Als je dat doet ga ik de kaste uitbrengen hoe die in mijn ogen eruit moet zien.quote:Op maandag 31 mei 2010 19:52 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Die ga ik zetten als ik de lapo heb
Ok, ik wil mezelf wel in kaste 1 zien. ALWEER.quote:Op maandag 31 mei 2010 19:53 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Als je dat doet ga ik de kaste uitbrengen hoe die in mijn ogen eruit moet zien.
DO IT.quote:Op maandag 31 mei 2010 19:53 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik leg je lam met mijn charmes.quote:Op maandag 31 mei 2010 19:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Please. 1 arm nodig voor jullie beide en het is over.
Het gaat vervelen ja. Kan er geen kaste 0.5 komen ofzo?quote:Op maandag 31 mei 2010 19:53 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ok, ik wil mezelf wel in kaste 1 zien. ALWEER.
Dat doe je niet want dan stuur ik pm's door van jou over de kaste. Dus niet haten op de kaste. Hij is goed zoals ie is.quote:Op maandag 31 mei 2010 19:53 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Komen aan de kaste = komen aan Lakitu.quote:Op maandag 31 mei 2010 19:54 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dat doe je niet want dan stuur ik pm's door van jou over de kaste. Dus niet haten op de kaste. Hij is goed zoals ie is.
Hoho, praat eens normaal over ynuhh.quote:Op maandag 31 mei 2010 19:54 schreef Mozy het volgende:
[..]
Je mag niet je tieten, kontje of kutje gebruiken.
Ik heb daar nooit PM's over gestuurd.quote:Op maandag 31 mei 2010 19:54 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dat doe je niet want dan stuur ik pm's door van jou over de kaste. Dus niet haten op de kaste. Hij is goed zoals ie is.
Haha jullie zijn zooo dom hequote:Op maandag 31 mei 2010 19:54 schreef Chai het volgende:
Haha nerds die in de OP willen van een topic op internet. Wat een losers dat ze ze zoveel caren.
Niet met dit account nee.quote:Op maandag 31 mei 2010 19:55 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik heb daar nooit PM's over gestuurd.
Ik kan jullie onder druk zetten door sociaal te experimenteren met de kaste.quote:Op maandag 31 mei 2010 19:55 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Haha jullie zijn zooo dom heInternet kan me niks schelen
Groetjes, stelletje pubers.
Ik ben immuun voor emoties ja.quote:
HATERSquote:Op maandag 31 mei 2010 19:54 schreef Chai het volgende:
Haha nerds die in de OP willen van een topic op internet. Wat een losers dat ze ze zoveel caren.
Ik ga 'm updaten later.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |