Bij de volgende ben je eruitquote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:06 schreef tha_rizzo het volgende:
Hoi, ik wil wel meedoen, maar mag ik uit de OP?
Euhm, waarom?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:49 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik heb net deze besteld: http://www.anatomix.nl/shop/index.php?act=viewProd&productId=233
[ afbeelding ]
Laat gewoon je drol liggen, daar zullen genoeg mensen van schrikkenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:07 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Die staat bij mij ideaal op de wc. Ben bezig met een horror wc, dus dat past er wel bij.
En dan zo'n Gerard Ekdom sample als je de deur open doet; "DIE LUCHT"quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:12 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Laat gewoon je drol liggen, daar zullen genoeg mensen van schrikken
Ja, ik gaquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:09 schreef Gutz het volgende:
Tijdje terug dat ik in dit topic ben geweest... Nog mensen die naar Roosendaal Drinkt Zingt gaan...
Jij leest wat je wil lezenquote:
Hahaha, gezelligquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:19 schreef teknomist het volgende:
Wow, ik had me voor de gein aangemeld (ja serieus, zie eerder dit topique) op relatieplanet.nl en mijn inbox stroomt vol met interessebetuigingen van leuke vrouwen. Morgen maar eens beantwoorden haha.![]()
![]()
Mja, dat zal dan inderdaad welquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:22 schreef teknomist het volgende:
Waarschijnlijk voor meer opties enzo ja. Morgen die site maar eens uitpluizen.
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:26 schreef teknomist het volgende:
Die zal ik ook eens checken, nu slapen. Welterusten.
Ik denk dat ik dit jaar wel ga, hoor dat het gezellig moet zijnquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:09 schreef Gutz het volgende:
Tijdje terug dat ik in dit topic ben geweest... Nog mensen die naar Roosendaal Drinkt Zingt gaan...
Ik sta er ook nog op, naja, momenteel is mijn account gedeactiveerd, heb er nu niet zo'n zin in, en geen tijd. Maar een maand of 3 geleden, ook een profiel aangemaakt, en ook een aantal leuke reacties gehad. Wel betalend account, anders kan je anderen geen berichtjes sturen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:19 schreef teknomist het volgende:
Wow, ik had me voor de gein aangemeld (ja serieus, zie eerder dit topique) op relatieplanet.nl en mijn inbox stroomt vol met interessebetuigingen van leuke vrouwen. Morgen maar eens beantwoorden haha.![]()
![]()
Eigenlijk is het een verkapte vorm van prostitutie dus.quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:52 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik sta er ook nog op, naja, momenteel is mijn account gedeactiveerd, heb er nu niet zo'n zin in, en geen tijd. Maar een maand of 3 geleden, ook een profiel aangemaakt, en ook een aantal leuke reacties gehad. Wel betalend account, anders kan je anderen geen berichtjes sturen.
Heb er in ieder geval een leuke date, en een korte ja, bijna relatie aan overgehouden. Dus als je ze wilt beantwoorden, moet je wel betalen Teknomist, volgens mij bij die andere ook.
Ik ben twee jaar geleden geweest en toen was het wel gezellig!quote:Op woensdag 2 juni 2010 09:18 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dit jaar wel ga, hoor dat het gezellig moet zijn
Ja, daar heb ik op gezeten & nee, ik ga niet.quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:05 schreef EDMAN- het volgende:
iemand hier toevallig op het Gertrudis College te Roosendaal gezeten? Deze zaterdag is er namelijk een reünie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |