Heel herkenbaar. Ben ook net een nieuwe band gestart. Het beginnen vanaf scratch is nu heel anders dan in 2005quote:Op donderdag 10 maart 2011 07:20 schreef Troel het volgende:
Ik ben onlangs helemaal opnieuw begonnen met een band en heb met een aantal mensen ingame gebroken na wat vervelende gebeurtenissen.
Maar je vergeet wel heel snel hoe het ook alweer zat met die beginnersdingen. Maarja, zo'n tweedehandstourbusje heeft ook wel wat toch
Als je Pop wil gaan doen, wil ik je ook wel opvangen hoor. Newbie of niet, kan altijd mensen gebruiken.quote:Op donderdag 10 maart 2011 07:20 schreef Troel het volgende:
Ik ben onlangs helemaal opnieuw begonnen met een band en heb met een aantal mensen ingame gebroken na wat vervelende gebeurtenissen.
Maar je vergeet wel heel snel hoe het ook alweer zat met die beginnersdingen. Maarja, zo'n tweedehandstourbusje heeft ook wel wat toch
Jups, al meer dan 2000 dagen ingamequote:
Nee, het is helemaal kudt tegenwoordig. Het is eigenlijk helemaal kudt sinds Engels niet meer de 'grootste taal' was en vervolgens de community krak deed in tientallen stukjes. Ze moeten gewoon verschillende game-worlds maken voor Engels / Turks / Portugees / Chinees en zulks~quote:
Ik ben geen newbiequote:Op zaterdag 9 juli 2011 09:23 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Als je Pop wil gaan doen, wil ik je ook wel opvangen hoor. Newbie of niet, kan altijd mensen gebruiken.
Gertjan Westerlaan van de Blues Band Frozen Fire. Waar ooit Claus Balentina ook in heeft gespeeld.quote:Op maandag 11 juli 2011 17:15 schreef Troel het volgende:
Nixx, ik ben kwijt wie je ook alweer was
Oja, en Lya is wegDat vind ik best jammer, daar heb ik veel van geleerd
Ahja, dat was hetquote:Op maandag 11 juli 2011 17:17 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Gertjan Westerlaan van de Blues Band Frozen Fire. Waar ooit Claus Balentina ook in heeft gespeeld.
Altijdquote:
De uitdaging is inderdaad ver te zoeken. Ik wacht nog even op 2.0quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:50 schreef Nixx- het volgende:
Ik denk dat ik ga stoppen met Popmundo.
Ik zie gewoon geen uitdaging meer.
Is het nou al bekend wanneer de slechtste beta ooit klaar is?quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:59 schreef Kn0x het volgende:
De uitdaging is inderdaad ver te zoeken. Ik wacht nog even op 2.0
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |