WAT VOOR EEN?!quote:
quote:
Neen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:09 schreef Zeroku het volgende:
[..]
.
HEB JE ER AL FOTOGRAFISCHE AFBEELDINGEN VAN KUNNENMAKEN?
Okaiquote:
Dan ben ik al eens door zijn tropicanum geredenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:21 schreef mstr het volgende:
[..]
Mark komt uit het altijd tropische Beusichem.
Houd je mond!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:23 schreef DeLuna het volgende:
Zie je wel, boeren komen niet altijd uit Friesland!
In Limburg heb je ze anders ookquote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
Houd je mond!
Friesland, DAAAR zijn pas boeren!
Nee, die zijn er niet.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:22 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dan ben ik al eens door zijn tropicanum gereden!
Maar in Beusichem kan hij ook wel in een achterstandstokkiewijk wonen tok?
Oh! Een rijkeluiskind.quote:
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
Oh! Een rijkeluiskind.
Gelukkig heb je Helmond om het gemis te compenseren.
Tevens een verkapte naam van een exmod onderinquote:
tell me all about it..quote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:29 schreef mstr het volgende:
[..]
Het wordt pas leuk als je op kamp bent met gemengde slaapkamers.
Nou, kamp afgelopen jaar. Met 4 jongens en 4 meisjes op een slaapkamer/-zaal.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:35 schreef Marco001 het volgende:
[..]
tell me all about it..
najahg, de meiden lagen volgens mij nog te pitten, tot een uur of 5 een beetje met 2 meiden op 1 bed zitten chillen is ook wel cool.![]()
Zie je dat niet vaker dan?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:37 schreef mstr het volgende:
[..]
Nou, kamp afgelopen jaar. Met 4 jongens en 4 meisjes op een slaapkamer/-zaal.
Lag ik rustig wakker te worden, draai ik me om, zie ik een dame in een string met haar rug naar me toe staan.
Even een 'Goooooooooooedemorgen' moment.
mjah, dat is inderdaad fijn wakker worden.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:37 schreef mstr het volgende:
[..]
Nou, kamp afgelopen jaar. Met 4 jongens en 4 meisjes op een slaapkamer/-zaal.
Lag ik rustig wakker te worden, draai ik me om, zie ik een dame in een string met haar rug naar me toe staan.
Even een 'Goooooooooooedemorgen' moment.
Jawel, maar niet van een meisje dat ik welgeteld 1 dag kende.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Zie je dat niet vaker dan?![]()
waarom lag ze neit in je bed dan
Haha. Goedemorgenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:40 schreef RenRen- het volgende:
Ik ben het niet meer gewend dat de SC in mijn AT omhoog springt.
Dat is echt kut werk, en morgen is toch alles weer vies en stoffing en onder het kattenhaarquote:
tja, das het nadeel met huisdieren.. wij hebben een golden retriever(die volgens mij best bang is voor katten.. .XD )quote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:43 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat is echt kut werk, en morgen is toch alles weer vies en stoffing en onder het kattenhaar![]()
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:41 schreef mstr het volgende:
[..]
Jawel, maar niet van een meisje dat ik welgeteld 1 dag kende.
Omdat hierboven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |