Efebofielquote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:46 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Voe is 14, bijna 15. Pedofilie is iets anders.![]()
Waarom denk je dat ze anders elke dag haar foto's blogt?
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:43 schreef Potloodvis het volgende:
Kijk die levenloze pubers hier kwijlen als Downtjes.
Omdat haar kutje nat wordt van aandacht?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:46 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Voe is 14, bijna 15. Pedofilie is iets anders.![]()
Waarom denk je dat ze anders elke dag haar foto's blogt?
Ja, en wat is daar mis mee?quote:
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:48 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Omdat haar kutje nat wordt van aandacht?
wat peuters.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:48 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Altijd op peuters geilen en elke avond hier zijn.
Check mijn gefailde adoratietopic: Adoreer hier Emilie 'Voe' (mét pics)quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:49 schreef NoelGallagher het volgende:
zie ze allemaal fappen op voe![]()
wie de fuck is dat eigenlijk
En haar kut zuigende bewegingen gaat maken als het mondje van een baby.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:48 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Omdat haar kutje nat wordt van aandacht?
Kleine tetten en uitstekende botten.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:51 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ].
Ik heb een perfecte work-out gedraaid, 40 ekkies verdiend met 2 uurtjes bijles geven, twee vakken gehaald en ik eet vanavond varkenshaas met kaviaarquote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:51 schreef Skylark. het volgende:
Wat een dag.
Goed outgeworkt in de gym.
30 ekkies verdiend met 2 uurtjes bijles geven.
Erachter komen een vak gehaald te hebben.
Vanavond varkenshaas eten.
Je haalt jouw vagina door de war met de harequote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:53 schreef Chai het volgende:
[..]
En haar kut zuigende bewegingen gaat maken als het mondje van een baby.
Dadelijk uit eten en 70 ekkies verdiend. De workout had ik gedurende mijn werk.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:51 schreef Skylark. het volgende:
Wat een dag.
Goed outgeworkt in de gym.
30 ekkies verdiend met 2 uurtjes bijles geven.
Erachter komen een vak gehaald te hebben.
Vanavond varkenshaas eten.
Dat is altijd met dat soort meisjes.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:54 schreef NoelGallagher het volgende:
Geen lelijke meid, maar jullie praten erover alsof het een godin is![]()
Lief tochquote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:53 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Kleine tetten en uitstekende botten.
Wat voor baantjequote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:53 schreef Skylark. het volgende:
Vakantie hebben op een paar herkansingen na.
Waarschijnlijk een studiegerelateerde bijbaan krijgen.
LIFE'S GOOD.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:54 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik heb een perfecte work-out gedraaid, 40 ekkies verdiend met 2 uurtjes bijles geven, twee vakken gehaald en ik eet vanavond varkenshaas met kaviaar.
[..]
Je haalt jouw vagina door de war met de hare.
Geen grappen broeder, kijk daar onder haar nek.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:55 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Lief toch? En ze groeien nog.
Uitstekende botten:.
Dat ze heel veel foto's op internet zet en dat doet niet elk meisje.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:55 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Blauwe ogen, blond haar en een varkensneusje. Wat is daar speciaal aan?
Daar voel je niets van. Overigens: je krijgt pas respect wanneer je een sminkevideo online zet.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:56 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Geen grappen broeder, kijk daar onder haar nek.
Mijn pa is divisiemanager voor een groot concern en ze gaan een nieuw ERP installeren, namelijk SAP (wat de standaard is bij de meeste grote bedrijven zoals Coca Cola enz) en daar heeft het filiaal in Eindhoven waarschijnlijk hulp bij nodig, dus dan kan ik waarschijnlijk leren met SAP om te gaan en gegevens daar in te voeren.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:55 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Lief toch? En ze groeien nog.
Uitstekende botten:.
[..]
Wat voor baantje?
Ja, maar dat is echt niet raarquote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:56 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Als je iemands sleutelbenen niet kunt zien is er iets mis.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:56 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gehad bij de lessen Gebruikersondersteuning.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:57 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Mijn pa is divisiemanager voor een groot concern en ze gaan een nieuw ERP installeren, namelijk SAP (wat de standaard is bij de meeste grote bedrijven zoals Coca Cola enz) en daar heeft het filiaal in Eindhoven waarschijnlijk hulp bij nodig, dus dan kan ik waarschijnlijk leren met SAP om te gaan en gegevens daar in te voeren.
Wie ben jij om te oordelen over de seksuele fantasieën van Voe?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:01 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Beter dan mensen die skitta spuiten over Voe.
Wie ben jij eigenlijk?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:02 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Wie ben jij om te oordelen over de seksuele fantasieën van Voe?
Mensen die Voe als lustobject zienquote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:02 schreef Chai het volgende:
Ik vind dat jullie erg respectloos zijn tegenover Voe. Ietsje meer respect mag wel. Ook Voe heeft meer kwaliteiten behalve dan dat ze erg geschikt is om onder je te liggen.
quote:
Echt hequote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:02 schreef Chai het volgende:
Ik vind dat jullie erg respectloos zijn tegenover Voe. Ietsje meer respect mag wel. Ook Voe heeft meer kwaliteiten behalve dan dat ze erg geschikt is om onder je te liggen.
Succes met je auditiequote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:06 schreef Potloodvis het volgende:
Veel plezier hier allemaal, stelletje pubers.Jullie zullen het nooit zo ver als mij schoppen vanavond.
![]()
Je bent een beetje erg vol over jezelf, da's een best minpunt mien jongquote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:06 schreef Potloodvis het volgende:
Veel plezier hier allemaal, stelletje pubers.Jullie zullen het nooit zo ver als mij schoppen vanavond.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |