost over de NT-meting in OUD
Doe ff foto's, ik moet nog een plantje voor bij de deur maar als ik zo'n winkel binnenstap heb ik al geen zin meerquote:Op woensdag 2 juni 2010 09:04 schreef Noek het volgende:
Ik ga plantjes voor buiten kopen vanochtend. Jazallig hoog!
Wie ister jarig dan en wanneer? De grote of de kleine?quote:Op woensdag 2 juni 2010 09:14 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee, zal wel weinig voor veel zijn want anders moet ik vast te ver rijden. Ik wil gewoon alle kleuren. Soms doe ik alleen roze of alleen paars. Nu wil ik alles. Lekker gek!![]()
Ja, ik maak wel foto's en wel hendig sjiek want er is één jarig hoera hoera deze week en ipv binnen versieren, ga ik de tuin doen. In oranje! Hij wil graag een pruik op z'n verjaardag.![]()
Zet em op hè, op die zolder. Go Go Go!
En dan?quote:Op woensdag 2 juni 2010 09:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Doe ff foto's, ik moet nog een plantje voor bij de deur maar als ik zo'n winkel binnenstap heb ik al geen zin meer.
Ja lekker hè, toen we gisteren onderweg in Amersfoort bij m'n ouders een plasstop maakten vond ik het daar al gruwelijk koud terwijl we hier met een heerlijk zonnetje de auto ingestapt waren, maar in Gouda was het helemaal erg....... liep ik daar zonder jas te riebelen in m'n shirtje met korte mouwenquote:Op woensdag 2 juni 2010 09:16 schreef Noek het volgende:
[..]
Babytalk!![]()
Wat ontzettend fijn. Geniet van de vakantie, prachtig weer en hé, Drenthe.
Als je nu eens een housewarming geeft, neem ik er één voor je mee.quote:Op woensdag 2 juni 2010 09:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Doe ff foto's, ik moet nog een plantje voor bij de deur maar als ik zo'n winkel binnenstap heb ik al geen zin meer.
Ja, goed plan.quote:Op woensdag 2 juni 2010 09:21 schreef Noek het volgende:
[..]
Als je nu eens een housewarming geeft, neem ik er één voor je mee.
En CarO ook. Dan heb je er al twee. Zo is het ook meer in balans ook.
Spul voor te vissen wil die ook maar dat was gedwongen zegt die. De kleine is vrijdag jarig.quote:Op woensdag 2 juni 2010 09:17 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Wie ister jarig dan en wanneer? De grote of de kleine?
Haha een pruik?! Dan zal de kleine wel jarig zijn.
Oh bij Action hebben ze pruiken. Hier hebben ze die alle 3 opgehad met Kanneginnedag.
Voor 2 euro ofzo![]()
Verder nog wensen of was het dat?
Ja, daarom geen behang maar wellicht eigen werkquote:Op woensdag 2 juni 2010 09:01 schreef Noek het volgende:
Behang is tof, Mera! Je bent ook nog eens haske creatief. Doe er wat mee!
Weet ik veel, wat je wil natuurlijk, ik ben zelf nogal fan van de 'Swirls'quote:Op woensdag 2 juni 2010 09:02 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nee, man, behang is tof!![]()
Er zit nu geruit behang op. En nu wil ik grijs, van Pip![]()
En een mooie grote kast met van die glazen deuren, voor mn (nog aan te schaffen) servies, t liefst in zwart maar wit past beter denk ik, en een zilveren stoel en en en!
Muurschildering?![]()
Ik zie dan meteen zo'n foute terra cotta toscaans vergezicht voor me.
Wat bedoel jij dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |