IRL of IPLquote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:13 schreef BlackRebel het volgende:
*schrikt wakker*
Hee Troel, hoe gaat ie met jou?
Ik heb een aantal RL vrienden Pop ingeholpen, dus ben daar een beetje mee aan het stoeienquote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:09 schreef BlackRebel het volgende:
IPPM
rustig hier, zit sterk na te denken welke droom ik in ppm nu eens moet gaan verwezenlijken..
btw wat grappig is, nu we dit topic toch weer leven in geblazen hebben, ik kwam er dus deze week achter dat de leader van de nieuwe Cowards helemaal niet op de hoogte was van de 'oude' 'echte' Cowards. Hoe zit dat Hovenier?
Dat geloof ik graag, ik denk ook dat er over het algemeen meer mannen met een vrouwelijk personage spelen dan andersom.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:59 schreef Troel het volgende:
Nopes, ik had er weinig zin in om als man te gaan spelen
Ja dat kanquote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:49 schreef Dagobert-Duck het volgende:
Zijn er nog actieve spelers? Ik zat eraan te denken om me te registreren, kan ik gewoon als solo artiest het spel spelen?(zanger+instrument)
Je leest een boek en dan heb je de minimale vaardigheden van dat onderdeel. Vervolgens kan je door je prioriteit op Vaardigheid verbeteren in en krijg je bij iedere update een paar procent erbij. Zodra je op 100% staat ga je naar level 1 en begin je weer op 0%, en zo gaat dat verder tot level 10. En hoe hoger het niveau hoe minder % winst je haalt per update.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:18 schreef Dagobert-Duck het volgende:
Kan iemand in het kort uitleggen hoe het ook alweer zat met skills leren? Je koopt een boek, je stelt je prioriteit erop in? En hoe gaat het dan verder? Moet je 1 update wachten, hoelang duurt het voordat je het boek volledig ingestudeerd hebt?
Van level 1 tot 10 kan het steeds met hetzelfde boek geschikt voor die vaardigheid?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:34 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Je leest een boek en dan heb je de minimale vaardigheden van dat onderdeel. Vervolgens kan je door je prioriteit op Vaardigheid verbeteren in en krijg je bij iedere update een paar procent erbij. Zodra je op 100% staat ga je naar level 1 en begin je weer op 0%, en zo gaat dat verder tot level 10. En hoe hoger het niveau hoe minder % winst je haalt per update.
Het kan in latere levels zelfs zo zijn dat je beter les kan volgen aan een uni of kan leren van iemand die de kwaliteiten al heeft..
jups.. het boek zorgt er enkel voor dat je het kan leren..quote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:41 schreef Dagobert-Duck het volgende:
[..]
Van level 1 tot 10 kan het steeds met hetzelfde boek geschikt voor die vaardigheid?
Via de Universiteit is het in veel gevallen gratis. "Probleem" is echter wel dat als je de carriereprioriteit op "Lessen volgen" instelt, dat je dan wel op de universiteit aanwezig moet zijnquote:Op vrijdag 10 september 2010 16:48 schreef NoNickOne het volgende:
Wat is het verschil tussen leren uit een boek of op de universiteit?
Wat voor genre en welke stad zit je?quote:Op maandag 11 oktober 2010 13:09 schreef NoNickOne het volgende:
Beter worden we duo.. Ik heb al aardig wat geskilled en heb een band genaamd "Zaad Waard". Ik ben helaas het enige lid..
Ik heb als genre moderne rock en zit momenteel in London. Heb ook een appartement in A'dam dus kan eventueel ook daar.quote:Op maandag 11 oktober 2010 13:27 schreef blckbb het volgende:
[..]
Wat voor genre en welke stad zit je?
Hmmm dan blijf ik liever een Solo Blues Muzikant denk ikquote:Op maandag 11 oktober 2010 13:32 schreef NoNickOne het volgende:
[..]
Ik heb als genre moderne rock en zit momenteel in London. Heb ook een appartement in A'dam dus kan eventueel ook daar.
Ik zit zelf ook in de Bluesquote:Op maandag 11 oktober 2010 13:32 schreef blckbb het volgende:
Hmmm dan blijf ik liever een Solo Blues Muzikant denk ik
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:02 schreef Vuurpijl. het volgende:
Zijn er nog mensen die dit 'actief' spelen? Het lijkt me een zeer leuk spelletje, iemand die me kan overhalen met leuke voordelen?
Ik heb je ook net een PM gestuurd. Hoop dat je me wilt helpen!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:13 schreef BlackRebel het volgende:
Als nieuwe mensen nog wat spul nodig hebben om vooruit te komen, boeken, instrumenten of een baan ofzo, dan moeten ze maar even contact opnemen met Stephen Leece. Wel onder voorwaarde dat je mij opzoekt (ben in een drukke tour bezig) of in London bij een van mijn kids aanklopt.
O o wat ben ik weer goed bezig.
Veelal 2, met geluk heb je er 3.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 19:57 schreef Vuurpijl. het volgende:
Hoeveel updates zijn er ook alweer per dag? 3?
Die skills is onder andere nodig voor een stage event bij hiphop, en een basis skill die nodig is voor andere crime skills als theft, shoplifting, arson etc etc.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 15:07 schreef NoNickOne het volgende:
Net aan criminaliteit voor beginners begonnen. Weet iemand wat hier allemaal mee mogelijk is?
Bubba?quote:Op zondag 17 oktober 2010 13:35 schreef BlackRebel het volgende:
[..]
Die skills is onder andere nodig voor een stage event bij hiphop, en een basis skill die nodig is voor andere crime skills als theft, shoplifting, arson etc etc.
Als je gepakt wordt met zulke activiteiten heb je wel kans dat je Bubba gezelschap kan houden, dus hou het zeepje dan maar stevig vast.
quote:JaOp zondag 24 oktober 2010 14:44 schreef blckbb het volgende:
En is er een manier om je eigen geld naar de band te brengen zodat ik een tourbus ofzoiets kan kopen? :p
quote:Die volg ik niet helemaalOp zondag 24 oktober 2010 15:15 schreef Troel het volgende:
[..]
JaRegelen dat je bij elke club een zoveel mogelijk geld krijgt en dat aan producten weer bij de club kopen.
Het wordt inderdaad veel leuker als je bandmates hebt die actief meedenken. Helaas heb ik er nog geen kunnen vinden voor mijn popbandquote:Op maandag 8 november 2010 10:47 schreef Nixx- het volgende:
Op een of andere manier vind ik er ook niet veel meer aan het spel.
Geen idee hoe dat komt..
Misschien omdat er geen echte uitdaging er meer in zit.
Mijn bandmaat is er plotseling mee gestopt. Zo kom ik echt niet verder dan #20 Blues.
Wat voor iemand zoek je?quote:Op maandag 8 november 2010 11:04 schreef Kn0x het volgende:
Het wordt inderdaad veel leuker als je bandmates hebt die actief meedenken. Helaas heb ik er nog geen kunnen vinden voor mijn popband
Er is bij mij een tijdje een hoop plezier in het spel weggegaan door het gedrag van de criminelen. Klonen en dan steden overnemen en al dies meer...quote:Op maandag 8 november 2010 10:47 schreef Nixx- het volgende:
Op een of andere manier vind ik er ook niet veel meer aan het spel.
Geen idee hoe dat komt..
Misschien omdat er geen echte uitdaging er meer in zit.
Mijn bandmaat is er plotseling mee gestopt. Zo kom ik echt niet verder dan #20 Blues.
Een pop-artiest. Verder geen voorkeur. Wel veel ervaring. Ik ben zelf 1800 dagen actief en zoek iemand die ongeveer gelijkwaardige skills heeft.quote:Op maandag 8 november 2010 11:06 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Wat voor iemand zoek je?
Ik ben sinds kort ook op zoek.
Ik zit alleen in de knoop met mijn mede bandlid die gestopt is en mede-bandleider is.
Ik ben op dit moment een Blues artiest die het niet erg zou vinden om over te stappen.quote:Op maandag 8 november 2010 22:08 schreef Kn0x het volgende:
Een pop-artiest. Verder geen voorkeur. Wel veel ervaring. Ik ben zelf 1800 dagen actief en zoek iemand die ongeveer gelijkwaardige skills heeft.
Op zich heb je prima stats, alleen nog te weinig ben ik bang voor mijn band. Je stageskills zijn bijvoorbeeld best laag.quote:Op maandag 8 november 2010 22:33 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Ik ben op dit moment een Blues artiest die het niet erg zou vinden om over te stappen.
Ik ben Gertjan Westerlaan en ben bijna 1100 dagen in het spel.
Ik heb 5* Pop, 8* Rock en 10* Blues
Bijna een 10* drummer/danser + 10* schrijver + mediahoer
Welke stage skills specifiek?quote:Op dinsdag 9 november 2010 08:36 schreef Kn0x het volgende:
Op zich heb je prima stats, alleen nog te weinig ben ik bang voor mijn band. Je stageskills zijn bijvoorbeeld best laag.
Stageskills in het algemeen. Sex Appeal is belangrijk, en dan Fashion, Catwalking, Modelling enz enz.quote:
Klopt wel een beetje.quote:Op dinsdag 9 november 2010 09:21 schreef Kn0x het volgende:
Stageskills in het algemeen. Sex Appeal is belangrijk, en dan Fashion, Catwalking, Modelling enz enz.
Als je ze op 7/8* hebt en je wil nog steeds POp doen, dan bel maarquote:Op dinsdag 9 november 2010 09:28 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Klopt wel een beetje.
Die staan allemaal nog op 5 sterren of iets meer.
Dan ga ik daar aan werken
Ik moet toch de problemen met mijn huidige band afronden. Kan wel even duren.quote:Op dinsdag 9 november 2010 10:31 schreef Kn0x het volgende:
Als je ze op 7/8* hebt en je wil nog steeds POp doen, dan bel maar
Klinkt als een prima deal.quote:Op dinsdag 9 november 2010 10:49 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Ik moet toch de problemen met mijn huidige band afronden. Kan wel even duren.
Moet wachten tot mijn huidige bandmaat dood is zodat ik alle bandgeld kan collecteren.
Kan ik in de tussentijd de skills bijwerken.
Wie ben jij dan?quote:Op maandag 8 november 2010 23:56 schreef Hamilcar het volgende:
Ik ben benieuwd wanneer ze het spel weer boeiend gaan maken, want het zou toch zonde zijn als m'n character dood gaat na .. 5 jaar spelen ofzo?
Jammerquote:Op woensdag 10 november 2010 14:18 schreef BlackRebel het volgende:
Overigens is Jos De Groot enkele dagen geleden overleden
Nog nietquote:Op dinsdag 9 november 2010 11:06 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Wil je nog iets van mijn verborgen skills weten?
Daarna:quote:help me! please! my health degree is %7! I'm in a pathway and I can't get out from here for weeks! Please help I'm gonna die!
quote:I went to a garden and there is a building called Breskens. I went there and I can't get out from there for weeks. but thanks.
Lijkt me kutquote:Baylee Alcock [Online]
Baylee is a 17 year old girl who is a member of SchweineS. Baylee is currently hanging out in Breskens in The middle of nowhere.
Placed 1 757 ¤ in my account in The Bank of England.
Received salary. 1 757 ¤.
Huh, don't feel so well. I should really get myself to a hospital...
Ugh...my back hurts. Camping rough can be... well, rough...
Huh, don't feel so well. I should really get myself to a hospital...
Huh, don't feel so well. I should really get myself to a hospital..
Je kan niet naar haar locatie en haar spullen geven ofzo? :")quote:Op vrijdag 12 november 2010 17:19 schreef DeHovenier het volgende:
Zo, kan eindelijk weer op m'n pc.
Kom ik net online, krijg ik dit berichtje:
[..]
Daarna:
[..]
[..]
Lijkt me kut
Jackie Sprackling.quote:Op woensdag 10 november 2010 14:18 schreef BlackRebel het volgende:
[..]
Wie ben jij dan?
Ah.quote:
Ja ik kwam er later achter dat het niet erg effectief schijnt te zijn, maar toen waren er al kaarten verkocht. En de kaartverkoop in Parijs loopt best wel lekkerquote:Op zaterdag 13 november 2010 13:37 schreef BlackRebel het volgende:
[..]
Ah.
Hopen dan maar dat V2.0 de gouden bergen gaan worden die ze beloven.
btw @blckbb: waarom speel je zovaak in dezelfde stad op zo'n korte termijn?
Mijn kleine tour:quote:Op zaterdag 13 november 2010 13:28 schreef blckbb het volgende:
[ afbeelding ] het begint een beetje te lopen bij mij
Ga waarschijnlijk volgend jaar via BlueSoul bar een wereldtour doen
Jos overleden?quote:Op woensdag 10 november 2010 14:18 schreef BlackRebel het volgende:
[..]
Wie ben jij dan?
quote:Aaah! It itches! IT ITCHES!!!!!
Heeft iemand met jeukpoeder zitten spelen. Verder geen invloed.quote:
Ok. En de OP moet nog worden geupdated.quote:Op zondag 14 november 2010 11:38 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Heeft iemand met jeukpoeder zitten spelen. Verder geen invloed.
Wil het wel voor je doen maar dan wil ik eerst geld op m'n rekening zienquote:Op zaterdag 20 november 2010 14:48 schreef NoNickOne het volgende:
Zou iemand voor mij VIP willen kopen? Ik heb wat problemen met Paypal en kan dus niet betalen. Ik wil het wel gewoon overmaken.
Top! Ik heb je een PM gestuurd!quote:Op maandag 22 november 2010 17:25 schreef blckbb het volgende:
[..]
Wil het wel voor je doen maar dan wil ik eerst geld op m'n rekening zien
Dus dat was jij die 't tegen haar gezegd hadquote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:09 schreef BlackRebel het volgende:
IPPM
rustig hier, zit sterk na te denken welke droom ik in ppm nu eens moet gaan verwezenlijken..
btw wat grappig is, nu we dit topic toch weer leven in geblazen hebben, ik kwam er dus deze week achter dat de leader van de nieuwe Cowards helemaal niet op de hoogte was van de 'oude' 'echte' Cowards. Hoe zit dat Hovenier?
Whehequote:Op woensdag 24 november 2010 19:17 schreef NoNickOne het volgende:
1 dag VIP en de komende 29 dagen in de bak..
Wat, is er een nieuwe The Cowards?quote:Op woensdag 24 november 2010 15:12 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dus dat was jij die 't tegen haar gezegd had
Ik had 't 'r nog niet verteld, maar dat hoeft al een tijdje niet meer want ik was uit de band gekicked. En contact hadden we ook niet echt toendertijd.
Ik probeer mijn carriere weer een impuls te geven, maar het lukt me zelf niet eens om een aantal keer in te loggen voor halloween. Nu zit ik nog steeds met een kloterige mood...quote:Op dinsdag 14 december 2010 09:00 schreef BlackRebel het volgende:
en ik zwem voor het eerst in mijn carriere in een poel van vrije tijd, nadat Rebel Justice zondag zijn laatste concert heeft gegeven.
Laatste concert? En dan begin je voor jezelf?quote:Op dinsdag 14 december 2010 09:00 schreef BlackRebel het volgende:
en ik zwem voor het eerst in mijn carriere in een poel van vrije tijd, nadat Rebel Justice zondag zijn laatste concert heeft gegeven.
Je kan ook nog kinderen krijgen/adopteren.quote:Op dinsdag 14 december 2010 12:36 schreef DeHovenier het volgende:
Je mag toch maar 1 character hebben
quote:Op dinsdag 14 december 2010 12:48 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Je kan ook nog kinderen krijgen/adopteren.
Kan dat ook tegenwoordigquote:Op dinsdag 14 december 2010 12:48 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Je kan ook nog kinderen krijgen/adopteren.
Al een heule tijd hoorquote:
Weet ik, heb zelf een zoontjequote:Op dinsdag 14 december 2010 14:40 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Al een heule tijd hoor
Mijn oudste is nu 30. Maar er zijn al mensen die óma/opa zijn of zelfs al overgrootoma/opa.
Didn't read the sarcasmquote:
quote:Op dinsdag 14 december 2010 09:00 schreef BlackRebel het volgende:
Ooit ga je dood. Een vriend van me is nu 61, dus ik zit te wachten tot het moment dat ik de champagne mag ontkurken :pquote:Op dinsdag 14 december 2010 19:44 schreef Vuurpijl. het volgende:
ff een vraagje, hoe gaat het met leeftijden van je personage? loopt je leeftijd oneindig op of gaat het ook met echte jaren in real life?
Is er al iets bekend over het effect van je leeftijd op je performance?quote:Op woensdag 15 december 2010 01:13 schreef Hamilcar het volgende:
Ooit ga je dood. Een vriend van me is nu 61, dus ik zit te wachten tot het moment dat ik de champagne mag ontkurken :p
Ja, je stats gaan achteruit. Hij verliest om de zoveel tijd wat van z'n looks .. ik dacht iets van 5 tot 10 punten? Om de zoveel tijd is dacht ik ook per verjaardag, maar het kan best vaker zijn.quote:Op woensdag 15 december 2010 09:06 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Is er al iets bekend over het effect van je leeftijd op je performance?
Heb gelijk een minivan gekocht.quote:Recent Sales: 2010-12-22
Copies sold: 1579
Amount: 23 685 ¤
Artist Royalty: 17 764 ¤
Je bent ongeveer om de 2 maanden jarig.quote:Op woensdag 22 december 2010 20:56 schreef Vuurpijl. het volgende:
Hoe gaat het in Popmundo met leeftijd? Als je het spel 1 jaar of 2 jaar echte tijd gespeeld hebt, hoeveel jaar word je personage dan ouder op Popmundo?
Zit er een gelijkmatige opbouw van leeftijd in of gaat het langzamer hand ook steeds sneller?
En hoe gaat het als je 100+ bent?quote:Op woensdag 22 december 2010 21:06 schreef blckbb het volgende:
[..]
Je bent ongeveer om de 2 maanden jarig.
Dus na 2 jaar ben je 12 jaar ouder
Je gaat op gegeven moment gewoon doodquote:Op woensdag 22 december 2010 21:08 schreef Vuurpijl. het volgende:
[..]
En hoe gaat het als je 100+ bent?
Iemand ervaring? En hoe oud begin je in het spel?quote:Op woensdag 22 december 2010 21:08 schreef blckbb het volgende:
[..]
Je gaat op gegeven moment gewoon dood
Je begint als 16-jarige. Ik weet niet hoe het met ouder worden zit maar op gegeven moment ga je gewoon dood. Leeftijd is voor iedereen anders denk ik. Ik ben op dit moment 18 dus je raad hem al ik speel 't nog niet zo lang. Ik zit op dit moment in een band met een 22-jarige.quote:Op woensdag 22 december 2010 21:09 schreef Vuurpijl. het volgende:
[..]
Iemand ervaring? En hoe oud begin je in het spel?
Vanaf wanneer begon je met spelen?quote:Op woensdag 22 december 2010 21:20 schreef blckbb het volgende:
[..]
Je begint als 16-jarige. Ik weet niet hoe het met ouder worden zit maar op gegeven moment ga je gewoon dood. Leeftijd is voor iedereen anders denk ik. Ik ben op dit moment 18 dus je raad hem al ik speel 't nog niet zo lang. Ik zit op dit moment in een band met een 22-jarige.
Ja wij hebben binnenkort genoeg geld voor een 2e hands bus, alleen gaan die nogal snel kapot. Is het niet gevaarlijk als je dan in de middle of nowhere pech krijgt ofzoiets?quote:Op donderdag 23 december 2010 12:29 schreef DeHovenier het volgende:
En koop zo snel mogelijk een tourbus, dat is handiger als je gaat touren. Je verdient geld door een baan te hebben, door shows te spelen en door de verkoop van je albums/singles.
Er zijn 2 updates per dag, maar die updates komen niet steeds op dezelfde tijd.
Als je genoeg reparatie kits in je bus hebt liggen, dan kan er niks mis gaan. Als de bus panne heeft levert dit alleen vertraging op. Je zal nooit ergens vast komen te zitten.quote:Op donderdag 23 december 2010 14:02 schreef blckbb het volgende:
Ja wij hebben binnenkort genoeg geld voor een 2e hands bus, alleen gaan die nogal snel kapot. Is het niet gevaarlijk als je dan in de middle of nowhere pech krijgt ofzoiets?
Met het vliegtuig bevalt trouwens ook prima daar niet van. Vliegtickets gaan toch van het individuele geld af (en dat hebben we zat) en optredens komen bij het bandgeld
Mwah ik heb wel geduld, we moeten nog 2500 dollar en we hebben een single die al best aardig verkoopt. vanaf 3 januari touren we verderquote:Op donderdag 23 december 2010 14:13 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Als je genoeg reparatie kits in je bus hebt liggen, dan kan er niks mis gaan. Als de bus panne heeft levert dit alleen vertraging op. Je zal nooit ergens vast komen te zitten.
Wat je ook kan doen is om aan de club te vragen om het % geld voor de band hoger dan 50% te laten zetten. Als tegenprestatie kopen jullie dan een duur ijsje in de club.
Zo wissel je eigen geld in voor band geld.
Hey Jackie,quote:Op donderdag 23 december 2010 13:03 schreef Hamilcar het volgende:
In het begin is een band beter omdat je de skills kan verdelen over meerdere personen. Daarnaast is het gezelliger, kan je meer over het spel leren door de anderen en is het ook makkelijker om succesvoller te zijn als groep.
Mocht iemand nog geld en of boeken of wat dan ook nodig hebben, PM me dan even hier of op popo - Jackie Sprackling. Ik heb toch veelste veel geld voor wat ik ermee doe :/
niet onaardig he, die skill lijst. Tsja als je weinig tijd hebt ga je maar op de universiteit skillen. Ik heb jouw lijst nog niet bekeken maar die zal ook wel sick zijn.quote:Op donderdag 23 december 2010 16:04 schreef Hamilcar het volgende:
Gristus, je hebt wel een belachelijke lijst met skills weten te verzamelen. Ik kan zo 1-2-3 niet zien of dit op gaat voor jou, maar als je makkelijk 8-10 stage kan doen die 4-5 sterren scoren dan kan je gemakkelijk solo blijven. Het enige wat dan problematisch is, is liedjes schrijven maar dat gaat nu toch al veel sneller. Je kan je xp gebruiken om je health/mood op niveau te houden
Mocht je voor meer mensen gaan, dan zou ik een duo vormen. Die ander hoeft als je zelf veel stage events kan doen, niet al teveel stage event skills te hebben maar kan je goed assisteren in liedjes schrijven. De grootste impact die meer bandleden op je band heeft, is dat je minder %media coverage krijgt per talk to the media update. Volgens mij hebben ze alle andere voordelen van een solo band al een tijd geleden weggehaald..
Ik begon als 18 jarige? Ik mocht kiezen nog, is dat aangepast?quote:Op woensdag 22 december 2010 21:20 schreef blckbb het volgende:
[..]
Je begint als 16-jarige. Ik weet niet hoe het met ouder worden zit maar op gegeven moment ga je gewoon dood. Leeftijd is voor iedereen anders denk ik. Ik ben op dit moment 18 dus je raad hem al ik speel 't nog niet zo lang. Ik zit op dit moment in een band met een 22-jarige.
Het heeft allebei zijn voordelen. Solo heb je geen gezeik, maar ben je ook zelf de lul voor wat betreft invites en bus en noem maar op. Je moet alles zelf doen. Als je je solo aansluit bij wat anderen bands om samen te touren, scheelt dat wel weer op zich.quote:Op donderdag 23 december 2010 14:47 schreef komrad het volgende:
[..]
Hey Jackie,
In game is mijn bandnaam Anna Shostakova (dus we kennen elkaar). Ik ben weer onder mijn steen van het afgelopen jaar uitgekropen en vraag me nu af of ik als solo artiest zal verdergaan of onderdeel zal worden van een groep.
Je was toch fan van klassieke muziekquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:15 schreef Hamilcar het volgende:
Ik speel Popo al een hele tijd niet echt meer. Ik log in om mn characters in leven te houden, maar dat is dan ook het enige wat ik doe. Voor de rest gaat het goed met me en ben ik druk bezig m'n studie af te ronden zodat ik me op de Zweedse taal en de banenmarkt kan storten :p
Zit nu steeds andermans tracks te recorden omdat ik daar erg goed in benquote:Slowly improved my skills in Basic Record Production. I could really use some help with this...
Took a stroll around the block.
I worked as a producer on Beautiful times, how it used to be.
I worked as a producer on Twins wolves.
Slowly improved my skills in Basic Record Production. I could really use some help with this...
Slowly improved my skills in Basic Record Production. I could really use some help with this...
I worked as a producer on I Got The Feeling.
Clementine Burton called me for some sweet dirty talk.
I worked as a producer on a track that was later deleted.
Rabbit named "Lady Stardust" sniffed at me.
Sydney Carton did a funny trick and pulled out a hankie from my ear.
Geen idee. Ik heb hem nu gemaxtquote:Op woensdag 29 december 2010 15:47 schreef Meierij het volgende:
Maar je skills tot 9.55 skillen door zelf te leren, welk IQ moet je daarvoor hebben?
En wat betreft les gaan geven. Denk dat ik dan maar eens de 'leraar' skill moet gaan halen.
In ieder geval, beide heel erg bedankt voor het snelle antwoord.
Als je het eenmaal doorhebt, dan valt dat ook wel mee.quote:Op woensdag 29 december 2010 16:02 schreef blckbb het volgende:
Wat dat betreft zit het hele spel toch behoorlijk ingewikkeld in elkaar
Gewoon 100% dus bij stats?quote:Op woensdag 29 december 2010 16:48 schreef Kn0x het volgende:
Perfect. Eigenlijk niet de max, maar volgens mij kan je je IQ niet hoger krijgen dan dit.
Ik wil naar Rock gaan, maar dan moet ik EN Rock gaan skillen EN zijn er veel te veel concurrentenquote:
Dat wilde ik in eerste instantiequote:
Ik kan in ieder geval altijd overschakelen naar Jazz, heb de skillquote:Op donderdag 30 december 2010 22:38 schreef blckbb het volgende:
[..]
Dat wilde ik in eerste instantie
Uiteindelijk toch gekozen voor Blews.
Misschien dat ik later into jazz ga
Mocht je ooit naar Rock overstappen dan heb ik wel interesse om bij je band te komen (of jij bij die van mijquote:Op donderdag 30 december 2010 18:06 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Ik wil naar Rock gaan, maar dan moet ik EN Rock gaan skillen EN zijn er veel te veel concurrenten
VIP. Het spel heeft een stuk meer opties en je kan een baan als bedrijfsleider krijgen waarmee je al 7200 euro per week kunt verdienen.quote:Op maandag 3 januari 2011 12:59 schreef blckbb het volgende:
wat is volgensj ullie beter om te kopen? 3 maanden VIP of 1000 van die credits?
Moet je voor bedrijfsleider nog skills hebben dan?quote:Op maandag 3 januari 2011 19:28 schreef NoNickOne het volgende:
[..]
VIP. Het spel heeft een stuk meer opties en je kan een baan als bedrijfsleider krijgen waarmee je al 7200 euro per week kunt verdienen.
Weet er iemand of er nog banken zijn waar je een rekening met rente kunt krijgen?
ik heb zeg maar niet echt tijd om voor 6 songs geoefende video's op te nemenquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:20 schreef Kn0x het volgende:
Doen! Ik ben er alleen nog niet uit in welke volgorde, dat ben ik zelf ook nog aan het uitzoeken.
Ik heb ook een wereldtour gepland, maar je kan slechts 2 maanden van tevoren boeken.quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:15 schreef Meierij het volgende:
Ziet er goed uit. Ben zelf nu bezig met een wereldtour aan het plannen.
Daarnaast als tip. Doe alles om en om, liedje, event, liedje, event. Dit schijnt het beste te zijn.
Daarnaast gebruik ikzelf de NL versie. En op dit moment geen zin om alles te vertalen voor verdere tips.
kleine note: ik ben een solo 'act'. Dus geen idee in hoeverre dat invloed heeft.
Kies een genre,quote:Op zondag 30 januari 2011 14:01 schreef Vuurpijl. het volgende:
Tips voor een beginner als mij?![]()
Welke instrumenten en boeken wel of juist niet te kopen en te leren?
Welke dingen wel of juist niet doen?
Waar haal jij sigaretten vandaan?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:02 schreef blckbb het volgende:
Ik had ChlamydiaGelukkig was er een personage die zo vriendelijk was mij te helpen
Ben wel verslaafd aan het raken aan sigaretten (18% nu)
Toch maar even mee stoppen dan
Kan je meestal wel in cafétjes krijgen. VIP's (zoals ik) kunnen dat met de shop assistent heel makkelijk vindenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:55 schreef NoNickOne het volgende:
[..]
Waar haal jij sigaretten vandaan?
Vind ik een achterlijk systeem op popmundo... geld betalen om zoiets onzinnigsquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:36 schreef NoNickOne het volgende:
Zijn er hier ook mensen met een eigen bedrijf?
Heel herkenbaar. Ben ook net een nieuwe band gestart. Het beginnen vanaf scratch is nu heel anders dan in 2005quote:Op donderdag 10 maart 2011 07:20 schreef Troel het volgende:
Ik ben onlangs helemaal opnieuw begonnen met een band en heb met een aantal mensen ingame gebroken na wat vervelende gebeurtenissen.
Maar je vergeet wel heel snel hoe het ook alweer zat met die beginnersdingen. Maarja, zo'n tweedehandstourbusje heeft ook wel wat toch
Als je Pop wil gaan doen, wil ik je ook wel opvangen hoor. Newbie of niet, kan altijd mensen gebruiken.quote:Op donderdag 10 maart 2011 07:20 schreef Troel het volgende:
Ik ben onlangs helemaal opnieuw begonnen met een band en heb met een aantal mensen ingame gebroken na wat vervelende gebeurtenissen.
Maar je vergeet wel heel snel hoe het ook alweer zat met die beginnersdingen. Maarja, zo'n tweedehandstourbusje heeft ook wel wat toch
Jups, al meer dan 2000 dagen ingamequote:
Nee, het is helemaal kudt tegenwoordig. Het is eigenlijk helemaal kudt sinds Engels niet meer de 'grootste taal' was en vervolgens de community krak deed in tientallen stukjes. Ze moeten gewoon verschillende game-worlds maken voor Engels / Turks / Portugees / Chinees en zulks~quote:
Ik ben geen newbiequote:Op zaterdag 9 juli 2011 09:23 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Als je Pop wil gaan doen, wil ik je ook wel opvangen hoor. Newbie of niet, kan altijd mensen gebruiken.
Gertjan Westerlaan van de Blues Band Frozen Fire. Waar ooit Claus Balentina ook in heeft gespeeld.quote:Op maandag 11 juli 2011 17:15 schreef Troel het volgende:
Nixx, ik ben kwijt wie je ook alweer was
Oja, en Lya is wegDat vind ik best jammer, daar heb ik veel van geleerd
Ahja, dat was hetquote:Op maandag 11 juli 2011 17:17 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Gertjan Westerlaan van de Blues Band Frozen Fire. Waar ooit Claus Balentina ook in heeft gespeeld.
Altijdquote:
De uitdaging is inderdaad ver te zoeken. Ik wacht nog even op 2.0quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:50 schreef Nixx- het volgende:
Ik denk dat ik ga stoppen met Popmundo.
Ik zie gewoon geen uitdaging meer.
Is het nou al bekend wanneer de slechtste beta ooit klaar is?quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:59 schreef Kn0x het volgende:
De uitdaging is inderdaad ver te zoeken. Ik wacht nog even op 2.0
Hebben we het over dezelfde Lya? De Lya die altijd de krant deed enzo? die mij de eerste periode geholpen heeft? DIe is echt al wel langer dood, heeft toen een afscheidsartikel in de krant gestaan enzo en toen was ze inderdaad al overleden.quote:
Erg jammer dat het nu zo definitief is, ik heb altijd veel plezier met haar gehad. Stephen's dochter Lauren zat met Elena Zomer in een band, die ook wel aardig op gang was.quote:Lya Zomer-Smallridge
Entered Popmundo 29/03/2006 and died 30/08/2011.
Sorry troel, ik probeer me al te gedragenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 09:26 schreef Troel het volgende:
Andere mensen zou ik dan weer echt als kiespijn missen en zie ik het liefst vandaag nog het hoekje omgaan ('k noem verder geen namen).
Ik stel me ook kandidaat voor donatiesquote:Op donderdag 15 september 2011 08:51 schreef Nixx- het volgende:
Ik nog steeds niet...
Ik ga denk ik maar mijn geld doneren aan amsterdam.
Ik heb geen vip.quote:Op donderdag 15 september 2011 18:39 schreef DeHovenier het volgende:
Ik stel me ook kandidaat voor donaties
Miljoentjes zijn hier wel welkom hoorquote:Op zaterdag 17 september 2011 10:50 schreef komrad het volgende:
tsja als ik er mee zou stoppen moet ik ook nog van 30 miljoen af. Ach ik maak nog wel een album dan heb ik er weer een kleine 10 miljoen bij
Hoeveel cash zou Stephen hebben? paar honderd miljoen?
27e in de lijst van rijkste karakters:quote:Op zaterdag 17 september 2011 10:50 schreef komrad het volgende:
[...]
Hoeveel cash zou Stephen hebben? paar honderd miljoen?
en dan heb ik nog niet eens zuinig geleefd ook niet.quote:27 Stephen Leece 475 953 710 ¤
Wow.quote:Op zaterdag 17 september 2011 16:50 schreef BlackRebel het volgende:
[..]
27e in de lijst van rijkste karakters:
[..]
en dan heb ik nog niet eens zuinig geleefd ook niet.
Er zijn altijd wel mensen die starten natuurlijkquote:Op woensdag 27 februari 2013 16:27 schreef nickhguitar het volgende:
Zijn er hier nog mensen die opnieuw willen beginnen en samen een band willen beginnen? Ik heb eerder een account gehad, maar heb toch nog niet veel ervaring met het spel eigenlijk. Laat maar even weten!
quote:Op woensdag 27 februari 2013 17:15 schreef Troel het volgende:
[..]
Er zijn altijd wel mensen die starten natuurlijkIk zou gewoon vast beginnen, er zijn genoeg manieren om hulp te krijgen in het spel
MIjn char is trouwens zwangerAltijd fijn, tig keer geprobeerd en het wilde maar niet lukken. Nu, de laatste keer voor 45 worden en raak. Tja, alleen komt het nu niet meer zo goed uit. Beetje passen en meten met de tour. Maar stiekem ook wel heel leuk
Heb ervoor gekozen om mijn oude account weer op te pakkenquote:Op woensdag 27 februari 2013 17:15 schreef Troel het volgende:
[..]
Er zijn altijd wel mensen die starten natuurlijkIk zou gewoon vast beginnen, er zijn genoeg manieren om hulp te krijgen in het spel
MIjn char is trouwens zwangerAltijd fijn, tig keer geprobeerd en het wilde maar niet lukken. Nu, de laatste keer voor 45 worden en raak. Tja, alleen komt het nu niet meer zo goed uit. Beetje passen en meten met de tour. Maar stiekem ook wel heel leuk
vroegere 10 sterren zijn nu 5 sterren. Je hebt dus grijze en witte sterrenquote:Op woensdag 27 februari 2013 17:52 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Heb ervoor gekozen om mijn oude account weer op te pakkendus heb nog wel m'n stats gewoon behouden. Maar ik zie nu dat er ipv 10 nog maar 5 sterren zijn?:P Wat heeft dit voor gevolgen? En hoe kan ik m'n 5de ster krijgen? Ik krijg nu berichten dat m'n character wel wat hulp kan gebruiken met het skillen, hoe doe ik dat? En heeft het zin om via communicatie van elkaar te leren?
Ja, maar hoe meer chars je hebt, hoe moeilijker het gaat natuurlijkquote:Op woensdag 27 februari 2013 17:47 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Wel raar dat het zo moeilijk gaat bij jou. Vroeger () ging het wel makkelijk.
en kan ik dan zelf tot 4 of 4,5 ster trainen? En daarna moet ik de skill onderwijzen om er zelf beter in te worden toch?quote:Op woensdag 27 februari 2013 18:51 schreef Troel het volgende:
[..]
vroegere 10 sterren zijn nu 5 sterren. Je hebt dus grijze en witte sterren(halve sterren dus)
4,5 en zelfs iets verder dan datquote:Op woensdag 27 februari 2013 19:04 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
en kan ik dan zelf tot 4 of 4,5 ster trainen? En daarna moet ik de skill onderwijzen om er zelf beter in te worden toch?
Ohjah ik had nog een vraag hierover:P Hoe kun je zien hoe ver je in de sterren zit? En als ik leraar wil worden, heb ik dan alleen onderwijzen voor beginners nodig?quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:33 schreef Troel het volgende:
[..]
4,5 en zelfs iets verder dan datEn ja
Oef, zou zo niet weten wat je nodig hebt. Het beste kun je naar de universiteit gaan en daar een baan accepteren, als je niet genoeg vaardigheden hebt, hoor je het dan welquote:Op vrijdag 1 maart 2013 08:33 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ohjah ik had nog een vraag hierover:P Hoe kun je zien hoe ver je in de sterren zit? En als ik leraar wil worden, heb ik dan alleen onderwijzen voor beginners nodig?
Toevoeging: Ik zie dat de jordaan vol is, hoe kan ik (en waar) in Amsterdam nu een appartement huren?
Bedankt:) Verder zit ik over een poosje denk ik vast. Ik denk dat ik de basis+bijskills voor mijn karakter wel heb ontwikkeld, de komende tijd ga ik dan bezig met het verbeteren naar 5*, maar wat kan ik daarna nog verbeteren?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 08:47 schreef Troel het volgende:
[..]
Oef, zou zo niet weten wat je nodig hebt. Het beste kun je naar de universiteit gaan en daar een baan accepteren, als je niet genoeg vaardigheden hebt, hoor je het dan welVoor wat betreft huizen huren, er zijn nu nog twee plekken volgens de statistieken, maar ik zal de burgemeester wel even aan zijn jasje trekken
Ehm, moet je nog een relatie hebben om items te geven? Eerder moest dit toch zo zijn? Nu staat er bij iedereen in het profiel dat ik ze dingen kan geven?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 08:56 schreef Troel het volgende:
De lijst in de OP is overigens ongelooflijk achterhaald, dat moge duidelijk zijnTijd voor een nieuw topic, dus stel nog snel wat vragen
Klopt, maar men kan ook instellen dat men niets wil ontvangenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 09:02 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ehm, moet je nog een relatie hebben om items te geven? Eerder moest dit toch zo zijn? Nu staat er bij iedereen in het profiel dat ik ze dingen kan geven?
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:13 schreef MMUFC het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is het?
Popmundo is een gratis realtime role-playing-game (een klein beetje als Hattrick) met bijna 400.000 spelers over de hele wereld. Zeker het spel met de meeste potentie wat er op het ogenblik op internet te vinden is.
In Popmundo ben je een karakter en je kan vanaf het begin geheel je eigen weg kiezen. Het main-doel is je muziekcarriere, ga je voor een bepaald instrument of benut je je capaciteiten en word je songwriter,
maar je kunt ook allerlei andere kanten op. Je kan paparazzi-fotograaf worden, de politiek in gaan of met je eigen bedrijf jam-places of clubs oprichten waar bands kunnen oefenen en spelen. Diefstal en romantiek, superster of bekend in lokaal circuit, reis je met de tourbus of per vliegtuig, allemaal keuzes die je kan maken in het spel.
Juist de veelzijdigdheid maakt het spel leuk, en het wordt met een razend tempo uitgebreid. In het spel zitten steden van over de hele wereld, van Amsterdam tot Nahsville en van Melbourne tot Moskou en Sao Paulo. Het spel is zo ongelooflijk breed dat er voor iedereen wel iets tussen zit.
Je vindt het spel hier!
Vorige delen:
GAM / Popomundo
GAM / Popomundo, deel 2
GAM / Popomundo, deel 3
GAM / Popomundo, deel 4
GAM / Popomundo, deel 5
GAM / Popomundo, deel 6
GAM / Popomundo, deeltje 7 goes FOK!pop?
GAM / Popomundo, deel 8 Fok!pop
GAM / Popomundo, deel 9
GAM / Popomundo, deel 10, eindelijk Fok!pop
GAM / Popomundo, deel 11 revolutie in amsterdam?
GAM / Popomundo, deel 12: Excelsior Festival nadert
GAM / Popomundo, deel 13: Griepinvasie!!!
GAM / Popomundo, deel 14: Sautor en Hovenier krijgen een kind!
GAM / Popomundo # 15, Babyboom
GAM / Popomundo # 16
GAM / Popomundo #17 Met het grote oase festival
GAM / Popomundo # 18 Op naar de top van de charts!!!
GAM / Popomundo # 19 Omdat Komrad een beetje lui is
GAM / Popomundo # 20 Op naar de radiocharts!!
GAM / Popomundo # 21 Ook 'gepimpt' gaan we verder
GAM / Popomundo # 22 Op naar het Popomuno Festival
GAM / Popomundo # 23 Leonos for Mayor!
GAM / Popomundo #24: op naar de eeuwige roem!
GAM / Popomundo #25: Fok!pop is near!
GAM / Popomundo # 26: Goed bewaarde geheimen
GAM / Popomundo #27: Nu weer muziek! Even geen zombies graag!
GAM / Popomundo #28 Volgens mij was er nog geen nieuwe!
GAM / Popomundo #29: de start van nieuwe carrieres
GAM / Popomundo #30 - Waar Jos zijn grote liefde vindt ...
GAM / Popomundo #31 - En het blijft maar groeien
GAM / Popmundo #32
GAM / Popomundo #33 Met titel en veel veranderingen
GAM / Popomundo #34 Sautor ? Topic maken !
GAM / Popmundo #35, waar in Amsterdam altijd wat te beleven valt
GAM / Popomundo #36: Waar er vallende en rijzende sterren zijn
GAM / Popomundo #37
Handige links voor spelers:
Achievement Lijst
Popmundo Wikipedia
Firefox Plugin
Nog meer Firefox Plugins
Skills lijst
Newbie Guide
Jongensnamen
Meisjesnamen
Tourplanner
Statistiekpagina
Fok!ers en hun bands:
BlackRebel; naam: Stephen Leece; Rebel Justice
Cici; naam: Junie Pedersen; Phoenix Rising
Curiosity; naam: Dana Truman; Drusilla
daeri; naam: Elisabeth Nichols; The Freakshow
DeHovenier; naam: Jan Extercatte; Murduk
Deuf; naam: Remco de Jong; Artoo
Drizzt_DoUrden; naam: Ilkka Toikander; Moredhel
Drummerdude; naam: Jeanne Nicholson Pepper Spice
Fust; naam: Martijn Huisman; Jazzerwonky
gj89; naam: Birgitta Stoten;
josja; naam: Arabella Rhoen; Rue Depot
KicKe; naam: Antonio Bello Figueroa; Black Belt Rollercoaster
Kn0x; naam: Floyd Bunce; Mr. Dean
komrad; naam: Katja Verheijen; Anna Shostakova
kweek89; naam: Maxwell Grigg; Showroom
Leonos; naam: Jos de Groot.; Showroom.
Maniack28; naam: Maximiliaan Zaunbrecher; Latterman
Massive; naam: Stewart Keene; The Flower Princesses
Pantheon; naam: Max van den Broek; Violence & Violins
Raconteur; naam: Amparo Bustamante; Atomic Bees
RemCOW; naam: Ricky Flaherty; Fish Bite
Rossdale; naam: Jorren Holla; Rockverbod
Sautor; naam: Elsbeth Grigg; Showroom
snivoos; naam: Sally Satchel; I don't want to join your Bandl
StupidByNature; naam: Pim Maassen; 2+2=5
Tammymara; naam: Odriana den Ridder; Flashdance
Thomas_M; naam: Pablo Buijing; The Perfect
Tinuzzz; naam: Ben O'Brien; 2Good4You
Troel; naam: Julie Koevermans; Joint Venture
Whizzkith; naam: Jorren Wilkes; The Vlatherband.R.I.P.
Nivard; naam: Ton Paulides; Red Hot Chilli Peppers
Meiske78; naam: Lya Zomer; Nomad Rising
Uw_ergste_nachtmerrie; naam: Nicolaas Burggraaf; Older™
dekkered; naam: Eric Erik Groenewegen; rockaholic
Egamer; naam: Roderik ten Hoopen; Roddie Hoops
schaduwvandewind; naam: Mickey Pierce; Borderline Dwellers
Pearls_of_light; naam: Hedda Stromander; Avatar of Steel
Massive; naam: Stewart Keene; The Flower Princesses
mortar999; naam: Patrick Olson; Beathoven
The-Brahma-Bull; naam: Igor Fursenko; Senseless Destruction
Nasdaqbastardo; naam: Rayi Kozin; Senseless Destruction
SensesFail; naam: Dennis Prevoo; One Step Forward
StupidByNature; naam: Pim Maassen; 2+2=5
Tinuzzz; naam: Ben O'Brien; 2Good4You
Venderwel; naam: Herman Maar; Bubba Bono
Whizzkith; naam: Jorren Wilkes; The Vlatherband.
(Andere band, niet in de lijst? Meldt het dan hier in dit topic)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |