Het was feest, exact twee weken, vanaf de eerste ontmoeting tot de laatste. Te kort om er lang mee rond te blijven lopen, te lang om het direct te kunnen vergeten.quote:
Dat is mooi. Zo gaat het met vakantieliefdes ook, en daar denk je met plezier aan terug.quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Het was feest, exact twee weken, vanaf de eerste ontmoeting tot de laatste. Te kort om er lang mee rond te blijven lopen, te lang om het direct te kunnen vergeten.
Ik vind mijzelf minder stoer Heksje. Ik had er liever geen stop op gezet, ik had het veel liever gehad dat ik het zou kunnen hanteren. Dat was voor mij de echte victorie geweest en dan had ik het gevoel gehad dat ik een echte stap zou hebben gezet.quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:48 schreef Toverheks het volgende:
vind het wel stoer van Teun, hij wist waar hij aan begon, en heeft er zelf weer een stop op gezet, moet je ook maar kunnen hoor als je hoteldebotel verliefd bent.
Niks stappen zetten... Je had gewoon moeten genieten van wat je had, dat was er nu ws. nog geweest als je een beetje geduld had gehadquote:Op woensdag 2 juni 2010 11:54 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik vind mijzelf minder stoer Heksje. Ik had er liever geen stop op gezet, ik had het veel liever gehad dat ik het zou kunnen hanteren. Dat was voor mij de echte victorie geweest en dan had ik het gevoel gehad dat ik een echte stap zou hebben gezet.
nee Teun, ik zie het juist anders, stel je was ermee doorgegaan, maar met in je achterhoofd ik ben niet de enigste, en ik denk vrouwelijk he, dat een man toch meer voor zichzelf kiest dan verliefd en zijn kwakkie kwijt kunnen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:54 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik vind mijzelf minder stoer Heksje. Ik had er liever geen stop op gezet, ik had het veel liever gehad dat ik het zou kunnen hanteren. Dat was voor mij de echte victorie geweest en dan had ik het gevoel gehad dat ik een echte stap zou hebben gezet.
Ik heb genoten en ik had geen geduld.quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:56 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Niks stappen zetten... Je had gewoon moeten genieten van wat je had, dat was er nu ws. nog geweest als je een beetje geduld had gehad
Ik wist er wel van maar ik heb geen Hyves en heb het er ook niet voor overquote:Op woensdag 2 juni 2010 12:02 schreef Toverheks het volgende:ff wat anders, er begint nu een hyves lijsttrekkers debat, politieke kopstukken daar kan je mee chatten, of je kan het volgen via de HyvesChat.
Vanavond begint ook het Twittergedoe met lijsttrekkers.
denk post het ff voor degene die de politiek volgt op de voet.
Loas kiekn dan!quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:00 schreef Noek het volgende:![]()
Komt hoor, Piet! De action slurpte echt alle tijd op. Waarom gebruken ze daar allemaal blauwe mascara of missen ze tanden? Er werkte één jongen en daar hadden ze net zinloos geweld op toegepast geloof ik. Zijn hoofd was één hechting of pleister.
Volgens mij denken ze serieus dat ze met hun tijd meegaanquote:Op woensdag 2 juni 2010 12:02 schreef Toverheks het volgende:ff wat anders, er begint nu een hyves lijsttrekkers debat, politieke kopstukken daar kan je mee chatten, of je kan het volgen via de HyvesChat.
Vanavond begint ook het Twittergedoe met lijsttrekkers.
zelfbeschermingquote:Op woensdag 2 juni 2010 11:48 schreef Toverheks het volgende:
vind het wel stoer van Teun, hij wist waar hij aan begon, en heeft er zelf weer een stop op gezet, moet je ook maar kunnen hoor als je hoteldebotel verliefd bent.
ik kan me wel voorstellen dat dat genieten wat minder wordt als het steeds langer duurt dat het niet wederzijds isquote:Op woensdag 2 juni 2010 11:56 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Niks stappen zetten... Je had gewoon moeten genieten van wat je had, dat was er nu ws. nog geweest als je een beetje geduld had gehad
mwoah ik weet niet of dat nou een stap in de goede richting geweest zou zijnquote:Op woensdag 2 juni 2010 11:54 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
ja, ik volg alleen jullie en af en toe op tv wat ze weer allemaal beloven en slap ouwehoeren, pm.de al naar Disana dat (omdat ze geen hyves heeft en zij alles volgt) dat ze wel ff mijn naam en wwoord van hyves mag gebruiken.quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Volgens mij denken ze serieus dat ze met hun tijd meegaan
Je ging toch voor verf en meuk?quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:06 schreef CarOnline het volgende:
Ik weet alleen niet meer waarom ik ook alweer wilde gaan.
Lampionnen, glowsticks (quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:06 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Loas kiekn dan!
Ik ga denk ik vanmiddag.
De zolder is nu voor de helft leeg, dus er kan mooi weer wat bij op![]()
Ik weet alleen niet meer waarom ik ook alweer wilde gaan.
quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:10 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Onmacht, zelfbescherming, pijn. De hele reutemeteut
Ze zijn allemaal gek, Heks, allemaal gek.quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:12 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja, ik volg alleen jullie en af en toe op tv wat ze weer allemaal beloven en slap ouwehoeren, pm.de al naar Disana dat (omdat ze geen hyves heeft en zij alles volgt) dat ze wel ff mijn naam en wwoord van hyves mag gebruiken.maar hoeft niet, ja ach ze maken gebruik van de media enzo, hyves en twitter en ja in deze tijd bereik je meer mensen op dat soort mediums als dat je blommetjes gaat uitdelen op de markt.
Niet eens kunstblommen?quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:12 schreef Noek het volgende:
Lampionnen, glowsticks (), hele grote balonnen, vaatdoeken en chocolade! 2 tassen, 30 euro!
Oh ja 2 pruiken! Eén lang maar als die zich lekker vlot wil voelen, heb ik ook nog een korte gekocht.
Nah!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |