quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:05 schreef Potloodvis het volgende:
Wacht op de A of X.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:06 schreef Potloodvis het volgende:
Nu Laki.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:06 schreef Lakitu het volgende:
a
IK BEN JE VOOR VRIENDquote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:07 schreef Otis2.0 het volgende:
ZET DE OP LAKI ANDERS GAAN ER VRESELIJKE DINGEN GEBEUREN DOE HETTTTTttttttttttttttttttt
Ik zal het in overweging nemenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:04 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Mooi zo.
Dat doe ik alleen maar bij de mensen waar om geef. Pure lobi alles.
Ja dit is gewoon de eindversie. En hier is de picca geupdate:quote:
Hij is gefikst.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:09 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja dit is gewoon de eindversie. En hier is de picca geupdate:
[ afbeelding ]
Het zit 'm in de details.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:13 schreef Allure_ het volgende:
Vanavond een beginnen aan mijn cursus spaans zodat ik indruk kan maken op Spaanse halfgoden.
Ik hou ook van suikerklontjes en ik heb een gigantische overbeet, oh ohquote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee serieus bij paarden is dat zo, veel gapen is een sypmtoom daarvan.
Hablo un poco de español porque aprendi paar jaar terug in de 5e. =$quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:13 schreef Allure_ het volgende:
Vanavond beginnen aan mijn cursus spaans zodat ik indruk kan maken op Spaanse halfgoden.
Mensen die hun tas achterstevoren dragenquote:
Haha ik zie het nu ook.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:16 schreef Maisnon het volgende:
Als je op google naar maagzweer en gapen zoekt staat dit topic op de 6e plek
^_^quote:
Ik twijfel nog. Meer pics?quote:
Ik vind die smiley enigszins dubieus, die wordt niet vaak gebruikt door lekkere chicks. De letterkleur is wel in orde, evenals het lettertype.quote:
Vooral de kleur is treffend.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:19 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik vind die smiley enigszins dubieus, die wordt niet vaak gebruikt door lekkere chicks. De letterkleur is wel in orde, evenals het lettertype.
Mensen die hetzelfde redeneren als ikquote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:19 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik vind die smiley enigszins dubieus, die wordt niet vaak gebruikt door lekkere chicks. De letterkleur is wel in orde, evenals het lettertype.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:21 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Wat zijn we toch ook heerlijk autistisch.
Sowieso.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:21 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Wat zijn we toch ook heerlijk autistisch.
Ik heb Spaans niet gehaald dus moet ik het met dit compenseren.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:14 schreef Maisnon het volgende:
[..]Ik kan echt voor geen meter Spaans
Waarom ga je precies die cursus doen, ga je een tijd naar Spanje?
Kan je het dan niet opnieuw doen? Ik weet helemaal niet wat voor opleiding je doet, dus geen ideequote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:24 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik heb Spaans niet gehaald dus moet ik het met dit compenseren.
Nee, want ik moet het dit schooljaar halen en het wordt pas weer volgend jaar aangebodenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:26 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Kan je het dan niet opnieuw doen? Ik weet helemaal niet wat voor opleiding je doet, dus geen idee
De basis lijkt me in ieder geval wel makkelijk
lichtbruin mag ookquote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:27 schreef Lakitu het volgende:
Meisjes moeten lichtblauw, paars, roze of lichtgroen.
Onder voorbehoud.quote:
Ik weet het niet hoor, ik zou even de precieze RGB waarden vaststellen waaraan je iemands aantrekkelijkheid via MSN kan bepalenquote:
Mannen die niet zwart, grijs, bruin of donkerrood hebbenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:31 schreef Chriz2k het volgende:
Ik gebruik zelf rood, de kleur van de liefde.
Mensen die denken dat je dat daar niet aan kan aflezenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:31 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor, ik zou even de precieze RGB waarden vaststellen waaraan je iemands aantrekkelijkheid via MSN kan bepalen
Gewoon superlichtblauw comic sans met van die grote prettig weekend smilies erdoorheenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:31 schreef Chriz2k het volgende:
Ik gebruik zelf rood, de kleur van de liefde.
Ik heb black on black violence mensenwetenzelf. =$quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:31 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Mannen die niet zwart, grijs, bruin of donkerrood hebben.
Meisjes met lichtblauw comic sansquote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:33 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Gewoon superlichtblauw comic sans met van die grote prettig weekend smilies erdoorheen
Mannen die niet alleen hun voornaam hebben. Homofielen pur sang.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:31 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Mannen die niet zwart, grijs, bruin of donkerrood hebben.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:34 schreef Maisnon het volgende:
Je moet even zo'n topic net als over die Fifa regels openen over MSN
Niet dat ik weet, hij is ook bezig met nieuw werk.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:30 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik zag net Arts the Beatdoctor op je last.fm
Die zijn nu toch onder een andere naam verder?
Maar ik vind Arts zo tof, ik moet het eigenlijk vaker luisteren.quote:Arts The Beatdoctor These are exciting times. A lot of choices to make. Let's share a few with you guys:
A hypothetical new Arts The Beatdoctor release... What should it be? An EP, a series of EPs, an album? CD, vinyl, digital? Fully instrumental, or with a host of guest rappers, or singers? More mellow or more energetic than my previous work?
Let me know, I'm interested in how people would like their music, this day and age.
May 14 at 10:02pm via Facebook for iPhone
Zit wat in.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:34 schreef Maisnon het volgende:
Je moet even zo'n topic net als over die Fifa regels openen over MSN
Of meldt wat voor kleur en type letters je op msn gebruikt, en welke smilies.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:36 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
We zouden het kunnen waarderen als je een foto van jezelf post.
Ik heb hem nooit veranderd.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:37 schreef Lakitu het volgende:
Ik heb nu volgens mij gewoon die standaard lettertype, omdat ik net pas ben overgegaan op die nieuwe.
De vissen happen Otis, HENGELEN DIE SHITquote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:36 schreef Skv het volgende:
[..]
'Ik ben achterlijk maar heb me ergens binnengepijpt en er werken twee mensen onder me die het stereotype beeld ontkrachten dus het geldt overal zo!!!111'
Ik heb Arts in ieder geval met een paar andere bij DWDD gezien, en wat van die Arts nummers onder een andere naamquote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:35 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, hij is ook bezig met nieuw werk.![]()
[..]
Maar ik vind Arts zo tof, ik moet het eigenlijk vaker luisteren.
Hahahaquote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:38 schreef Lakitu het volgende:
[..]
De vissen happen Otis, HENGELEN DIE SHIT
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:36 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
We zouden het kunnen waarderen als je een foto van jezelf post.
Denk na voordat je het woord vissen gebruikt, alsjeblieft neger.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:38 schreef Lakitu het volgende:
[..]
De vissen happen Otis, HENGELEN DIE SHIT
quote:
Ja dat is Transitions. Heerlijk album.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:38 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik heb Arts in ieder geval met een paar andere bij DWDD gezien, en wat van die Arts nummers onder een andere naam
Maar dat allereerste album, Transitions oid? Die vond ik tof. Waar Pete Philly ook op meedeed
Er zit zo'n leuk stukje in deze video, voor 1:00. Ze laat dan een dopje vallen en kijkt naar beneden.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:42 schreef Lakitu het volgende:
Oh ja, ik was nog van plan om een Voe gifje te maken.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:43 schreef Otis2.0 het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Voe is 14, bijna 15. Pedofilie is iets anders.quote:
Heb ik ook niet meer. Hoezo dan G?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:46 schreef Potloodvis het volgende:
Otis, ik geloof steeds minder dat jij serieus een chici hebt.
Efebofielquote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:46 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Voe is 14, bijna 15. Pedofilie is iets anders.![]()
Waarom denk je dat ze anders elke dag haar foto's blogt?
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:43 schreef Potloodvis het volgende:
Kijk die levenloze pubers hier kwijlen als Downtjes.
Omdat haar kutje nat wordt van aandacht?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:46 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Voe is 14, bijna 15. Pedofilie is iets anders.![]()
Waarom denk je dat ze anders elke dag haar foto's blogt?
Ja, en wat is daar mis mee?quote:
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:48 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Omdat haar kutje nat wordt van aandacht?
wat peuters.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:48 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Altijd op peuters geilen en elke avond hier zijn.
Check mijn gefailde adoratietopic: Adoreer hier Emilie 'Voe' (mét pics)quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:49 schreef NoelGallagher het volgende:
zie ze allemaal fappen op voe![]()
wie de fuck is dat eigenlijk
En haar kut zuigende bewegingen gaat maken als het mondje van een baby.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:48 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Omdat haar kutje nat wordt van aandacht?
Kleine tetten en uitstekende botten.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:51 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ].
Ik heb een perfecte work-out gedraaid, 40 ekkies verdiend met 2 uurtjes bijles geven, twee vakken gehaald en ik eet vanavond varkenshaas met kaviaarquote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:51 schreef Skylark. het volgende:
Wat een dag.
Goed outgeworkt in de gym.
30 ekkies verdiend met 2 uurtjes bijles geven.
Erachter komen een vak gehaald te hebben.
Vanavond varkenshaas eten.
Je haalt jouw vagina door de war met de harequote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:53 schreef Chai het volgende:
[..]
En haar kut zuigende bewegingen gaat maken als het mondje van een baby.
Dadelijk uit eten en 70 ekkies verdiend. De workout had ik gedurende mijn werk.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:51 schreef Skylark. het volgende:
Wat een dag.
Dat is altijd met dat soort meisjes.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:54 schreef NoelGallagher het volgende:
Geen lelijke meid, maar jullie praten erover alsof het een godin is![]()
Lief tochquote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:53 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Kleine tetten en uitstekende botten.
Wat voor baantjequote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:53 schreef Skylark. het volgende:
Vakantie hebben op een paar herkansingen na.
Waarschijnlijk een studiegerelateerde bijbaan krijgen.
LIFE'S GOOD.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:54 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik heb een perfecte work-out gedraaid, 40 ekkies verdiend met 2 uurtjes bijles geven, twee vakken gehaald en ik eet vanavond varkenshaas met kaviaar.
[..]
Je haalt jouw vagina door de war met de hare.
Geen grappen broeder, kijk daar onder haar nek.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:55 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Lief toch? En ze groeien nog.
Uitstekende botten:.
Dat ze heel veel foto's op internet zet en dat doet niet elk meisje.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:55 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Blauwe ogen, blond haar en een varkensneusje. Wat is daar speciaal aan?
Daar voel je niets van. Overigens: je krijgt pas respect wanneer je een sminkevideo online zet.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:56 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Geen grappen broeder, kijk daar onder haar nek.
Mijn pa is divisiemanager voor een groot concern en ze gaan een nieuw ERP installeren, namelijk SAP (wat de standaard is bij de meeste grote bedrijven zoals Coca Cola enz) en daar heeft het filiaal in Eindhoven waarschijnlijk hulp bij nodig, dus dan kan ik waarschijnlijk leren met SAP om te gaan en gegevens daar in te voeren.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:55 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Lief toch? En ze groeien nog.
Uitstekende botten:.
[..]
Wat voor baantje?
Ja, maar dat is echt niet raarquote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:56 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Als je iemands sleutelbenen niet kunt zien is er iets mis.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:56 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gehad bij de lessen Gebruikersondersteuning.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:57 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Mijn pa is divisiemanager voor een groot concern en ze gaan een nieuw ERP installeren, namelijk SAP (wat de standaard is bij de meeste grote bedrijven zoals Coca Cola enz) en daar heeft het filiaal in Eindhoven waarschijnlijk hulp bij nodig, dus dan kan ik waarschijnlijk leren met SAP om te gaan en gegevens daar in te voeren.
Wie ben jij om te oordelen over de seksuele fantasieën van Voe?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:01 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Beter dan mensen die skitta spuiten over Voe.
Wie ben jij eigenlijk?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:02 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Wie ben jij om te oordelen over de seksuele fantasieën van Voe?
Mensen die Voe als lustobject zienquote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:02 schreef Chai het volgende:
Ik vind dat jullie erg respectloos zijn tegenover Voe. Ietsje meer respect mag wel. Ook Voe heeft meer kwaliteiten behalve dan dat ze erg geschikt is om onder je te liggen.
quote:
Echt hequote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:02 schreef Chai het volgende:
Ik vind dat jullie erg respectloos zijn tegenover Voe. Ietsje meer respect mag wel. Ook Voe heeft meer kwaliteiten behalve dan dat ze erg geschikt is om onder je te liggen.
Succes met je auditiequote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:06 schreef Potloodvis het volgende:
Veel plezier hier allemaal, stelletje pubers.Jullie zullen het nooit zo ver als mij schoppen vanavond.
![]()
Je bent een beetje erg vol over jezelf, da's een best minpunt mien jongquote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:06 schreef Potloodvis het volgende:
Veel plezier hier allemaal, stelletje pubers.Jullie zullen het nooit zo ver als mij schoppen vanavond.
![]()
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:04 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Mensen die Voe als lustobject zien!
Daar is ze te mooi voor.
HVJ.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:08 schreef Potloodvis het volgende:
Maar even fo' real, veel plezier en tot ziens.
Waar staan zulke beweringen dan? Volgens mij bewondert iedereen haar schoonheid gewoon.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:09 schreef Chai het volgende:
Nou maar dan moet je ook niet plaatjes posten waardoor iedereen geil van haar wordt.
Jouw maaltijden.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:51 schreef Skylark. het volgende:
Wat een dag.
Nee maar dit is wel een gevolg er van.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:10 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Waar staan zulke beweringen dan? Volgens mij bewondert iedereen haar schoonheid gewoon.
Halen het nog lang niet bij jouwe, ik had laatst jouw 1e topic nog eens doorgelezen. Wat kun jij koken zegquote:
Goed eten is belangrijk.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:11 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Halen het nog lang niet bij jouwe, ik had laatst jouw 1e topic nog eens doorgelezen. Wat kun jij koken zeg.
Dat is hun probleem, echte mannen doen dat niet.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee maar dit is wel een gevolg er van.
Mensen zullen gaan masturberen met de gedachte aan Voe.
Dit stuit me zeer tegen de borst. Ik had dit soort vulgaire taal ook niet verwacht van een charmante jongeman als jij.quote:
Ik ben benieuwd naar die wildstoofpot van jequote:
Dat had ikzelf al gedaan, Lamon is een vriend van me tegenwoordig.quote:
Daarom. Voe's gezichtje zal vele malen in de gedachten van nerds ondergecumd worden.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:13 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Dat is hun probleem, echte mannen doen dat niet.
Ik pas niet meer op het shirt.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:14 schreef Skylark. het volgende:
Maar Chris, jij zit ook niet ver meer van zo'n plekje in de OP verwijderd!
Jottem!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:14 schreef Skylark. het volgende:
Maar Chris, jij zit ook niet ver meer van zo'n plekje in de OP verwijderd!
Had Mozy het laatst nog over, de viespeukquote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Daarom. Voe's gezichtje zal vele malen in de gedachten van nerds ondergecumd worden.
Ik heb dat gerecht nog wel ergens.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:13 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar die wildstoofpot van je.
Ja ik zat laatst ook te kijken, had wel iets moeilijkere vragen verwachtquote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:15 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik moet meedoen met PopitUp van TMF
Dat is wel erg makkelijk geld verdienen
Zo'n bedrijf waar ik nu 2 dagen in de week stage bij loop heeft ook een paar maanden terug SAP aangeschaft, maar het is echt een bedrijf met 10-15 werknemersquote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:57 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Mijn pa is divisiemanager voor een groot concern en ze gaan een nieuw ERP installeren, namelijk SAP (wat de standaard is bij de meeste grote bedrijven zoals Coca Cola enz) en daar heeft het filiaal in Eindhoven waarschijnlijk hulp bij nodig, dus dan kan ik waarschijnlijk leren met SAP om te gaan en gegevens daar in te voeren.
Pics van jou die dat gerecht maakt + receptquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
Het wordt inderdaad door allerlei soorten bedrijven gebruikt, heel groot concern, dat SAP.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:16 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Zo'n bedrijf waar ik nu 2 dagen in de week stage bij loop heeft ook een paar maanden terug SAP aangeschaft, maar het is echt een bedrijf met 10-15 werknemers
Ze kan ook bovenop.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:02 schreef Chai het volgende:
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:17 schreef tliciouz het volgende:
Ik heb trouwens een veel leuker shirt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
.
zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
Ja maar gaat meer om het feit dat SAP echt een groot systeem is wat voor bedrijven als Coca cola is bedoelt, niet echt voor een bedrijf van maar 10-15 werknemers.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:17 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Het wordt inderdaad door allerlei soorten bedrijven gebruikt, heel groot concern, dat SAP.
Is die foto ondersteboven genomen? Je duim staat verkeerd om.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:17 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Goed idee, ik kom beter tot mijn recht op een stel mooi gevormde borsten.
Ik weet niet, hebben jullie dan geen uitgeklede/aangepaste versie?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:18 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ja maar gaat meer om het feit dat SAP echt een groot systeem is wat dus voor enorme bedrijven als Coca cola is bedoelt, niet echt voor een bedrijf van 10-15 werknemers.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:18 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Is die foto ondersteboven genomen? Je duim staat verkeerd om.
Mijn dementie treed op.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:15 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Had Mozy het laatst nog over, de viespeuk.
Ze is veel meer dan een lustobject. Ze is namelijk multifunctioneel.quote:
Mja kan wel dan, moet wel zeer uitgekleed zijn dan, ze hebben het nog niet ingevoerd.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:18 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik weet niet, hebben jullie dan geen uitgeklede/aangepaste versie?
wat is dit voor viespeukerijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-
Terecht. We moeten verdomme niet alles zomaar toelaten hier.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:21 schreef Skylark. het volgende:
Ik heb een TR gezet, tliciouz. Dit soort gedrag kan niet.
Mij te rustigquote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:24 schreef Skylark. het volgende:
Mensen die niet dit liedje als wekkergeluid hebben![]()
:
Ik ben er iig niet zo heel positief overquote:
Op een of andere manier heb ik een hekel aan Sticks, en na even doorklikken vond ik dit zo heerlijk slecht weerquote:
Ligt er aan waar over.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:30 schreef Mozy het volgende:
Ik wil een discussie introduceren, maar ik weet niet zeker of jullie er wel zin in hebben.
Vrouwen die een borstvergroting laten doen, of andere (permanente) veranderingen aan het lichaam. Doen dat niet omdat ze zichzelf dan mooier vinden, maar zodat andere mensen hun mooier vinden.quote:
Lijkt me een beetje onzin, je kan niks aan jezelf lelijk vinden?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:32 schreef Mozy het volgende:
[..]
Vrouwen die een borstvergroting laten doen, of andere (permanente) veranderingen aan het lichaam. Doen dat niet omdat ze zichzelf dan mooier vinden, maar zodat andere mensen hun mooier vinden.
Als hun onzekerheid daardoor weg valt moeten ze dat helemaal zelf weten toch?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:32 schreef Mozy het volgende:
[..]
Vrouwen die een borstvergroting laten doen, of andere (permanente) veranderingen aan het lichaam. Doen dat niet omdat ze zichzelf dan mooier vinden, maar zodat andere mensen hun mooier vinden.
Maar de paradox is dat de meeste mensen dat helemaal niet mooier vindenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:32 schreef Mozy het volgende:
[..]
Genoeg vrouwen die het doen omdat ze totaal niet tevreden zijn over hun borstformaat. En bij vrouwen kan zoiets funest zijn voor het zelfvertrouwen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:32 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik ben waarschijnlijk een van de weinige mannen wie het weinig uitmaakt of tieten naturel of niet zijn.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:32 schreef Mozy het volgende:
[..]
Want jij hebt al eens een siliconenexemplaar in je handen gehad?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:33 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik ben waarschijnlijk een van de weinige mannen wie het weinig uitmaakt of tieten naturel of niet zijn.
Nog niet, nu welquote:
Ligt er maar net aan hoe ze eruit zien, als ze een mooie vorm hebben en geen ballonnen zijn heb ik er geen problemen mee.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:33 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik ben waarschijnlijk een van de weinige mannen wie het weinig uitmaakt of tieten naturel of niet zijn.
Dat verschilt per vrouw, denk ik.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:32 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dat niet, maar als je een vrouw met siliconentieten ziet is de reactie van de meeste mannen meestal iets à la: "BAH VIES NEP".quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:35 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Want jij hebt al eens een siliconenexemplaar in je handen gehad?
Nee, omdat als anderen hen mooi vinden, ze dat een goed gevoel geeft. Als dat niet zo was zouden ze dat niet (vrijwillig) doen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:32 schreef Mozy het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:36 schreef Chuck_Norris het volgende:
Wat een onderwerp. Ik viel in slaap na het woord "Vrouwen"
Alsof het een kwartier duurt om een pizza in de oven te schuivenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:38 schreef Skylark. het volgende:
Poll: Ga ik fatsoenlijk koken of maak ik me er makkelijk vanaf?Fatsoenlijk koken (1 uur!) Snel vanaf (kwartier)
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Inclusief voorspel.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:41 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Alsof het een kwartier duurt om een pizza in de oven te schuiven
Zag jij ook dat NG daarnet zei dat hij me lekker vond?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:40 schreef Chriz2k het volgende:
Zo, die Bragi is ook weer op zijn plaats gezet.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:40 schreef Chriz2k het volgende:
Zo, die Bragi is ook weer op zijn plaats gezet.
Ja, dat vond ik wel raarquote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:41 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Zag jij ook dat NG daarnet zei dat hij me lekker vond?
Geen kaas houdt in dat ik ook geen pizza eetquote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:41 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Alsof het een kwartier duurt om een pizza in de oven te schuiven
Uur is misschien overdreven, maar ik moet 2 pannen met water aan het koken, één voor snijbonen en één voor aardappels, als de aardappels zacht genoeg zijn moet ik ze ook nog bakken.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:41 schreef NoelGallagher het volgende:
Ook nu nog een uur koken![]()
![]()
Moet alles op een speciale manier klaar gemaakt worden, zodat het extra gezond is ofzo?
Ik ga zo babi ketjap makenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:38 schreef Skylark. het volgende:
Poll: Ga ik fatsoenlijk koken of maak ik me er makkelijk vanaf?Fatsoenlijk koken (1 uur!) Snel vanaf (kwartier)
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:41 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Zag jij ook dat NG daarnet zei dat hij me lekker vond?
Waarom eet je geen kaas eigenlijk?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:42 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Geen kaas houdt in dat ik ook geen pizza eet.
[..]
Uur is misschien overdreven, maar ik moet 2 pannen met water aan het koken, één voor snijbonen en één voor aardappels, als de aardappels zacht genoeg zijn moet ik ze ook nog bakken.
Basisschool hoop ik toch wel..quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:43 schreef Mozy het volgende:
Op school was ik de enige in de hele klas die wist wat moraal was.
Ohjaquote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:42 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Geen kaas houdt in dat ik ook geen pizza eet.
Goeie vraag. Ik eet dat vanaf m'n 3e al niet meer, en m'n ouders hadden echt alles geprobeerd wat ze konden om me aan de kaas te krijgen maar is ze niet gelukt. En nu eet ik het gewoon niet.quote:
wortelsquote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:43 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
OhjaWat at jij ook alweer toen was aan de pizza's zaten?
Maar waarom niet? Dat iemand kaas niet lekker vind oke, maar ook niet op een pizzaquote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:44 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Goeie vraag. Ik eet dat vanaf m'n 3e al niet meer, en m'n ouders hadden echt alles geprobeerd wat ze konden om me aan de kaas te krijgen maar is ze niet gelukt. En nu eet ik het gewoon niet.
Nee, ik heb ingezien dat dat soort grapjes voor VMBO'ers wel leuk blijven.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:43 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
inb4 skylark "HAHAHAHAHAHA ECHT KKLEUK MAN"-post
We hebben geen pizza gegeten vriendd.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:43 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
OhjaWat at jij ook alweer toen wij aan de pizza's zaten?
hoax als ik die post niet had gezet was je nu weer aan het ragen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:45 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee, ik heb ingezien dat dat soort grapjes voor VMBO'ers wel leuk blijven.Ik laat hem lekker in z'n waarde.
Ik zou het waarschijnlijk wel lusten, maar het zit op een gegeven moment zo in je hoofd dat je het niet meer wil eten.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:44 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Maar waarom niet? Dat iemand kaas niet lekker vind oke, maar ook niet op een pizzawtf.
echt wel. bij die gekke turk in die lelijke straat toen we van de supermarkt kwamen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:45 schreef Skylark. het volgende:
[..]
We hebben geen pizza gegeten vriendd.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:45 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee, ik heb ingezien dat dat soort grapjes voor VMBO'ers wel leuk blijven.Ik laat hem lekker in z'n waarde.
Someone's got issuesquote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:45 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik zou het waarschijnlijk wel lusten, maar het zit op een gegeven moment zo in je hoofd dat je het niet meer wil eten.
Ja met die kratjes bier. Die pizza was wel lekker.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:46 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
echt wel. bij die gekke turk in die lelijke straat toen we van de supermarkt kwamen.
Oh daarquote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:46 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
echt wel. bij die gekke turk in die lelijke straat toen we van de supermarkt kwamen.
Ja was kankerduur.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:46 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Oh daar. Ja kebab ofzo? Die volgens jullie te duur was.
Ach man, stel je even aan zeg. Godverredomme nog aan toequote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:45 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik zou het waarschijnlijk wel lusten, maar het zit op een gegeven moment zo in je hoofd dat je het niet meer wil eten.
Kun jij ook niks aan doen, trek het je niet aan. We konden niet allemaal vooraan staan toen God de hersenen uitdeelde.quote:
Is dit een verwijt naar mij?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:45 schreef Skylark. het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:47 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Nou als je die straat ziet en je zegt dat het Warschau 1950 is geloof ik het ook.
Carequote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:48 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Kun jij ook niks aan doen, trek het je niet aan. We konden niet allemaal vooraan staan toen God de hersenen uitdeelde.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:47 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Nou als je die straat ziet en je zegt dat het Warschau 1950 is geloof ik het ook.
Het station in elk geval sowiesoquote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:49 schreef Skylark. het volgende:
[..]
![]()
. Limburg is beter man, ik zeg het je. Mijn hometown is esthetisch zéér in orde.
quote:
Deze opmerking.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:48 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Kun jij ook niks aan doen, trek het je niet aan. We konden niet allemaal vooraan staan toen God de hersenen uitdeelde.
Ik moest even kotsen van je plaatje, wat zei je?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:50 schreef Lakitu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Beste. Station. Van Nederland.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:50 schreef Lakitu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Beste. Station. Van Nederland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |