Ik kon je niet verlaten poepsiewoepsie.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:06 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Selamat datangggg.
Ik dacht dat jij wegging.
HIhih ihihi hihihiiquote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:11 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik kon je niet verlaten poepsiewoepsie.
Daar is laatst nog iemand tussen de trein en het perron gevallen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:29 schreef Lakitu het volgende:
Ik wil even een stipje toevoegen op die spange smatjes kaart van me, bij Hilversum. Ik moest daar vandaag even zijn en er liepen kankerspange chicksOok op station Naarden-Bussum, wherever that may be
Het testeron level spatte vanmiddag in het rond op Hilversum CS.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:29 schreef Lakitu het volgende:
Ik wil even een stipje toevoegen op die spange smatjes kaart van me, bij Hilversum. Ik moest daar vandaag even zijn en er liepen kankerspange chicksOok op station Naarden-Bussum, wherever that may be
Ben jij gek, ik ben autist.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:31 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Het testeron level spatte vanmiddag in het rond op Hilversum CS.
Je hebt ze natuurlijk niet aangesproken![]()
![]()
.
Mensen die tussen de trein en het perron vallenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:30 schreef Mozy het volgende:
[..]
Daar is laatst nog iemand tussen de trein en het perron gevallen.
Arm eraf.
De deuren ging dicht. Ze rende naar de trein, klapte tegen een deur, miste het trapje. en viel tussen het perron en de treinquote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:32 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Mensen die tussen de trein en het perron vallen![]()
![]()
Hoe kun je nou tegen een deur klappen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:33 schreef Mozy het volgende:
[..]
De deuren ging dicht. Ze rende naar de trein, klapte tegen een deur, miste het trapje. en viel tussen het perron en de trein
Dat maakt niet uit voor de rest van haar lkichaam en haar hoofd, ze kan vast nog prima aftrekkenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:30 schreef Mozy het volgende:
[..]
Daar is laatst nog iemand tussen de trein en het perron gevallen.
Arm eraf.
In Bussum woont een mooie jongen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:29 schreef Lakitu het volgende:
Ik heb dat ooit gehadquote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:34 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hoe kun je nou tegen een deur klappen.![]()
Sommige mensen.
Die heb ik wel vaker, volgens mij heb ik m de laatste keer genomen omdat Lakitu??? Kutplant zei?quote:
In Amsterdam woont er ook eentje. #voorspelbarereactiesvanlakiquote:
Nee, dat zei iemand over Laki. Dat zei hij niet zelf.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Die heb ik wel vaker, volgens mij heb ik m de laatste keer genomen omdat Lakitu??? Kutplant zei?
watquote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Die heb ik wel vaker, volgens mij heb ik m de laatste keer genomen omdat Lakitu??? Kutplant zei?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |