Ik vind dat niet zo raar, temeer omdat ze er geen been in ziet het met meerdere mensen tegelijk te doen en daarbij ook nog gebonden mensen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:39 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Technisch heb je daar gelijk in. Alhoewel, er zijn altijd gradaties in incompatibel zijn.
In dit geval betrof het van mijn kant pure verliefdheid die zij niet in dezelfde puurheid terug kon geven. Ik ben te weinig vent om daar boven te kunnen staan en dat te laten voor wat het is. Het begon te vreten en te knagen, het zoog steeds meer, ik trok het niet meer.
Regelt ze het toch lekker zelf.quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:49 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zoiets dus of zo.
Krijgt zij weer gelijk, we zouden zeilen aanstaande zaterdag. Haar woorden van vorig weekend met betrekking tot die activiteit "Beloof het mij niet, maar neem mij gewoon mee! Het wordt mij beloofd vanaf mijn veertiende en het wordt keer op keer niet nagekomen". Lullig wel
Komt vast wel iets beters voorbij, dat het ook wederzijds is zeg maar.quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jammer? Dood- en doodzonde![]()
Maar ja, zij is zij en ik ben ik
Ik vind je te hard in haar richting Disana. Ze is echt veel meer dan dat!quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind dat niet zo raar, temeer omdat ze er geen been in ziet het met meerdere mensen tegelijk te doen en daarbij ook nog gebonden mensen.
Nou ja, jammer maar je hebt in elk geval een avontuurtje gehad.
De tijd geeft uiteindelijk antwoorden op alle vraagstukkenquote:Op woensdag 2 juni 2010 10:51 schreef Marrije het volgende:
[..]
Komt vast wel iets beters voorbij, dat het ook wederzijds is zeg maar.
quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:55 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik vind je te hard in haar richting Disana. Ze is echt veel meer dan dat!![]()
En ja, ik heb mijn avontuur gehad. Het was groots, nu mijzelf maar weer bij de lurven pakken en doorgaan.
Ben ik hard of is de waarheid hard: ze neemt het niet zo nauw met de gevoelens van anderen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:55 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik vind je te hard in haar richting Disana. Ze is echt veel meer dan dat!![]()
En ja, ik heb mijn avontuur gehad. Het was groots, nu mijzelf maar weer bij de lurven pakken en doorgaan.
Ja, ook dat natuurlijk. Maar iemand die in haar vrije tijd ook als moeder wil fungeren voor een licht verstandelijk gehandicapte die geen ouders meer heeft, en daar wekelijks mee op pad gaat, dagelijks contact mee heeft (en niet zoals andere mensen in dezelfde rol 2 uurtje per week, alhoewel daar natuurlijk ook niets op tegen is) die vind ik toch wel bizonder.quote:
Ze is vanaf het begin eerlijk en open geweest, over alles. Dat ik er mee aan de haal ga is niet haar probleem, maar de mijne. Vanaf het begin heeft ze gezegd dat ze verliefd is op een voor haar onbereikbare man. Dat ik er niet naar wilde luisteren, is mijn probleem. Zij kan er volgens niets aan doen dat ze mij ook leuk, lief, aardig, grappig en de moeite waard vindt. Ik had vanaf het begin nee kunnen zeggen, maar ging er volledig in op, omdat het heerlijk was. Nu trek ik het niet meer en stopt het.quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Ben ik hard of is de waarheid hard: ze neemt het niet zo nauw met de gevoelens van anderen.
Mooier kan het bijna niet toch???quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:10 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Iemand die niet bij voorbaat inkleurt, alles open laat, niet oordeelt, die vind ik sowieso bijzonder. Ze is bijzonder omdat geen verwachtingspatronen kent of heeft..
Nierstenen zijn nóg pijnlijker Meraquote:Op woensdag 2 juni 2010 11:02 schreef MeraViglioSa het volgende:
Nou sterkte Teun, bijna niets zo pijnlijk als onbeantwoorde liefde.
Maar als ik het zo lees dan klinkt het alsof ze compleet over je heen walste, dus wat dat betreft ben je beter af.
Ik wil er geen discussiepunt van maken, maar eerlijkheid en lekker je gevoelens volgen als een fladdervlindertje kunnen voor anderen snoeihard zijn.quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ze is vanaf het begin eerlijk en open geweest, over alles. Dat ik er mee aan de haal ga is niet haar probleem, maar de mijne. Vanaf het begin heeft ze gezegd dat ze verliefd is op een voor haar onbereikbare man. Dat ik er niet naar wilde luisteren, is mijn probleem. Zij kan er volgens niets aan doen dat ze mij ook leuk, lief, aardig, grappig en de moeite waard vindt. Ik had vanaf het begin nee kunnen zeggen, maar ging er volledig in op, omdat het heerlijk was. Nu trek ik het niet meer en stopt het.
Daar heb je wel gelijk in. Het is ook snoeihard. De vraag is alleen bij wie je die verantwoordelijkheid neer moet leggen. Ik schreef op dag twee of drie al dat alle signalen bij mij op rood stonden en toch ga ik er in mee. Dat is dan toch mijn eigen verantwoordelijkheid?quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik wil er geen discussiepunt van maken, maar eerlijkheid en lekker je gevoelens volgen als een fladdervlindertje kunnen voor anderen snoeihard zijn.
Ja, maar je lijkt haar geen verantwoordelijkheid voor háár gedrag toe te schrijven omdat ze zo'n fijn impulsief gevoelsmens is. Ik vind dat geen excuus voor een volwassen vrouw.quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Daar heb je wel gelijk in. Het is ook snoeihard. De vraag is alleen bij wie je die verantwoordelijkheid neer moet leggen. Ik schreef op dag twee of drie al dat alle signalen bij mij op rood stonden en toch ga ik er in mee. Dat is dan toch mijn eigen verantwoordelijkheid?
Natuurlijk is ze verantwoordelijk voor haar eigen gedrag. Maar wat moet en kan ik haar dan verwijten? Dat ze keer op keer bij mij voor de deur stond omdat ze mij lief, leuk, grappig en aardig vindt? Ik vind dat een lastige. Ik denk ook af en toe "Je bent het type dat mannen het hoofd op hol brengt met je mooie kijkertjes en je maniertjes".quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, maar je lijkt haar geen verantwoordelijkheid voor háár gedrag toe te schrijven omdat ze zo'n fijn impulsief gevoelsmens is. Ik vind dat geen excuus voor een volwassen vrouw.
Dat van die maniertjes... ik schat zomaar in dat ik gehakt van haar 'spontane lieve' gedrag zou maken als ik haar in actie zou kunnen zien. Vrouwen hebben dat meestal prima door, met name als ze een man hebbenquote:Op woensdag 2 juni 2010 11:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Natuurlijk is ze verantwoordelijk voor haar eigen gedrag. Maar wat moet en kan ik haar dan verwijten? Dat ze keer op keer bij mij voor de deur stond omdat ze mij lief, leuk, grappig en aardig vindt? Ik vind dat een lastige. Ik denk ook af en toe "Je bent het type dat mannen het hoofd op hol brengt met je mooie kijkertjes en je maniertjes".
Maar hey, dan geef ik een oordeel terwijl het heel goed kan zijn ze oprecht mij lief, leuk, aardig en fijn vindt om naast mij te zitten. Eén en ander met de overtuiging dat het moet kunnen om elkaar in het nu het leven aangenaam te maken zonder alvast zes weken in het voren te plannen en alles open te laten. En eigenlijk vind ik dat ze daarin gelijk heeft. Ze hanteert het groeiproces zonder verwachtingen te scheppen.
Er zijn plenty mensen die wel van alles beloven, voor nu, later, altijd en eeuwig en dat keer op keer niet nakomen. Maar goed, die mensen geven de gewenste antwoorden en schijnbaar vinden wij dat we dat nodig hebben, ook al komt wat er gezegd is bijna nooit uit. Zij laat het open, fair enough. Ik kan het niet hanteren, mijn probleem.
Het was hemels Jian en ik ga het missenquote:Op woensdag 2 juni 2010 11:44 schreef Jian het volgende:
Veruit de meeste relaties draaien, hoe je het ook wendt of keert, om "bezit" ..... maar sommige mensen laten zich nu eenmaal niet bezitten ....
Was het fijn Teun ? ..... Moooooi !
Het was feest, exact twee weken, vanaf de eerste ontmoeting tot de laatste. Te kort om er lang mee rond te blijven lopen, te lang om het direct te kunnen vergeten.quote:
Dat is mooi. Zo gaat het met vakantieliefdes ook, en daar denk je met plezier aan terug.quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Het was feest, exact twee weken, vanaf de eerste ontmoeting tot de laatste. Te kort om er lang mee rond te blijven lopen, te lang om het direct te kunnen vergeten.
Ik vind mijzelf minder stoer Heksje. Ik had er liever geen stop op gezet, ik had het veel liever gehad dat ik het zou kunnen hanteren. Dat was voor mij de echte victorie geweest en dan had ik het gevoel gehad dat ik een echte stap zou hebben gezet.quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:48 schreef Toverheks het volgende:
vind het wel stoer van Teun, hij wist waar hij aan begon, en heeft er zelf weer een stop op gezet, moet je ook maar kunnen hoor als je hoteldebotel verliefd bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |