Ja dat kanquote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:49 schreef Dagobert-Duck het volgende:
Zijn er nog actieve spelers? Ik zat eraan te denken om me te registreren, kan ik gewoon als solo artiest het spel spelen?(zanger+instrument)
Je leest een boek en dan heb je de minimale vaardigheden van dat onderdeel. Vervolgens kan je door je prioriteit op Vaardigheid verbeteren in en krijg je bij iedere update een paar procent erbij. Zodra je op 100% staat ga je naar level 1 en begin je weer op 0%, en zo gaat dat verder tot level 10. En hoe hoger het niveau hoe minder % winst je haalt per update.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:18 schreef Dagobert-Duck het volgende:
Kan iemand in het kort uitleggen hoe het ook alweer zat met skills leren? Je koopt een boek, je stelt je prioriteit erop in? En hoe gaat het dan verder? Moet je 1 update wachten, hoelang duurt het voordat je het boek volledig ingestudeerd hebt?
Van level 1 tot 10 kan het steeds met hetzelfde boek geschikt voor die vaardigheid?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:34 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Je leest een boek en dan heb je de minimale vaardigheden van dat onderdeel. Vervolgens kan je door je prioriteit op Vaardigheid verbeteren in en krijg je bij iedere update een paar procent erbij. Zodra je op 100% staat ga je naar level 1 en begin je weer op 0%, en zo gaat dat verder tot level 10. En hoe hoger het niveau hoe minder % winst je haalt per update.
Het kan in latere levels zelfs zo zijn dat je beter les kan volgen aan een uni of kan leren van iemand die de kwaliteiten al heeft..
jups.. het boek zorgt er enkel voor dat je het kan leren..quote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:41 schreef Dagobert-Duck het volgende:
[..]
Van level 1 tot 10 kan het steeds met hetzelfde boek geschikt voor die vaardigheid?
Via de Universiteit is het in veel gevallen gratis. "Probleem" is echter wel dat als je de carriereprioriteit op "Lessen volgen" instelt, dat je dan wel op de universiteit aanwezig moet zijnquote:Op vrijdag 10 september 2010 16:48 schreef NoNickOne het volgende:
Wat is het verschil tussen leren uit een boek of op de universiteit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |