Hoi.quote:
Mijn moeder heeft een soort van incassobureau gebeld, en die haalt nu iedere maand een bepaald bedrag van zijn inkomen af. Normaal was het slechts 20 euro in de maand (meer mochten ze er niet afhalen zeker, want hij werkte niet), maar nu was het ineens 230. Dan weet je gewoon zeker dat hij weer een baan heeftquote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:39 schreef Zeroku het volgende:
[..]
. Ja, bij m'n tante is het ook zo het geval. Die worden allemaal de dupe ervan (3 kinderen + moeder) als vader niet betaalt. En niemand doet er wat aan/wil/kan er wat aan doen.
schakel bigfrank in zeker dat je pa al die doekoe in 1x pastquote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:41 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft een soort van incassobureau gebeld, en die haalt nu iedere maand een bepaald bedrag van zijn inkomen af. Normaal was het slechts 20 euro in de maand (meer mochten ze er niet afhalen zeker, want hij werkte niet), maar nu was het ineens 230. Dan weet je gewoon zeker dat hij weer een baan heeft
Hmm. Dan schiet toch wat opquote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:41 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft een soort van incassobureau gebeld, en die haalt nu iedere maand een bepaald bedrag van zijn inkomen af. Normaal was het slechts 20 euro in de maand (meer mochten ze er niet afhalen zeker, want hij werkte niet), maar nu was het ineens 230. Dan weet je gewoon zeker dat hij weer een baan heeft
Daar moest ik ook al aan denkenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:42 schreef RoBro het volgende:
[..]
schakel bigfrank in zeker dat je pa al die doekoe in 1x past
Ja, en hij hoort 500 euro per maand te betalen. Dat is wat er zwart op wit staat. En nu is hij niet eerder van ons af dan dat hij die hele achterstand heeft ingehaald. Dat kan dus ook zijn als ik allang 30 benquote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:43 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hmm. Dan schiet toch wat op. Met 20 euro per maand ben je nog weet ik hoe lang bezig
.
Absurd eigenlijk, dat het zo moetquote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:44 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja, en hij hoort 500 euro per maand te betalen. Dat is wat er zwart op wit staat. En nu is hij niet eerder van ons af dan dat hij die hele achterstand heeft ingehaald. Dat kan dus ook zijn als ik allang 30 ben
Volgens mij is dat aardig duurquote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:45 schreef mstr het volgende:
[..]
Het lijkt me alleen al leuk om hem een keer voor de gein op iemand af te sturen.
Ah ja, ergens vind ik het ook wel grappig dat hij zijn leven zo verneukt.quote:
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:58 schreef DeLuna het volgende:
So I was sitting there in the bar and this guy came up to me and he said: 'My life stinks' And I saw his gold creditcard and I saw the way he was looking at people across the room and I looked at his face, and you know? What a good looking face, I said.... 'Dude..... Your perspective on life sucks!
quote:
Bij Sport kost je dat je tagje.quote:
Neejohquote:
Ik zie jou ze op het forum ook wel eens maken ja.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:46 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Neejoh. Maar zulke dingen staan wel groot aangegeven, aangezien aardig wat mensen die fout maken
.
Meer automatisme, omdat het een naam is.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:49 schreef MarkM het volgende:
[..]
Ik zie jou ze op het forum ook wel eens maken ja.In sport kom ik nooit, dus daar weet ik het niet.
als ik tijd zou hebben om het te leren zou ik het doenquote:
word en indesign vergelijken is ajax met de la lakers vergelijkenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
als ik tijd zou hebben om het te leren zou ik het doenword is
toch niet gedownload hequote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:14 schreef Schieganger het volgende:
Serieus, Photoshop CS5 alelen al is zo'n verbetering op de rest, straks ff ijken naar de andere programmas
JA daarom zou ik dus ook iets als ID gebruiken voor belangrijke documenten..........quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:06 schreef RoBro het volgende:
[..]
word en indesign vergelijken is ajax met de la lakers vergelijken
dat ze je op het mbo niet uitleggen dat er een verschil tussen layout programmas en tekstverwerkers zit is schrijnend te noemenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
JA daarom zou ik dus ook iets als ID gebruiken voor belangrijke documenten..........
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:26 schreef RoBro het volgende:
[..]
dat ze je op het mbo niet uitleggen dat er een verschil tussen layout programmas en tekstverwerkers zit is schrijnend te noemen
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:26 schreef RoBro het volgende:
[..]
dat ze je op het mbo niet uitleggen dat er een verschil tussen layout programmas en tekstverwerkers zit is schrijnend te noemen
99/100 opleidingen werken daar ook niet mee, dan is het niet nodigquote:Op dinsdag 1 juni 2010 @ 15:26 schreef RoBro het volgende:
[..]
dan is het nog pijnlijker om te zien dat iemand waarvan verwacht wordt dat hij een brede algeme kennis heeft niet eens een dergelijk verschil kan zien tussen een tekstverwerker als word en een opmaakprogramma als indesign maar ok ik zal het het voor een keer vergeten peacequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |