quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:04 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Mensen die Voe als lustobject zien!
Daar is ze te mooi voor.
HVJ.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:08 schreef Potloodvis het volgende:
Maar even fo' real, veel plezier en tot ziens.
Waar staan zulke beweringen dan? Volgens mij bewondert iedereen haar schoonheid gewoon.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:09 schreef Chai het volgende:
Nou maar dan moet je ook niet plaatjes posten waardoor iedereen geil van haar wordt.
Jouw maaltijden.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:51 schreef Skylark. het volgende:
Wat een dag.
Goed outgeworkt in de gym.
30 ekkies verdiend met 2 uurtjes bijles geven.
Erachter komen een vak gehaald te hebben.
Vanavond varkenshaas eten.
Nee maar dit is wel een gevolg er van.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:10 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Waar staan zulke beweringen dan? Volgens mij bewondert iedereen haar schoonheid gewoon.
Halen het nog lang niet bij jouwe, ik had laatst jouw 1e topic nog eens doorgelezen. Wat kun jij koken zegquote:
Goed eten is belangrijk.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:11 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Halen het nog lang niet bij jouwe, ik had laatst jouw 1e topic nog eens doorgelezen. Wat kun jij koken zeg.
Dat is hun probleem, echte mannen doen dat niet.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee maar dit is wel een gevolg er van.
Mensen zullen gaan masturberen met de gedachte aan Voe.
Dit stuit me zeer tegen de borst. Ik had dit soort vulgaire taal ook niet verwacht van een charmante jongeman als jij.quote:
Ik ben benieuwd naar die wildstoofpot van jequote:
Dat had ikzelf al gedaan, Lamon is een vriend van me tegenwoordig.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |