Heb je de film al gezien? Ik vond het echt een prutfilm namelijk, terwijl ik normaal gesproken dat soort films wel leuk vind. Het verhaal was gewoon te slecht om er iets boeiends van te kunnen maken...quote:
Ik vond het wel een leuke film, vooral de setting bevalt me welquote:Op maandag 31 mei 2010 22:36 schreef koei het volgende:
[..]
Heb je de film al gezien? Ik vond het echt een prutfilm namelijk, terwijl ik normaal gesproken dat soort films wel leuk vind. Het verhaal was gewoon te slecht om er iets boeiends van te kunnen maken...
Dexterquote:Op maandag 31 mei 2010 22:27 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Zonde van je geld. Seizoen 2 is echt kut. Download dan ofzo.
Nu bezig met Dexter seizoen 4 in 1080P.
Ik spoil toch ook nietquote:Op maandag 31 mei 2010 22:39 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Potverdrie! Niet spoilen Koei! Je bent een schat maar dat zou ik je noooooit vergeven.![]()
Zeker de moeite waard, als je een beetje in de series zit dan moet je dit gezien hebben. Het geniale van alles zijn de voice overs van Dexter.quote:Op maandag 31 mei 2010 22:41 schreef Tain het volgende:
Heb nog niks van Dexter gezien, maar ik begrijp dus dat het best de moeite waard is
Ben ze nu aan het lenen van isohuntquote:Op maandag 31 mei 2010 22:42 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Zeker de moeite waard, als je een beetje in de series zit dan moet je dit gezien hebben. Het geniale van alles zijn de voice overs van Dexter.
Ik was wel bang dat je dat zou doen.quote:Op maandag 31 mei 2010 22:41 schreef koei het volgende:
[..]
Ik spoil toch ook nietHet is iig een season finale waar Lost van zou kunnen leren! Maar goed, Dexter is sowieso >> Lost
Seizoen 3 en 4 zijn kutquote:Op maandag 31 mei 2010 22:27 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Zonde van je geld. Seizoen 2 is echt kut. Download dan ofzo.
Nu bezig met Dexter seizoen 4 in 1080P.
Meningquote:Op maandag 31 mei 2010 22:41 schreef koei het volgende:
[..]
Ik spoil toch ook nietHet is iig een season finale waar Lost van zou kunnen leren! Maar goed, Dexter is sowieso >> Lost
Zolang je ze maar teruggeeftquote:
printed circuit board ofzo?quote:Op maandag 31 mei 2010 22:50 schreef koei het volgende:
Wat is de engelse term voor een printplaatje? Zo'n groen plakje plastic met allemaal soldeersel erop bedoel ik dus, geen afgedrukte afbeelding.
Wat is daar nouquote:
Lukt ook welquote:Op maandag 31 mei 2010 22:57 schreef Sigmund666 het volgende:
Dat lukt je wel Mort
Mij is het vanochtend ook redelijk gelukt (wel lekker om 0700 mijn nest weer in tot 0900)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |