Hahaquote:Op dinsdag 1 juni 2010 @ 10:44 schreef Renesite het volgende:
Op onze HBO was ook gemengd...
Ik was niet mee omdat ik nog zelf op vakantie was, maar de verhalen...
Midden in de nacht, 3 uur of zo, lagen 2 te boemsen op het bovenste bed van een stapelbed! Iedereen kon meegenieten, daarom deden ze bewust heel zachtjes
!
Mijn SLBer:
'Ik hoop dat iedereen elkander wat beter heeft leren kennen, sommigen wat beter dan de anderen'.
Het is en blijft een running gag!
Hahaha, altijd mooi als honden bang zijn voor kattenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:44 schreef Marco001 het volgende:
[..]
tja, das het nadeel met huisdieren.. wij hebben een golden retriever(die volgens mij best bang is voor katten.. .XD )
Maar jij bleef gewoon liggen in je bed?quote:
Ja, even een auto in je rugtas stoppen. En die in de bus. Strak planquote:Op dinsdag 1 juni 2010 @ 10:46 schreef Marco001 het volgende:
Tja, dan denk je toch van, kom laten we even een auto ofzo meenemen en het op een rustig plekje doen=
<18 enzo vaak.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:46 schreef Marco001 het volgende:
Tja, dan denk je toch van, kom laten we even een auto ofzo meenemen en het op een rustig plekje doen=
wut?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:46 schreef Marco001 het volgende:
Ik heb rustig liggen kijken.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Maar jij bleef gewoon liggen in je bed?
En het hoort er ook een beetje bij toch?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:47 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, even een auto in je rugtas stoppen. En die in de bus. Strak plan
handjes boven de dekens?quote:
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:48 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Neem jij op schoolkamp geen auto mee dan?
Alleen m'n badeendje en m'n knuffelquote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:48 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Op Schiermonnikoog? jaaaquote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:48 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik was wel met de auto.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:48 schreef RenRen- het volgende:
[..]
mjah weet ik veel.. Laatste keer dat ik op kamp was werden we gebracht met een lading auto's..quote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:47 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, even een auto in je rugtas stoppen. En die in de bus. Strak plan
Serieus? Nou ja, ons kamp was naar Londen, dat is weer iets minder goed te doen.quote:
Ik vind de busreis de helft van de lol. Mits leuke klas,quote:Op dinsdag 1 juni 2010 @ 10:48 schreef DeLuna het volgende:
[..]
En het hoort er ook een beetje bij toch?Het is tenminste wel iets wat je kan verwachten maar ik zou het zelf nooit doen
Dat ken ik dus niet, bij ons werden er altijd bussen gestuurd.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 @ 10:51 schreef Marco001 het volgende:
[..]
mjah weet ik veel.. Laatste keer dat ik op kamp was werden we gebracht met een lading auto's..
Fiets, zeg nou niet dat jij dat nog nooit hebt gedaan.quote:
Ja, want ik had geen zin om in een volle trein te zitten en met m'n spullen te slepen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:52 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Serieus? Nou ja, ons kamp was naar Londen, dat is weer iets minder goed te doen.
[..]
Ik vind de busreis de helft van de lol. Mits leuke klas,
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 @ 10:52 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, want ik had geen zin om in een volle trein te zitten en met m'n spullen te slepen.
Aangezien we op eigen vervoer moesten naar Heinoo (bij Deventer).
Dus toen heb ik lekker de auto gepakt.
Ja inderdaadquote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:52 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Serieus? Nou ja, ons kamp was naar Londen, dat is weer iets minder goed te doen.
[..]
Ik vind de busreis de helft van de lol. Mits leuke klas,
Wij mochten lekker naar België fietsenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:52 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, want ik had geen zin om in een volle trein te zitten en met m'n spullen te slepen.
Ja, heel serieus.quote:
Wtf.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:54 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Wij mochten lekker naar België fietsen.
Dan zou ik inderdaad ook de auto meenemen, paar extra mensjes mee(dames hebben de voorkeur..quote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:52 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik heb klassequote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:52 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Fiets, zeg nou niet dat jij dat nog nooit hebt gedaan.
Dan stel je me behoorlijk teleur..
Ik ga echt niet 350km fietsen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:54 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Wij mochten lekker naar België fietsen.
Ja, ik had toen ook iemand meegenomen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:54 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Dan zou ik inderdaad ook de auto meenemen, paar extra mensjes mee(dames hebben de voorkeur..) en gaan..
Laatste keer dat ik met de auto naar school was, gingen we even naar de mac: zaten me met 8 man in een stationwagon..
vanaf groningen? Ik dacht vanaf Delfzijl zo'n 400 ofzo. .:P lquote:
Zit je in ieder geval nog aan een doos met je vingers...quote:
Ja inderdaad.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:56 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Zit je in ieder geval nog aan een doos met je vingers...
QFTquote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik heb klasseVoor iets als seks neem ik graag de tijd en ruimte
Precies. Vooral leuk als je daarna op de klok kijkt en denkt: Wow, het is wel erg laat ineens.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik heb klasseVoor iets als seks neem ik graag de tijd en ruimte
Wat doe je dan?quote:
Ja tochquote:
Terwijl het eigenlijk slim was om vroeg te gaan slapen omdat je al helemaal gesloopt wasquote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:57 schreef mstr het volgende:
[..]
Precies. Vooral leuk als je daarna op de klok kijkt en denkt: Wow, het is wel erg laat ineens.
Groningen > Delfzijl is ook wel vrij verquote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:55 schreef Marco001 het volgende:
[..]
vanaf groningen? Ik dacht vanaf Delfzijl zo'n 400 ofzo. .:P l
Ja, of dat ze weer op tijd thuis moest zijn omdat ze nog dingen voor school moet doen en de volgende dag er weer vroeg uit moet.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:58 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Terwijl het eigenlijk slim was om vroeg te gaan slapen omdat je al helemaal gesloopt was
MSTR... Wat doeeeeeee jequote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:58 schreef mstr het volgende:
[..]
Zie volgende pagina.
Zie bovenaan deze pagina.
Voor wat?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:59 schreef DeLuna het volgende:
KUTKUTKUTKUT TYFUS
Ik zou tussen 9 en 11 op 3FM komen maar nu heb ik het gemist![]()
Basisschool:quote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:58 schreef Renesite het volgende:
Lagereschool
Groep 7: Roodehaan, noord Groningen, fietsen, tent
Groep 8: Annen, Drenthe, fietsen, kampeerboerderij
Middelbare school
Klas 1: Schoonloo, Drenthe, fietsen, tent
Klas 2: x
Klas 3: Mamedy, Belgische Ardennen, bus, tent
Klas 4: Berlijn, met de bus in een hostel
MBO
Klas 1: Zuidlaren, fietsen in een kampeerboerderij
Klas 2: x
Klas 3: x
HBO
Klas 1: Schiermonnikoog, kon niet mee
Klas 2: Brussel (leuven) in een klooster. Vet nice
Volgende week naar Den Haag in een hostel. Met de trein heen
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:00 schreef Renesite het volgende:
[..]
MSTR... Wat doeeeeeee je
[ afbeelding ]
Toen ik gisternacht om 04:30u met een paar anderen nog steeds op Utrecht CS stond te wachten op de trein van 05:50u naar Zwolle werden we geïnterviewd en hij zei dat het vandaag tussen 9 en 11 op de radio kwam.quote:
wereldreis man...quote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:58 schreef Renesite het volgende:
[..]
Groningen > Delfzijl is ook wel vrij ver
Kan je altijd wel terugluisterenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:03 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Toen ik gisternacht om 04:30u met een paar anderen nog steeds op Utrecht CS stond te wachten op de trein van 05:50u naar Zwolle werden we geïnterviewd en hij zei dat het vandaag tussen 9 en 11 op de radio kwam.
Gelukkig wel. Maar ik wilde het nu luisteren, en dan kom ik er om 10:58 pas weer achterquote:
Het is dat je niet blond bent, want anders had je dat de schuld kunnen geven.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:07 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Gelukkig wel. Maar ik wilde het nu luisteren, en dan kom ik er om 10:58 pas weer achter
Ik ben ook een keer op 3FM geweestquote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:03 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Toen ik gisternacht om 04:30u met een paar anderen nog steeds op Utrecht CS stond te wachten op de trein van 05:50u naar Zwolle werden we geïnterviewd en hij zei dat het vandaag tussen 9 en 11 op de radio kwam.
Net alsof jij nooit dat soort dingen hebtquote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:08 schreef mstr het volgende:
[..]
Het is dat je niet blond bent, want anders had je dat de schuld kunnen geven.
Vaak zat.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:09 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Net alsof jij nooit dat soort dingen hebt
Volgensmij klonk ik echt als een hysterische 14 jarige breezahquote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:08 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik ben ook een keer op 3FM geweest, alleen heb ik het zelf nooit teruggeluisterd. De enige die ik ken die mij op de radio gehoord heeft is Renesite
Hysterische 14-jarige breezerssquote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:11 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Volgensmij klonk ik echt als een hysterische 14 jarige breezah![]()
Maar ach.
Ja mja, valt dan zo tegen als ik er niet zo uit zie he.quote:
Zat het van de week al te lezen.quote:Op [url=http://forum.fok.nl/topic/1467560/2/50#82181496 dinsdag 1 juni 2010 11:12[/url] schreef Hyman het volgende:
Dieselmotor draait de verkeerde kant op
Hij doet het toch nog wel?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:14 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Pff, ik had mijn R4kaart geupgrade, kan ik nog geen pokemon spelen
Hoezo niet?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:14 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Pff, ik had mijn R4kaart geupgrade, kan ik nog geen pokemon spelen
Ja hij crasht nogsteeds om de zoveel minuten. Je komt wel verder. Maar hij crasht af en toe.quote:
Het originele kaartje welquote:Op dinsdag 1 juni 2010 @ 11:15 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Hij doet het toch nog wel?![]()
![]()
![]()
Ja maar ook niet meer met crashen dan?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:16 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja hij crasht nogsteeds om de zoveel minuten. Je komt wel verder. Maar hij crasht af en toe.
[..]
Het originele kaartje wel
Welk spel is het dan precies?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:16 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja hij crasht nogsteeds om de zoveel minuten. Je komt wel verder. Maar hij crasht af en toe.
[..]
Het originele kaartje wel
Soulsilver, en weet ik eigenlijk niet. Ik moet even kijken, zal er als ik thuis ben iets anders opzetten.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 @ 11:17 schreef mstr het volgende:
[..]
Welk spel is het dan precies?
En bij andere spellen heb je het niet?
Origineel crasht nooitquote:Op dinsdag 1 juni 2010 @ 11:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja maar ook niet meer met crashen dan?met crashen is niet zo erg
het spel
Want misschien ligt het gewoon aan het spel, maar het kan ook aan je kaartje liggen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:19 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Soulsilver, en weet ik eigenlijk niet. Ik moet even kijken, zal er als ik thuis ben iets anders opzetten.
[..]
Origineel crasht nooit
Nee, kloptquote:
Raar, hier doet SS het gewoonquote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:19 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Soulsilver, en weet ik eigenlijk niet. Ik moet even kijken, zal er als ik thuis ben iets anders opzetten.
[..]
Origineel crasht nooit
9.5/10 keer ligt het aan het spel. GTA Chinatown doet het niet, en Mario & Luigi Inside Bowser ook nietquote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:21 schreef mstr het volgende:
[..]
Want misschien ligt het gewoon aan het spel, maar het kan ook aan je kaartje liggen.
Dus dat zou je eerst even moeten kijken.
Ja? Ik geloof van wel inderdaad... was al een tijdje geleden!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:08 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik ben ook een keer op 3FM geweest, alleen heb ik het zelf nooit teruggeluisterd. De enige die ik ken die mij op de radio gehoord heeft is Renesite
Ja, daarom.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:25 schreef Zeroku het volgende:
[..]
9.5/10 keer ligt het aan het spel. GTA Chinatown doet het niet, en Mario & Luigi Inside Bowser ook niet
Nee maar die crashen sowieso, ik heb een versie die niet zou mogen crashen, bij een vriend van me doet hij het prima. En ik kan best spelen hoor, maar iedere x minuten gaat hij dood. En dan moet hij uit, en kan ik weer verder bij het vorige savepointquote:Op dinsdag 1 juni 2010 @ 11:25 schreef Zeroku het volgende:
[..]
9.5/10 keer ligt het aan het spel. GTA Chinatown doet het niet, en Mario & Luigi Inside Bowser ook niet
Hmm, vreemd. En als je hem opnieuw download?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:27 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nee maar die crashen sowieso, ik heb een versie die niet zou mogen crashen, bij een vriend van me doet hij het prima. En ik kan best spelen hoor, maar iedere x minuten gaat hij dood. En dan moet hij uit, en kan ik weer verder bij het vorige savepoint
Steeds bij een event. Als er iets gaat gebeuren.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:27 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nee maar die crashen sowieso, ik heb een versie die niet zou mogen crashen, bij een vriend van me doet hij het prima. En ik kan best spelen hoor, maar iedere x minuten gaat hij dood. En dan moet hij uit, en kan ik weer verder bij het vorige savepoint
Mja al gedaanquote:Op dinsdag 1 juni 2010 @ 11:28 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hmm, vreemd. En als je hem opnieuw download?
Hmm, als dat niet werkt heb ik hem denk ik nog wel ergens. De werkende.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:31 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Mja al gedaanDingetje geformateerd. Ik ga thuis wel even kijken of iets zoals cooking mama ook vastloopt.
Dat zou tof zijn. Misschien heb ik ook wel een verkeerd. Operating system op dat ding, weet niet hoe je dat noemt bij zo'n kaartjequote:Op dinsdag 1 juni 2010 @ 11:32 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hmm, als dat niet werkt heb ik hem denk ik nog wel ergens. De werkende.
Anders moet je even een foto maken of zeggen wat er allemaal op staat en dan kan ik wel even zoeken naar de goede software die erop hoort + spel.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:34 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dat zou tof zijn. Misschien heb ik ook wel een verkeerd. Operating system op dat ding, weet niet hoe je dat noemt bij zo'n kaartje
Ik heb hier 1.18 op de PC nog staan zie ik. Maar ik zou begot niet weten hoe lang die er al staat en of dat de laatste versie is.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:34 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dat zou tof zijn. Misschien heb ik ook wel een verkeerd. Operating system op dat ding, weet niet hoe je dat noemt bij zo'n kaartje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |