Mocht je ooit naar Rock overstappen dan heb ik wel interesse om bij je band te komen (of jij bij die van mijquote:Op donderdag 30 december 2010 18:06 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Ik wil naar Rock gaan, maar dan moet ik EN Rock gaan skillen EN zijn er veel te veel concurrenten
VIP. Het spel heeft een stuk meer opties en je kan een baan als bedrijfsleider krijgen waarmee je al 7200 euro per week kunt verdienen.quote:Op maandag 3 januari 2011 12:59 schreef blckbb het volgende:
wat is volgensj ullie beter om te kopen? 3 maanden VIP of 1000 van die credits?
Moet je voor bedrijfsleider nog skills hebben dan?quote:Op maandag 3 januari 2011 19:28 schreef NoNickOne het volgende:
[..]
VIP. Het spel heeft een stuk meer opties en je kan een baan als bedrijfsleider krijgen waarmee je al 7200 euro per week kunt verdienen.
Weet er iemand of er nog banken zijn waar je een rekening met rente kunt krijgen?
ik heb zeg maar niet echt tijd om voor 6 songs geoefende video's op te nemenquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:20 schreef Kn0x het volgende:
Doen! Ik ben er alleen nog niet uit in welke volgorde, dat ben ik zelf ook nog aan het uitzoeken.
Ik heb ook een wereldtour gepland, maar je kan slechts 2 maanden van tevoren boeken.quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:15 schreef Meierij het volgende:
Ziet er goed uit. Ben zelf nu bezig met een wereldtour aan het plannen.
Daarnaast als tip. Doe alles om en om, liedje, event, liedje, event. Dit schijnt het beste te zijn.
Daarnaast gebruik ikzelf de NL versie. En op dit moment geen zin om alles te vertalen voor verdere tips.
kleine note: ik ben een solo 'act'. Dus geen idee in hoeverre dat invloed heeft.
Kies een genre,quote:Op zondag 30 januari 2011 14:01 schreef Vuurpijl. het volgende:
Tips voor een beginner als mij?![]()
Welke instrumenten en boeken wel of juist niet te kopen en te leren?
Welke dingen wel of juist niet doen?
Waar haal jij sigaretten vandaan?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:02 schreef blckbb het volgende:
Ik had ChlamydiaGelukkig was er een personage die zo vriendelijk was mij te helpen
Ben wel verslaafd aan het raken aan sigaretten (18% nu)
Toch maar even mee stoppen dan
Kan je meestal wel in cafétjes krijgen. VIP's (zoals ik) kunnen dat met de shop assistent heel makkelijk vindenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:55 schreef NoNickOne het volgende:
[..]
Waar haal jij sigaretten vandaan?
Vind ik een achterlijk systeem op popmundo... geld betalen om zoiets onzinnigsquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:36 schreef NoNickOne het volgende:
Zijn er hier ook mensen met een eigen bedrijf?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |