Ligt er aan waar over.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:30 schreef Mozy het volgende:
Ik wil een discussie introduceren, maar ik weet niet zeker of jullie er wel zin in hebben.
Vrouwen die een borstvergroting laten doen, of andere (permanente) veranderingen aan het lichaam. Doen dat niet omdat ze zichzelf dan mooier vinden, maar zodat andere mensen hun mooier vinden.quote:
Lijkt me een beetje onzin, je kan niks aan jezelf lelijk vinden?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:32 schreef Mozy het volgende:
[..]
Vrouwen die een borstvergroting laten doen, of andere (permanente) veranderingen aan het lichaam. Doen dat niet omdat ze zichzelf dan mooier vinden, maar zodat andere mensen hun mooier vinden.
Als hun onzekerheid daardoor weg valt moeten ze dat helemaal zelf weten toch?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:32 schreef Mozy het volgende:
[..]
Vrouwen die een borstvergroting laten doen, of andere (permanente) veranderingen aan het lichaam. Doen dat niet omdat ze zichzelf dan mooier vinden, maar zodat andere mensen hun mooier vinden.
Maar de paradox is dat de meeste mensen dat helemaal niet mooier vindenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:32 schreef Mozy het volgende:
[..]
Genoeg vrouwen die het doen omdat ze totaal niet tevreden zijn over hun borstformaat. En bij vrouwen kan zoiets funest zijn voor het zelfvertrouwen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:32 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik ben waarschijnlijk een van de weinige mannen wie het weinig uitmaakt of tieten naturel of niet zijn.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:32 schreef Mozy het volgende:
[..]
Want jij hebt al eens een siliconenexemplaar in je handen gehad?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:33 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik ben waarschijnlijk een van de weinige mannen wie het weinig uitmaakt of tieten naturel of niet zijn.
Nog niet, nu welquote:
Ligt er maar net aan hoe ze eruit zien, als ze een mooie vorm hebben en geen ballonnen zijn heb ik er geen problemen mee.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:33 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik ben waarschijnlijk een van de weinige mannen wie het weinig uitmaakt of tieten naturel of niet zijn.
Dat verschilt per vrouw, denk ik.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:32 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dat niet, maar als je een vrouw met siliconentieten ziet is de reactie van de meeste mannen meestal iets à la: "BAH VIES NEP".quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:35 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Want jij hebt al eens een siliconenexemplaar in je handen gehad?
Nee, omdat als anderen hen mooi vinden, ze dat een goed gevoel geeft. Als dat niet zo was zouden ze dat niet (vrijwillig) doen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:32 schreef Mozy het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:36 schreef Chuck_Norris het volgende:
Wat een onderwerp. Ik viel in slaap na het woord "Vrouwen"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |