abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90297836
Welcome back :P

Ik mag niet klagen over m'n album sales:

quote:
Recent Sales: 2010-12-22

Copies sold: 1579
Amount: 23 685 ¤
Artist Royalty: 17 764 ¤
Heb gelijk een minivan gekocht.
Children of the night. What music they make.
pi_90307628
Hoe gaat het in Popmundo met leeftijd? Als je het spel 1 jaar of 2 jaar echte tijd gespeeld hebt, hoeveel jaar word je personage dan ouder op Popmundo?
Zit er een gelijkmatige opbouw van leeftijd in of gaat het langzamer hand ook steeds sneller?

~:)
pi_90308313
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 20:56 schreef Vuurpijl. het volgende:
Hoe gaat het in Popmundo met leeftijd? Als je het spel 1 jaar of 2 jaar echte tijd gespeeld hebt, hoeveel jaar word je personage dan ouder op Popmundo?
Zit er een gelijkmatige opbouw van leeftijd in of gaat het langzamer hand ook steeds sneller?

~:)
Je bent ongeveer om de 2 maanden jarig.

Dus na 2 jaar ben je 12 jaar ouder :P
graag verwijderen
pi_90308419
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 21:06 schreef blckbb het volgende:

[..]

Je bent ongeveer om de 2 maanden jarig.

Dus na 2 jaar ben je 12 jaar ouder :P
En hoe gaat het als je 100+ bent?
pi_90308449
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 21:08 schreef Vuurpijl. het volgende:

[..]

En hoe gaat het als je 100+ bent?
Je gaat op gegeven moment gewoon dood :P
graag verwijderen
pi_90308477
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 21:08 schreef blckbb het volgende:

[..]

Je gaat op gegeven moment gewoon dood :P
Iemand ervaring? En hoe oud begin je in het spel?
pi_90309164
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 21:09 schreef Vuurpijl. het volgende:

[..]

Iemand ervaring? En hoe oud begin je in het spel?
Je begint als 16-jarige. Ik weet niet hoe het met ouder worden zit maar op gegeven moment ga je gewoon dood. Leeftijd is voor iedereen anders denk ik. Ik ben op dit moment 18 dus je raad hem al ik speel 't nog niet zo lang. Ik zit op dit moment in een band met een 22-jarige.
graag verwijderen
pi_90309844
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 21:20 schreef blckbb het volgende:

[..]

Je begint als 16-jarige. Ik weet niet hoe het met ouder worden zit maar op gegeven moment ga je gewoon dood. Leeftijd is voor iedereen anders denk ik. Ik ben op dit moment 18 dus je raad hem al ik speel 't nog niet zo lang. Ik zit op dit moment in een band met een 22-jarige.
Vanaf wanneer begon je met spelen? c_/
pi_90312091
133 dagen geleden :+ 21 januari word ik 19
graag verwijderen
pi_90332938
Wat is slim om in het begin te doen? En hoeveel updates zijn er per dag?
pi_90334584
In het begin zou ik shows geven met daarin covers om alvast fame op te doen. Later als je betere liedjes hebt kun je die gaan spelen en albums etc gaan uitgeven. Of een band zoeken waarin de liedjes al voor je geschreven worden en je alleen nog maar hoeft op te treden :P
pi_90336388
En koop zo snel mogelijk een tourbus, dat is handiger als je gaat touren. Je verdient geld door een baan te hebben, door shows te spelen en door de verkoop van je albums/singles.

Er zijn 2 updates per dag, maar die updates komen niet steeds op dezelfde tijd.
pi_90337647
en nog tips wat te doen, solo act of band?
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_90337912
In het begin is een band beter omdat je de skills kan verdelen over meerdere personen. Daarnaast is het gezelliger, kan je meer over het spel leren door de anderen en is het ook makkelijker om succesvoller te zijn als groep.

Mocht iemand nog geld en of boeken of wat dan ook nodig hebben, PM me dan even hier of op popo - Jackie Sprackling. Ik heb toch veelste veel geld voor wat ik ermee doe :/
pi_90340721
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 12:29 schreef DeHovenier het volgende:
En koop zo snel mogelijk een tourbus, dat is handiger als je gaat touren. Je verdient geld door een baan te hebben, door shows te spelen en door de verkoop van je albums/singles.

Er zijn 2 updates per dag, maar die updates komen niet steeds op dezelfde tijd.
Ja wij hebben binnenkort genoeg geld voor een 2e hands bus, alleen gaan die nogal snel kapot. Is het niet gevaarlijk als je dan in de middle of nowhere pech krijgt ofzoiets?

Met het vliegtuig bevalt trouwens ook prima daar niet van. Vliegtickets gaan toch van het individuele geld af (en dat hebben we zat) en optredens komen bij het bandgeld
graag verwijderen
pi_90341179
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 14:02 schreef blckbb het volgende:
Ja wij hebben binnenkort genoeg geld voor een 2e hands bus, alleen gaan die nogal snel kapot. Is het niet gevaarlijk als je dan in de middle of nowhere pech krijgt ofzoiets?

Met het vliegtuig bevalt trouwens ook prima daar niet van. Vliegtickets gaan toch van het individuele geld af (en dat hebben we zat) en optredens komen bij het bandgeld
Als je genoeg reparatie kits in je bus hebt liggen, dan kan er niks mis gaan. Als de bus panne heeft levert dit alleen vertraging op. Je zal nooit ergens vast komen te zitten.

Wat je ook kan doen is om aan de club te vragen om het % geld voor de band hoger dan 50% te laten zetten. Als tegenprestatie kopen jullie dan een duur ijsje in de club.
Zo wissel je eigen geld in voor band geld.
pi_90341387
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 14:13 schreef Nixx- het volgende:

[..]

Als je genoeg reparatie kits in je bus hebt liggen, dan kan er niks mis gaan. Als de bus panne heeft levert dit alleen vertraging op. Je zal nooit ergens vast komen te zitten.

Wat je ook kan doen is om aan de club te vragen om het % geld voor de band hoger dan 50% te laten zetten. Als tegenprestatie kopen jullie dan een duur ijsje in de club.
Zo wissel je eigen geld in voor band geld.
Mwah ik heb wel geduld, we moeten nog 2500 dollar en we hebben een single die al best aardig verkoopt. vanaf 3 januari touren we verder
graag verwijderen
pi_90341495
graag verwijderen
pi_90342759
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 13:03 schreef Hamilcar het volgende:
In het begin is een band beter omdat je de skills kan verdelen over meerdere personen. Daarnaast is het gezelliger, kan je meer over het spel leren door de anderen en is het ook makkelijker om succesvoller te zijn als groep.

Mocht iemand nog geld en of boeken of wat dan ook nodig hebben, PM me dan even hier of op popo - Jackie Sprackling. Ik heb toch veelste veel geld voor wat ik ermee doe :/
Hey Jackie,

In game is mijn bandnaam Anna Shostakova (dus we kennen elkaar). Ik ben weer onder mijn steen van het afgelopen jaar uitgekropen en vraag me nu af of ik als solo artiest zal verdergaan of onderdeel zal worden van een groep.
pi_90346541
Gristus, je hebt wel een belachelijke lijst met skills weten te verzamelen. Ik kan zo 1-2-3 niet zien of dit op gaat voor jou, maar als je makkelijk 8-10 stage kan doen die 4-5 sterren scoren dan kan je gemakkelijk solo blijven. Het enige wat dan problematisch is, is liedjes schrijven maar dat gaat nu toch al veel sneller. Je kan je xp gebruiken om je health/mood op niveau te houden :)

Mocht je voor meer mensen gaan, dan zou ik een duo vormen. Die ander hoeft als je zelf veel stage events kan doen, niet al teveel stage event skills te hebben maar kan je goed assisteren in liedjes schrijven. De grootste impact die meer bandleden op je band heeft, is dat je minder %media coverage krijgt per talk to the media update. Volgens mij hebben ze alle andere voordelen van een solo band al een tijd geleden weggehaald..
pi_90358511
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 16:04 schreef Hamilcar het volgende:
Gristus, je hebt wel een belachelijke lijst met skills weten te verzamelen. Ik kan zo 1-2-3 niet zien of dit op gaat voor jou, maar als je makkelijk 8-10 stage kan doen die 4-5 sterren scoren dan kan je gemakkelijk solo blijven. Het enige wat dan problematisch is, is liedjes schrijven maar dat gaat nu toch al veel sneller. Je kan je xp gebruiken om je health/mood op niveau te houden :)

Mocht je voor meer mensen gaan, dan zou ik een duo vormen. Die ander hoeft als je zelf veel stage events kan doen, niet al teveel stage event skills te hebben maar kan je goed assisteren in liedjes schrijven. De grootste impact die meer bandleden op je band heeft, is dat je minder %media coverage krijgt per talk to the media update. Volgens mij hebben ze alle andere voordelen van een solo band al een tijd geleden weggehaald..
niet onaardig he, die skill lijst. Tsja als je weinig tijd hebt ga je maar op de universiteit skillen. Ik heb jouw lijst nog niet bekeken maar die zal ook wel sick zijn.

Hoe gaat het verder met je, RL en IG?
pi_90416602
Ik speel Popo al een hele tijd niet echt meer. Ik log in om mn characters in leven te houden, maar dat is dan ook het enige wat ik doe. Voor de rest gaat het goed met me en ben ik druk bezig m'n studie af te ronden zodat ik me op de Zweedse taal en de banenmarkt kan storten :p
  zaterdag 25 december 2010 @ 08:07:18 #173
35189 Troel
scherp en bot
pi_90424771
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 21:20 schreef blckbb het volgende:

[..]

Ik begon als 18 jarige? Ik mocht kiezen nog, is dat aangepast?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zaterdag 25 december 2010 @ 08:09:07 #174
35189 Troel
scherp en bot
pi_90424774
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 14:47 schreef komrad het volgende:

[..]

Hey Jackie,

In game is mijn bandnaam Anna Shostakova (dus we kennen elkaar). Ik ben weer onder mijn steen van het afgelopen jaar uitgekropen en vraag me nu af of ik als solo artiest zal verdergaan of onderdeel zal worden van een groep.
Het heeft allebei zijn voordelen. Solo heb je geen gezeik, maar ben je ook zelf de lul voor wat betreft invites en bus en noem maar op. Je moet alles zelf doen. Als je je solo aansluit bij wat anderen bands om samen te touren, scheelt dat wel weer op zich.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_90514150
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 23:15 schreef Hamilcar het volgende:
Ik speel Popo al een hele tijd niet echt meer. Ik log in om mn characters in leven te houden, maar dat is dan ook het enige wat ik doe. Voor de rest gaat het goed met me en ben ik druk bezig m'n studie af te ronden zodat ik me op de Zweedse taal en de banenmarkt kan storten :p
Je was toch fan van klassieke muziek :) wink wink
pi_90534359
Wat moet je doen als
''Slowly improved my skills in Basic Singing. I could really use some help with this...''
graag verwijderen
pi_90546218
Dat heb ik ook. Ik weet het niet :P

Zo ziet mijn dag eruit:
quote:
Slowly improved my skills in Basic Record Production. I could really use some help with this...
Took a stroll around the block.
I worked as a producer on Beautiful times, how it used to be.
I worked as a producer on Twins wolves.
Slowly improved my skills in Basic Record Production. I could really use some help with this...

I worked as a producer on I Got The Feeling.
Clementine Burton called me for some sweet dirty talk.
I worked as a producer on a track that was later deleted.
Rabbit named "Lady Stardust" sniffed at me.
Sydney Carton did a funny trick and pulled out a hankie from my ear.
Zit nu steeds andermans tracks te recorden omdat ik daar erg goed in ben :P
  woensdag 29 december 2010 @ 14:56:34 #178
40212 Meierij
My god has a hammer...
pi_90583524
Dag alle,

Op dit moment speel ik popmundo ook al een tijdje. Mijn character binnen popmundo heet Stef Veres. Alleen wat ik me afvroeg. Hoe krijg je je skills naar 10 sterren toe? Hoe groot moet je IQ zijn om dat te kunnen laten lukken? Want ik was pas zang voor beginners aan het oefenen op de universiteit van Amsterdam en toen kreeg ik dit te zien:

18:28 Ik heb vandaag lessen gevolgd om Zang voor beginners te bestuderen samen met Louise Moedt.
18:28 Ik heb een wandeling gemaakt.
15:57 Hmmm... de lessen in Zang voor beginners zijn nogal moeilijk...

Oftewel eerst de melding dat het moeilijk is, maar daarna wel een update dat er iets is geleerd? Iemand die dit duidelijker kan maken?
pi_90584505
Meijerij, om 10 * te halen heb je een goede universiteit nodig en voldoende intelligentie. Het laatste stuk naar de 10* leren gaat erg langzaam en ik kies er voor om na 8/9* les te geven en dan zo de skill naar 10* te krijgen. Ik maar daarbij ook gebruik inspiratie die je soms krijgt (inspiration seeds?) en van de punten die je elke week krijgt (dit laatste zou ik in jouw geval niet doen omdat je nog niet volledige looks, intelligence enz hebt)
  woensdag 29 december 2010 @ 15:30:28 #180
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_90585119
Je kan je skills tot aan 9.55 skillen door zelf te leren. Daarna zal je toch echt les moeten gaan geven op de uni. Of XP punten verspelen :)
Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
  woensdag 29 december 2010 @ 15:47:52 #181
40212 Meierij
My god has a hammer...
pi_90585851
Maar je skills tot 9.55 skillen door zelf te leren, welk IQ moet je daarvoor hebben?

En wat betreft les gaan geven. Denk dat ik dan maar eens de 'leraar' skill moet gaan halen ;).

In ieder geval, beide heel erg bedankt voor het snelle antwoord.
  woensdag 29 december 2010 @ 15:51:28 #182
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_90586021
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 15:47 schreef Meierij het volgende:
Maar je skills tot 9.55 skillen door zelf te leren, welk IQ moet je daarvoor hebben?

En wat betreft les gaan geven. Denk dat ik dan maar eens de 'leraar' skill moet gaan halen ;).

In ieder geval, beide heel erg bedankt voor het snelle antwoord.
Geen idee. Ik heb hem nu gemaxt :P
Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
pi_90586507
Wat dat betreft zit het hele spel toch behoorlijk ingewikkeld in elkaar :P
graag verwijderen
  woensdag 29 december 2010 @ 16:21:42 #184
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_90587465
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 16:02 schreef blckbb het volgende:
Wat dat betreft zit het hele spel toch behoorlijk ingewikkeld in elkaar :P
Als je het eenmaal doorhebt, dan valt dat ook wel mee.
  woensdag 29 december 2010 @ 16:40:23 #185
40212 Meierij
My god has a hammer...
pi_90588474
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 15:51 schreef Kn0x het volgende:

[..]

Geen idee. Ik heb hem nu gemaxt :P
En wat is jou IQ dan op dit moment in popmundo :s)
  woensdag 29 december 2010 @ 16:48:52 #186
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_90588937
Perfect. Eigenlijk niet de max, maar volgens mij kan je je IQ niet hoger krijgen dan dit.
pi_90592505
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 16:48 schreef Kn0x het volgende:
Perfect. Eigenlijk niet de max, maar volgens mij kan je je IQ niet hoger krijgen dan dit.
Gewoon 100% dus bij stats? :P
graag verwijderen
pi_90621314
Ja, 100% IQ. Ik zou sowieso als je de mogelijkheid hebt al veel vroeger beginnen met teachen als professor op de universiteit - de notes die je krijgt helpen heel wat om skills tot 8.50 te krijgen. Daarna geven ze je veelste weinig %'en :p vooral van 5 naar 8 helpen ze ^^
pi_90622337
Toevallig een FOK-er die een nieuwe popband zoekt? Ik kan maar geen actieve mensen vinden :(
pi_90638549
-O- Pop -O-
pi_90638814
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 17:55 schreef DeHovenier het volgende:
-O- Pop -O-
Blues *O*
graag verwijderen
pi_90638960
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 17:55 schreef DeHovenier het volgende:
-O- Pop -O-
Ik wil naar Rock gaan, maar dan moet ik EN Rock gaan skillen EN zijn er veel te veel concurrenten :(
pi_90643535
Jazz ^O^
pi_90652693
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 19:52 schreef Sautor het volgende:
Jazz ^O^
Dat wilde ik in eerste instantie
Uiteindelijk toch gekozen voor Blews.
Misschien dat ik later into jazz ga 8-)
graag verwijderen
pi_90655500
_O_ Metal _O_
pi_90671139
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 22:38 schreef blckbb het volgende:

[..]

Dat wilde ik in eerste instantie
Uiteindelijk toch gekozen voor Blews.
Misschien dat ik later into jazz ga 8-)
Ik kan in ieder geval altijd overschakelen naar Jazz, heb de skill :)
Voor nu is het natuurlijk klassiek all the way :)
pi_90724985
En 2011 brengt ons... een mooie tour in het vooruitzicht!
graag verwijderen
pi_90787550
net een song afgemaakt: 2x God Smackingly Glorius :) en perfect originallity
pi_90787902
en we zijn in madrid voor weer een optreden :)
In Parijs gaan we het meest verdienen voor een optreden ooit. Zo'n 2500 zit er wel in :)
graag verwijderen
  maandag 3 januari 2011 @ 12:54:53 #201
40212 Meierij
My god has a hammer...
pi_90788021
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 18:06 schreef Kn0x het volgende:

[..]

Ik wil naar Rock gaan, maar dan moet ik EN Rock gaan skillen EN zijn er veel te veel concurrenten :(
Mocht je ooit naar Rock overstappen dan heb ik wel interesse om bij je band te komen (of jij bij die van mij ;) ).
pi_90788232
wat is volgensj ullie beter om te kopen? 3 maanden VIP of 1000 van die credits? :P
graag verwijderen
pi_90806141
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 12:59 schreef blckbb het volgende:
wat is volgensj ullie beter om te kopen? 3 maanden VIP of 1000 van die credits? :P
VIP. Het spel heeft een stuk meer opties en je kan een baan als bedrijfsleider krijgen waarmee je al 7200 euro per week kunt verdienen.

Weet er iemand of er nog banken zijn waar je een rekening met rente kunt krijgen?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-01-2011 19:29:08 ]
pi_90815869
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 19:28 schreef NoNickOne het volgende:

[..]

VIP. Het spel heeft een stuk meer opties en je kan een baan als bedrijfsleider krijgen waarmee je al 7200 euro per week kunt verdienen.

Weet er iemand of er nog banken zijn waar je een rekening met rente kunt krijgen?
Moet je voor bedrijfsleider nog skills hebben dan? :P
graag verwijderen
pi_90885033
net voor 2 ton nieuwe stage equipment gekocht, instrument opgepoetst en 6 nieuwe songs aan mijn repertoire toegevoegd. Komende week nog 6 songs recorden en dan ben ik er klaar voor.

BTW: Is het de moeite om een video op te nemen voor een paar songs of levert dat te weinig op?
  woensdag 5 januari 2011 @ 16:20:25 #206
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_90885735
Doen! Ik ben er alleen nog niet uit in welke volgorde, dat ben ik zelf ook nog aan het uitzoeken.
pi_90885818
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 16:20 schreef Kn0x het volgende:
Doen! Ik ben er alleen nog niet uit in welke volgorde, dat ben ik zelf ook nog aan het uitzoeken.
ik heb zeg maar niet echt tijd om voor 6 songs geoefende video's op te nemen :')
pi_91421942
VIP Geworden :)
graag verwijderen
pi_91422018
feli blckbb, vandaag mijn 2e show van mijn Europe tour.
pi_91902569

En mijn standaard setlist, heeft iemand er misschien aanvullingen / tips voor? ;) Mijn concertrating is nu meestal bovengemiddeld (9/26)
graag verwijderen
  woensdag 26 januari 2011 @ 22:15:31 #211
40212 Meierij
My god has a hammer...
pi_91917807
Ziet er goed uit. Ben zelf nu bezig met een wereldtour aan het plannen :P.

Daarnaast als tip. Doe alles om en om, liedje, event, liedje, event. Dit schijnt het beste te zijn.
Daarnaast gebruik ikzelf de NL versie. En op dit moment geen zin om alles te vertalen voor verdere tips :P.

kleine note: ik ben een solo 'act'. Dus geen idee in hoeverre dat invloed heeft.
pi_92015854
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 22:15 schreef Meierij het volgende:
Ziet er goed uit. Ben zelf nu bezig met een wereldtour aan het plannen :P.

Daarnaast als tip. Doe alles om en om, liedje, event, liedje, event. Dit schijnt het beste te zijn.
Daarnaast gebruik ikzelf de NL versie. En op dit moment geen zin om alles te vertalen voor verdere tips :P.

kleine note: ik ben een solo 'act'. Dus geen idee in hoeverre dat invloed heeft.
Ik heb ook een wereldtour gepland, maar je kan slechts 2 maanden van tevoren boeken.

24 juni 2011 hebben we alle steden in de wereld gehad :)

Tweede bandlid is trouwens een vriend van me in het echt ;)
graag verwijderen
pi_92075411
Tips voor een beginner als mij? ~:)
Welke instrumenten en boeken wel of juist niet te kopen en te leren?
Welke dingen wel of juist niet doen?
  dinsdag 8 februari 2011 @ 09:40:07 #214
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_92491663
Ik weet niet meer wie Sprackling was binnen FOK, maar je bent zojuist uitgenodigd naar mijn bruiloft. Als er nog meer FOK-ers willen komen, PM me maar @ popmundo.

Dean Flowers
  dinsdag 8 februari 2011 @ 09:40:41 #215
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_92491672
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 14:01 schreef Vuurpijl. het volgende:
Tips voor een beginner als mij? ~:)
Welke instrumenten en boeken wel of juist niet te kopen en te leren?
Welke dingen wel of juist niet doen?
Kies een genre,
Kies een instrument.
Kies een tweede instrument.

Koop een boek, leer bij een uni of meld je op het forum en leer deze skills tot 5 sterren.
pi_92492815
Ik moet maar es een worldtour plannen, ik zit nu alleen maar uit m'n neus te vreten :P
pi_92502555
Ik had Chlamydia :') Gelukkig was er een personage die zo vriendelijk was mij te helpen *O*

Ben wel verslaafd aan het raken aan sigaretten (18% nu)
Toch maar even mee stoppen dan
graag verwijderen
pi_92513090
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 15:02 schreef blckbb het volgende:
Ik had Chlamydia :') Gelukkig was er een personage die zo vriendelijk was mij te helpen *O*

Ben wel verslaafd aan het raken aan sigaretten (18% nu)
Toch maar even mee stoppen dan
Waar haal jij sigaretten vandaan?
pi_92526871
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 18:55 schreef NoNickOne het volgende:

[..]

Waar haal jij sigaretten vandaan?
Kan je meestal wel in cafétjes krijgen. VIP's (zoals ik) kunnen dat met de shop assistent heel makkelijk vinden :P
graag verwijderen
pi_92535910
Ik heb een lange tijd VIP gehad, maar dat heb ik laten verlopen omdat ik het spel niet meer zo interessant vond dat ik ervoor wilde betalen.
pi_92558554
Zijn er hier ook mensen met een eigen bedrijf?
pi_92559520
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 19:36 schreef NoNickOne het volgende:
Zijn er hier ook mensen met een eigen bedrijf?
Vind ik een achterlijk systeem op popmundo... geld betalen om zoiets onzinnigs :P
graag verwijderen
pi_93871058
vandaag mijn eerste perfecte show ooit *O*
pi_93890154
Gratz.... ik heb een tijdje niet meer ingelogd geloof ik :')
  donderdag 10 maart 2011 @ 07:20:55 #225
35189 Troel
scherp en bot
pi_93892783
Ik ben onlangs helemaal opnieuw begonnen met een band en heb met een aantal mensen ingame gebroken na wat vervelende gebeurtenissen.

Maar je vergeet wel heel snel hoe het ook alweer zat met die beginnersdingen. Maarja, zo'n tweedehandstourbusje heeft ook wel wat toch :P
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')