Dat was hier bij een overweg in de Tolberg gebeurd.. 'k fietste een overweg verderop maar de trein en het halve lichaam ervoor waren nog prima zichtbaarquote:Op woensdag 2 juni 2010 16:48 schreef EDMAN- het volgende:
Nog mensen die met de trein gaan?
http://www.bndestem.nl/re(...)tremd-na-ongeval.ece
En de andere helft?quote:Op donderdag 3 juni 2010 08:19 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Dat was hier bij een overweg in de Tolberg gebeurd.. 'k fietste een overweg verderop maar de trein en het halve lichaam ervoor waren nog prima zichtbaar
Zo goed is ie helaas niet. Ik blijf maar thuis vandaag, voel me erg verrot. Buikpijn, misselijk, darmkrampen, mijn maag en darmen zijn helemaal van slag hierquote:
Tijd voor een sigaret + koffie dan.quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:02 schreef Kper_Norci het volgende:
thanx, ik heb wel eens vaker wat last van maag en darmen, is niet zo heel sterk systeem bij mij, maar vandaag is het wel erg verrot.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:04 schreef teknomist het volgende:
http://www.bndestem.nl/re(...)-Bergen-Proefmei.ece
Proefmei in juni.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:04 schreef teknomist het volgende:
http://www.bndestem.nl/re(...)-Bergen-Proefmei.ece
Proefmei in juni.
Aardbeien ok, maar de restquote:Het testen van allerlei AAA-gerechten (met de streekproducten aardbeien, asperges en ansjovis) vindt voornamelijk in en rond Het Markiezenhof plaats
Mooi, doe ik dat wel.quote:Fiets- en wandeltochten leiden naar buiten de stad.
Thanx voor je medelevenquote:Op donderdag 3 juni 2010 09:05 schreef teknomist het volgende:
[..]
Tijd voor een sigaret + koffie dan.
Ze denken zeker dat AAA staat voor Allah Akbar Aanslag.quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:10 schreef Tokus het volgende:
[..]
oooo zijn ze dat aan het opbouwen (en zwaar bewaken, er liep om half acht al zo'n gorilla in net pakje met zo'n beveiligersplakkertje op z'n arm) op de markt.
Aspergesoep.quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:13 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
[..]
Aardbeien ok, maar de rest![]()
[..]
Mooi, doe ik dat wel.
[..]
Thanx voor je medeleven
Hmmmquote:
Ik misschien ook, ik kan kaartjes regelen via mijn werk.quote:
Eerst zit je mij uit te lachen en dan zal je zelf gaan?quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:12 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ik misschien ook, ik kan kaartjes regelen via mijn werk.
Ja, gratis en ik ben toch een Nederlander he?!quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:01 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Eerst zit je mij uit te lachen en dan zal je zelf gaan?![]()
![]()
Is het zo warm buiten?quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:57 schreef EDMAN- het volgende:
bah bah paniekdag op het werkt erwijl het 25 graden is
en overwerken
en morgen inventrarisatie ondersteunen
huilie huilie huilllllll
Leuk festival, ik ben twee keer geweest (al wel weer een paar jaar geleden). De minimal-stage onder de brug is altijd erg gezellig.quote:zaterdag wel free your mind
Mooi, straks ramen helemaal open en Ostgut-techno uit de speakers blazen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:25 schreef EDMAN- het volgende:
Frequency 7 en Sino live idd, we gaan het zien. Is nog niet 100% zeker dat we gaan, maar ik zal het toch weer niet kunnen laten
Ja het is echt warm
Welke dag?quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:18 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ja, gratis en ik ben toch een Nederlander he?!
14 juni.quote:
Tuurlijk wel!quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:07 schreef teknomist het volgende:
Ah ok, ik weet nog niet zeker of ik ga hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |