Hmm.. Ik moet ook even denken wanneer de laatste keer bij mij was, maar wel korter dan een jaar.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:30 schreef tha_rizzo het volgende:
Ik ben al meer dan een jaar niet meer echt uitgegaan![]()
Bij mij is het ook heel lang geleden.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:30 schreef tha_rizzo het volgende:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:30 schreef tha_rizzo het volgende:
Ik zie een matchquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:54 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Bij mij is het ook heel lang geleden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
Wacht maar totdat jij in een machine komt!quote:
Jij bent soms erg apart.quote:
Piusplein. Dat is hier in de buurt, sowieso geen veilige plek daar...quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:30 schreef automatic_ het volgende:
Ik las het inderdaad, blegh.
Ik wil weten wie dit is: http://www.bndestem.nl/re(...)os-na-aanhouding.ece
Dit keer kan ik er ook niet van genietenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:33 schreef Kper_Norci het volgende:
Maar weer ff druk aan het werk vandaag. En dan dat weer buiten...
Kom, dan baal ik met je mee.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:38 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dit keer kan ik er ook niet van genieten
Ik heb tentamen en morgen moet ik werkenquote:
Dat heb je niet tegen mij?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:43 schreef teknomist het volgende:
Ah joh, nog een dagje en dan is het weekend!
Haha nee, ik moet effe quoten.quote:
Eerst zien, dan gelovenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:58 schreef Kper_Norci het volgende:
Wij zullen allemaal aan je denken hoor Automatic_, als je morgen moet werken
Dan zit ik morgen lekker in het zonnetje, en dan denk ik, kom, ik drink nog een biertje op Automatic_, die nu hard aan het werk is...quote:
Hmm.. bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:06 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Dan zit ik morgen lekker in het zonnetje, en dan denk ik, kom, ik drink nog een biertje op Automatic_, die nu hard aan het werk is...
Zo is dat! Gewoon die kinderen het raam uit flikkeren en lekker zelf buiten gaan zitten!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:08 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hmm.. bijvoorbeeld
Ach, ik gooi de kinderen morgen buiten en ga ook lekker in het zonnetje zitten denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |