Of meldt wat voor kleur en type letters je op msn gebruikt, en welke smilies.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:36 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
We zouden het kunnen waarderen als je een foto van jezelf post.
Ik heb hem nooit veranderd.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:37 schreef Lakitu het volgende:
Ik heb nu volgens mij gewoon die standaard lettertype, omdat ik net pas ben overgegaan op die nieuwe.
De vissen happen Otis, HENGELEN DIE SHITquote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:36 schreef Skv het volgende:
[..]
'Ik ben achterlijk maar heb me ergens binnengepijpt en er werken twee mensen onder me die het stereotype beeld ontkrachten dus het geldt overal zo!!!111'
Ik heb Arts in ieder geval met een paar andere bij DWDD gezien, en wat van die Arts nummers onder een andere naamquote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:35 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, hij is ook bezig met nieuw werk.![]()
[..]
Maar ik vind Arts zo tof, ik moet het eigenlijk vaker luisteren.
Hahahaquote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:38 schreef Lakitu het volgende:
[..]
De vissen happen Otis, HENGELEN DIE SHIT
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:36 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
We zouden het kunnen waarderen als je een foto van jezelf post.
Denk na voordat je het woord vissen gebruikt, alsjeblieft neger.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:38 schreef Lakitu het volgende:
[..]
De vissen happen Otis, HENGELEN DIE SHIT
quote:
Ja dat is Transitions. Heerlijk album.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:38 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik heb Arts in ieder geval met een paar andere bij DWDD gezien, en wat van die Arts nummers onder een andere naam
Maar dat allereerste album, Transitions oid? Die vond ik tof. Waar Pete Philly ook op meedeed
Er zit zo'n leuk stukje in deze video, voor 1:00. Ze laat dan een dopje vallen en kijkt naar beneden.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:42 schreef Lakitu het volgende:
Oh ja, ik was nog van plan om een Voe gifje te maken.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:43 schreef Otis2.0 het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Voe is 14, bijna 15. Pedofilie is iets anders.quote:
Heb ik ook niet meer. Hoezo dan G?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:46 schreef Potloodvis het volgende:
Otis, ik geloof steeds minder dat jij serieus een chici hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |