Heb gelijk een minivan gekocht.quote:Recent Sales: 2010-12-22
Copies sold: 1579
Amount: 23 685 ¤
Artist Royalty: 17 764 ¤
Je bent ongeveer om de 2 maanden jarig.quote:Op woensdag 22 december 2010 20:56 schreef Vuurpijl. het volgende:
Hoe gaat het in Popmundo met leeftijd? Als je het spel 1 jaar of 2 jaar echte tijd gespeeld hebt, hoeveel jaar word je personage dan ouder op Popmundo?
Zit er een gelijkmatige opbouw van leeftijd in of gaat het langzamer hand ook steeds sneller?
En hoe gaat het als je 100+ bent?quote:Op woensdag 22 december 2010 21:06 schreef blckbb het volgende:
[..]
Je bent ongeveer om de 2 maanden jarig.
Dus na 2 jaar ben je 12 jaar ouder
Je gaat op gegeven moment gewoon doodquote:Op woensdag 22 december 2010 21:08 schreef Vuurpijl. het volgende:
[..]
En hoe gaat het als je 100+ bent?
Iemand ervaring? En hoe oud begin je in het spel?quote:Op woensdag 22 december 2010 21:08 schreef blckbb het volgende:
[..]
Je gaat op gegeven moment gewoon dood
Je begint als 16-jarige. Ik weet niet hoe het met ouder worden zit maar op gegeven moment ga je gewoon dood. Leeftijd is voor iedereen anders denk ik. Ik ben op dit moment 18 dus je raad hem al ik speel 't nog niet zo lang. Ik zit op dit moment in een band met een 22-jarige.quote:Op woensdag 22 december 2010 21:09 schreef Vuurpijl. het volgende:
[..]
Iemand ervaring? En hoe oud begin je in het spel?
Vanaf wanneer begon je met spelen?quote:Op woensdag 22 december 2010 21:20 schreef blckbb het volgende:
[..]
Je begint als 16-jarige. Ik weet niet hoe het met ouder worden zit maar op gegeven moment ga je gewoon dood. Leeftijd is voor iedereen anders denk ik. Ik ben op dit moment 18 dus je raad hem al ik speel 't nog niet zo lang. Ik zit op dit moment in een band met een 22-jarige.
Ja wij hebben binnenkort genoeg geld voor een 2e hands bus, alleen gaan die nogal snel kapot. Is het niet gevaarlijk als je dan in de middle of nowhere pech krijgt ofzoiets?quote:Op donderdag 23 december 2010 12:29 schreef DeHovenier het volgende:
En koop zo snel mogelijk een tourbus, dat is handiger als je gaat touren. Je verdient geld door een baan te hebben, door shows te spelen en door de verkoop van je albums/singles.
Er zijn 2 updates per dag, maar die updates komen niet steeds op dezelfde tijd.
Als je genoeg reparatie kits in je bus hebt liggen, dan kan er niks mis gaan. Als de bus panne heeft levert dit alleen vertraging op. Je zal nooit ergens vast komen te zitten.quote:Op donderdag 23 december 2010 14:02 schreef blckbb het volgende:
Ja wij hebben binnenkort genoeg geld voor een 2e hands bus, alleen gaan die nogal snel kapot. Is het niet gevaarlijk als je dan in de middle of nowhere pech krijgt ofzoiets?
Met het vliegtuig bevalt trouwens ook prima daar niet van. Vliegtickets gaan toch van het individuele geld af (en dat hebben we zat) en optredens komen bij het bandgeld
Mwah ik heb wel geduld, we moeten nog 2500 dollar en we hebben een single die al best aardig verkoopt. vanaf 3 januari touren we verderquote:Op donderdag 23 december 2010 14:13 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Als je genoeg reparatie kits in je bus hebt liggen, dan kan er niks mis gaan. Als de bus panne heeft levert dit alleen vertraging op. Je zal nooit ergens vast komen te zitten.
Wat je ook kan doen is om aan de club te vragen om het % geld voor de band hoger dan 50% te laten zetten. Als tegenprestatie kopen jullie dan een duur ijsje in de club.
Zo wissel je eigen geld in voor band geld.
Hey Jackie,quote:Op donderdag 23 december 2010 13:03 schreef Hamilcar het volgende:
In het begin is een band beter omdat je de skills kan verdelen over meerdere personen. Daarnaast is het gezelliger, kan je meer over het spel leren door de anderen en is het ook makkelijker om succesvoller te zijn als groep.
Mocht iemand nog geld en of boeken of wat dan ook nodig hebben, PM me dan even hier of op popo - Jackie Sprackling. Ik heb toch veelste veel geld voor wat ik ermee doe :/
niet onaardig he, die skill lijst. Tsja als je weinig tijd hebt ga je maar op de universiteit skillen. Ik heb jouw lijst nog niet bekeken maar die zal ook wel sick zijn.quote:Op donderdag 23 december 2010 16:04 schreef Hamilcar het volgende:
Gristus, je hebt wel een belachelijke lijst met skills weten te verzamelen. Ik kan zo 1-2-3 niet zien of dit op gaat voor jou, maar als je makkelijk 8-10 stage kan doen die 4-5 sterren scoren dan kan je gemakkelijk solo blijven. Het enige wat dan problematisch is, is liedjes schrijven maar dat gaat nu toch al veel sneller. Je kan je xp gebruiken om je health/mood op niveau te houden
Mocht je voor meer mensen gaan, dan zou ik een duo vormen. Die ander hoeft als je zelf veel stage events kan doen, niet al teveel stage event skills te hebben maar kan je goed assisteren in liedjes schrijven. De grootste impact die meer bandleden op je band heeft, is dat je minder %media coverage krijgt per talk to the media update. Volgens mij hebben ze alle andere voordelen van een solo band al een tijd geleden weggehaald..
Ik begon als 18 jarige? Ik mocht kiezen nog, is dat aangepast?quote:Op woensdag 22 december 2010 21:20 schreef blckbb het volgende:
[..]
Je begint als 16-jarige. Ik weet niet hoe het met ouder worden zit maar op gegeven moment ga je gewoon dood. Leeftijd is voor iedereen anders denk ik. Ik ben op dit moment 18 dus je raad hem al ik speel 't nog niet zo lang. Ik zit op dit moment in een band met een 22-jarige.
Het heeft allebei zijn voordelen. Solo heb je geen gezeik, maar ben je ook zelf de lul voor wat betreft invites en bus en noem maar op. Je moet alles zelf doen. Als je je solo aansluit bij wat anderen bands om samen te touren, scheelt dat wel weer op zich.quote:Op donderdag 23 december 2010 14:47 schreef komrad het volgende:
[..]
Hey Jackie,
In game is mijn bandnaam Anna Shostakova (dus we kennen elkaar). Ik ben weer onder mijn steen van het afgelopen jaar uitgekropen en vraag me nu af of ik als solo artiest zal verdergaan of onderdeel zal worden van een groep.
Je was toch fan van klassieke muziekquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:15 schreef Hamilcar het volgende:
Ik speel Popo al een hele tijd niet echt meer. Ik log in om mn characters in leven te houden, maar dat is dan ook het enige wat ik doe. Voor de rest gaat het goed met me en ben ik druk bezig m'n studie af te ronden zodat ik me op de Zweedse taal en de banenmarkt kan storten :p
Zit nu steeds andermans tracks te recorden omdat ik daar erg goed in benquote:Slowly improved my skills in Basic Record Production. I could really use some help with this...
Took a stroll around the block.
I worked as a producer on Beautiful times, how it used to be.
I worked as a producer on Twins wolves.
Slowly improved my skills in Basic Record Production. I could really use some help with this...
Slowly improved my skills in Basic Record Production. I could really use some help with this...
I worked as a producer on I Got The Feeling.
Clementine Burton called me for some sweet dirty talk.
I worked as a producer on a track that was later deleted.
Rabbit named "Lady Stardust" sniffed at me.
Sydney Carton did a funny trick and pulled out a hankie from my ear.
Geen idee. Ik heb hem nu gemaxtquote:Op woensdag 29 december 2010 15:47 schreef Meierij het volgende:
Maar je skills tot 9.55 skillen door zelf te leren, welk IQ moet je daarvoor hebben?
En wat betreft les gaan geven. Denk dat ik dan maar eens de 'leraar' skill moet gaan halen.
In ieder geval, beide heel erg bedankt voor het snelle antwoord.
Als je het eenmaal doorhebt, dan valt dat ook wel mee.quote:Op woensdag 29 december 2010 16:02 schreef blckbb het volgende:
Wat dat betreft zit het hele spel toch behoorlijk ingewikkeld in elkaar
Gewoon 100% dus bij stats?quote:Op woensdag 29 december 2010 16:48 schreef Kn0x het volgende:
Perfect. Eigenlijk niet de max, maar volgens mij kan je je IQ niet hoger krijgen dan dit.
Ik wil naar Rock gaan, maar dan moet ik EN Rock gaan skillen EN zijn er veel te veel concurrentenquote:
Dat wilde ik in eerste instantiequote:
Ik kan in ieder geval altijd overschakelen naar Jazz, heb de skillquote:Op donderdag 30 december 2010 22:38 schreef blckbb het volgende:
[..]
Dat wilde ik in eerste instantie
Uiteindelijk toch gekozen voor Blews.
Misschien dat ik later into jazz ga
Mocht je ooit naar Rock overstappen dan heb ik wel interesse om bij je band te komen (of jij bij die van mijquote:Op donderdag 30 december 2010 18:06 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Ik wil naar Rock gaan, maar dan moet ik EN Rock gaan skillen EN zijn er veel te veel concurrenten
VIP. Het spel heeft een stuk meer opties en je kan een baan als bedrijfsleider krijgen waarmee je al 7200 euro per week kunt verdienen.quote:Op maandag 3 januari 2011 12:59 schreef blckbb het volgende:
wat is volgensj ullie beter om te kopen? 3 maanden VIP of 1000 van die credits?
Moet je voor bedrijfsleider nog skills hebben dan?quote:Op maandag 3 januari 2011 19:28 schreef NoNickOne het volgende:
[..]
VIP. Het spel heeft een stuk meer opties en je kan een baan als bedrijfsleider krijgen waarmee je al 7200 euro per week kunt verdienen.
Weet er iemand of er nog banken zijn waar je een rekening met rente kunt krijgen?
ik heb zeg maar niet echt tijd om voor 6 songs geoefende video's op te nemenquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:20 schreef Kn0x het volgende:
Doen! Ik ben er alleen nog niet uit in welke volgorde, dat ben ik zelf ook nog aan het uitzoeken.
Ik heb ook een wereldtour gepland, maar je kan slechts 2 maanden van tevoren boeken.quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:15 schreef Meierij het volgende:
Ziet er goed uit. Ben zelf nu bezig met een wereldtour aan het plannen.
Daarnaast als tip. Doe alles om en om, liedje, event, liedje, event. Dit schijnt het beste te zijn.
Daarnaast gebruik ikzelf de NL versie. En op dit moment geen zin om alles te vertalen voor verdere tips.
kleine note: ik ben een solo 'act'. Dus geen idee in hoeverre dat invloed heeft.
Kies een genre,quote:Op zondag 30 januari 2011 14:01 schreef Vuurpijl. het volgende:
Tips voor een beginner als mij?![]()
Welke instrumenten en boeken wel of juist niet te kopen en te leren?
Welke dingen wel of juist niet doen?
Waar haal jij sigaretten vandaan?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:02 schreef blckbb het volgende:
Ik had ChlamydiaGelukkig was er een personage die zo vriendelijk was mij te helpen
Ben wel verslaafd aan het raken aan sigaretten (18% nu)
Toch maar even mee stoppen dan
Kan je meestal wel in cafétjes krijgen. VIP's (zoals ik) kunnen dat met de shop assistent heel makkelijk vindenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:55 schreef NoNickOne het volgende:
[..]
Waar haal jij sigaretten vandaan?
Vind ik een achterlijk systeem op popmundo... geld betalen om zoiets onzinnigsquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:36 schreef NoNickOne het volgende:
Zijn er hier ook mensen met een eigen bedrijf?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |