Die heb ik nog niet gezienquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:02 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet gezienBinnenkort maar eens aan mijn algemene ontwikkeling werken dan
Doe eens lief, ik mag ook heus wel ergens een gat in mijn ontwikkeling hebbenquote:
Het spijt me, ik wou je geen pijn doen. Maar je moet echt Snatch gaan kijken.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:25 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Doe eens lief, ik mag ook heus wel ergens een gat in mijn ontwikkeling hebben![]()
Ziet er wel zoetsappig uit jaquote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:27 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Het spijt me, ik wou je geen pijn doen. Maar je moet echt Snatch gaan kijken.![]()
Ik heb vanmiddag 'Dear John' gezien. Ow ehm geej.
Een uur bellen? Oeh, vertel. Dat moet spannend geweest zijn.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:31 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ziet er wel zoetsappig uit ja![]()
Ik wilde Welcome (2009) kijken, maar toen heb ik een uur zitten bellen...
Snatch is serieus een toffe film GB, kijken die hap!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:27 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Het spijt me, ik wou je geen pijn doen. Maar je moet echt Snatch gaan kijken.![]()
Ik heb vanmiddag 'Dear John' gezien. Ow ehm geej.
Ik ben niet van plan om weer snel films zoals Dear John te zien met een dame.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:45 schreef Nebo het volgende:
[..]
Snatch is serieus een toffe film GB, kijken die hap!
Dear John vond ik zelf ook erg mooi.
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:49 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik ben niet van plan om weer snel films zoals Dear John te zien met een dame.![]()
Het ging over militairen zei ze. Dus ik had heel iets anders verwacht dan een cliché vrouwenfilm.
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:49 schreef Edwinuss het volgende:
Het ging over militairen zei ze. Dus ik had heel iets anders verwacht dan een cliché vrouwenfilm.
Ben jij even mooi misleid. Hier was de hele zaal zo'n beetje aan het huilen, en het waren ook bijna alleen maar vrouwen, maar ik vond de manier waarop het verhaal was neergezet wel erg mooi. Bovendien was de autistische vader echt heel sterk.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:49 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik ben niet van plan om weer snel films zoals Dear John te zien met een dame.![]()
Echt een jankfilm vind ik het nou ook weer niet eigenlijk... Heb daar bij mij in de zaal ook niks van gemerkt eigenlijk. En de autistische vader was idd erg sterk! Zeker met het toch niet mee willen naar het feestjequote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:05 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ben jij even mooi misleid. Hier was de hele zaal zo'n beetje aan het huilen, en het waren ook bijna alleen maar vrouwen, maar ik vond de manier waarop het verhaal was neergezet wel erg mooi. Bovendien was de autistische vader echt heel sterk.
Of:quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:22 schreef Sigmund666 het volgende:
Me
Flikker eens neer met je 'me dit, me dat'
me me me me(kut, ik stotter niet)quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:22 schreef Sigmund666 het volgende:
Me
Flikker eens neer met je 'me dit, me dat'
Of : ze schoenenquote:
maar ik ben een semi SWA.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:25 schreef Edwinuss het volgende:
Kom op badboynova. Me vader, me zusje, me huis is net zo erg als die meisje of die huisje.
Of de Internetquote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:25 schreef Edwinuss het volgende:
Kom op badboynova. Me vader, me zusje, me huis is net zo erg als die meisje of die huisje.
Dat is geen reden om alle regels van de taal te negeren? Je komt niet echt snugger over als je constant van die spelfouten maakt. Hetzelfde met hoofdletters en leestekens.quote:
Hoeveel mensen ken je die perfect Nederlands kunnen spreken en schrijven?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:28 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Dat is geen reden om alle regels van de taal te negeren? Je komt niet echt snugger over als je constant van die spelfouten maakt. Hetzelfde met hoofdletters en leestekens.
Wat hij eigenlijk bedoelt is dat hoe jij schrijft en spelt een boer net boven jouw niveau van schrijven zit. Ik ben zelf ook geen koning Grammatica. maar ik ga geen me dit, me dat, ze zus, ze zo schrijven.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:38 schreef badboynova het volgende:
[..]
Hoeveel mensen ken je die perfect Nederlands kunnen spreken en schrijven?
De taal verloederd, ik ben zelf nooit een ster geweest in me moerstaal.
Dat ik geen ster ben maakt me niets uit, mensen begrijpen al veel ( al is het met gebaren)
wat er word bedoeld.
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:09 schreef koei het volgende:
Zojuist laatste aflevering van Lost gezien!Dus je hebt heel seizoen 6 in 1 ruk gekeken ofzo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En het is wel te merken dat je geen fan bent, want het einde is meteen na de pilot geschreven
Verder heb je wel gelijk dat het een kut einde isTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Sta er toch van te kijken, hoevaak ik me in de ondertiteling zie staanquote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:25 schreef Edwinuss het volgende:
Taal: maak ik mijzelf niet zo druk over.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:42 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Wat hij eigenlijk bedoelt is dat hoe jij schrijft en spelt een boer net boven jouw niveau van schrijven zit. Ik ben zelf ook geen koning Grammatica. maar ik ga geen me dit, me dat, ze zus, ze zo schrijven.
Het leest gewoon tering onprettig dudequote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:57 schreef badboynova het volgende:
[..]
Taal: maak ik mijzelf niet zo druk over.
ik maak in taal wel fouten, maar als ik het zeg " kan je ze niet vinden( is het de D, T of DT),misschien liggen ze wel bij me thuis.
Me is een woord dat ik veel gebruik, maar is het een woord dat niet begrepen word als het gezegd is.
p.s
Als je begrijp wat een ander bedoelD waarom dan nog zeiken ,Fock dit is i-net en niet je examen. <-- punt
Het einde stond idd vanaf aflevering 1 al vast. Het is alleen op sommige punten ligt aangepast door acteurs die uit de serie waren geschreven etcquote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dus je hebt heel seizoen 6 in 1 ruk gekeken ofzo?
En het is wel te merken dat je geen fan bent, want het einde is meteen na de pilot geschreven
Verder heb je wel gelijk dat het een kut einde is
En dan, geeft het jouw dan de recht om mij op ME(mij) te wijzen dat ik te kort kom?quote:
Die vergelijking slaat als een lul op een drumstelquote:Op zondag 30 mei 2010 00:17 schreef badboynova het volgende:
[..]
En dan, geeft het jouw dan de recht om mij op ME(mij) te wijzen dat ik te kort kom?
Een Fries zal geen Limburgs lullen, na een nacht slapen op glad ijs.
Ik heb het nu ook niet zozeer over het 'me'-gezeur.quote:Op zondag 30 mei 2010 00:17 schreef badboynova het volgende:
[..]
En dan, geeft het jouw dan de recht om mij op ME(mij) te wijzen dat ik te kort kom?
Een Fries zal geen Limburgs lullen, na een nacht slapen op glad ijs.
Of als een drumstel die op een gitaar tokkeld (t)quote:Op zondag 30 mei 2010 00:18 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Die vergelijking slaat als een lul op een drumstel
Ligt ?quote:Op zondag 30 mei 2010 00:16 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Het einde stond idd vanaf aflevering 1 al vast. Het is alleen op sommige punten ligt aangepast door acteurs die uit de serie waren geschreven etc
Ik had gelijk: Je bent écht een debiel.quote:Op zondag 30 mei 2010 00:22 schreef badboynova het volgende:
[..]
Of als een drumstel die op een gitaar tokkeld (t)
Flauwquote:
Nah het was niet flauw opzich, en het kan me ook weinig boeien eigenlijkquote:Op zondag 30 mei 2010 00:36 schreef badboynova het volgende:
[..]
Flauw
Of is dat met een VL, voor dat de gram(m)a"s langs komen?
Moet ik dan aanmoedigend toeknikken dat zijn opmerking ook maar ergens op slaat?quote:Op zondag 30 mei 2010 00:39 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nah het was niet flauw opzich, en het kan me ook weinig boeien eigenlijk
Sigmund, jij blijft ook echt mensen afzeiken he
En dat klopt, schaamquote:Op zondag 30 mei 2010 00:33 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Ik had gelijk: Je bent écht een debiel.
Als je achter de pc aant knikken bent is dat ook niet echt gezondquote:Op zondag 30 mei 2010 00:41 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Moet ik dan aanmoedigend toeknikken dat zijn opmerking ook maar ergens op slaat?
jaquote:Op zondag 30 mei 2010 00:41 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Moet ik dan aanmoedigend toeknikken dat zijn opmerking ook maar ergens op slaat?
Dat mag jij allemaal vinden hoor. Ik lig er niet echt wakker van.quote:Op zondag 30 mei 2010 00:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Als je achter de pc aant knikken bent is dat ook niet echt gezond.
Maar goed, meeste posts van jou staat in :
- ohhh ik heb dit gekocht
- of gezeik op een ander
just my 2 cents
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |