Dankjewelquote:Op woensdag 2 juni 2010 12:37 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Over je eigen leven bedoel ik, muts
volgens mij zitten we aardig op 1 lijnquote:Op woensdag 2 juni 2010 12:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Er lijkt mij weinig te scoren bij een doldwaas gevoelig vrouwmens dat met jan en allemaan het bed induikt
Behalve dat ik een typfout maakte.quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:40 schreef Marrije het volgende:
[..]
volgens mij zitten we aardig op 1 lijn
Dit wordt dan drie op 1 lijn...quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:40 schreef Marrije het volgende:
[..]
volgens mij zitten we aardig op 1 lijn
Of om bijna dagelijks horen "Wij passen echt niet bij elkaar, we zijn een raar setje" om gelijk daarna weer verder te gaan met heerlijke lichamelijke activiteiten. Afstoten-aantrekken, ziek of naïef? Hoe dan ook, ik kon er niet meer boven gaan staan en schoot er steeds doorheen. Vind mijzelf wel wat zwak dat ik het niet kon hanteren. Zij had de hele tijd de controle, ik had hem niet.quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:27 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik zou aardig afknappen als ik moest horen hoe verliefd ze op een ander is en daar dan ook nog mee het bed induikt. Vind ik 2 weken nog lang vol gehouden.
Doe maar 4.quote:
Disana, ik was haar vierde of vijfde man in 46 jaar. Mijn teller staat wat dat betreft vele malen hoger. Jan en alleman is echt niet op haar van toepassingquote:Op woensdag 2 juni 2010 12:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Er lijkt mij weinig te scoren bij een doldwaas gevoelig vrouwmens dat met jan en allemaan het bed induikt
Dat ..naief ..zou ik maar vergeten, als ik jou was.quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:44 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Of om bijna dagelijks horen "Wij passen echt niet bij elkaar, we zijn een raar setje" om gelijk daarna weer verder te gaan met heerlijke lichamelijke activiteiten. Afstoten-aantrekken, ziek of naïef? Hoe dan ook, ik kon er niet meer boven gaan staan en schoot er steeds doorheen. Vind mijzelf wel wat zwak dat ik het niet kon hanteren. Zij had de hele tijd de controle, ik had hem niet.
o my god, have mercy !quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:44 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zij had de hele tijd de controle, ik had hem niet.
Ik denk nooit zo heel goed na hoor. Intuïtief doe ik ook maar wat. 't Gaat meestal vanzelf. Wat ik wel heb zijn alarmbellen die afgaan maar ik ben een kei in het willens en wetens negeren van die dingen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:46 schreef Toverheks het volgende:moet eigenlijk een beetje glimlachen, we hebben allemaal een mening over Teun, maar denk dat teun heus wel goed heeft nagedacht van wat hij er mee zou doen, verder gaan of ermee stoppen.
Nee,voor haar ego.quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:49 schreef Jian het volgende:
[..]
o my god, have mercy !
Ze heeft je gewoon gebruikt voor de sex, je was gewoon haar toyboy
Speaking about: die oranje jurkjes zijn uitverkocht!quote:
We zullen het nooit echt weten Jian. Ik denk dat het niet zo is, maar 't kan wel zo zijn.quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:49 schreef Jian het volgende:
[..]
o my god, have mercy !
Ze heeft je gewoon gebruikt voor de sex, je was gewoon haar toyboy
Echtquote:Op woensdag 2 juni 2010 12:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Speaking about: die oranje jurkjes zijn uitverkocht!
Met de nadruk op 'man'.quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:45 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Disana, ik was haar vierde of vijfde man in 46 jaar. Mijn teller staat wat dat betreft vele malen hoger. Jan en alleman is echt niet op haar van toepassing
Hoe kut is dat! ik heb zelf al een Jup Holland Jup shirt maar het vrouwelijk gezelschap moet ook wat!quote:
oh wat een ramp, wat ga je nu aantrekken dan voor oranje outfitjequote:Op woensdag 2 juni 2010 12:51 schreef Gert het volgende:
[..]
NOeeeeeeeeeeees!quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik geloof haar echtquote:Op woensdag 2 juni 2010 12:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Met de nadruk op 'man'.
En toevalligerwijs zijn twee van die mensen gebonden. Geloof je het echt zelf?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |