Hahaquote:Op dinsdag 1 juni 2010 @ 10:44 schreef Renesite het volgende:
Op onze HBO was ook gemengd...
Ik was niet mee omdat ik nog zelf op vakantie was, maar de verhalen...
Midden in de nacht, 3 uur of zo, lagen 2 te boemsen op het bovenste bed van een stapelbed! Iedereen kon meegenieten, daarom deden ze bewust heel zachtjes
!
Mijn SLBer:
'Ik hoop dat iedereen elkander wat beter heeft leren kennen, sommigen wat beter dan de anderen'.
Het is en blijft een running gag!
Hahaha, altijd mooi als honden bang zijn voor kattenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:44 schreef Marco001 het volgende:
[..]
tja, das het nadeel met huisdieren.. wij hebben een golden retriever(die volgens mij best bang is voor katten.. .XD )
Maar jij bleef gewoon liggen in je bed?quote:
Ja, even een auto in je rugtas stoppen. En die in de bus. Strak planquote:Op dinsdag 1 juni 2010 @ 10:46 schreef Marco001 het volgende:
Tja, dan denk je toch van, kom laten we even een auto ofzo meenemen en het op een rustig plekje doen=
<18 enzo vaak.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:46 schreef Marco001 het volgende:
Tja, dan denk je toch van, kom laten we even een auto ofzo meenemen en het op een rustig plekje doen=
wut?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:46 schreef Marco001 het volgende:
Ik heb rustig liggen kijken.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Maar jij bleef gewoon liggen in je bed?
En het hoort er ook een beetje bij toch?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:47 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, even een auto in je rugtas stoppen. En die in de bus. Strak plan
handjes boven de dekens?quote:
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:48 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Neem jij op schoolkamp geen auto mee dan?
Alleen m'n badeendje en m'n knuffelquote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:48 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Op Schiermonnikoog? jaaaquote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:48 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik was wel met de auto.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:48 schreef RenRen- het volgende:
[..]
mjah weet ik veel.. Laatste keer dat ik op kamp was werden we gebracht met een lading auto's..quote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:47 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, even een auto in je rugtas stoppen. En die in de bus. Strak plan
Serieus? Nou ja, ons kamp was naar Londen, dat is weer iets minder goed te doen.quote:
Ik vind de busreis de helft van de lol. Mits leuke klas,quote:Op dinsdag 1 juni 2010 @ 10:48 schreef DeLuna het volgende:
[..]
En het hoort er ook een beetje bij toch?Het is tenminste wel iets wat je kan verwachten maar ik zou het zelf nooit doen
Dat ken ik dus niet, bij ons werden er altijd bussen gestuurd.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 @ 10:51 schreef Marco001 het volgende:
[..]
mjah weet ik veel.. Laatste keer dat ik op kamp was werden we gebracht met een lading auto's..
Fiets, zeg nou niet dat jij dat nog nooit hebt gedaan.quote:
Ja, want ik had geen zin om in een volle trein te zitten en met m'n spullen te slepen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:52 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Serieus? Nou ja, ons kamp was naar Londen, dat is weer iets minder goed te doen.
[..]
Ik vind de busreis de helft van de lol. Mits leuke klas,
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 @ 10:52 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, want ik had geen zin om in een volle trein te zitten en met m'n spullen te slepen.
Aangezien we op eigen vervoer moesten naar Heinoo (bij Deventer).
Dus toen heb ik lekker de auto gepakt.
Ja inderdaadquote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:52 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Serieus? Nou ja, ons kamp was naar Londen, dat is weer iets minder goed te doen.
[..]
Ik vind de busreis de helft van de lol. Mits leuke klas,
Wij mochten lekker naar België fietsenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:52 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, want ik had geen zin om in een volle trein te zitten en met m'n spullen te slepen.
Ja, heel serieus.quote:
Wtf.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:54 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Wij mochten lekker naar België fietsen.
Dan zou ik inderdaad ook de auto meenemen, paar extra mensjes mee(dames hebben de voorkeur..quote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:52 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik heb klassequote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:52 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Fiets, zeg nou niet dat jij dat nog nooit hebt gedaan.
Dan stel je me behoorlijk teleur..
Ik ga echt niet 350km fietsen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:54 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Wij mochten lekker naar België fietsen.
Ja, ik had toen ook iemand meegenomen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:54 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Dan zou ik inderdaad ook de auto meenemen, paar extra mensjes mee(dames hebben de voorkeur..) en gaan..
Laatste keer dat ik met de auto naar school was, gingen we even naar de mac: zaten me met 8 man in een stationwagon..
vanaf groningen? Ik dacht vanaf Delfzijl zo'n 400 ofzo. .:P lquote:
Zit je in ieder geval nog aan een doos met je vingers...quote:
Ja inderdaad.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:56 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Zit je in ieder geval nog aan een doos met je vingers...
QFTquote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik heb klasseVoor iets als seks neem ik graag de tijd en ruimte
Precies. Vooral leuk als je daarna op de klok kijkt en denkt: Wow, het is wel erg laat ineens.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik heb klasseVoor iets als seks neem ik graag de tijd en ruimte
Wat doe je dan?quote:
Ja tochquote:
Terwijl het eigenlijk slim was om vroeg te gaan slapen omdat je al helemaal gesloopt wasquote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:57 schreef mstr het volgende:
[..]
Precies. Vooral leuk als je daarna op de klok kijkt en denkt: Wow, het is wel erg laat ineens.
Groningen > Delfzijl is ook wel vrij verquote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:55 schreef Marco001 het volgende:
[..]
vanaf groningen? Ik dacht vanaf Delfzijl zo'n 400 ofzo. .:P l
Ja, of dat ze weer op tijd thuis moest zijn omdat ze nog dingen voor school moet doen en de volgende dag er weer vroeg uit moet.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:58 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Terwijl het eigenlijk slim was om vroeg te gaan slapen omdat je al helemaal gesloopt was
MSTR... Wat doeeeeeee jequote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:58 schreef mstr het volgende:
[..]
Zie volgende pagina.
Zie bovenaan deze pagina.
Voor wat?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:59 schreef DeLuna het volgende:
KUTKUTKUTKUT TYFUS
Ik zou tussen 9 en 11 op 3FM komen maar nu heb ik het gemist![]()
Basisschool:quote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:58 schreef Renesite het volgende:
Lagereschool
Groep 7: Roodehaan, noord Groningen, fietsen, tent
Groep 8: Annen, Drenthe, fietsen, kampeerboerderij
Middelbare school
Klas 1: Schoonloo, Drenthe, fietsen, tent
Klas 2: x
Klas 3: Mamedy, Belgische Ardennen, bus, tent
Klas 4: Berlijn, met de bus in een hostel
MBO
Klas 1: Zuidlaren, fietsen in een kampeerboerderij
Klas 2: x
Klas 3: x
HBO
Klas 1: Schiermonnikoog, kon niet mee
Klas 2: Brussel (leuven) in een klooster. Vet nice
Volgende week naar Den Haag in een hostel. Met de trein heen
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:00 schreef Renesite het volgende:
[..]
MSTR... Wat doeeeeeee je
[ afbeelding ]
Toen ik gisternacht om 04:30u met een paar anderen nog steeds op Utrecht CS stond te wachten op de trein van 05:50u naar Zwolle werden we geďnterviewd en hij zei dat het vandaag tussen 9 en 11 op de radio kwam.quote:
wereldreis man...quote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:58 schreef Renesite het volgende:
[..]
Groningen > Delfzijl is ook wel vrij ver
Kan je altijd wel terugluisterenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:03 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Toen ik gisternacht om 04:30u met een paar anderen nog steeds op Utrecht CS stond te wachten op de trein van 05:50u naar Zwolle werden we geďnterviewd en hij zei dat het vandaag tussen 9 en 11 op de radio kwam.
Gelukkig wel. Maar ik wilde het nu luisteren, en dan kom ik er om 10:58 pas weer achterquote:
Het is dat je niet blond bent, want anders had je dat de schuld kunnen geven.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:07 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Gelukkig wel. Maar ik wilde het nu luisteren, en dan kom ik er om 10:58 pas weer achter
Ik ben ook een keer op 3FM geweestquote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:03 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Toen ik gisternacht om 04:30u met een paar anderen nog steeds op Utrecht CS stond te wachten op de trein van 05:50u naar Zwolle werden we geďnterviewd en hij zei dat het vandaag tussen 9 en 11 op de radio kwam.
Net alsof jij nooit dat soort dingen hebtquote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:08 schreef mstr het volgende:
[..]
Het is dat je niet blond bent, want anders had je dat de schuld kunnen geven.
Vaak zat.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:09 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Net alsof jij nooit dat soort dingen hebt
Volgensmij klonk ik echt als een hysterische 14 jarige breezahquote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:08 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik ben ook een keer op 3FM geweest, alleen heb ik het zelf nooit teruggeluisterd. De enige die ik ken die mij op de radio gehoord heeft is Renesite
Hysterische 14-jarige breezerssquote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:11 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Volgensmij klonk ik echt als een hysterische 14 jarige breezah![]()
Maar ach.
Ja mja, valt dan zo tegen als ik er niet zo uit zie he.quote:
Zat het van de week al te lezen.quote:Op [url=http://forum.fok.nl/topic/1467560/2/50#82181496 dinsdag 1 juni 2010 11:12[/url] schreef Hyman het volgende:
Dieselmotor draait de verkeerde kant op
Hij doet het toch nog wel?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:14 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Pff, ik had mijn R4kaart geupgrade, kan ik nog geen pokemon spelen
Hoezo niet?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:14 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Pff, ik had mijn R4kaart geupgrade, kan ik nog geen pokemon spelen
Ja hij crasht nogsteeds om de zoveel minuten. Je komt wel verder. Maar hij crasht af en toe.quote:
Het originele kaartje welquote:Op dinsdag 1 juni 2010 @ 11:15 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Hij doet het toch nog wel?![]()
![]()
![]()
Ja maar ook niet meer met crashen dan?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:16 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja hij crasht nogsteeds om de zoveel minuten. Je komt wel verder. Maar hij crasht af en toe.
[..]
Het originele kaartje wel
Welk spel is het dan precies?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:16 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja hij crasht nogsteeds om de zoveel minuten. Je komt wel verder. Maar hij crasht af en toe.
[..]
Het originele kaartje wel
Soulsilver, en weet ik eigenlijk niet. Ik moet even kijken, zal er als ik thuis ben iets anders opzetten.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 @ 11:17 schreef mstr het volgende:
[..]
Welk spel is het dan precies?
En bij andere spellen heb je het niet?
Origineel crasht nooitquote:Op dinsdag 1 juni 2010 @ 11:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja maar ook niet meer met crashen dan?met crashen is niet zo erg
het spel
Want misschien ligt het gewoon aan het spel, maar het kan ook aan je kaartje liggen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:19 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Soulsilver, en weet ik eigenlijk niet. Ik moet even kijken, zal er als ik thuis ben iets anders opzetten.
[..]
Origineel crasht nooit
Nee, kloptquote:
Raar, hier doet SS het gewoonquote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:19 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Soulsilver, en weet ik eigenlijk niet. Ik moet even kijken, zal er als ik thuis ben iets anders opzetten.
[..]
Origineel crasht nooit
9.5/10 keer ligt het aan het spel. GTA Chinatown doet het niet, en Mario & Luigi Inside Bowser ook nietquote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:21 schreef mstr het volgende:
[..]
Want misschien ligt het gewoon aan het spel, maar het kan ook aan je kaartje liggen.
Dus dat zou je eerst even moeten kijken.
Ja? Ik geloof van wel inderdaad... was al een tijdje geleden!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:08 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik ben ook een keer op 3FM geweest, alleen heb ik het zelf nooit teruggeluisterd. De enige die ik ken die mij op de radio gehoord heeft is Renesite
Ja, daarom.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:25 schreef Zeroku het volgende:
[..]
9.5/10 keer ligt het aan het spel. GTA Chinatown doet het niet, en Mario & Luigi Inside Bowser ook niet
Nee maar die crashen sowieso, ik heb een versie die niet zou mogen crashen, bij een vriend van me doet hij het prima. En ik kan best spelen hoor, maar iedere x minuten gaat hij dood. En dan moet hij uit, en kan ik weer verder bij het vorige savepointquote:Op dinsdag 1 juni 2010 @ 11:25 schreef Zeroku het volgende:
[..]
9.5/10 keer ligt het aan het spel. GTA Chinatown doet het niet, en Mario & Luigi Inside Bowser ook niet
Hmm, vreemd. En als je hem opnieuw download?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:27 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nee maar die crashen sowieso, ik heb een versie die niet zou mogen crashen, bij een vriend van me doet hij het prima. En ik kan best spelen hoor, maar iedere x minuten gaat hij dood. En dan moet hij uit, en kan ik weer verder bij het vorige savepoint
Steeds bij een event. Als er iets gaat gebeuren.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:27 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nee maar die crashen sowieso, ik heb een versie die niet zou mogen crashen, bij een vriend van me doet hij het prima. En ik kan best spelen hoor, maar iedere x minuten gaat hij dood. En dan moet hij uit, en kan ik weer verder bij het vorige savepoint
Mja al gedaanquote:Op dinsdag 1 juni 2010 @ 11:28 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hmm, vreemd. En als je hem opnieuw download?
Hmm, als dat niet werkt heb ik hem denk ik nog wel ergens. De werkende.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:31 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Mja al gedaanDingetje geformateerd. Ik ga thuis wel even kijken of iets zoals cooking mama ook vastloopt.
Dat zou tof zijn. Misschien heb ik ook wel een verkeerd. Operating system op dat ding, weet niet hoe je dat noemt bij zo'n kaartjequote:Op dinsdag 1 juni 2010 @ 11:32 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hmm, als dat niet werkt heb ik hem denk ik nog wel ergens. De werkende.
Anders moet je even een foto maken of zeggen wat er allemaal op staat en dan kan ik wel even zoeken naar de goede software die erop hoort + spel.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:34 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dat zou tof zijn. Misschien heb ik ook wel een verkeerd. Operating system op dat ding, weet niet hoe je dat noemt bij zo'n kaartje
Ik heb hier 1.18 op de PC nog staan zie ik. Maar ik zou begot niet weten hoe lang die er al staat en of dat de laatste versie is.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:34 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dat zou tof zijn. Misschien heb ik ook wel een verkeerd. Operating system op dat ding, weet niet hoe je dat noemt bij zo'n kaartje
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 @ 11:36 schreef mstr het volgende:
[..]
Anders moet je even een foto maken of zeggen wat er allemaal op staat en dan kan ik wel even zoeken naar de goede software die erop hoort + spel.
Het is ook geen oud spel, maar ze zijn wel heel goed bezig het spel beschermd te houden, en de gekraakte versies die er zijn offline te halen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 @ 11:38 schreef Zeroku het volgende:
Oh, vanaf 17 Januari zegtie. Dus dan zou die nog niet zo oud zijn.
Ik had het over het systeemquote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:40 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Het is ook geen oud spel, maar ze zijn wel heel goed bezig het spel beschermd te houden, en de gekraakte versies die er zijn offline te halen.
Jaquote:Op dinsdag 1 juni 2010 @ 11:42 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik had het over het systeem. Wat ik noemde patcht het systeem nar 1.8. Maar wat je zegt klopt ook, dat doen ze de laatste tijd met veel meer spellen
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:45 schreef RenRen- het volgende:
[..]
JaMaar meestal zijn ze er niet zo goed in bij het weghalen van Rapidshare. Dat is het ook gewoon
En oh, my bad.
Ik ben bijna uit, dus tot straks
hooray for torrentsquote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:45 schreef RenRen- het volgende:
[..]
JaMaar meestal zijn ze er niet zo goed in bij het weghalen van Rapidshare. Dat is het ook gewoon
En oh, my bad.
Ik ben bijna uit, dus tot straks
Ja, meestal gaan ze de grotere rom sites af. Die sturen ze een mail of brief dat ze die weg moeten halen anders volgt er een proces, en die sites die haken dan meestal wel af. Maar helemaal uitbannen gaat toch niet.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:45 schreef RenRen- het volgende:
[..]
En oh, my bad.
Werkt bij DS-games ook regelmatig niet.quote:
Ja.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:37 schreef RenRen- het volgende:
[..]Is goed, als ik thuis ben, doe ik het gelijk. Van het R4kaartje bedoel je he?
Betalen.quote:
Provider nieuwsgroepen zijn dan ook kut.quote:
kpn forwarde gewoon van een grotere non-isp newsgroupquote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:57 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Provider nieuwsgroepen zijn dan ook kut.
quote:
sure, ik ben nu bij de Oude Ebbingestraat, stuur ze maar langs.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:06 schreef Renesite het volgende:
Iemand, schiet mijn buren dood. irritante mensen... Domme geluiden, stom gehinnik... bah, stomme mensen
Oe, toffe winkel zit daar: ebb18quote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:07 schreef Marco001 het volgende:
[..]
sure, ik ben nu bij de Oude Ebbingestraat, stuur ze maar langs.
Succes.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
Oe, toffe winkel zit daar: ebb18
Ik ben naar werk. Doei
Ik heb net nieuwe buren... Ik hoop dat ze een beetje normaal zijn want er wonen al genoeg asocialen hier in dit blok.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:06 schreef Renesite het volgende:
Iemand, schiet mijn buren dood. irritante mensen... Domme geluiden, stom gehinnik... bah, stomme mensen
zou kunnen.. Ik zit nu in een kelder..quote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
Oe, toffe winkel zit daar: ebb18
Ik ben naar werk. Doei
Mooi, tochquote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:24 schreef DeLuna het volgende:
Hehe, de andere ouderlijke helft die ik niet meer wil kennen werkt ook weer.
Ah ja, hij moet nog 10.000 euro, en zolang hij niet meer gaat betalen dan is afgesproken bedrag dondert hij alleen maar verder in de schuldenquote:
Zoquote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:26 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ah ja, hij moet nog 10.000 euro, en zolang hij niet meer gaat betalen dan is afgesproken bedrag dondert hij alleen maar verder in de schulden
Oh, dat geloof ik wel hoorquote:
Succes.quote:
Hij is echt een faalhaas. Hoe moeilijk is het bijvoorbeeld om de verjaardag van je kind te onthouden?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:29 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Oh, dat geloof ik wel hoor. Maar dan blijft het nog een hoog bedrag
.
Dat is aardig triest. Als je dat vergeet.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:29 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hij is echt een faalhaas. Hoe moeilijk is het bijvoorbeeld om de verjaardag van je kind te onthouden?
En dat is dan maar 1 ding....quote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:30 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat is aardig triest. Als je dat vergeet.
Joa goed, ik ken het hele verhaal niet. Maar ik kan me wel indenken dat je hem dan niet hoeft te kennen inderdaad.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:33 schreef DeLuna het volgende:
[..]
En dat is dan maar 1 ding....Zolang hij betaalt vind ik het best zo.
falers hierquote:
Ik vraag hem over msn dan ook wel eens waar het geld blijft enzo, omdat ik ook een keer een nieuw badpak e.d. nodig heb (ja die slijten ook). En dan zegt hij... 'Ja, ik heb je toen toch een nieuw badpak gegeven?'quote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:34 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Joa goed, ik ken het hele verhaal niet. Maar ik kan me wel indenken dat je hem dan niet hoeft te kennen inderdaad.
Ook lekker danquote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:34 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
falers hier
ja HOI ik heb een bedrijf voor je!
Je kan het vergelijken met ... dat iemand aankomt met de aldi als je een stageplek moet hebben
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:37 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik vraag hem over msn dan ook wel eens waar het geld blijft enzo, omdat ik ook een keer een nieuw badpak e.d. nodig heb (ja die slijten ook). En dan zegt hij... 'Ja, ik heb je toen toch een nieuw badpak gegeven?'
Echt, dat was februari 2007![]()
Hoi.quote:
Mijn moeder heeft een soort van incassobureau gebeld, en die haalt nu iedere maand een bepaald bedrag van zijn inkomen af. Normaal was het slechts 20 euro in de maand (meer mochten ze er niet afhalen zeker, want hij werkte niet), maar nu was het ineens 230. Dan weet je gewoon zeker dat hij weer een baan heeftquote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:39 schreef Zeroku het volgende:
[..]
. Ja, bij m'n tante is het ook zo het geval. Die worden allemaal de dupe ervan (3 kinderen + moeder) als vader niet betaalt. En niemand doet er wat aan/wil/kan er wat aan doen.
schakel bigfrank in zeker dat je pa al die doekoe in 1x pastquote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:41 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft een soort van incassobureau gebeld, en die haalt nu iedere maand een bepaald bedrag van zijn inkomen af. Normaal was het slechts 20 euro in de maand (meer mochten ze er niet afhalen zeker, want hij werkte niet), maar nu was het ineens 230. Dan weet je gewoon zeker dat hij weer een baan heeft
Hmm. Dan schiet toch wat opquote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:41 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft een soort van incassobureau gebeld, en die haalt nu iedere maand een bepaald bedrag van zijn inkomen af. Normaal was het slechts 20 euro in de maand (meer mochten ze er niet afhalen zeker, want hij werkte niet), maar nu was het ineens 230. Dan weet je gewoon zeker dat hij weer een baan heeft
Daar moest ik ook al aan denkenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:42 schreef RoBro het volgende:
[..]
schakel bigfrank in zeker dat je pa al die doekoe in 1x past
Ja, en hij hoort 500 euro per maand te betalen. Dat is wat er zwart op wit staat. En nu is hij niet eerder van ons af dan dat hij die hele achterstand heeft ingehaald. Dat kan dus ook zijn als ik allang 30 benquote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:43 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hmm. Dan schiet toch wat op. Met 20 euro per maand ben je nog weet ik hoe lang bezig
.
Absurd eigenlijk, dat het zo moetquote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:44 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja, en hij hoort 500 euro per maand te betalen. Dat is wat er zwart op wit staat. En nu is hij niet eerder van ons af dan dat hij die hele achterstand heeft ingehaald. Dat kan dus ook zijn als ik allang 30 ben
Volgens mij is dat aardig duurquote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:45 schreef mstr het volgende:
[..]
Het lijkt me alleen al leuk om hem een keer voor de gein op iemand af te sturen.
Ah ja, ergens vind ik het ook wel grappig dat hij zijn leven zo verneukt.quote:
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:58 schreef DeLuna het volgende:
So I was sitting there in the bar and this guy came up to me and he said: 'My life stinks' And I saw his gold creditcard and I saw the way he was looking at people across the room and I looked at his face, and you know? What a good looking face, I said.... 'Dude..... Your perspective on life sucks!
quote:
Bij Sport kost je dat je tagje.quote:
Neejohquote:
Ik zie jou ze op het forum ook wel eens maken ja.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:46 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Neejoh. Maar zulke dingen staan wel groot aangegeven, aangezien aardig wat mensen die fout maken
.
Meer automatisme, omdat het een naam is.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:49 schreef MarkM het volgende:
[..]
Ik zie jou ze op het forum ook wel eens maken ja.In sport kom ik nooit, dus daar weet ik het niet.
als ik tijd zou hebben om het te leren zou ik het doenquote:
word en indesign vergelijken is ajax met de la lakers vergelijkenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
als ik tijd zou hebben om het te leren zou ik het doenword is
toch niet gedownload hequote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:14 schreef Schieganger het volgende:
Serieus, Photoshop CS5 alelen al is zo'n verbetering op de rest, straks ff ijken naar de andere programmas
JA daarom zou ik dus ook iets als ID gebruiken voor belangrijke documenten..........quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:06 schreef RoBro het volgende:
[..]
word en indesign vergelijken is ajax met de la lakers vergelijken
dat ze je op het mbo niet uitleggen dat er een verschil tussen layout programmas en tekstverwerkers zit is schrijnend te noemenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
JA daarom zou ik dus ook iets als ID gebruiken voor belangrijke documenten..........
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:26 schreef RoBro het volgende:
[..]
dat ze je op het mbo niet uitleggen dat er een verschil tussen layout programmas en tekstverwerkers zit is schrijnend te noemen
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:26 schreef RoBro het volgende:
[..]
dat ze je op het mbo niet uitleggen dat er een verschil tussen layout programmas en tekstverwerkers zit is schrijnend te noemen
99/100 opleidingen werken daar ook niet mee, dan is het niet nodigquote:Op dinsdag 1 juni 2010 @ 15:26 schreef RoBro het volgende:
[..]
dan is het nog pijnlijker om te zien dat iemand waarvan verwacht wordt dat hij een brede algeme kennis heeft niet eens een dergelijk verschil kan zien tussen een tekstverwerker als word en een opmaakprogramma als indesign maar ok ik zal het het voor een keer vergeten peacequote:
gast, ik weet het verschil welquote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:30 schreef RoBro het volgende:
[..]
dan is het nog pijnlijker om te zien dat iemand waarvan verwacht wordt dat hij een brede algeme kennis heeft niet eens een dergelijk verschil kan zien tussen een tekstverwerker als word en een opmaakprogramma als indesign maar ok ik zal het het voor een keer vergeten peace
eerst pics anders geen joyquote:
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
gast, ik weet het verschil wel
en daarom zeg ik het toch ook![]()
Dat ik beter ID kan gebruiken als ik een layout moet maken voor een belangrijk document
Ik gok op breathtaking!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:43 schreef mstr het volgende:
Wie loopt er te verwijderen in het fototopic?
Nou, ik weet nietquote:Op dinsdag 1 juni 2010 @ 15:43 schreef mstr het volgende:
Oh ik dacht dat mijn pc het niet deed, mijn reactie was steeds wegquote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:43 schreef mstr het volgende:
Ja, ik zag hetquote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:45 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat mijn pc het niet deed, mijn reactie was steeds weg
Onze nieuwe mod.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:43 schreef mstr het volgende:
quote:
Oké.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:46 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, offtopic reactie op semi-offtopic reactie, die gooi ik er gewoon uit.
In m'n been. 190 met Legpress was nog iets teveelquote:
Doe maar stoer.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:50 schreef Zeroku het volgende:
[..]
In m'n been. 190 met Legpress was nog iets teveel.
quote:
ik drukte zo 2 ton weg.quote:
150 -> 190 is ook wel een beetje een te grote stap hčquote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:51 schreef Zeroku het volgende:
[..]
. Nee normaal doe ik 150 ofzo. En ik denk ik ga eens max proberen
.
Zo weinigquote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik drukte zo 2 ton weg.
met m'n penor
Daar ben ik ook achter gekomen iddquote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:52 schreef mstr het volgende:
[..]
150 -> 190 is ook wel een beetje een te grote stap hč
Ik ben 21, wat is een penor?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik drukte zo 2 ton weg.
met m'n penor
Joa, maar ik denk ach keer proberenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:55 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat had ik je van tevoren wel kunnen vertellen.
m'n sateprikkerquote:
Ja, of gewoon die oefening niet meerquote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:58 schreef mstr het volgende:
[..]
Volgende keer toch maar weer kleinere stappen doen.
Ja, en zoveel train je daar niet mee. Daar zit je echt makkelijk op 100+ kilo.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:07 schreef mstr het volgende:
[..]
Kan ook.
Slechte oefening voor je knieën als je het niet goed doet.
Het is op zich goed voor je coördinatie van je bovenbeenspieren en knieën, doordat je ze gecontroleerd moet laten buigen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:12 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, en zoveel train je daar niet mee. Daar zit je echt makkelijk op 100+ kilo.
Ja, dat wel. Alleen bovenbenen train ik liever met leg curl, of die andere leg ff de naam daarvan kwijt. Legpress is meer een showoff van kijk mij veel gewicht wegdrukken.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:13 schreef mstr het volgende:
[..]
Het is op zich goed voor je coördinatie van je bovenbeenspieren en knieën, doordat je ze gecontroleerd moet laten buigen.
Het wordt pas slecht als je je knieën strekt en op slot gooit..
Maar leg curl is de bovenkant van je bovenbenen die je traint.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:14 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Alleen bovenbenen train ik liever met leg curl, of die andere leg ff de naam daarvan kwijt. Legpress is meer een showoff van kijk mij veel gewicht wegdrukken.
Ja, die andere doet ook de achterkant, maar ik weet niet meer hoe die heetquote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:17 schreef mstr het volgende:
[..]
Maar leg curl is de bovenkant van je bovenbenen die je traint.
Met de leg press de achterkant.
Hoe lang ben je gegaan?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:17 schreef RoBro het volgende:
ik heb ook op sportschool gezeten enige wat ik daar zag waren extreem brede wauskezen en verrimpelde kutten en het is geen drol aan en ik werd nieteens 1cm breder en mn conditie leek wel slechter te worden fok sportschule
Volgens mij heten ze allebei zoiets, alleen bij de ene buig je met kracht en de andere strek je met kracht.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:17 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, die andere doet ook de achterkant, maar ik weet niet meer hoe die heet.
Ja. De ene omhoog, en de andere omlaag iddquote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:18 schreef mstr het volgende:
[..]
Volgens mij heten ze allebei zoiets, alleen bij de ene buig je met kracht en de andere strek je met kracht.
We zitten op één lijn.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:19 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja. De ene omhoog, en de andere omlaag idd.
te lang maar altijd alleen wanneer ik zin had eigenlijk nooit dus maar was daar ook stervensheet sahara was er koud bij en ze hadden geen tvs met malse telsell reclames dus toen ben ik maar gestoptquote:
Hmm, bij mij niet.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:42 schreef Hyman het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)n_met_big_james.html
Dit maakt toch wel de innerlijke man in me los, lekker veel vlees
Want normaal gedraag je je als een wijf?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:42 schreef Hyman het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)n_met_big_james.html
Dit maakt toch wel de innerlijke man in me los, lekker veel vlees
Hmm. Zonder tv's is kut.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:27 schreef RoBro het volgende:
[..]
te lang maar altijd alleen wanneer ik zin had eigenlijk nooit dus maar was daar ook stervensheet sahara was er koud bij en ze hadden geen tvs met malse telsell reclames dus toen ben ik maar gestopt
Nee, maar in de supermarkt heb je alleen maar pussy vlees. Allemaal kleine lapjes.quote:
Dat heb ik 1½ week geleden ook gedaan.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:45 schreef Hyman het volgende:
Daarom hou ik ook zo van onbeperkt spare ribs vreten met vrienden, lekker met zn allen als neanderthalers je vlees verorberen
OM nom nom nonm nom!
Gadverdammequote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:50 schreef -SG- het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/969491/577324c3/pinkpop_2010.html![]()
Doe dat maar als je thuis bent danquote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:55 schreef Mexicaantje. het volgende:
wat is dat pinkpopfilmpje? kan niet openen op mobile phooone jwt
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:50 schreef -SG- het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/969491/577324c3/pinkpop_2010.html![]()
Hersencellen?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:02 schreef mstr het volgende:
Ik begin last te krijgen van een tekort aan iets...
ze doen net alsof er een ramp plaatsvindtquote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:59 schreef mstr het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/970551/f6634b58/proost_.html
Die is trouwens ook lekker
Alcohol?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:02 schreef mstr het volgende:
Tekort aan kutjes?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:02 schreef mstr het volgende:
Ik voel dat gewoon aan he, ik ben gewoon briljant.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:06 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat heb ik in weken niet gedronken, dus een keer goed bezopen worden zou me goed doen.
Ik heb het er gisteravond toevallig nog over gehad met iemand.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:10 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik voel dat gewoon aan he, ik ben gewoon briljant.
Hoe es?? Ik weet wel dat ik een betere en grotere versterker nodig hebquote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:09 schreef Hyman het volgende:
[..]
Sjoerd, wij gaan een bacon explosion maken van de zomer met de jongens.
Over dat ik zo briljant ben?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:11 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik heb het er gisteravond toevallig nog over gehad met iemand.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Doe ik wel vaker jaquote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:12 schreef -SG- het volgende:
Hiemen, doe dit eens met je poes
http://www.dumpert.nl/mediabase/972261/fdda916c/kitty_gun.html
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:14 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Over dat ik zo briljant ben?Nee, dat dan weer niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vorige pagina, die linkquote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:13 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Hoe es?? Ik weet wel dat ik een betere en grotere versterker nodig heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |