Die heb ik nog niet gezienquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:02 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet gezienBinnenkort maar eens aan mijn algemene ontwikkeling werken dan
Doe eens lief, ik mag ook heus wel ergens een gat in mijn ontwikkeling hebbenquote:
Het spijt me, ik wou je geen pijn doen. Maar je moet echt Snatch gaan kijken.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:25 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Doe eens lief, ik mag ook heus wel ergens een gat in mijn ontwikkeling hebben![]()
Ziet er wel zoetsappig uit jaquote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:27 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Het spijt me, ik wou je geen pijn doen. Maar je moet echt Snatch gaan kijken.![]()
Ik heb vanmiddag 'Dear John' gezien. Ow ehm geej.
Een uur bellen? Oeh, vertel. Dat moet spannend geweest zijn.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:31 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ziet er wel zoetsappig uit ja![]()
Ik wilde Welcome (2009) kijken, maar toen heb ik een uur zitten bellen...
Snatch is serieus een toffe film GB, kijken die hap!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:27 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Het spijt me, ik wou je geen pijn doen. Maar je moet echt Snatch gaan kijken.![]()
Ik heb vanmiddag 'Dear John' gezien. Ow ehm geej.
Ik ben niet van plan om weer snel films zoals Dear John te zien met een dame.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:45 schreef Nebo het volgende:
[..]
Snatch is serieus een toffe film GB, kijken die hap!
Dear John vond ik zelf ook erg mooi.
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:49 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik ben niet van plan om weer snel films zoals Dear John te zien met een dame.![]()
Het ging over militairen zei ze. Dus ik had heel iets anders verwacht dan een cliché vrouwenfilm.
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:49 schreef Edwinuss het volgende:
Het ging over militairen zei ze. Dus ik had heel iets anders verwacht dan een cliché vrouwenfilm.
Ben jij even mooi misleid. Hier was de hele zaal zo'n beetje aan het huilen, en het waren ook bijna alleen maar vrouwen, maar ik vond de manier waarop het verhaal was neergezet wel erg mooi. Bovendien was de autistische vader echt heel sterk.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:49 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik ben niet van plan om weer snel films zoals Dear John te zien met een dame.![]()
Echt een jankfilm vind ik het nou ook weer niet eigenlijk... Heb daar bij mij in de zaal ook niks van gemerkt eigenlijk. En de autistische vader was idd erg sterk! Zeker met het toch niet mee willen naar het feestjequote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:05 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ben jij even mooi misleid. Hier was de hele zaal zo'n beetje aan het huilen, en het waren ook bijna alleen maar vrouwen, maar ik vond de manier waarop het verhaal was neergezet wel erg mooi. Bovendien was de autistische vader echt heel sterk.
Of:quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:22 schreef Sigmund666 het volgende:
Me
Flikker eens neer met je 'me dit, me dat'
me me me me(kut, ik stotter niet)quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:22 schreef Sigmund666 het volgende:
Me
Flikker eens neer met je 'me dit, me dat'
Of : ze schoenenquote:
maar ik ben een semi SWA.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:25 schreef Edwinuss het volgende:
Kom op badboynova. Me vader, me zusje, me huis is net zo erg als die meisje of die huisje.
Of de Internetquote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:25 schreef Edwinuss het volgende:
Kom op badboynova. Me vader, me zusje, me huis is net zo erg als die meisje of die huisje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |