Erg jammer dat het nu zo definitief is, ik heb altijd veel plezier met haar gehad. Stephen's dochter Lauren zat met Elena Zomer in een band, die ook wel aardig op gang was.quote:Lya Zomer-Smallridge
Entered Popmundo 29/03/2006 and died 30/08/2011.
Sorry troel, ik probeer me al te gedragenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 09:26 schreef Troel het volgende:
Andere mensen zou ik dan weer echt als kiespijn missen en zie ik het liefst vandaag nog het hoekje omgaan ('k noem verder geen namen).
Ik stel me ook kandidaat voor donatiesquote:Op donderdag 15 september 2011 08:51 schreef Nixx- het volgende:
Ik nog steeds niet...
Ik ga denk ik maar mijn geld doneren aan amsterdam.
Ik heb geen vip.quote:Op donderdag 15 september 2011 18:39 schreef DeHovenier het volgende:
Ik stel me ook kandidaat voor donaties
Miljoentjes zijn hier wel welkom hoorquote:Op zaterdag 17 september 2011 10:50 schreef komrad het volgende:
tsja als ik er mee zou stoppen moet ik ook nog van 30 miljoen af. Ach ik maak nog wel een album dan heb ik er weer een kleine 10 miljoen bij
Hoeveel cash zou Stephen hebben? paar honderd miljoen?
27e in de lijst van rijkste karakters:quote:Op zaterdag 17 september 2011 10:50 schreef komrad het volgende:
[...]
Hoeveel cash zou Stephen hebben? paar honderd miljoen?
en dan heb ik nog niet eens zuinig geleefd ook niet.quote:27 Stephen Leece 475 953 710 ¤
Wow.quote:Op zaterdag 17 september 2011 16:50 schreef BlackRebel het volgende:
[..]
27e in de lijst van rijkste karakters:
[..]
en dan heb ik nog niet eens zuinig geleefd ook niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |