Meer automatisme, omdat het een naam is.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:49 schreef MarkM het volgende:
[..]
Ik zie jou ze op het forum ook wel eens maken ja.In sport kom ik nooit, dus daar weet ik het niet.
als ik tijd zou hebben om het te leren zou ik het doenquote:
word en indesign vergelijken is ajax met de la lakers vergelijkenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
als ik tijd zou hebben om het te leren zou ik het doenword is
toch niet gedownload hequote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:14 schreef Schieganger het volgende:
Serieus, Photoshop CS5 alelen al is zo'n verbetering op de rest, straks ff ijken naar de andere programmas
JA daarom zou ik dus ook iets als ID gebruiken voor belangrijke documenten..........quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:06 schreef RoBro het volgende:
[..]
word en indesign vergelijken is ajax met de la lakers vergelijken
dat ze je op het mbo niet uitleggen dat er een verschil tussen layout programmas en tekstverwerkers zit is schrijnend te noemenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
JA daarom zou ik dus ook iets als ID gebruiken voor belangrijke documenten..........
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:26 schreef RoBro het volgende:
[..]
dat ze je op het mbo niet uitleggen dat er een verschil tussen layout programmas en tekstverwerkers zit is schrijnend te noemen
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:26 schreef RoBro het volgende:
[..]
dat ze je op het mbo niet uitleggen dat er een verschil tussen layout programmas en tekstverwerkers zit is schrijnend te noemen
99/100 opleidingen werken daar ook niet mee, dan is het niet nodigquote:Op dinsdag 1 juni 2010 @ 15:26 schreef RoBro het volgende:
[..]
dan is het nog pijnlijker om te zien dat iemand waarvan verwacht wordt dat hij een brede algeme kennis heeft niet eens een dergelijk verschil kan zien tussen een tekstverwerker als word en een opmaakprogramma als indesign maar ok ik zal het het voor een keer vergeten peacequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |