Ik ging een x met een vriendin mee naar een vervangende en die was echt knap.quote:Op maandag 31 mei 2010 19:32 schreef NoelGallagher het volgende:
huisartsen zijn ook altijd van die stoffige personen met een overhemd en een ouwe wollen trui
Nee hij was gewoon knap.quote:Op maandag 31 mei 2010 19:36 schreef Mozy het volgende:
Chai geilt op mannen met een hoge opleiding die veel verdienen.
Aubquote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:55 schreef yvonne het volgende:
De afgelopen week is er gewoon zonder iets te zeggen een hoop bagger gewoon gesloten of naar een beter forum getrapt.
KLB-ers hoeven dus niet alles voorgekauwd te krijgen, je weet donders goed wat kan en wat niet kan.
Kom hier dan ook niet miepen naar de bekende weg.
Nu beginnen we het een beetje zat te worden dat de eerste stap, het sluiten niet hielp,
en gaan we over tot de tweede stap:
bij constant moderatie uitlokken ( lekker breed) ben je je account een poos kwijt.
Verder:
We hebben de afgelopen week de SC eens bijgehouden,
Nog steeds het JUUP gezeik
Geroddel over SF
Danny is constant de klos
we deugen niet, FOK! deugt niet, niks deugt
Dit is by far de meest aso SC van heel FOK!
Goed onthouden, je bent hier te gast.
In een SC is het geen luilekkerland waar je alles tegen de policy kunt doen
Oplossing is heel simpel:
Doe normaal-SC blijft open en je behoud je account
Doe niet normaal- je verpest het voor iedereen de SC gaat dicht én je verliest je account
En deze gaat in de OP mee.
En dan als je oud bent in je eigen stront creperen, want het geld en de jonge mensen zijn op.quote:Op maandag 31 mei 2010 19:39 schreef Chuck_Norris het volgende:
Sowieso nadenken. Niet denken over de toekomst. Leef vandaag. <3
hiiihii jOu naam kliinCkt egt alsz nn snOepjj =$quote:Op maandag 31 mei 2010 19:39 schreef Chuck_Norris het volgende:
Sowieso nadenken. Niet denken over de toekomst. Leef vandaag. <3
quote:Op maandag 31 mei 2010 19:41 schreef Adelante het volgende:
Kan iemand de yvonne OP en originele OP niet mooi vermaken???
quote:Op maandag 31 mei 2010 19:40 schreef Mozy het volgende:
[ afbeelding ]
KLB-SC is een plek binnen Klaagbaak waar users kunnen slowchatten, wat in de normale Klaagbaak topics niet is toegestaan. Er zijn regelmatig wat irritaties tussen users van KLB-SC, en dat is niet de bedoeling. Vandaar wat waarschuwingen:
Iedereen kan meelezen en je posts, foto's, icoontjes, etc elders gebruiken dan jij voor ogen had
Ook kunnen je berichten/foto's etc. gequote of gebruikt worden in andere berichten. Zo werkt het internet nu eenmaal. Wij zijn daar niet aansprakelijk voor en met het posten op FOK! verklaar je ook dat je er geen bezwaar tegen hebt als je foto's, tekeningen, plaatjes en teksten in andere topics opduiken.
Post ook geen persoonlijke Hyves (of dergelijk profielen), foto's, of andere gegevens van elkaar
Het is in principe niet verboden om te linken naar een openbare profielensite zoals Hyves, MAAAR als dat gedaan wordt om elkaar te irriteren of zwart te maken dan is het zeker niet gewenst en zullen die links verwijderd worden en krijgen die users een note. Probeer verder zelf met elkaar in contact treden als iets jullie niet bevalt, jullie zijn oud (en wijs) genoeg (nemen wij aan).
Als iemand de laatste post heeft en geen nieuw topic opent, ga dan niet in KLB-FB huilen
Maar open hem liever zelf. Elke volgende post in KLB-FB mbt het voorgaande wordt onherroepelijk verwijderd en levert een note op wegens vervuiling van het KLB-FB topic!!!
geef me even.quote:Op maandag 31 mei 2010 19:41 schreef Adelante het volgende:
Ja zo'n glittergifplaatje.quote:Op maandag 31 mei 2010 19:41 schreef Adelante het volgende:
Dat zeg ik!!!quote:Op maandag 31 mei 2010 19:41 schreef Lakitu het volgende:
Die OP moet duidelijk eens geupdate worden. En ik dacht dat ynuhh er ook in stond. Met dr pinguin.
Ik zal jou eens mooi vermaken =$ =$quote:Op maandag 31 mei 2010 19:41 schreef Adelante het volgende:
Zal ik ze even mergen? Ik ga even kijken.quote:Op maandag 31 mei 2010 19:41 schreef Adelante het volgende:
ER IS AL EEN BLAUWE LAKI SNEL LAKI SNEL!!!quote:Op maandag 31 mei 2010 19:42 schreef Otis2.0 het volgende:
DEZE OP BEDOELDEN WE NIET LAKI FIKS HET SNEL OF HET GAAT VERKEERD AFLOPEN IK WAARSCHUW JE!!!!!111111111111
Dat klopt nu niet meer.quote:
Iedereen kan meelezen en je posts, foto's, icoontjes, etc elders gebruiken dan jij voor ogen had
Ook kunnen je berichten/foto's etc. gequote of gebruikt worden in andere berichten. Zo werkt het internet nu eenmaal. Wij zijn daar niet aansprakelijk voor en met het posten op FOK! verklaar je ook dat je er geen bezwaar tegen hebt als je foto's, tekeningen, plaatjes en teksten in andere topics opduiken.
OKEE YNUHH ZE ZITTEN ME OP DE HIELEN IK MOET OPSCHIETENquote:Op maandag 31 mei 2010 19:42 schreef ynuhh het volgende:
[..]
ER IS AL EEN BLAUWE LAKI SNEL LAKI SNEL!!!
Please. 1 arm nodig voor jullie beide en het is over.quote:
ach rot toch op muisquote:
Ik heb anders best gespierde armen hoor.quote:Op maandag 31 mei 2010 19:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Please. 1 arm nodig voor jullie beide en het is over.
die klik ik weg met één armquote:Op maandag 31 mei 2010 19:46 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik heb een TR gedaan dat snap je.
Hey zeg dan is dit genoeg of moet er meer?quote:
ik vind het niet vernieuwendquote:Op maandag 31 mei 2010 19:47 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hey zeg dan is dit genoeg of moet er meer?
Waar zie je mij iemand baas noemen.quote:Op maandag 31 mei 2010 19:49 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Alsjeblieft zeg, jullie noemen jezelf baas.
In het echte leven spuug ik op zo'n mensen.
Nee maar het belangrijkste staat erin toch? Bij disclaimer.quote:
Die ga ik zetten als ik de lapo hebquote:
Als je dat doet ga ik de kaste uitbrengen hoe die in mijn ogen eruit moet zien.quote:Op maandag 31 mei 2010 19:52 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Die ga ik zetten als ik de lapo heb
Ok, ik wil mezelf wel in kaste 1 zien. ALWEER.quote:Op maandag 31 mei 2010 19:53 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Als je dat doet ga ik de kaste uitbrengen hoe die in mijn ogen eruit moet zien.
DO IT.quote:Op maandag 31 mei 2010 19:53 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik leg je lam met mijn charmes.quote:Op maandag 31 mei 2010 19:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Please. 1 arm nodig voor jullie beide en het is over.
Het gaat vervelen ja. Kan er geen kaste 0.5 komen ofzo?quote:Op maandag 31 mei 2010 19:53 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ok, ik wil mezelf wel in kaste 1 zien. ALWEER.
Dat doe je niet want dan stuur ik pm's door van jou over de kaste. Dus niet haten op de kaste. Hij is goed zoals ie is.quote:Op maandag 31 mei 2010 19:53 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Komen aan de kaste = komen aan Lakitu.quote:Op maandag 31 mei 2010 19:54 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dat doe je niet want dan stuur ik pm's door van jou over de kaste. Dus niet haten op de kaste. Hij is goed zoals ie is.
Hoho, praat eens normaal over ynuhh.quote:Op maandag 31 mei 2010 19:54 schreef Mozy het volgende:
[..]
Je mag niet je tieten, kontje of kutje gebruiken.
Ik heb daar nooit PM's over gestuurd.quote:Op maandag 31 mei 2010 19:54 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dat doe je niet want dan stuur ik pm's door van jou over de kaste. Dus niet haten op de kaste. Hij is goed zoals ie is.
Haha jullie zijn zooo dom hequote:Op maandag 31 mei 2010 19:54 schreef Chai het volgende:
Haha nerds die in de OP willen van een topic op internet. Wat een losers dat ze ze zoveel caren.
Niet met dit account nee.quote:Op maandag 31 mei 2010 19:55 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik heb daar nooit PM's over gestuurd.
Ik kan jullie onder druk zetten door sociaal te experimenteren met de kaste.quote:Op maandag 31 mei 2010 19:55 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Haha jullie zijn zooo dom heInternet kan me niks schelen
Groetjes, stelletje pubers.
Ik ben immuun voor emoties ja.quote:
HATERSquote:Op maandag 31 mei 2010 19:54 schreef Chai het volgende:
Haha nerds die in de OP willen van een topic op internet. Wat een losers dat ze ze zoveel caren.
Ik ga 'm updaten later.quote:
Schaam je.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:04 schreef Banzaiaap het volgende:
Ik herken trouwens de helft van die avatars in de OP niet eens.
Across the Universe.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:03 schreef Banzaiaap het volgende:
D V N O
Four capital letters
Printed in gold
'Cause details make the girls sweat even more
while they're shaking their belt
No need to ask my name
to figure out how cool I am
Ik kende eerst alleen de cd 'Justice' zelf. Toen kwam ik 2 weken 'A Cross The Univserse' tegen. HAWT DAMN!quote:
Inderdaadquote:Op maandag 31 mei 2010 20:10 schreef Banzaiaap het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar hoeveel van die lui posten nu nog steeds?Ik bedoel maar.
Ik zie mezelf als onderdeel van de nieuwe generatie.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:11 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
InderdaadBeter nieuwe OP met nieuwe UI's
quote:Op maandag 31 mei 2010 20:12 schreef Banzaiaap het volgende:
[..]
Ik zie mezelf als onderdeel van de nieuwe generatie.
quote:Op maandag 31 mei 2010 20:13 schreef Banzaiaap het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
De eckten.
Lief van je.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:13 schreef Banzaiaap het volgende:
De eckten.
quote:Op maandag 31 mei 2010 20:13 schreef Banzaiaap het volgende:
De eckten.
Moet wel zeggen dat het allemaal users zijn die ik wel tof vind.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:13 schreef Banzaiaap het volgende:
De eckten.
Kader om mijn UIquote:Op maandag 31 mei 2010 20:15 schreef Banzaiaap het volgende:
[..]
Oh sorry.![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
De eckten.
Is het soms, omdat ik een moslim ben?quote:Op maandag 31 mei 2010 20:17 schreef NoelGallagher het volgende:
Alsof mozy d'r uberhaupt in hoort te staan
quote:Op maandag 31 mei 2010 20:17 schreef NoelGallagher het volgende:
TISOOKNOOITGOEDMETJOUHEquote:Op maandag 31 mei 2010 20:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja nu niet meer, maar kliekjesvorming mag ook niet.
Ik wil jou wel eens meemaken na een dagje Polen begeleiden.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:03 schreef Otis2.0 het volgende:
Potloodvis postte een tijdje leuk mee maar wat een debiel.
Mozy is tof.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:17 schreef NoelGallagher het volgende:
wut?quote:Op maandag 31 mei 2010 20:19 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik wil jou wel eens meemaken na een dagje Polen begeleiden.
NG sowieso.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:13 schreef Banzaiaap het volgende:
De eckten.
Ik heb die zin werkelijk waar 3 keer doorgelezen, maar ik snap er nog steeds geen kut van.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:19 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Erhm, vandaag wel in een Rice bui, want ik wil niemand die geweldige clip ontzeggen.
Er vormen hier zich 2 kliekjes en ze willen mij allebei hebbenquote:Op maandag 31 mei 2010 20:16 schreef Chai het volgende:
Er vormen hier zich 2 kliekjes en ze sluiten mij allebei buiten. [ afbeelding ]
Ik zet het meteen even op. Om eerlijk te zijn was ik het alweer vergeten.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:19 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Erhm, vandaag wel in een Rice bui, want ik wil niemand die geweldige clip ontzeggen.
Wat een homo's.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:21 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Er vormen hier zich 2 kliekjes en ze willen mij allebei hebben [ afbeelding ]
En ik maar denken dat wij vriendjes waren.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:20 schreef Potloodvis het volgende:
Degene die UI's bij elkaar gaan voegen zijn de grootste mieten.
Die kunnen niet op hun eigen benen staan.
Zijn we ook, maar ik kan hier zelfstandig overleven.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:22 schreef Banzaiaap het volgende:
[..]
En ik maar denken dat wij vriendjes waren.
Wow rustig, het was niet negatief. Wat denk jij gelijk conservatief dan, gelijk het negatieve denken.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:22 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Waarom zo conservatief dan, het is fucking 2010 hoor.
Ik was ook niet negatief hoor.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Wow rustig, het was niet negatief. Wat denk jij gelijk conservatief dan, gelijk het negatieve denken.
Ja, bestquote:Op maandag 31 mei 2010 20:23 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Alleen als we elkaars wingman zijn.
Ik heb het nooit moeilijk gehad, want ik weet wie zich achter de beeldschermen bevinden.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:25 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, best![]()
In het begin had ik het hier ook moeilijk hoor. Ze deden beetje stoer enzo, maar ik bleef
Nee hoor.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Jawel, want het zou alleen conservatief zijn als ik het negatief bedoelde.
quote:Op maandag 31 mei 2010 20:26 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik heb het nooit moeilijk gehad, want ik weet wie zich achter de beeldschermen bevinden.
En?! En?!quote:Op maandag 31 mei 2010 20:21 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik zet het meteen even op. Om eerlijk te zijn was ik het alweer vergeten.Dank voor de herinnering.
Okequote:Op maandag 31 mei 2010 20:43 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Neuh, als je Illmatic goed vindt moet je wel tof zijn.
[..]
Hoi!
Ik kan het weten, want toen zat ik backstage songteksten voor ze te schrijven.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:46 schreef Lamon. het volgende:
[..]
En?! En?!
Ik ben em ook weer aan het draaien en ik heb echt nog nooit zo'n goede live-performance meegemaakt de afgelopen paar jaar.
Bij minuut 5 gaat het ZOOOOH los!
Ik vind vooral het eerste gedeelte mooi, daarna wordt het mij te bombastisch. Wel erg mooi inderdaad.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:46 schreef Lamon. het volgende:
[..]
En?! En?!
Ik ben em ook weer aan het draaien en ik heb echt nog nooit zo'n goede live-performance meegemaakt de afgelopen paar jaar.
Bij minuut 5 gaat het ZOOOOH los!
Eén maand. 3 maanden bleek iets te lang te zijn.quote:
8:40 Arnhem Sint Laurentiuslaan 8:40 Bus Connexxion 31quote:Op maandag 31 mei 2010 20:49 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hedde gij nu voor de bustijden gekeken?
Stiekem via T's account posten hè.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:50 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Eén maand. 3 maanden bleek iets te lang te zijn.
Dank!quote:Op maandag 31 mei 2010 20:50 schreef LasTeR het volgende:
[..]
8:40 Arnhem Sint Laurentiuslaan 8:40 Bus Connexxion 31
8:42 Rijnhal/Koppelstraat 8:42
8:44 WKC Kronenburg 8:44
8:45 Croydonplein 8:45
8:45 Eldens Viaduct 8:45
8:47 De Brink 8:47
8:47 Mr Merkxstraat 8:47
8:49 Mr D U Stikkerstraat 8:49
8:49 Gelderse Poort 8:49
Jij post alleen maar in de KLB SC?quote:
Tegenwoordig wel, ja.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:51 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Jij post alleen maar in de KLB SC?
Vandaar dat ik je niet ken...
Valt wel mee dan.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:50 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Eén maand. 3 maanden bleek iets te lang te zijn.
Ik ga Dexter kijken.quote:
Whatever! WPP al gebeld dan?quote:Op maandag 31 mei 2010 20:48 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik kan het weten, want toen zat ik backstage songteksten voor ze te schrijven.![]()
TE bombastisch? Hell yeah, het is een explosie van emoties. Bombastisch FTW!quote:Op maandag 31 mei 2010 20:50 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik vind vooral het eerste gedeelte mooi, daarna wordt het mij te bombastisch. Wel erg mooi inderdaad.
Seizoen 1. Nu het serie seizoen vrijwel voorbij is ben ik op zoek naar iets om te kijken. Heb gisteren 7 afleveringen van seizoen 1 gekeken.quote:
Ja, goed dat je het even zegt want ik had nog niet gebeld.quote:
Dexter is echt een toffe serie.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:59 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Seizoen 1. Nu het serie seizoen vrijwel voorbij is ben ik op zoek naar iets om te kijken. Heb gisteren 7 afleveringen van seizoen 1 gekeken.
Het lange haar van BTquote:Op maandag 31 mei 2010 21:00 schreef Potloodvis het volgende:
Aanschouw S_A.
[ afbeelding ]
En BT.
[ afbeelding ]
Oke en nu.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:00 schreef Potloodvis het volgende:
Aanschouw S_A.
[ afbeelding ]
En BT.
[ afbeelding ]
Seizoen 1 en 4 zijn het best!quote:Op maandag 31 mei 2010 20:59 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Seizoen 1. Nu het serie seizoen vrijwel voorbij is ben ik op zoek naar iets om te kijken. Heb gisteren 7 afleveringen van seizoen 1 gekeken.
WOW HEB JIJ PICS VAN BT WOW GEKKENHUISquote:Op maandag 31 mei 2010 21:00 schreef Potloodvis het volgende:
Aanschouw S_A.
[ afbeelding ]
En BT.
[ afbeelding ]
Ach nee man, na de derde afleveringen met die vage ijsberen ben ik afgehaaktquote:
quote:Op maandag 31 mei 2010 21:01 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Vingers in de broek en roeren maar.
True!quote:
quote:Op maandag 31 mei 2010 21:02 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ach nee man, na de derde afleveringen met die vage ijsberen ben ik afgehaaktIdee was leuk, maar uitwerking te slecht
Je duft ook niet te bellen uit angst dat ik weer de waarheid spreek.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:59 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ja, goed dat je het even zegt want ik had nog niet gebeld.Ik wist dat jij jezelf zou verpraten met je sociale experimenten, zoveel experimenten door elkaar kan niemand volhouden.
quote:Op maandag 31 mei 2010 21:02 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
WOW HEB JIJ PICS VAN BT WOW GEKKENHUIS
Bragi waar ben jequote:Op maandag 31 mei 2010 21:02 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ach nee man, na de derde afleveringen met die vage ijsberen ben ik afgehaaktIdee was leuk, maar uitwerking te slecht
Bel zelf en neem het op.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:04 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Je duft ook niet te bellen uit angst dat ik weer de waarheid spreek.
Jan Nonhof is de hoofdproducent, vraag naar hem en vraag of ie mij kent.
Of hou op om alles in twijfel te trekken, dat mag ook.
Hou nou toch eens op.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:04 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Je duft ook niet te bellen uit angst dat ik weer de waarheid spreek.
Jan Nonhof is de hoofdproducent, vraag naar hem en vraag of ie mij kent.
Of hou op om alles in twijfel te trekken, dat mag ook.
Er is zo geen Chicken Tonight meer ben ik bang.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:05 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Bragi waar ben jenee je had echt door moeten kijken. We hebben bijna alle seizoenen binnen een paar weken gezien, nog nooit zoveel gehuilt om een serie
Ik ben nu bezig met seizoen 2 en vind het ook wel goed hoor, beetje dieper in het karakter van Dexter graven enzo.quote:
Dan zijn die laatste stroopwafels voor mij, of heb je die ook al verslonden?quote:Op maandag 31 mei 2010 21:05 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Er is zo geen Chicken Tonight meer ben ik bang.
Nee, die zijn voor mij, morgen.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:06 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dan zijn die laatste stroopwafels voor mij, of heb je die ook al verslonden?
Mocht ik ook nog heel erg ziek worden en tijd over hebben, begin ik er misschien nog eens aan, maar sommige series trek ik gewoon niet. Zelfde als 24, heroes, etc..quote:Op maandag 31 mei 2010 21:05 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Bragi waar ben jenee je had echt door moeten kijken. We hebben bijna alle seizoenen binnen een paar weken gezien, nog nooit zoveel gehuilt om een serie
dudequote:Op maandag 31 mei 2010 21:07 schreef NoelGallagher het volgende:
wtf, pics van bt? Altijd al willen weten hoe ze eruit ziet
quote:Op maandag 31 mei 2010 21:07 schreef NoelGallagher het volgende:
wtf, pics van bt? Altijd al willen weten hoe ze eruit ziet
quote:
Die gaan direct naar je heupen, dus hij doet je een gunst.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:06 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dan zijn die laatste stroopwafels voor mij, of heb je die ook al verslonden?
quote:Op maandag 31 mei 2010 21:07 schreef Adelante het volgende:
[..]
Mocht ik ook nog heel erg ziek worden en tijd over hebben, begin ik er misschien nog eens aan, maar sommige series trek ik gewoon niet. Zelfde als 24, heroes, etc..
Heroes en 24 vind ik ook geen reet aan hetzelfde vond ik van lost totdat ik het maar eens serieus ging kijken. Ik kijk dan ook veel vrouwen series. gossip girl en one tree hillquote:Op maandag 31 mei 2010 21:07 schreef Adelante het volgende:
[..]
Mocht ik ook nog heel erg ziek worden en tijd over hebben, begin ik er misschien nog eens aan, maar sommige series trek ik gewoon niet. Zelfde als 24, heroes, etc..
Nu alles is afgelopen, kijken we Nurse Jackie en Happy Townquote:Op maandag 31 mei 2010 21:09 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Heroes en 24 vind ik ook geen reet aan hetzelfde vond ik van lost totdat ik het maar eens serieus ging kijken. Ik kijk dan ook veel vrouwen series. gossip girl en one tree hill
Ik zal vanaf nu doen alsof ik vrijgezel ben goed?quote:Op maandag 31 mei 2010 21:07 schreef Potloodvis het volgende:
Typ anders tegen elkaar op MSN of zo.
Beetje hier huisje, boompje, beestje praten.
Ik snel naar U2be om Dire Straits te beluisteren.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:08 schreef NoelGallagher het volgende:
Meest baze serie blijft nog wel Band Of Brothers
Omdat Eindhoven zeker?quote:Op maandag 31 mei 2010 21:08 schreef NoelGallagher het volgende:
Meest baze serie blijft nog wel Band Of Brothers
Nee, 1 WD is genoeg.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:10 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik zal vanaf nu doen alsof ik vrijgezel ben goed?
Happy Town ben ik gestopt met kijken.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:10 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nu alles is afgelopen, kijken we Nurse Jackie en Happy Town
Ik zie dat die al gecancelled is, dus het moet echt beter worden de komende aflevering of die kan ik ook weer schrappenquote:Op maandag 31 mei 2010 21:11 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Happy Town ben ik gestopt met kijken.Het enige leuke eraan is dat stadjes als dat voor mij zeer herkenbaar zijn.
Als ik nu bij Chai was zou ik niet fokken hoor.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:14 schreef NoelGallagher het volgende:
Een relatie hebben en gezellig allebei tegelijkertijd fokken in de klb sc
Misschien zijn we niet samen op dit moment.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:14 schreef NoelGallagher het volgende:
RECAP RECAPquote:Op maandag 31 mei 2010 21:12 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Laki alles gemist, dit, dat, alles.
Dan doen Mozy en Chai toch net zo goed? Waar maak jij je druk om. Ik zit niet eens thuis.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:14 schreef NoelGallagher het volgende:
Die heb je ook in fles formaat toch?quote:Op maandag 31 mei 2010 21:15 schreef Lamon. het volgende:
Ik heb nu een chardonnay die Wild Pig heet, wel gek, het is net zo'n catheter-zak, waaruit je moet schenken, maar het is best een lekker wijntje.
Mijn vriendinnetje heeft geen FOK! account, maar anders had ze ook wel mee mogen doen van mij. En dan zo haar berichten editten als het mij niet zintquote:Op maandag 31 mei 2010 21:14 schreef NoelGallagher het volgende:
Dit interesseert mequote:Op maandag 31 mei 2010 21:15 schreef Lamon. het volgende:
Ik heb nu een chardonnay die Wild Pig heet, wel gek, het is net zo'n catheter-zak, waaruit je moet schenken, maar het is best een lekker wijntje.
Van de Albert Heijn?quote:Op maandag 31 mei 2010 21:15 schreef Lamon. het volgende:
Zorg dan meteen dat ze een fobo met foto's aanmaaktquote:Op maandag 31 mei 2010 21:16 schreef Adelante het volgende:
[..]
Mijn vriendinnetje heeft geen FOK! account, maar anders had ze ook wel mee mogen doen van mij. En dan zo haar berichten editten als het mij niet zint![]()
Okeequote:Op maandag 31 mei 2010 21:15 schreef Lamon. het volgende:
Ja, maarja, ga dan lekker op msn lullen ofzo. Sorry dat ik het een beetje faal vind hoorquote:Op maandag 31 mei 2010 21:15 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dan doen Mozy en Chai toch net zo goed? Waar maak jij je druk om. Ik zit niet eens thuis.
Hoezo, ik ben gewoon een user en hij ook. Dat we een relatie hebben doet er toch niet toe. We posten toch niet alleen tegen elkaar? Huillie.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:17 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, maarja, ga dan lekker op msn lullen ofzo. Sorry dat ik het een beetje faal vind hoor
Inderdaad, je merkt er toch niets van?quote:Op maandag 31 mei 2010 21:18 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hoezo, ik ben gewoon een user en hij ook. Dat we een relatie hebben doet er toch niet toe. We posten toch niet alleen tegen elkaar? Huillie.
Ja, maar het smaakt toch wel beter dan die goedkoopste wijntjes die ze hebben. En ik ben geen eens een wijnkenner.quote:
Net wel.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:18 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hoezo, ik ben gewoon een user en hij ook. Dat we een relatie hebben doet er toch niet toe. We posten toch niet alleen tegen elkaar? Huillie.
Dit is KLB, als ik godverdomme wil huilen, dan doe ik datquote:Op maandag 31 mei 2010 21:18 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Noeeeeeeeees.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:19 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ja, maar het smaakt toch wel beter dan die goedkoopste wijntjes die ze hebben. En ik ben geen eens een wijnkenner.
Een stoma is niet voor urine bedoeld.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:18 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Lekker zelf in plassen en spugen voor extra natuurlijke smaakstoffen.
Wat brutaal van je zeg, doerak dat je bent.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:17 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb voor de lol zo'n 2 literdoos gekocht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |