Wat voor genre en welke stad zit je?quote:Op maandag 11 oktober 2010 13:09 schreef NoNickOne het volgende:
Beter worden we duo.. Ik heb al aardig wat geskilled en heb een band genaamd "Zaad Waard". Ik ben helaas het enige lid..
Ik heb als genre moderne rock en zit momenteel in London. Heb ook een appartement in A'dam dus kan eventueel ook daar.quote:Op maandag 11 oktober 2010 13:27 schreef blckbb het volgende:
[..]
Wat voor genre en welke stad zit je?
Hmmm dan blijf ik liever een Solo Blues Muzikant denk ikquote:Op maandag 11 oktober 2010 13:32 schreef NoNickOne het volgende:
[..]
Ik heb als genre moderne rock en zit momenteel in London. Heb ook een appartement in A'dam dus kan eventueel ook daar.
Ik zit zelf ook in de Bluesquote:Op maandag 11 oktober 2010 13:32 schreef blckbb het volgende:
Hmmm dan blijf ik liever een Solo Blues Muzikant denk ik
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:02 schreef Vuurpijl. het volgende:
Zijn er nog mensen die dit 'actief' spelen? Het lijkt me een zeer leuk spelletje, iemand die me kan overhalen met leuke voordelen?
Ik heb je ook net een PM gestuurd. Hoop dat je me wilt helpen!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:13 schreef BlackRebel het volgende:
Als nieuwe mensen nog wat spul nodig hebben om vooruit te komen, boeken, instrumenten of een baan ofzo, dan moeten ze maar even contact opnemen met Stephen Leece. Wel onder voorwaarde dat je mij opzoekt (ben in een drukke tour bezig) of in London bij een van mijn kids aanklopt.
O o wat ben ik weer goed bezig.
Veelal 2, met geluk heb je er 3.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 19:57 schreef Vuurpijl. het volgende:
Hoeveel updates zijn er ook alweer per dag? 3?
Die skills is onder andere nodig voor een stage event bij hiphop, en een basis skill die nodig is voor andere crime skills als theft, shoplifting, arson etc etc.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 15:07 schreef NoNickOne het volgende:
Net aan criminaliteit voor beginners begonnen. Weet iemand wat hier allemaal mee mogelijk is?
Bubba?quote:Op zondag 17 oktober 2010 13:35 schreef BlackRebel het volgende:
[..]
Die skills is onder andere nodig voor een stage event bij hiphop, en een basis skill die nodig is voor andere crime skills als theft, shoplifting, arson etc etc.
Als je gepakt wordt met zulke activiteiten heb je wel kans dat je Bubba gezelschap kan houden, dus hou het zeepje dan maar stevig vast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |