Daarom. Voe's gezichtje zal vele malen in de gedachten van nerds ondergecumd worden.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:13 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Dat is hun probleem, echte mannen doen dat niet.
Ik pas niet meer op het shirt.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:14 schreef Skylark. het volgende:
Maar Chris, jij zit ook niet ver meer van zo'n plekje in de OP verwijderd!
Jottem!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:14 schreef Skylark. het volgende:
Maar Chris, jij zit ook niet ver meer van zo'n plekje in de OP verwijderd!
Had Mozy het laatst nog over, de viespeukquote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Daarom. Voe's gezichtje zal vele malen in de gedachten van nerds ondergecumd worden.
Ik heb dat gerecht nog wel ergens.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:13 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar die wildstoofpot van je.
Ja ik zat laatst ook te kijken, had wel iets moeilijkere vragen verwachtquote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:15 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik moet meedoen met PopitUp van TMF
Dat is wel erg makkelijk geld verdienen
Zo'n bedrijf waar ik nu 2 dagen in de week stage bij loop heeft ook een paar maanden terug SAP aangeschaft, maar het is echt een bedrijf met 10-15 werknemersquote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:57 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Mijn pa is divisiemanager voor een groot concern en ze gaan een nieuw ERP installeren, namelijk SAP (wat de standaard is bij de meeste grote bedrijven zoals Coca Cola enz) en daar heeft het filiaal in Eindhoven waarschijnlijk hulp bij nodig, dus dan kan ik waarschijnlijk leren met SAP om te gaan en gegevens daar in te voeren.
Pics van jou die dat gerecht maakt + receptquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
Het wordt inderdaad door allerlei soorten bedrijven gebruikt, heel groot concern, dat SAP.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:16 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Zo'n bedrijf waar ik nu 2 dagen in de week stage bij loop heeft ook een paar maanden terug SAP aangeschaft, maar het is echt een bedrijf met 10-15 werknemers
Ze kan ook bovenop.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:02 schreef Chai het volgende:
Ik vind dat jullie erg respectloos zijn tegenover Voe. Ietsje meer respect mag wel. Ook Voe heeft meer kwaliteiten behalve dan dat ze erg geschikt is om onder je te liggen.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:17 schreef tliciouz het volgende:
Ik heb trouwens een veel leuker shirt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
.
zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
Ja maar gaat meer om het feit dat SAP echt een groot systeem is wat voor bedrijven als Coca cola is bedoelt, niet echt voor een bedrijf van maar 10-15 werknemers.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:17 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Het wordt inderdaad door allerlei soorten bedrijven gebruikt, heel groot concern, dat SAP.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:17 schreef tliciouz het volgende:
Ik heb trouwens een veel leuker shirt.
Is die foto ondersteboven genomen? Je duim staat verkeerd om.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:17 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Goed idee, ik kom beter tot mijn recht op een stel mooi gevormde borsten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |