Waarom negatief doen over mijn vriend?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:41 schreef Mozy het volgende:
[..]
Die gast komt uit de onderste laag van de samenleving.![]()
![]()
OSMquote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:43 schreef Potloodvis het volgende:
Met OSM ben ik fenomenaal.
Zigic 14 keer gescoord in 14 wedstrijden.
Kuyt 12 keer gescoord in 8 wedstrijden.
Daniel Olcina 8 keer in 6 wedstrijden.
Net of chicks die je op het station ziet daar ook daadwerkelijk allemaal wonenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:44 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik post het omdat de spangheidsdichtheid me opviel en ik het dus ga veranderen in m'n plaatje.
Ik hoop toch dat je hem terugvindtquote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:42 schreef Lakitu het volgende:
Ik kan bevestigen dat ik geen harde L heb nu.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:45 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Nee, maar ik doe het om bij mijn neefjes in de competitie te gaan en die te vernederen.
Nee in de stad zag ik spange chicks en vervolgens op station Naarden-Bussum stapte er een lading in.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:45 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Net of chicks die je op het station ziet daar ook daadwerkelijk allemaal wonen. Most likely not hè, Einstein
.
Zet je dochter dan ook op een echte sport.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
O en er werd gisteren gevochten bij het korfballen van mn dochter
Kijk die oldtimersquote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:43 schreef Potloodvis het volgende:
Met OSM ben ik fenomenaal.
Zigic 14 keer gescoord in 14 wedstrijden.
Kuyt 12 keer gescoord in 8 wedstrijden.
Daniel Olcina 8 keer in 6 wedstrijden.
Haha, pics van je dochter!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
Soberzo, korfbal.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
Zonder seizoenskaart lukt dat niet.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:47 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Kijk die oldtimersLeer talenten kopen.
Ik zou haar wel onder korfbal doen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
Het is vanuit school, een of ander toernooitje en ze wilde graag meedoen, ze had nog nooit gekorfbald en ik ben ook niet van plan haar echt onder korfbal te doen
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:47 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Nee in de stad zag ik spange chicks en vervolgens op station Naarden-Bussum stapte er een lading in.Ik hoop dat het nu verhelderd is
Nee, die ouders die elkaar in elkaar slaan spreken me wat minder aanquote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:50 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik zou haar wel onder korfbal doen.
Ik dacht die kinderen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, die ouders die elkaar in elkaar slaan spreken me wat minder aan
Ga mee vechten.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, die ouders die elkaar in elkaar slaan spreken me wat minder aan
Iedereen weet dat honden echte huisdieren zijn en katten niet.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
en niemand zegt iets over mn poesjes !
Lief!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik hoop toch dat je hem terugvindtNiet persé nu, maar een keer.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kan zijn dat een van deze twee ons katje wordt![]()
Super schattigquote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
en niemand zegt iets over mn poesjes !
hey je moet die picca in je fobo updaten met een stipje =$quote:
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:29 schreef Lakitu het volgende:
Ik wil even een stipje toevoegen op die spange smatjes kaart van me, bij Hilversum. Ik moest daar vandaag even zijn en er liepen kankerspange chicksOok op station Naarden-Bussum, wherever that may be
Eerst sloeg een kind een ander kind en toen kwam de vader van dat kind en die sloeg dat andere kind en toen gingen die vaders vechten en zijn wij maar gegaanquote:
quote:
quote:
waarquote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:58 schreef Lakitu het volgende:
[..]
hey je moet die picca in je fobo updaten met een stipje =$
Aki ga je boos doen nuquote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:58 schreef Lakitu het volgende:
[..]
hey je moet die picca in je fobo updaten met een stipje =$
[..]
In de buurt van rechtsonder A'dam, Hilversum enzo =$quote:
Je hebt me wel pijn gedaan ja.quote:
Ja ik dacht al wat vraag je het stond in mn postquote:
Ja ik dacht van daaronder stond een quote van iets wat niet aan mij gericht is dus ik lees het ook nietquote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:03 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja ik dacht al wat vraag je het stond in mn post
Mensen die niet weten.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:04 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ja ik dacht van daaronder stond een quote van iets wat niet aan mij gericht is dus ik lees het ook niet
Omdat hij haat beter kan verdragen dan liefde?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:04 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Mooi zo.
Dat doe ik alleen maar bij de mensen waar om geef. Pure lobi alles.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |