quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:37 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Nee, dat zei iemand over Laki. Dat zei hij niet zelf.
Herstel: iemand zei over aki kutplant. Ik heb het niet allemaal zo heel erg goed meegekregen.quote:
Wie is Aki?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
[..]
Herstel: iemand zei over aki kutplant. Ik heb het niet allemaal zo heel erg goed meegekregen.
Mensen die op fok zitten voordat ze gaan datenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:38 schreef Potloodvis het volgende:
Naar een restaurant vanavond met een potentieel chici en dan naar haar huis.
Als je 2 uur te gaan hebt en net klaar bent met arbeiten dan zie ik het probleem niet.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:39 schreef Mozy het volgende:
[..]
Mensen die op fok zitten voordat ze gaan daten
derpderpquote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:39 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Als je 2 uur te gaan hebt en net klaar bent met arbeiten dan zie ik het probleem niet.
Alsof ik elke geefbare chick die ik zie aanspreek. En als ik het doe zet ik het allang niet meer op Fok want hosselverhalen enzo.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:38 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik ken autisten die niet bang zijn om mensen aan te spreken, hoor. Dus je punt klopt niet.
Niet waar, de deuren waren nog open, maar ze had hakken en struikelde.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:33 schreef Mozy het volgende:
[..]
De deuren ging dicht. Ze rende naar de trein, klapte tegen een deur, miste het trapje. en viel tussen het perron en de trein
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:42 schreef Lakitu het volgende:
Ik kan bevestigen dat ik geen harde L heb nu.
Waarom hier dan posten? Ik kom hier toch ook niet vertellen over iedere lekkere vent die ik ziequote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:40 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Alsof ik elke geefbare chick die ik zie aanspreek. En als ik het doe zet ik het allang niet meer op Fok want hosselverhalen enzo.
Ik post het omdat de spangheidsdichtheid me opviel en ik het dus ga veranderen in m'n plaatje.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:43 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Waarom hier dan posten? Ik kom hier toch ook niet vertellen over iedere lekkere vent die ik zie.
Je bent gewoon een faler, want je hebt heul geen hosselverhalen.
Hakken.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Niet waar, de deuren waren nog open, maar ze had hakken en struikelde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |