Lekker seksistisch weer...quote:Op maandag 31 mei 2010 15:58 schreef Poit het volgende:
[..]
Hey, m'n naam is niet voor niets Peter "Pedo Bear" Poit![]()
En er wordt helemaal niemand in de ballen getrapt.. Iemand in de kut schoppen daarentegen, da's geen probleem
En ik denk dat je Paul Jambers verantwoordelijk mag houden voor het introduceren van het woord Jippig in mijn vocabulaire
Stel dat ze je heel anders aankijken, DAT BIEDT MOGELIJKHEDEN SPANK! Ja jongen! Snel dat plaatje kijken dusssssquote:Op maandag 31 mei 2010 16:31 schreef SpankmasterC het volgende:
ik kan niet kijken, want ik zit in een zaal met +- 50 vrouwen achter de PC en die kijken me vast raar aan
Overbodige meuk weggeknipt.quote:
Straks denken ze nog dat je een normale heteroseksuele man bent!!quote:Op maandag 31 mei 2010 16:31 schreef SpankmasterC het volgende:
ik kan niet kijken, want ik zit in een zaal met +- 50 vrouwen achter de PC en die kijken me vast raar aan
Jij ook voor de uitspraak + het plaatjequote:Op maandag 31 mei 2010 16:34 schreef Poit het volgende:
Tain! Je bent een baas!![]()
[..]
Overbodige meuk weggeknipt.
Onze genialiteit zit duidelijk in de familiequote:
Ja dat zouden we niet willen! Met veel pijn en moeite op zn minst een twijfelachtige reputatie opgebouwd, zou ik dat met 1 SC teniet doen! Ja dag!quote:Op maandag 31 mei 2010 16:34 schreef Poit het volgende:
[..]
Straks denken ze nog dat je een normale heteroseksuele man bent!!
quote:Op maandag 31 mei 2010 16:43 schreef Poit het volgende:
[..]
Onze genialiteit zit duidelijk in de familie
Tain is m'n broerquote:
Dat kan heul niet, Tain heeft nog haarquote:
Ik heb ook nog haar! Heel veel! Alleen wat minder op m'n hoofdquote:Op maandag 31 mei 2010 16:55 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Dat kan heul niet, Tain heeft nog haar![]()
Ik slik een mooie roze pil en ga een tukkie doen, hopelijk daarna wat minder pijn in mijn harses en strot
Omdat ik een gezonde viriele kerel ben!quote:Op maandag 31 mei 2010 17:01 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ik zie de TT en denk dat moet een Poit topic zijn, maar nee.
Damn, vorige topic stond ineens vol. Moet vaker refreshen. Btw Ross, waarom spot jij 18 jarige dames
?
en bovendien geilt op naďeve jonge meisjesquote:Op maandag 31 mei 2010 17:40 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Omdat ik een gezonde viriele kerel ben!
Hoi!quote:
Mijn vriendin is nog erger, en dan bedoel ik niet op jonge mannetjesquote:Op maandag 31 mei 2010 17:41 schreef Morthill het volgende:
[..]
en bovendien geilt op naďeve jonge meisjes
Dan heb je er helemaal gelijk inquote:Op maandag 31 mei 2010 17:40 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Omdat ik een gezonde viriele kerel ben!
Wie niet?quote:Op maandag 31 mei 2010 17:41 schreef Morthill het volgende:
[..]
en bovendien geilt op naďeve jonge meisjes
Geile donder dat ze is!quote:Op maandag 31 mei 2010 17:42 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Mijn vriendin is nog erger, en dan bedoel ik niet op jonge mannetjes
Ah, dat laatste ben ik vergeten. En ik hier meer tietvps posten.quote:Op maandag 31 mei 2010 17:41 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hoi!
Wie ben jij?
Wat doe je hier?
Ben je van plan om te blijven?
Zo ja:
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren).
Mag koei ff blij zijn dat ik hier al een tijdje post. Die zou nooit meer bijkomen van die shockquote:Op maandag 31 mei 2010 17:41 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hoi!
Wie ben jij?
Wat doe je hier?
Ben je van plan om te blijven?
Zo ja:
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren).
Hey AQ of moet ik Flodder zeggenquote:Op maandag 31 mei 2010 17:56 schreef badboynova het volgende:
Hulde voor de TT.
Dat is toch geen keuze of zie ik het verkeerdquote:
Wat de HOER zeg je nou?quote:
Pot/ee/to, pot/a/toquote:
Jij verbaasde ons!quote:
quote:Op maandag 31 mei 2010 18:12 schreef Rossdale het volgende:
Ritse op PP?
http://www.dumpert.nl/mediabase/969491/577324c3/pinkpop_2010.html
Ritse op PP?
Ritse op PP?
Wat heb ik gemist, dat ik nu opeens de kloon meester van AQ en fl ben?quote:
Dudequote:Op maandag 31 mei 2010 18:30 schreef badboynova het volgende:
[..]
Wat heb ik gemist, dat ik nu opeens de kloon meester van AQ en fl ben?
http://www.emarnetwork.nl/crew.htmlquote:Op maandag 31 mei 2010 18:30 schreef badboynova het volgende:
[..]
Dude, that's just nastyquote:Op maandag 31 mei 2010 18:12 schreef Rossdale het volgende:
Ritse op PP?
quote:Op maandag 31 mei 2010 18:30 schreef badboynova het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:21 schreef badboynova het volgende:
Ik kan er niet meer tegen, ik moet het opbiechten.
Al jaren heb IK een kloon, maar door dat ik me zo onzeker voel, door me onzekerheid is er een 2de kloon erbij gekomen.
Jaren lang heb ik de kloon AQ gebruikt om tof over games en de beurs te doen, maar de laatste tijd wil ik ook tof zijn om als mens de grootste fail in de historie bekend te worden.
het spijt me vrienden, maar ik kon er niet meer mee leven met dit geheim.
ME 2DE KLOON IS FLODDER.
p.s
als flodder zijnde, ga ik me eerste scheer beurt over dwars houden op me pols.
P.s2
me eerste kloon (AQ) is best wel een aardige.
P.s3
blote basten van mannen voor GB![]()
, je verdient het
![]()
Dan moet je het plakken.quote:
quote:
Ik kan me plak setje niet vinden!quote:
Nee dat ben ik nietquote:Op maandag 31 mei 2010 18:44 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik kan me plak setje niet vinden!
Badboy check ff die link van me en vertel me of jij dat bent
Dan is Flodder niet je Kloonquote:
slap my ass and call me sallyquote:Op maandag 31 mei 2010 19:00 schreef Tain het volgende:
Het nerd gehalte is nu te hoog, dus daarom een kont
[ afbeelding ]
Je kan al lezen?quote:
Je post een tof plaatjequote:
Lezen mag hij, aanraken niet.quote:
Ik lees het toch meer als boek, waarbij elke bil een bladzijde is. Dan staat er dus slap & call my ass me sallyquote:Op maandag 31 mei 2010 19:00 schreef Tain het volgende:
Het nerd gehalte is nu te hoog, dus daarom een kont
[ afbeelding ]
Je zult het maar als een Arabier lezen.quote:Op maandag 31 mei 2010 19:08 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ik lees het toch meer als boek, waarbij elke bil een bladzijde is. Dan staat er dus slap & call my ass me sally
Wat zijn wij mensen toch prachtige wezens.quote:Op maandag 31 mei 2010 19:04 schreef AQuila360 het volgende:
Dumpert Fail Compilatie Mei
Deze wil ik jullie niet onthouden want er zit toch wel een hoop leuks bij!
quote:Op maandag 31 mei 2010 19:04 schreef AQuila360 het volgende:
Dat kind op die schommel. Die valt dan en dan is het filmpje compleet stil. Dat was zo droog.quote:Op maandag 31 mei 2010 19:14 schreef AQuila360 het volgende:
Die met die boot is wel grappig![]()
En dat skateboard gastje gaat zo hard dat dat skateboard breekt
Die op 2minuten is sickquote:Op maandag 31 mei 2010 19:04 schreef AQuila360 het volgende:
Niet eens opgemerktquote:Op maandag 31 mei 2010 19:16 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Die op 2minuten is sickGeniaal hoe die dat doet wel
Bij 3min aquila bier
Dat gebeurt wel vaker hoorquote:Op maandag 31 mei 2010 19:14 schreef AQuila360 het volgende:
En dat skateboard gastje gaat zo hard dat dat skateboard breekt
Dat lijkt me wel pijnlijkquote:
quote:Op maandag 31 mei 2010 18:53 schreef Edwinuss het volgende:
Echte bazen klonen niet.
Yepquote:Op maandag 31 mei 2010 19:27 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hahahahaha. Faalhaas
en AQ is dat wel de foto van FL dan?
Dude.... Je had er 2quote:
Owja.quote:Op maandag 31 mei 2010 19:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dude.... Je had er 2. En als je die opmerking nou niet gemaakt had, was je nog steeds een baas
Hylbrenquote:Op maandag 31 mei 2010 19:28 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Yep
Hij is sinds kort part of the crew
Dat is niet zo moeilijkquote:Op maandag 31 mei 2010 19:32 schreef Edwinuss het volgende:
Iedereen die kloont is een baas. Mensen met een kloon die bekender is dan z'n originele account zijn Baas 2.0.
quote:WK CONTRACT 2010
- voor de vrouwelijke partner –
Hierbij verklaar ik, …………………………………., woonachtig te ……..………………. dat ik getrouw de volgende afspraken nakom tijdens het Wereldkampioenschap Voetbal 2010 te Zuid-Afrika.
1. Vanaf twee uur voor elke wedstrijd alsmede 1 uur na de wedstrijd zorg ik voor alle drankjes en hapjes voor de mannelijke kijkers
2. Ik zal nooit, maar dan ook écht nooit voor het beeldscherm lopen.
3. Mochten er boodschappen gehaald moeten worden, dan haal ik dat direct op verzoek van de mannelijke kijkers.
4. Tijdens een wedstrijd zal ik geen vragen stellen over buitenspel, namen van spelers of andere vrouwenvragen.
5. Ik respecteer elke opmerking die naar mij wordt gemaakt, ook na een tegendoelpunt.
6. Voor de wedstrijden van het Nederlands elftal maak ik de huiskamer brandschoon (stofzuigen, dweilen, ramen gewassen, beeldscherm TV afgenomen, tafels schoon).
7. Alle drankwaren staan ruim van te voren goed gekoeld in de koelkast.
8. Tijdens wedstrijden van het Nederlands elftal wordt er minimaal twee keer een bittergarnituur verzorgd.
9. In geen enkele vorm zal ik de mannelijke kijker tegenspreken, algemene vragen stellen of überhaupt ergens over discussiëren.
10. Ik respecteer alle mannelijke kijkers in het huis en doe wat zij mij bevelen.
11. Ik voer alle opdrachten naar eer en geweten en eigen goeddunken uit. Kritiek of op- en aanmerkingen neem ik serieus en zal ik gebruiken om mijzelf te verbeteren in de dienstverlening naar de mannelijke kijkers.
12. Als mij op welk gewenst moment dan ook wordt verzocht om het huis even te verlaten, zal ik dit terstond doen.
13. Ik zal netjes gekleed en met een verzorgd uiterlijk tijdens de wedstrijd avond servicen.
14. Tijdens de rust zal ik zorg dragen dat het toilet continue fris en schoon blijft, zonder er geld voor te vragen.
15. ’s-Ochtends na de wedstrijd zal de krant ongelezen worden klaargelegd op de tafel met een glas water en een vers gezet kopje koffie.
* Aan dit contract kan door de vrouw geen enkel recht ontleend worden.
Aldus overeengekomen te ………………….. op …… / ……. / 2010.
Handtekening vrouw
…………………………
Handtekening man(voor akkoord)
………………………………
Heb hem hier met handtekening langs me liggenquote:
Koning 3.9. Dat is minimaal baas 94.2.quote:Op maandag 31 mei 2010 19:39 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Heb hem hier met handtekening langs me liggen
Welke naam schat?quote:Op maandag 31 mei 2010 19:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
Maar ff serieus ed, heb je die naam gezien?? Damn, Hylbren kom je spelen? Hylbren, eeeeeeeeten
wazige naam
Die van FLquote:Op maandag 31 mei 2010 19:40 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Koning 3.9. Dat is minimaal baas 94.2.
[..]
Welke naam schat?
Nietusquote:Op maandag 31 mei 2010 19:41 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Doe normaal.![]()
Meest toffe toernooi ooit.
quote:Swearing is like bacon – everything is for the better because of it. But you do have to know when enough is enough. Appropriate usage is also another factor. Take bacon-scented deodorant, for example, you may smell tasty to yourself, but nobody wants to sit next to a sweaty butcher either.
Jij kijkt zeker schaatsen en tennisquote:
Maar je doet het welquote:
quote:Op maandag 31 mei 2010 19:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Jij kijkt zeker schaatsen en tennis?
Ik zie wel liever vrouwen in korte rokjes, met inkijk die serverenquote:Op maandag 31 mei 2010 19:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Jij kijkt zeker schaatsen en tennis?
tentacle rapequote:
quote:
Op een schaal van gadverdamme tot kotsnijgingen is dit toch wel episch grossquote:
Nee, ik vond dat kotsfilmpje toch viezer eigenlijk... Plus dat dat plaatje in de spoiler wel heel erg slecht geshopt is...quote:Op maandag 31 mei 2010 21:09 schreef Morthill het volgende:
[..]
Op een schaal van gadverdamme tot kotsnijgingen is dit toch wel episch gross![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens op eigen risico, het is echt nasty
DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
quote:Op maandag 31 mei 2010 20:35 schreef Poit het volgende:
[ afbeelding ]Fijn.. iPhone laat meteen spoilers zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
quote:Op maandag 31 mei 2010 21:25 schreef Nebo het volgende:
Maar goed, er zijn volgens mij nog ergere foto's van die fetisj...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens op eigen risico, het is echt nasty![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar goed, er zijn volgens mij nog ergere foto's van die fetisj...dat is zowel goor als interessantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens op eigen risico, het is echt nasty![]()
![]()
Maar goed, er zijn volgens mij nog ergere foto's van die fetisj...Wat is hier nou weer nasty aan? Iemand met een inktvis in zn mond vind ik wel mee vallen eigenlijk. Het lijkt mij zelf niet zo smakelijk, maar er zijn ook mensen die rauwe vis eten en dat wordt heel normaal gevonden. De inkt waarmee ze zich ondergesmeerd heeft kan ik ook niet nasty vinden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens op eigen risico, het is echt nasty![]()
Nee, ik vond Poits plaatje zonder twijfel viezer!RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
Zo kan je zien hoe de jongeren van tegenwoordig alles normaal gaan vinden, het internet zit vol met prachtige dingen.quote:
Wat Koei zegt en rauwe vis eten is heel Hollands. Een lekker harinkje en liefst Hollande Nieuwequote:Op maandag 31 mei 2010 21:30 schreef koei het volgende:
[..]
Wat is hier nou weer nasty aan? Iemand met een inktvis in zn mond vind ik wel mee vallen eigenlijk. Het lijkt mij zelf niet zo smakelijk, maar er zijn ook mensen die rauwe vis eten en dat wordt heel normaal gevonden. De inkt waarmee ze zich ondergesmeerd heeft kan ik ook niet nasty vinden.
Nee, ik vond Poits plaatje zonder twijfel viezer!
erm ,neequote:Op maandag 31 mei 2010 21:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
Floddertje, hoe zijn je ouders bij die naam gekomen? Bepaalde goddienst ofzo?
quote:Op maandag 31 mei 2010 21:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
Floddertje, hoe zijn je ouders bij die naam gekomen? Bepaalde goddienst Waren ze hippies ofzo?
Gooi maar in de frituur of op de pizzaquote:
Haha die heb ik afgelopen week nog gezienquote:
deel 3 was op tv dit weekend, die wilde ik nog wel zien. Maar ja, werk.quote:Op maandag 31 mei 2010 22:00 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Haha die heb ik afgelopen week nog gezien
Dadelijk maar eens verder met FF9 op de psp go
Alle 3 afgelopen week. Al is het gvd wel om de 25 a 30 min raak met reclame :/. Beter huur je dvd ofzoquote:Op maandag 31 mei 2010 22:00 schreef Morthill het volgende:
[..]
deel 3 was op tv dit weekend, die wilde ik nog wel zien. Maar ja, werk.
Omdat jullie de rest niet snappen en/of het niet waarderenquote:Op maandag 31 mei 2010 22:07 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Waarom moet het bij jou altijd games gerelateerd zijn?
En waarom wil je altijd dat wie die filmpjes gaan zien?quote:Op maandag 31 mei 2010 22:08 schreef AQuila360 het volgende:
Het filmpje waarin Emar hem aankondigd is wel een aanrader trouwens omdat hij ook nogal moeite met de naam heeft
Waarom kijk je die zooi eigenlijkquote:Op maandag 31 mei 2010 22:08 schreef AQuila360 het volgende:
Maar nu zien jullie dus wel dat Flodder450 geen spam monster is maar gewoon een Middle of The Road guy.
Het filmpje waarin Emar hem aankondigd is wel een aanrader trouwens omdat hij ook nogal moeite met de naam heeft
Dat kan niet. Op de gezamenlijke computer van z'n ouders in de huiskamer zit ouderlijk toezicht. Daarom wil hij graag een laptop.quote:Op maandag 31 mei 2010 22:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Waarom kijk je die zooi eigenlijk? En AQ post eens tetten
. Dan is Ed meteen stil
Hij heeft toch al een laptopquote:Op maandag 31 mei 2010 22:12 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Dat kan niet. Op de gezamenlijke computer van z'n ouders in de huiskamer zit ouderlijk toezicht. Daarom wil hij graag een laptop.
Yesh!quote:
quote:Op maandag 31 mei 2010 22:17 schreef AQuila360 het volgende:
En toen dacht ik van dan vraag ik ff Advies aan flodder aangezien hij een ICT expert is. Maar hij blaast alleen computers op.
Gozer. Ik kijk ze ook niet. Ik heb 1 van de eerste afleveringen gezien en onlangs een recente gezien.quote:Op maandag 31 mei 2010 22:18 schreef Flodder450 het volgende:
Zeg ed
als je die filmpjes niet leuk vindt
KIJK ZE DAN OOK NIET
Kan die geen stage lopen bij julliequote:
Nou ik werk niet bij een computer winkel ofzoquote:
hmm...quote:Op maandag 31 mei 2010 22:24 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nou ik werk niet bij een computer winkel ofzo. En ze zouden hier denk ik alleen voor een applicatiebeheerder gaan.
Dan heb je wel de hele dag door Online en Offline SPAM van Flodderquote:Op maandag 31 mei 2010 22:24 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nou ik werk niet bij een computer winkel ofzo. En ze zouden hier denk ik alleen voor een applicatiebeheerder gaan.
Zonde van je geld. Seizoen 2 is echt kut. Download dan ofzo.quote:Op maandag 31 mei 2010 22:26 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dan heb je wel de hele dag door Online en Offline SPAM van Flodder![]()
Ik ga nu ff Heroes kijken want ik ben die opnieuw aan het kijken( omdat ik nu seizoen 2 had gekocht) en nu bevalt die me op een of andere manier beter
Ik koop allesquote:Op maandag 31 mei 2010 22:27 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Zonde van je geld. Seizoen 2 is echt kut. Download dan ofzo.
Nu bezig met Dexter seizoen 4 in 1080P.
Owja, dat is zeker niet verkeerd. Zeker niet als je ook een collectie aan het opbouwen bent. Heb je al wat dvd's of verkoop je die ook nadat je ze hebt gezien?quote:Op maandag 31 mei 2010 22:29 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik koop allesMaar veel ook wel als het goedkoper is. Heroes 2 was een tientje incl verzenden dus dat zal het wel waard zijn
verkopenquote:Op maandag 31 mei 2010 22:30 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Owja, dat is zeker niet verkeerd. Zeker niet als je ook een collectie aan het opbouwen bent. Heb je al wat dvd's of verkoop je die ook nadat je ze hebt gezien?
Heb je de film al gezien? Ik vond het echt een prutfilm namelijk, terwijl ik normaal gesproken dat soort films wel leuk vind. Het verhaal was gewoon te slecht om er iets boeiends van te kunnen maken...quote:
Ik vond het wel een leuke film, vooral de setting bevalt me welquote:Op maandag 31 mei 2010 22:36 schreef koei het volgende:
[..]
Heb je de film al gezien? Ik vond het echt een prutfilm namelijk, terwijl ik normaal gesproken dat soort films wel leuk vind. Het verhaal was gewoon te slecht om er iets boeiends van te kunnen maken...
Dexterquote:Op maandag 31 mei 2010 22:27 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik spoil toch ook nietquote:Op maandag 31 mei 2010 22:39 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Potverdrie! Niet spoilen Koei! Je bent een schat maar dat zou ik je noooooit vergeven.![]()
Zeker de moeite waard, als je een beetje in de series zit dan moet je dit gezien hebben. Het geniale van alles zijn de voice overs van Dexter.quote:Op maandag 31 mei 2010 22:41 schreef Tain het volgende:
Heb nog niks van Dexter gezien, maar ik begrijp dus dat het best de moeite waard is
Ben ze nu aan het lenen van isohuntquote:Op maandag 31 mei 2010 22:42 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Zeker de moeite waard, als je een beetje in de series zit dan moet je dit gezien hebben. Het geniale van alles zijn de voice overs van Dexter.
Ik was wel bang dat je dat zou doen.quote:Op maandag 31 mei 2010 22:41 schreef koei het volgende:
[..]
Ik spoil toch ook nietHet is iig een season finale waar Lost van zou kunnen leren! Maar goed, Dexter is sowieso >> Lost
Seizoen 3 en 4 zijn kutquote:Op maandag 31 mei 2010 22:27 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Meningquote:Op maandag 31 mei 2010 22:41 schreef koei het volgende:
[..]
Ik spoil toch ook nietHet is iig een season finale waar Lost van zou kunnen leren! Maar goed, Dexter is sowieso >> Lost
Zolang je ze maar teruggeeftquote:
printed circuit board ofzo?quote:Op maandag 31 mei 2010 22:50 schreef koei het volgende:
Wat is de engelse term voor een printplaatje? Zo'n groen plakje plastic met allemaal soldeersel erop bedoel ik dus, geen afgedrukte afbeelding.
Wat is daar nouquote:
Lukt ook welquote:Op maandag 31 mei 2010 22:57 schreef Sigmund666 het volgende:
Dat lukt je wel Mort
Mij is het vanochtend ook redelijk gelukt (wel lekker om 0700 mijn nest weer in tot 0900)
Dat dusquote:Op maandag 31 mei 2010 22:58 schreef Edwinuss het volgende:
Mijn wekker ging vanochtend om 0615. Echt verrot, bijna niet geslapen..
Old Boyquote:Op maandag 31 mei 2010 21:55 schreef Sigmund666 het volgende:
De bekendste inktvis-fetishist
[ afbeelding ]
Met zo'n kop lukt dat nietquote:Op maandag 31 mei 2010 23:10 schreef Edwinuss het volgende:
Kutwijf. Ik hoop dat ze een SOA heeft gekregen op Pinkpop.
Dat dan weer wel, maar goed dat is dan ook alles.quote:
Titten zijn vaak ook wel goed.quote:Op maandag 31 mei 2010 23:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat dan weer wel, maar goed dat is dan ook alles.
Jongste buurmeisje is welen ja die is 25+
Ik heb vrijdag bij mn wedstrijd ook een nagel gebroken, dus ik voel met je mee!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:10 schreef SpankmasterC het volgende:
Au, een gast is 4x op mn grote teen gesprongen met basketbal en nu is mn nagel kapot
Meevoelen high-five!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:18 schreef koei het volgende:
[..]
Ik heb vrijdag bij mn wedstrijd ook een nagel gebroken, dus ik voel met je mee!
quote:
quote:
IRCquote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:31 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]![]()
Gezelligheid hier, lijkt net old-school IRC!
Yeah er waren mooie dingen! Die tijd zat ik echt iedere avond/nacht achter IRC om te chatten met iedereenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:36 schreef koei het volgende:
[..]
IRCSoms mis ik die goede ouwe tijd wel...
En ik mis Richardfun om in de maling te nemen, en het grote limerick-topic...
Die tijd heb ik ook gehad, al was het niet de IRC van fokquote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:37 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Yeah er waren mooie dingen! Die tijd zat ik echt iedere avond/nacht achter IRC om te chatten met iedereensupertijd!
Yeah da's wel zoquote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:41 schreef koei het volgende:
Ik heb sinds ik crew af ben IRC ook nooit meer aangehadmirc staat nog op mn laptop, maar meer ook niet. Misschien met de E3 maar weer eens aanslingeren, dat is de enige tijd van het jaar dat #gam nog wel gezellig is!
Worden die wedstrijden uberhaupt uitgezonden hier?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:42 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Yeah da's wel zoMisschien dat ik er dan ook te vinden ben, als ik niet wedstrijden van Noord-Korea aan het volgen ben natuurlijk...! Want hotdamn, die gangsters gaan OWNEN op het WK! Ik weet het nu al!
Kim Jong-Il 4 lifff!
Op welke IRC-servers zit dat kanaal?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:41 schreef koei het volgende:
Ik heb sinds ik crew af ben IRC ook nooit meer aangehadmirc staat nog op mn laptop, maar meer ook niet. Misschien met de E3 maar weer eens aanslingeren, dat is de enige tijd van het jaar dat #gam nog wel gezellig is!
Gewoon het irc dinges van tweakers/fok en dan #gamquote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:45 schreef Fallen het volgende:
[..]
Op welke IRC-servers zit dat kanaal?
Gewoon IRCnet?
Ze moeten wel om niet de Toorn van de Grote Herder op zich te krijgen!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:44 schreef koei het volgende:
[..]
Worden die wedstrijden uberhaupt uitgezonden hier?
irc.tweakers.netquote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:45 schreef Fallen het volgende:
[..]
Op welke IRC-servers zit dat kanaal?
Gewoon IRCnet?
Maar dan zou hij ook gewoon moeten kunnen zorgen dat ze winnen natuurlijk!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:47 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ze moeten wel om niet de Toorn van de Grote Herder op zich te krijgen!
Wist je dat met zn verjaardag ze een succesvolle koude fusie reactie hebben uitgevoerd en dat er in de morgen twee zonnen stonden in het oosten? Die man kan alles! ALLES! Dus ook zorgen dat ik het hier kan kijken
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:47 schreef koei het volgende:
[..]
Gewoon het irc dinges van tweakers/fok en dan #gam
okay, irc.tweakers.net dus, buiten de 'gewone' IRCnet servers om.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:48 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
irc.tweakers.net
Oh en #pr is ook altijd leuk, stond nooit een wachtwoord op
Dus, waarom denk je dat ik ze overal in mn WK pool heb laten winnen? Zelfs de christenhonden van Brazilië zullen het onderspit delven tegen de Elf Machtige Lammeren!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:48 schreef koei het volgende:
[..]
Maar dan zou hij ook gewoon moeten kunnen zorgen dat ze winnen natuurlijk!
Ach, office kon ik de laatste keer dat ik het probeerde, vlak voordat ik stopte, ook nog steeds in. Dat wachtwoord is nooit veranderd volgens mijquote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:48 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
irc.tweakers.net
Oh en #pr is ook altijd leuk, stond nooit een wachtwoord op
#paiqquote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:52 schreef koei het volgende:
[..]
Ach, office kon ik de laatste keer dat ik het probeerde, vlak voordat ik stopte, ook nog steeds in. Dat wachtwoord is nooit veranderd volgens mijEn het wachtwoord van #gcc ook jaren niet. Maar goed, in off was ook nooit wat te beleven, net als in FOK!crew waar je ook alleen maar mensen zag aan en afmelden. #gcc en #paiq (
) waren de kanalen met de leukste gesprekken!
Gam is nu ook niet echt druk...quote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:52 schreef koei het volgende:
[..]
Ach, office kon ik de laatste keer dat ik het probeerde, vlak voordat ik stopte, ook nog steeds in. Dat wachtwoord is nooit veranderd volgens mijEn het wachtwoord van #gcc ook jaren niet. Maar goed, in off was ook nooit wat te beleven, net als in FOK!crew waar je ook alleen maar mensen zag aan en afmelden. #gcc en #paiq (
) waren de kanalen met de leukste gesprekken!
Die WK pool op FOK! is overigens ook maar weer een sneue boel... Je kan niet eens subleagues gebruikenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:51 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Dus, waarom denk je dat ik ze overal in mn WK pool heb laten winnen? Zelfs de christenhonden van Brazilië zullen het onderspit delven tegen de Elf Machtige Lammeren!
Alleen tegen Frankrijk kunnen ze niet op, iedereen weet dat lammeren bang zijn voor hanen, dus dan houdt het gewoon jammergenoeg op... Maar Frankrijk en Noord-Korea lijken wel op elkaar, allebei even tof ongeveer! Misschien nog nét het voordeel voor La France, maar het scheelt niet veel!
Nee, de WK pool van FOK gebruik ik ook niet, vrienden van me hebben een fantastische excel-unit in elkaar gedraaid vol met statistiekjes en fantastischheden! En we spelen niet voor geld, gewoon voor de eeuwige roem!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:59 schreef koei het volgende:
[..]
Die WK pool op FOK! is overigens ook maar weer een sneue boel... Je kan niet eens subleagues gebruiken
Ik heb op mn werk wel een mooie WK pool opgezet! Heb al 15 deelnemers a 5 euro en daar zal de komende dagen nog wel flink wat bij komen (hij is pas vrijdag avond gestart). Ik hoop op een pot a 100 euro voor de winnaar, daarvoor zouden er 40 mensen mee moeten doen (nr 2 en nr 3 winnen ook een deel van het prijzengeld)
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 01:05 schreef koei het volgende:
Er zitten nu ook actieve mensen in #gam hoor Spanky
Is ook erg begrijpelijk!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 01:17 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]ik kijk liever The Big Bang Theory
Ah joh die dingen heb je allang, soundboards voor je telefoon, heb ooit n keer een heel gesprek verleukt (geen typo) door continu Mr. T opmerkingen te spuien!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 01:19 schreef koei het volgende:
[..]
Is ook erg begrijpelijk!
http://www.instantsfun.es/penny
Ik zit nu overigens op die site weer op al die knopjes te drukkenLijkt me echt geweldig als ze hiervan een mobiele versie uitbrengen, dat je tijdens een gesprek opeens zo kan doen: http://www.instantsfun.es/badumtss
Pff ik vind het al een hele prestatie om mezelf in de trein gekregen te hebben. Heb amper geslapen, koorts en pijn in mijn keel en hoofd.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 06:44 schreef Sigmund666 het volgende:
Luie mensen hier. Nog heul niemand gepost hier!
Epic sadnessquote:Op dinsdag 1 juni 2010 08:25 schreef Nick-GizMo het volgende:
Krijgen 1 juli een nieuwe vrouwelijke collega, iedereen zit meteen op hyves te kijken
Check ook even redtube. Je weet maar nooit.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 08:25 schreef Nick-GizMo het volgende:
Krijgen 1 juli een nieuwe vrouwelijke collega, iedereen zit meteen op hyves te kijken
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 08:25 schreef Nick-GizMo het volgende:
iddquote:Op dinsdag 1 juni 2010 08:44 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Maar je vergeet het belangrijkste te vertellen... is't wat?
Mensen die niet nadenken over wat ze op internet zettenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 08:50 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
idd![]()
wij zochten ook altijd de nieuwe collega's op hyves, wanneer ik dan een sollicitatie gesprek met iemand hield vroeg ik altijd naar feestjes of vrienden die ik op hun hyves had gezien![]()
Zo van, damn vorige week had je een vet feest, wel veel gezopen zeker?
De ene begint beetje zenuwachtig te lachen de andere denkt echt wtfhoe weet hij dat
![]()
Vooral dat. Bij ons kun je het vergeten als je iets te leipe shit op hyves zou zetten. Er wordt steeds meer op gelet wat je doet in je vrije tijd en het kan soms daadwerkelijk betekenen dat je niet eens uitgenodigd wordt voor een gesprek. In bovenstaande geval geilen ze er op , dus dan is er geen probleem, maar bij veel bedrijven ben je een "shreddergevalletje"quote:Op dinsdag 1 juni 2010 08:54 schreef Morthill het volgende:
[..]
Mensen die niet nadenken over wat ze op internet zetten
Ik dacht eerst dat je het over tong80 had.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:00 schreef Morthill het volgende:
wie wil gratis sexfilmpje met me maken ?:$
in before the lock. Jammer dat het gewoon een spambot is
Je moet het dan eens afleren om in je tuin dronken in slaap te vallen, omdat je je huissleutel niet kon vinden.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:19 schreef Poit het volgende:
Deze oude man heeft bizar veel last van een stijve rug
Het is wel redhair onequote:Op dinsdag 1 juni 2010 08:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Check ook even redtube. Je weet maar nooit.
Schijnbaar was ze vorige week al langs geweest en toen was het leuk om aan te zien, leuke krullen. Maar volgens mij is ze bezet, ach alles kan kapotquote:Op dinsdag 1 juni 2010 08:44 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Maar je vergeet het belangrijkste te vertellen... is't wat?
Ik heb geen tuinquote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je moet het dan eens afleren om in je tuin dronken in slaap te vallen, omdat je je huissleutel niet kon vinden.
Dan snap ik je stijve rug al helemaal.quote:
Heb nog nooit de twijfelachtige eer gehad om niet m'n huis binnen te kunnen door dronkenschap. Wel een keer wakker geworden op m'n bank met kussen en slaapzak etc. Had ik blijkbaar gepakt toen ik thuis kwam.. Kan ik me niets meer van herinneren.quote:
Wat Ross zegt.. Ben godver bloedchagrijnig en kan dat irritante gepeupel van je er niet bij hebben vandaag.quote:
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:00 schreef Poit het volgende:
[..]
Wat Ross zegt.. Ben godver bloedchagrijnig en kan dat irritante gepeupel van je er niet bij hebben vandaag.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:00 schreef Poit het volgende:
Wat Ross zegt.. Ben godver bloedchagrijnig en kan dat irritante gepeupel van je er niet bij hebben vandaag.
quote:
quote:
Vind het wel vreemd, het feit dat ik gewoon van feestjes hou en bier drinken betekent toch niet dat ik binnen een bedrijf niet goed functioneer... Kijk, als er staat dat ik een regelmatige harddrugs gebruiker ben die ook doordeweeks op zoek is naar zn shotjes dan kan ik me wel iets voorstellen, maar wat ik in het weekend doe met mn vrienden hoeft toch geen probleem te zijn voor mijn toekomstige baan...quote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vooral dat. Bij ons kun je het vergeten als je iets te leipe shit op hyves zou zetten. Er wordt steeds meer op gelet wat je doet in je vrije tijd en het kan soms daadwerkelijk betekenen dat je niet eens uitgenodigd wordt voor een gesprek. In bovenstaande geval geilen ze er op , dus dan is er geen probleem, maar bij veel bedrijven ben je een "shreddergevalletje"
Ik ben het volledig met je eens. Maar ja, het aantal reacties op een vacature is vaak groot. En dan gaan ze op echt achterlijke dingen selecteren. Dat iedereen zijn papiertje heeft is leuk, maar tegenwoordig controleren ze alles van je. Triest maar waar.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:10 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Vind het wel vreemd, het feit dat ik gewoon van feestjes hou en bier drinken betekent toch niet dat ik binnen een bedrijf niet goed functioneer... Kijk, als er staat dat ik een regelmatige harddrugs gebruiker ben die ook doordeweeks op zoek is naar zn shotjes dan kan ik me wel iets voorstellen, maar wat ik in het weekend doe met mn vrienden hoeft toch geen probleem te zijn voor mijn toekomstige baan...
Vind het jammer als mensen niet inzien dat ze zelf ook in het weekend los zijn gegaan, dat het nu EEN SCHANDE is alleen maar omdat je het op je hyves/facebook zet...
Daarnaast een extra reden om eens goed na te denken over de informatie die publiekelijk te vinden is. Ik ben redelijk strikt in mijn social media gebeuren. Over het algemeen alleen mensen die ik echt ken, afgeschermd van de "buitenwereld" door privacy-settings goed te gebruiken en vooral ook om niet te veel private info te geven in het algemeen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben het volledig met je eens. Maar ja, het aantal reacties op een vacature is vaak groot. En dan gaan ze op echt achterlijke dingen selecteren. Dat iedereen zijn papiertje heeft is leuk, maar tegenwoordig controleren ze alles van je. Triest maar waar.
Hoi!quote:
Nee. Krengen worden nogal tamelijk heet. Beter neem je Intelquote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:19 schreef AQuila360 het volgende:
Weet iemand of de AMD Turion X2 processor's goed zijn?
Mhh oke even doorzoeken dusquote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:23 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Nee. Krengen worden nogal tamelijk heet. Beter neem je Intel
Daarom zeggen Morthill en ik ook dat het niet slim is. Maar eigenlijk is het van de gekken dat het zover gekomen is. Als je een foto van jezelf met een biertje hebt, wordt je al als zuiplap of zo neergezet. Een beetje raar, natuurlijk.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:18 schreef Fallen het volgende:
[..]
Daarnaast een extra reden om eens goed na te denken over de informatie die publiekelijk te vinden is. Ik ben redelijk strikt in mijn social media gebeuren. Over het algemeen alleen mensen die ik echt ken, afgeschermd van de "buitenwereld" door privacy-settings goed te gebruiken en vooral ook om niet te veel private info te geven in het algemeen.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:19 schreef AQuila360 het volgende:
Weet iemand of de AMD Turrican X2 processor's goed zijn?
Asus is erg goed qua producten, afwerking van hun materiaal en supportquote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:28 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Mhh oke even doorzoeken dus
Kun je me ook nog een merk aanraden? Heb HP en Sony gehad en die bevielen goed maar is bijvoorbeeld ASUS ook goed?
Acer zal wel niets zijn ofwel?
Kenner!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:32 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Turrican! Team 17! Psygnosis! Amiga!
Voor een laptop? Koop een Sonyquote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:28 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Mhh oke even doorzoeken dus
Kun je me ook nog een merk aanraden? Heb HP en Sony gehad en die bevielen goed maar is bijvoorbeeld ASUS ook goed?
Acer zal wel niets zijn ofwel?
quote:
Fixed!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:32 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Turrican! Team 17! Psygnosis! Amiga Atari ST!
Raar en vooral ongewenst. Maar ik merk het nu zelf ook, ben wel aan het solliciteren, maar het is best wel lastig geworden. Het is niet meer van brief schrijven, gesprek, aangenomen. Ik ben nu al blij als ik ergens een tweede gesprek heb... en dan heb ik niet eens iets online staan...quote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daarom zeggen Morthill en ik ook dat het niet slim is. Maar eigenlijk is het van de gekken dat het zover gekomen is. Als je een foto van jezelf met een biertje hebt, wordt je al als zuiplap of zo neergezet. Een beetje raar, natuurlijk.
Die heb ik nu iddquote:
Ik ben jaren lang erg tevreden geweest over m'n MSI laptopquote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:41 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Die heb ik nu iddMaar die zijn me nu te duur!
Even kijken bij Asus
MSI is ook wel een goeie ja die zijn ook niet zo duur ofwel?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:42 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik ben jaren lang erg tevreden geweest over m'n MSI laptop
Fotos sturen? Hmmm zal dan thuis worden, ik zie hier op me werk... Verder ben ik al sinds het begin gamer... Heb tot nu toe altijd de Nintendos kunnen ontwijkenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:35 schreef Poit het volgende:
[..]
Kenner!![]()
Maar meneer Carell, heeft u de OP doorgelezen? Even voorstellen heAnders krijg je van mij geen welkom
Dr is ook een nieuwe Notebook-guide op tweakers:quote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:43 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
MSI is ook wel een goeie ja die zijn ook niet zo duur ofwel?
Keek net wel ff op Tweakers en daar hadden ze als basis laptop voor ongeveer 600 euro deze als beste ofzo
http://tweakers.net/revie(...)k-specificaties.html
Die ziet er ook wel goed uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |