Terwijl het eigenlijk slim was om vroeg te gaan slapen omdat je al helemaal gesloopt wasquote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:57 schreef mstr het volgende:
[..]
Precies. Vooral leuk als je daarna op de klok kijkt en denkt: Wow, het is wel erg laat ineens.
Groningen > Delfzijl is ook wel vrij verquote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:55 schreef Marco001 het volgende:
[..]
vanaf groningen? Ik dacht vanaf Delfzijl zo'n 400 ofzo. .:P l
Ja, of dat ze weer op tijd thuis moest zijn omdat ze nog dingen voor school moet doen en de volgende dag er weer vroeg uit moet.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:58 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Terwijl het eigenlijk slim was om vroeg te gaan slapen omdat je al helemaal gesloopt was
MSTR... Wat doeeeeeee jequote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:58 schreef mstr het volgende:
[..]
Zie volgende pagina.
Zie bovenaan deze pagina.
Voor wat?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:59 schreef DeLuna het volgende:
KUTKUTKUTKUT TYFUS
Ik zou tussen 9 en 11 op 3FM komen maar nu heb ik het gemist![]()
Basisschool:quote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:58 schreef Renesite het volgende:
Lagereschool
Groep 7: Roodehaan, noord Groningen, fietsen, tent
Groep 8: Annen, Drenthe, fietsen, kampeerboerderij
Middelbare school
Klas 1: Schoonloo, Drenthe, fietsen, tent
Klas 2: x
Klas 3: Mamedy, Belgische Ardennen, bus, tent
Klas 4: Berlijn, met de bus in een hostel
MBO
Klas 1: Zuidlaren, fietsen in een kampeerboerderij
Klas 2: x
Klas 3: x
HBO
Klas 1: Schiermonnikoog, kon niet mee
Klas 2: Brussel (leuven) in een klooster. Vet nice
Volgende week naar Den Haag in een hostel. Met de trein heen
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:00 schreef Renesite het volgende:
[..]
MSTR... Wat doeeeeeee je
[ afbeelding ]
Toen ik gisternacht om 04:30u met een paar anderen nog steeds op Utrecht CS stond te wachten op de trein van 05:50u naar Zwolle werden we geïnterviewd en hij zei dat het vandaag tussen 9 en 11 op de radio kwam.quote:
wereldreis man...quote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:58 schreef Renesite het volgende:
[..]
Groningen > Delfzijl is ook wel vrij ver
Kan je altijd wel terugluisterenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:03 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Toen ik gisternacht om 04:30u met een paar anderen nog steeds op Utrecht CS stond te wachten op de trein van 05:50u naar Zwolle werden we geïnterviewd en hij zei dat het vandaag tussen 9 en 11 op de radio kwam.
Gelukkig wel. Maar ik wilde het nu luisteren, en dan kom ik er om 10:58 pas weer achterquote:
Het is dat je niet blond bent, want anders had je dat de schuld kunnen geven.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:07 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Gelukkig wel. Maar ik wilde het nu luisteren, en dan kom ik er om 10:58 pas weer achter
Ik ben ook een keer op 3FM geweestquote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:03 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Toen ik gisternacht om 04:30u met een paar anderen nog steeds op Utrecht CS stond te wachten op de trein van 05:50u naar Zwolle werden we geïnterviewd en hij zei dat het vandaag tussen 9 en 11 op de radio kwam.
Net alsof jij nooit dat soort dingen hebtquote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:08 schreef mstr het volgende:
[..]
Het is dat je niet blond bent, want anders had je dat de schuld kunnen geven.
Vaak zat.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:09 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Net alsof jij nooit dat soort dingen hebt
Volgensmij klonk ik echt als een hysterische 14 jarige breezahquote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:08 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik ben ook een keer op 3FM geweest, alleen heb ik het zelf nooit teruggeluisterd. De enige die ik ken die mij op de radio gehoord heeft is Renesite
Hysterische 14-jarige breezerssquote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:11 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Volgensmij klonk ik echt als een hysterische 14 jarige breezah![]()
Maar ach.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |