Hahaquote:Op dinsdag 1 juni 2010 @ 10:44 schreef Renesite het volgende:
Op onze HBO was ook gemengd...
Ik was niet mee omdat ik nog zelf op vakantie was, maar de verhalen...
Midden in de nacht, 3 uur of zo, lagen 2 te boemsen op het bovenste bed van een stapelbed! Iedereen kon meegenieten, daarom deden ze bewust heel zachtjes
!
Mijn SLBer:
'Ik hoop dat iedereen elkander wat beter heeft leren kennen, sommigen wat beter dan de anderen'.
Het is en blijft een running gag!
Hahaha, altijd mooi als honden bang zijn voor kattenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:44 schreef Marco001 het volgende:
[..]
tja, das het nadeel met huisdieren.. wij hebben een golden retriever(die volgens mij best bang is voor katten.. .XD )
Maar jij bleef gewoon liggen in je bed?quote:
Ja, even een auto in je rugtas stoppen. En die in de bus. Strak planquote:Op dinsdag 1 juni 2010 @ 10:46 schreef Marco001 het volgende:
Tja, dan denk je toch van, kom laten we even een auto ofzo meenemen en het op een rustig plekje doen=
<18 enzo vaak.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:46 schreef Marco001 het volgende:
Tja, dan denk je toch van, kom laten we even een auto ofzo meenemen en het op een rustig plekje doen=
wut?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:46 schreef Marco001 het volgende:
Ik heb rustig liggen kijken.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Maar jij bleef gewoon liggen in je bed?
En het hoort er ook een beetje bij toch?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:47 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, even een auto in je rugtas stoppen. En die in de bus. Strak plan
handjes boven de dekens?quote:
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:48 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Neem jij op schoolkamp geen auto mee dan?
Alleen m'n badeendje en m'n knuffelquote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:48 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Op Schiermonnikoog? jaaaquote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:48 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik was wel met de auto.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:48 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |