quote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:00 schreef Hojdhopper het volgende:
Laten we er maar over ophouden.
Zo lang al niet meer ziek? Ik ben nu ziek.
Volgens mij dat tweedequote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:24 schreef Hojdhopper het volgende:
Even tussendoor... Kopieer je nou gewoon de OP van het vorige topic als je hem hier neer zet? Of moet je wan moeilijk gaan doen met Fok!wiki?
Oke niet voor mij voorbestemd dus. Geen laatste post plaatsen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:54 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Volgens mij dat tweede
jammie, yumyum noddles + 2 broodjes met rosbief + cup a soup tomaten creme (EN IK HEB EEN GRATIS MOK MET MN NAAM EROP, EINDELIJK!)
Ik ga naar de Fok!wiki en ik kopieer hem vandaarquote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:24 schreef Hojdhopper het volgende:
Even tussendoor... Kopieer je nou gewoon de OP van het vorige topic als je hem hier neer zet? Of moet je wan moeilijk gaan doen met Fok!wiki?
Amateurquote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:10 schreef Hojdhopper het volgende:
Oh ik dacht dat het veel moeilijker was. Hoe kom je eigenlijk bij de Fok!wiki?
Edit: laat maar, staat gewoon in de OP.
Zucht ik moet nog veel leren.
Vrouwen wel, of ze lekker zijn is een tweede... Alhoewel, er is er hier wel eentje, die komt maar een paar keer in de week, en die is bestquote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:23 schreef Hojdhopper het volgende:
Leuke TT!
Haha dankje! Als je een lekker vrouwke hebt daar, dan graag!
Sla je slagquote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:24 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Vrouwen wel, of ze lekker zijn is een tweede... Alhoewel, er is er hier wel eentje, die komt maar een paar keer in de week, en die is best
Klopt, ik zou er niet aan moeten denkenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:28 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Een relatie met een collega is eigenlijk not done hč.
Je weet het dus niet zekerquote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:31 schreef Kper_Norci het volgende:
Hhmmjaa, ze is wel heel leuk maar ik denk niet dat het mijn type is.
Hmm... Dat schiet niet echt op dan...quote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:39 schreef Kper_Norci het volgende:
Hehe, ja dat is ook zo. Ik kan heel goed met haar opschieten en ik vind ze ook heel aantrekkelijk, ik denk alleen dat ze gewoon niet zo goed bij mij past, anders zou ik die twijfels niet hebben. Gewoon qua manier van doen heb ik soms het idee van nah, niet mijn type.
En ik ken mezelf, als ik al een keer een relatie heb dan ben ik het meestal na een tijdje weer beu, en wil ik weer vrijgezel zijn. Ik hou van die rust weet je. Of ik moet echt helemaal hotel de botel van iemand zijn, maar da's pas 2 keer gebeurt ofzo.
Lijkt R&P wel hiero![]()
Oja, dat is een slimme opmerking van je!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:00 schreef Hojdhopper het volgende:
Overigens, ik dacht dat jij moest leren voor je tentamens Automatic? Fok!en hoort daar niet bij he.
Och, er komt niet veel goeds uit vandaag...quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:01 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oja, dat is een slimme opmerking van je!
Hehe, maar je hebt wel gelijk hoorquote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:03 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Och, er komt niet veel goeds uit vandaag...
behalve snot en slijm
Nou, huppekee leren dan! Ik ga nu ook maar naar huis. Ga ik thuis verder met school werk! Yeey!quote:
Hoe doe ik dat dan?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:05 schreef Hojdhopper het volgende:
Edman is lekker de enige niet oranje fan hierzoooo! Viel me even op.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:58 schreef Hojdhopper het volgende:
Overigens kan ik me heel goed in je inleven Kper..
Zeker te weten!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:00 schreef EDMAN- het volgende:
Lopen er geen leuke nonnetjes rond in Oudenbosch?
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:12 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oranje kleurtje aanvraagtopic #6 - *O*
quote:Collegaatje van mij gaat hier voor het eerst alleen naar een potentiële klant voor een verkoopgesprek. Heeft ze alles goed voorbereid, beetje zenuwachtig ook. Stapt ze de deur uit.. wordt ze onder gescheten door een vogel.
Da's snel! Zit er een script aan dat topic vast ofzo?quote:
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:32 schreef teknomist het volgende:
Ik ben ook al weer 1,5 jaar vrijgezel en ik vind het heerlijk! Voor mij wegen de voordelen van het vrijgezel zijn zwaarder dan de voordelen van een relatie. Dat zit ook wel in mijn aard denk ik: ik kan heel goed alleen leven en ik houd van onafhankelijkheid + vrijheid. Eenzaamheid is dan ook een woord dat niet in mijn woordenboek voorkomt. Qua vriendschappen heb ik ook vooral goede doch versplinterde (hoewel de meeste van mijn vrienden elkaar wel kennen) vriendschappen dan een hechte vriendengroep.Hoewel ik niet geloof in astrologie, ben ik wel een typische waterman.
Heel Fok in januari jarig...quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:51 schreef teknomist het volgende:
Dit is gewoon de beschrijving van de standaard fokker denk ik.
[standaard reactie mode]quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:29 schreef EDMAN- het volgende:
vriendinnen dan?
mijn zusje ook niet geloof ik, die hoor ik er ook niet over
Leeftijd is misschien ook wel handig?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:32 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
[standaard reactie mode]
Pics van je zusje![]()
[/standaard reactie mode]
Ja, daar heb je het al.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:31 schreef automatic_ het volgende:
Naja, op de basisschool was ik het enige meisje wat naar R'daal is gegaan.
Jaquote:
Bij Hoogerheide in de buurt heb je toch een opleidingscentrum van de ME zitten? Ik heb wel eens op tv gezien dat je je daar kan opgeven voor oefeningen. Dan kan je je dus opgeven als relschopper natuurlijk, niet als ME'erquote:
Ja, dat klopt.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:20 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Bij Hoogerheide in de buurt heb je toch een opleidingscentrum van de ME zitten?
Idd.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:26 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, dat klopt.
Of naja, ergens "in het vierkantje" Hoogerheide / Putte / Huijbergen / Woensdrecht.
Juist, hahaquote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:28 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Idd.
Amerika heeft de Bermuda Triangle, wij hebben de West-Brabant Square
Prachtigquote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:49 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik heb net deze besteld: http://www.anatomix.nl/shop/index.php?act=viewProd&productId=233
[ afbeelding ]
Bij de volgende ben je eruitquote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:06 schreef tha_rizzo het volgende:
Hoi, ik wil wel meedoen, maar mag ik uit de OP?
Euhm, waarom?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:49 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik heb net deze besteld: http://www.anatomix.nl/shop/index.php?act=viewProd&productId=233
[ afbeelding ]
Laat gewoon je drol liggen, daar zullen genoeg mensen van schrikkenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:07 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Die staat bij mij ideaal op de wc. Ben bezig met een horror wc, dus dat past er wel bij.
En dan zo'n Gerard Ekdom sample als je de deur open doet; "DIE LUCHT"quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:12 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Laat gewoon je drol liggen, daar zullen genoeg mensen van schrikken
Ja, ik gaquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:09 schreef Gutz het volgende:
Tijdje terug dat ik in dit topic ben geweest... Nog mensen die naar Roosendaal Drinkt Zingt gaan...
Jij leest wat je wil lezenquote:
Hahaha, gezelligquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:19 schreef teknomist het volgende:
Wow, ik had me voor de gein aangemeld (ja serieus, zie eerder dit topique) op relatieplanet.nl en mijn inbox stroomt vol met interessebetuigingen van leuke vrouwen. Morgen maar eens beantwoorden haha.![]()
![]()
Mja, dat zal dan inderdaad welquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:22 schreef teknomist het volgende:
Waarschijnlijk voor meer opties enzo ja. Morgen die site maar eens uitpluizen.
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:26 schreef teknomist het volgende:
Die zal ik ook eens checken, nu slapen. Welterusten.
Ik denk dat ik dit jaar wel ga, hoor dat het gezellig moet zijnquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:09 schreef Gutz het volgende:
Tijdje terug dat ik in dit topic ben geweest... Nog mensen die naar Roosendaal Drinkt Zingt gaan...
Ik sta er ook nog op, naja, momenteel is mijn account gedeactiveerd, heb er nu niet zo'n zin in, en geen tijd. Maar een maand of 3 geleden, ook een profiel aangemaakt, en ook een aantal leuke reacties gehad. Wel betalend account, anders kan je anderen geen berichtjes sturen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:19 schreef teknomist het volgende:
Wow, ik had me voor de gein aangemeld (ja serieus, zie eerder dit topique) op relatieplanet.nl en mijn inbox stroomt vol met interessebetuigingen van leuke vrouwen. Morgen maar eens beantwoorden haha.![]()
![]()
Eigenlijk is het een verkapte vorm van prostitutie dus.quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:52 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik sta er ook nog op, naja, momenteel is mijn account gedeactiveerd, heb er nu niet zo'n zin in, en geen tijd. Maar een maand of 3 geleden, ook een profiel aangemaakt, en ook een aantal leuke reacties gehad. Wel betalend account, anders kan je anderen geen berichtjes sturen.
Heb er in ieder geval een leuke date, en een korte ja, bijna relatie aan overgehouden. Dus als je ze wilt beantwoorden, moet je wel betalen Teknomist, volgens mij bij die andere ook.
Ik ben twee jaar geleden geweest en toen was het wel gezellig!quote:Op woensdag 2 juni 2010 09:18 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dit jaar wel ga, hoor dat het gezellig moet zijn
Ja, daar heb ik op gezeten & nee, ik ga niet.quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:05 schreef EDMAN- het volgende:
iemand hier toevallig op het Gertrudis College te Roosendaal gezeten? Deze zaterdag is er namelijk een reünie
Ja, ach, ik heb ook wel gemerkt dat de meeste mensen die daar op staan, er niet voor niks op staan. De meeste hebben allemaal een karrenvracht aan "bagage", ik had gelukkig een normale date, maar wat ik van haar hoorde aan dates die zij gehad heeftquote:Op woensdag 2 juni 2010 11:18 schreef teknomist het volgende:
[..]
Eigenlijk is het een verkapte vorm van prostitutie dus.Nou ja, betalen voor de service is niet het probleem, maar ik vind de UI van die sites echt kut. Ook is mijn username een cijfer. :’) Het is in ieder geval dus geen prettige site om mee te werken; van een populaire site zou je toch wel iets beters verwachten, zeker als je ook moet betalen.
Paiq heb ik ook nog wel eens gedaan, maar daar kreeg ik op zijn zachts gezegd niet echt aantrekkelijke dames voorgeschoteld, dus daar was ik snel mee klaar.quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:43 schreef automatic_ het volgende:
Ik vind het bij Paiq wel fijn dat je gewoon kan ouwehoeren
Verder hebben ze wel een soort "index", maar ik merk dat dat niet altijd klopt
Nope, ik heb havo gedaan en ik was in 2004 klaar. Hierna heb ik HBO gedaan en zodoende nu WO, dus vandaar de statistiekquote:Op woensdag 2 juni 2010 12:23 schreef EDMAN- het volgende:
Ik ga ook niet hoor, uit mijn jaar (2001) ging er ook niet echt een boeiend iemand. Alle mensen die ik zou willen zien van school ken ik nu nog
Welk jaar ging jij eraf? Neem zomaar aan, aangezien je statistiek hebt nu, dat je VWO gedaan hebt?
Ik heb een keer een kleine Francaise uit Lille gehad met bruin haar en cup F ofzo.quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:47 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Vroeger een keer een Duitse, spritz mal in meinen mund bitte
Ja, dat komt omdat de balans verstoord is.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:32 schreef EDMAN- het volgende:
ps. je kan wel merken dat hier meer mannen als vrouwen in dit topic actief zijn
Ik zou het niet weten. Wel dat haar vader daar vermoord was, omdat die er een iets andere gedachtegang op nahield dan gewenst. Ik geloof niet dat ze terug gestuurd zijn, in die tijd was het asielbeleid nog niet zo streng.quote:
Het is zo lekker rustig hierquote:Op woensdag 2 juni 2010 16:48 schreef EDMAN- het volgende:
Nog mensen die met de trein gaan?
http://www.bndestem.nl/re(...)tremd-na-ongeval.ece
Bij het crematorium?quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:48 schreef EDMAN- het volgende:
Nee. Er zitten daar twee mortuariums.quote:
Is het niet mortuaria?quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:26 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee. Er zitten daar twee mortuariums.
Nou, ik zal je vertellen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:38 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Is het niet mortuaria?
Zegt iemand die de Mavo heeft gedaan
Nope.quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:38 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Is het niet mortuaria?
Zegt iemand die de Mavo heeft gedaan
Toch goed geprobeerd, al is het enige woord uit het Latijn dat MAVO-ers kennen, natuurlijk cafetaria.quote:mortuarium
mor - tu` a - ri - um («Latijn) het -woord mortuariums, mortuaria lijkenkamer in een ziekenhuis e.d.; rouwcentrum
quote:mortuarium [mor·tu·a·ri·um], het, mortuaria [mor·tu·a·ria]
Wie had gedacht dat ik dat ooit ging zeggen?quote:
Weet je waarom ik zo'n taal heb?quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:42 schreef teknomist het volgende:
Ja, speciaal voor GUUS!
Wat een taal, automatic_.
Boot licking, piss drinking, fingerfrigging, tit tweaking,quote:
Dat was hier bij een overweg in de Tolberg gebeurd.. 'k fietste een overweg verderop maar de trein en het halve lichaam ervoor waren nog prima zichtbaarquote:Op woensdag 2 juni 2010 16:48 schreef EDMAN- het volgende:
En de andere helft?quote:Op donderdag 3 juni 2010 08:19 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Dat was hier bij een overweg in de Tolberg gebeurd.. 'k fietste een overweg verderop maar de trein en het halve lichaam ervoor waren nog prima zichtbaar
Zo goed is ie helaas niet. Ik blijf maar thuis vandaag, voel me erg verrot. Buikpijn, misselijk, darmkrampen, mijn maag en darmen zijn helemaal van slag hierquote:
Tijd voor een sigaret + koffie dan.quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:02 schreef Kper_Norci het volgende:
thanx, ik heb wel eens vaker wat last van maag en darmen, is niet zo heel sterk systeem bij mij, maar vandaag is het wel erg verrot.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:04 schreef teknomist het volgende:
http://www.bndestem.nl/re(...)-Bergen-Proefmei.ece
Proefmei in juni.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:04 schreef teknomist het volgende:
http://www.bndestem.nl/re(...)-Bergen-Proefmei.ece
Proefmei in juni.
Aardbeien ok, maar de restquote:Het testen van allerlei AAA-gerechten (met de streekproducten aardbeien, asperges en ansjovis) vindt voornamelijk in en rond Het Markiezenhof plaats
Mooi, doe ik dat wel.quote:Fiets- en wandeltochten leiden naar buiten de stad.
Thanx voor je medelevenquote:Op donderdag 3 juni 2010 09:05 schreef teknomist het volgende:
[..]
Tijd voor een sigaret + koffie dan.
Ze denken zeker dat AAA staat voor Allah Akbar Aanslag.quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:10 schreef Tokus het volgende:
[..]
oooo zijn ze dat aan het opbouwen (en zwaar bewaken, er liep om half acht al zo'n gorilla in net pakje met zo'n beveiligersplakkertje op z'n arm) op de markt.
Aspergesoep.quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:13 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
[..]
Aardbeien ok, maar de rest![]()
[..]
Mooi, doe ik dat wel.
[..]
Thanx voor je medeleven
Hmmmquote:
Ik misschien ook, ik kan kaartjes regelen via mijn werk.quote:
Eerst zit je mij uit te lachen en dan zal je zelf gaan?quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:12 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ik misschien ook, ik kan kaartjes regelen via mijn werk.
Ja, gratis en ik ben toch een Nederlander he?!quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:01 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Eerst zit je mij uit te lachen en dan zal je zelf gaan?![]()
![]()
Is het zo warm buiten?quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:57 schreef EDMAN- het volgende:
bah bah paniekdag op het werkt erwijl het 25 graden is
en overwerken
en morgen inventrarisatie ondersteunen
huilie huilie huilllllll
Leuk festival, ik ben twee keer geweest (al wel weer een paar jaar geleden). De minimal-stage onder de brug is altijd erg gezellig.quote:zaterdag wel free your mind
Mooi, straks ramen helemaal open en Ostgut-techno uit de speakers blazen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:25 schreef EDMAN- het volgende:
Frequency 7 en Sino live idd, we gaan het zien. Is nog niet 100% zeker dat we gaan, maar ik zal het toch weer niet kunnen laten
Ja het is echt warm
Welke dag?quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:18 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ja, gratis en ik ben toch een Nederlander he?!
14 juni.quote:
Tuurlijk wel!quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:07 schreef teknomist het volgende:
Ah ok, ik weet nog niet zeker of ik ga hoor.
Dat zit in het aanbod.quote:
In welke richting moet ik zwaaien?quote:
Nope, het andere hoge gebouw.quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:52 schreef EDMAN- het volgende:
Welk gebouw zit je? Die ene hoge? (naam kwijt)
naam gevonden: westpoint
Waar ga jij staan?quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:37 schreef EDMAN- het volgende:
http://www.bndestem.nl/re(...)ondag-36-liedjes.ece
Bergen op Zoom > Breda > Den Bosch > Tilburg > Oosterhout > Eindhoven > Roosendaal > Oss > Helmond.quote:
Breda > Anvers > ...>...>...>...> Den Haag (incl Scheveningen) > M'tricht > Bruxelles >... > 's Hertogenboschquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:08 schreef teknomist het volgende:
[..]
Bergen op Zoom > Breda > Den Bosch > Tilburg > Oosterhout > Eindhoven > Roosendaal > Oss > Helmond.
iNTERPOLIS?quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:58 schreef teknomist het volgende:
[..]
Nope, het andere hoge gebouw.
[ afbeelding ]
Ik kan heel de Benelux ook samenvatten:quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:12 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Breda > Anvers > ...>...>...>...> Den Haag (incl Scheveningen) > M'tricht > Bruxelles >... > 's Hertogenbosch
quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:23 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ik kan heel de Benelux ook samenvatten:
Bergen op Zoom > Antwerpen > Rotterdam > > > > > > > > > > [...] > > > > > > > > > >> > Den Helder.
Ah ga weg, Eindhoven onder Tilburg plaatsenquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:08 schreef teknomist het volgende:
[..]
Bergen op Zoom > Breda > Den Bosch > Tilburg > Oosterhout > Eindhoven > Roosendaal > Oss > Helmond.
Breda is gezellig maar dat is het dan ook wel een beetje...quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:26 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Nou ja, ik blijf Breda en Anvers de tofste steden vinden
Het is een saaie lelijke kutstad.quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:27 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Ah ga weg, Eindhoven onder Tilburg plaatsen
Hmm.. Ik moet ook even denken wanneer de laatste keer bij mij was, maar wel korter dan een jaar.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:30 schreef tha_rizzo het volgende:
Ik ben al meer dan een jaar niet meer echt uitgegaan![]()
Bij mij is het ook heel lang geleden.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:30 schreef tha_rizzo het volgende:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:30 schreef tha_rizzo het volgende:
Ik zie een matchquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:54 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Bij mij is het ook heel lang geleden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
Wacht maar totdat jij in een machine komt!quote:
Jij bent soms erg apart.quote:
Piusplein. Dat is hier in de buurt, sowieso geen veilige plek daar...quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:30 schreef automatic_ het volgende:
Ik las het inderdaad, blegh.
Ik wil weten wie dit is: http://www.bndestem.nl/re(...)os-na-aanhouding.ece
Dit keer kan ik er ook niet van genietenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:33 schreef Kper_Norci het volgende:
Maar weer ff druk aan het werk vandaag. En dan dat weer buiten...
Kom, dan baal ik met je mee.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:38 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dit keer kan ik er ook niet van genieten
Ik heb tentamen en morgen moet ik werkenquote:
Dat heb je niet tegen mij?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:43 schreef teknomist het volgende:
Ah joh, nog een dagje en dan is het weekend!
Haha nee, ik moet effe quoten.quote:
Eerst zien, dan gelovenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:58 schreef Kper_Norci het volgende:
Wij zullen allemaal aan je denken hoor Automatic_, als je morgen moet werken
Dan zit ik morgen lekker in het zonnetje, en dan denk ik, kom, ik drink nog een biertje op Automatic_, die nu hard aan het werk is...quote:
Hmm.. bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:06 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Dan zit ik morgen lekker in het zonnetje, en dan denk ik, kom, ik drink nog een biertje op Automatic_, die nu hard aan het werk is...
Zo is dat! Gewoon die kinderen het raam uit flikkeren en lekker zelf buiten gaan zitten!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:08 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hmm.. bijvoorbeeld
Ach, ik gooi de kinderen morgen buiten en ga ook lekker in het zonnetje zitten denk ik
Hehequote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:14 schreef teknomist het volgende:
Tering, ik ben echt geen alcohol meer gewend. Vier bier en ik ben niet meer tot iets productiefs in staat...
Ik zou er niet aan beginnen. Vrouwen willen geen man die na vier bier niets meer kan..quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:22 schreef teknomist het volgende:
Ja kut man, ik moet nog steeds (inmiddels) 25 relatie planet-flirts beantwoorden...
Vast niet.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:24 schreef teknomist het volgende:
Ik ben echt nog wel in staat om een kind te verwekken hoor!![]()
Ja, maar ze zijn zo liefquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:41 schreef teknomist het volgende:
Ik ook, maar die zijn qua opvoeding en ADHD nog erger dan een Jack Russel schijnt het ...
:verliefd:quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:42 schreef teknomist het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Spannend!quote:Op zondag 6 juni 2010 21:31 schreef Hojdhopper het volgende:
Volgende keer wel... Dan spot ik jou!
maar jij mij niet want je weet niet hoe ik er uit zie!
Ik weet niet of het spannend is hoor. Ik denk zelfs dat jij meteen zou denken, oh dat is hopper. Ik heb namelijk een typisch hojdhopper gezicht.quote:
Jaja... Hahahaquote:Op zondag 6 juni 2010 21:59 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Ik weet niet spannend is hoor. Ik denk zelfs dat jij meteen zou denken, oh dat is hopper. Ik heb namelijk een typisch hojdhopper gezicht.
Oké ik maakte een grapje.quote:
Ghehe klinkt als een losgeslagen avond. Mag toch wel flink geslaagd genoemd worden of niet?quote:Op zondag 6 juni 2010 22:09 schreef teknomist het volgende:
Hallo.Gisteren uitgeweest met een vriendin en twee Duitsers in Amsterdam. Ik heb de Duitsers de beste coffeeshop van Amsterdam laten zien en met die vriendin naar een peepshow geweest.
Oh ja, en wezen stappen in Trouw...
Zo zal hij het vast wel noemen denk ikquote:Op zondag 6 juni 2010 22:10 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Ghehe klinkt als een losgeslagen avond. Mag toch wel flink geslaagd genoemd worden of niet?
Binnenkort ook maar eens naar Amsterdam. Is toch wel fijn als je vrienden overal op kamers hebt zitten.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:11 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Zo zal hij het vast wel noemen denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |