Ja, ach, ik heb ook wel gemerkt dat de meeste mensen die daar op staan, er niet voor niks op staan. De meeste hebben allemaal een karrenvracht aan "bagage", ik had gelukkig een normale date, maar wat ik van haar hoorde aan dates die zij gehad heeftquote:Op woensdag 2 juni 2010 11:18 schreef teknomist het volgende:
[..]
Eigenlijk is het een verkapte vorm van prostitutie dus.Nou ja, betalen voor de service is niet het probleem, maar ik vind de UI van die sites echt kut. Ook is mijn username een cijfer. :’) Het is in ieder geval dus geen prettige site om mee te werken; van een populaire site zou je toch wel iets beters verwachten, zeker als je ook moet betalen.
Paiq heb ik ook nog wel eens gedaan, maar daar kreeg ik op zijn zachts gezegd niet echt aantrekkelijke dames voorgeschoteld, dus daar was ik snel mee klaar.quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:43 schreef automatic_ het volgende:
Ik vind het bij Paiq wel fijn dat je gewoon kan ouwehoeren
Verder hebben ze wel een soort "index", maar ik merk dat dat niet altijd klopt
Nope, ik heb havo gedaan en ik was in 2004 klaar. Hierna heb ik HBO gedaan en zodoende nu WO, dus vandaar de statistiekquote:Op woensdag 2 juni 2010 12:23 schreef EDMAN- het volgende:
Ik ga ook niet hoor, uit mijn jaar (2001) ging er ook niet echt een boeiend iemand. Alle mensen die ik zou willen zien van school ken ik nu nog
Welk jaar ging jij eraf? Neem zomaar aan, aangezien je statistiek hebt nu, dat je VWO gedaan hebt?
Ik heb een keer een kleine Francaise uit Lille gehad met bruin haar en cup F ofzo.quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:47 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Vroeger een keer een Duitse, spritz mal in meinen mund bitte
Ja, dat komt omdat de balans verstoord is.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:32 schreef EDMAN- het volgende:
ps. je kan wel merken dat hier meer mannen als vrouwen in dit topic actief zijn
Ik zou het niet weten. Wel dat haar vader daar vermoord was, omdat die er een iets andere gedachtegang op nahield dan gewenst. Ik geloof niet dat ze terug gestuurd zijn, in die tijd was het asielbeleid nog niet zo streng.quote:
Het is zo lekker rustig hierquote:Op woensdag 2 juni 2010 16:48 schreef EDMAN- het volgende:
Nog mensen die met de trein gaan?
http://www.bndestem.nl/re(...)tremd-na-ongeval.ece
Bij het crematorium?quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:48 schreef EDMAN- het volgende:
Nog mensen die met de trein gaan?
http://www.bndestem.nl/re(...)tremd-na-ongeval.ece
Nee. Er zitten daar twee mortuariums.quote:
Is het niet mortuaria?quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:26 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee. Er zitten daar twee mortuariums.
Nou, ik zal je vertellen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:38 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Is het niet mortuaria?
Zegt iemand die de Mavo heeft gedaan
Nope.quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:38 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Is het niet mortuaria?
Zegt iemand die de Mavo heeft gedaan
Toch goed geprobeerd, al is het enige woord uit het Latijn dat MAVO-ers kennen, natuurlijk cafetaria.quote:mortuarium
mor - tu` a - ri - um («Latijn) het -woord mortuariums, mortuaria lijkenkamer in een ziekenhuis e.d.; rouwcentrum
quote:mortuarium [mor·tu·a·ri·um], het, mortuaria [mor·tu·a·ria]
Wie had gedacht dat ik dat ooit ging zeggen?quote:
Weet je waarom ik zo'n taal heb?quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:42 schreef teknomist het volgende:
Ja, speciaal voor GUUS!
Wat een taal, automatic_.
Boot licking, piss drinking, fingerfrigging, tit tweaking,quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |