Hehequote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:14 schreef teknomist het volgende:
Tering, ik ben echt geen alcohol meer gewend. Vier bier en ik ben niet meer tot iets productiefs in staat...
Ik zou er niet aan beginnen. Vrouwen willen geen man die na vier bier niets meer kan..quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:22 schreef teknomist het volgende:
Ja kut man, ik moet nog steeds (inmiddels) 25 relatie planet-flirts beantwoorden...
Vast niet.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:24 schreef teknomist het volgende:
Ik ben echt nog wel in staat om een kind te verwekken hoor!![]()
Ja, maar ze zijn zo liefquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:41 schreef teknomist het volgende:
Ik ook, maar die zijn qua opvoeding en ADHD nog erger dan een Jack Russel schijnt het ...
:verliefd:quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:42 schreef teknomist het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Spannend!quote:Op zondag 6 juni 2010 21:31 schreef Hojdhopper het volgende:
Volgende keer wel... Dan spot ik jou!
maar jij mij niet want je weet niet hoe ik er uit zie!
Ik weet niet of het spannend is hoor. Ik denk zelfs dat jij meteen zou denken, oh dat is hopper. Ik heb namelijk een typisch hojdhopper gezicht.quote:
Jaja... Hahahaquote:Op zondag 6 juni 2010 21:59 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Ik weet niet spannend is hoor. Ik denk zelfs dat jij meteen zou denken, oh dat is hopper. Ik heb namelijk een typisch hojdhopper gezicht.
Oké ik maakte een grapje.quote:
Ghehe klinkt als een losgeslagen avond. Mag toch wel flink geslaagd genoemd worden of niet?quote:Op zondag 6 juni 2010 22:09 schreef teknomist het volgende:
Hallo.Gisteren uitgeweest met een vriendin en twee Duitsers in Amsterdam. Ik heb de Duitsers de beste coffeeshop van Amsterdam laten zien en met die vriendin naar een peepshow geweest.
Oh ja, en wezen stappen in Trouw...
Zo zal hij het vast wel noemen denk ikquote:Op zondag 6 juni 2010 22:10 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Ghehe klinkt als een losgeslagen avond. Mag toch wel flink geslaagd genoemd worden of niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |