quote:JaOp zondag 24 oktober 2010 14:44 schreef blckbb het volgende:
En is er een manier om je eigen geld naar de band te brengen zodat ik een tourbus ofzoiets kan kopen? :p
quote:Die volg ik niet helemaalOp zondag 24 oktober 2010 15:15 schreef Troel het volgende:
[..]
JaRegelen dat je bij elke club een zoveel mogelijk geld krijgt en dat aan producten weer bij de club kopen.
Het wordt inderdaad veel leuker als je bandmates hebt die actief meedenken. Helaas heb ik er nog geen kunnen vinden voor mijn popbandquote:Op maandag 8 november 2010 10:47 schreef Nixx- het volgende:
Op een of andere manier vind ik er ook niet veel meer aan het spel.
Geen idee hoe dat komt..
Misschien omdat er geen echte uitdaging er meer in zit.
Mijn bandmaat is er plotseling mee gestopt. Zo kom ik echt niet verder dan #20 Blues.
Wat voor iemand zoek je?quote:Op maandag 8 november 2010 11:04 schreef Kn0x het volgende:
Het wordt inderdaad veel leuker als je bandmates hebt die actief meedenken. Helaas heb ik er nog geen kunnen vinden voor mijn popband
Er is bij mij een tijdje een hoop plezier in het spel weggegaan door het gedrag van de criminelen. Klonen en dan steden overnemen en al dies meer...quote:Op maandag 8 november 2010 10:47 schreef Nixx- het volgende:
Op een of andere manier vind ik er ook niet veel meer aan het spel.
Geen idee hoe dat komt..
Misschien omdat er geen echte uitdaging er meer in zit.
Mijn bandmaat is er plotseling mee gestopt. Zo kom ik echt niet verder dan #20 Blues.
Een pop-artiest. Verder geen voorkeur. Wel veel ervaring. Ik ben zelf 1800 dagen actief en zoek iemand die ongeveer gelijkwaardige skills heeft.quote:Op maandag 8 november 2010 11:06 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Wat voor iemand zoek je?
Ik ben sinds kort ook op zoek.
Ik zit alleen in de knoop met mijn mede bandlid die gestopt is en mede-bandleider is.
Ik ben op dit moment een Blues artiest die het niet erg zou vinden om over te stappen.quote:Op maandag 8 november 2010 22:08 schreef Kn0x het volgende:
Een pop-artiest. Verder geen voorkeur. Wel veel ervaring. Ik ben zelf 1800 dagen actief en zoek iemand die ongeveer gelijkwaardige skills heeft.
Op zich heb je prima stats, alleen nog te weinig ben ik bang voor mijn band. Je stageskills zijn bijvoorbeeld best laag.quote:Op maandag 8 november 2010 22:33 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Ik ben op dit moment een Blues artiest die het niet erg zou vinden om over te stappen.
Ik ben Gertjan Westerlaan en ben bijna 1100 dagen in het spel.
Ik heb 5* Pop, 8* Rock en 10* Blues
Bijna een 10* drummer/danser + 10* schrijver + mediahoer
Welke stage skills specifiek?quote:Op dinsdag 9 november 2010 08:36 schreef Kn0x het volgende:
Op zich heb je prima stats, alleen nog te weinig ben ik bang voor mijn band. Je stageskills zijn bijvoorbeeld best laag.
Stageskills in het algemeen. Sex Appeal is belangrijk, en dan Fashion, Catwalking, Modelling enz enz.quote:
Klopt wel een beetje.quote:Op dinsdag 9 november 2010 09:21 schreef Kn0x het volgende:
Stageskills in het algemeen. Sex Appeal is belangrijk, en dan Fashion, Catwalking, Modelling enz enz.
Als je ze op 7/8* hebt en je wil nog steeds POp doen, dan bel maarquote:Op dinsdag 9 november 2010 09:28 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Klopt wel een beetje.
Die staan allemaal nog op 5 sterren of iets meer.
Dan ga ik daar aan werken
Ik moet toch de problemen met mijn huidige band afronden. Kan wel even duren.quote:Op dinsdag 9 november 2010 10:31 schreef Kn0x het volgende:
Als je ze op 7/8* hebt en je wil nog steeds POp doen, dan bel maar
Klinkt als een prima deal.quote:Op dinsdag 9 november 2010 10:49 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Ik moet toch de problemen met mijn huidige band afronden. Kan wel even duren.
Moet wachten tot mijn huidige bandmaat dood is zodat ik alle bandgeld kan collecteren.
Kan ik in de tussentijd de skills bijwerken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |