Een goed idee. Ze kunnen vast wel hulp gebruiken.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:04 schreef teknomist het volgende:
Nu het kraakverbod eindelijk is doorgegaan voorzie ik veel spannende ontruimingen en veel oproer wanneer men het kraakverbod gaat handhaven. Het lijkt mij wel tof om dat langharig werkschuw tuig een beetje met stokken, traangas en waterkanonnen te bewerken. Dus ik vroeg mij af.. hoe kom je bij de ME? Moet je eerst een politie-opleiding volgen? Of kun je ook vrijwilliger worden net zoals bij de brandweer?![]()
Ik heb van beiden maar een beetje.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:07 schreef Twizu het volgende:
Je beseft wel dat je er spieren en conditie voor nodig hebt?
Een flinke wapenstok kan al een hoop compenseren denk ik zo.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:08 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ik heb van beiden maar een beetje.Maar dat valt er wel bij te trainen.
Inderdaad. Je moet wel een target halen met het uitdelen van (parkeer)boetes.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:08 schreef jitzzzze het volgende:
Via de politie, eerst gewoon agent zijn en dan kan je doorgroeien naar de ME.
Dat is een omweg. Ik wil niet eerst een sullig wijkagentje zijn en dan pas krakers, neonazi's en hooligans meppen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:08 schreef jitzzzze het volgende:
quote:
Via de landmacht, maar of je dat wil?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:10 schreef teknomist het volgende:
[..]
Dat is een omweg. Ik wil niet eerst een sullig wijkagentje zijn en dan pas krakers, neonazi's en hooligans meppen.Is er geen shortcut?
Nee, dat gaat te ver.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:11 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Via de landmacht, maar of je dat wil?
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:10 schreef geelkuikentje het volgende:
Waar is mijn post?Vind het een beetje vreemde reden om bij de ME te willen.
Ja, op fok is het makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:12 schreef Fortune_Cookie het volgende:
TS die klappen uitdeelt aan neonazi's, krakers en hooligans.
Een mens mag dromen
hehehequote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:15 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ja, op fok is het makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk.
Naja, doorgroeien. Het is gewoon een nevenfunctie, op het ene bureau verplicht en op het andere bureau niet.. afhankelijk van het animo en de grootte van de ME in de betreffende regio.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:08 schreef jitzzzze het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |