Omdat jullie de rest niet snappen en/of het niet waarderenquote:Op maandag 31 mei 2010 22:07 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Waarom moet het bij jou altijd games gerelateerd zijn?
En waarom wil je altijd dat wie die filmpjes gaan zien?quote:Op maandag 31 mei 2010 22:08 schreef AQuila360 het volgende:
Het filmpje waarin Emar hem aankondigd is wel een aanrader trouwens omdat hij ook nogal moeite met de naam heeft
Waarom kijk je die zooi eigenlijkquote:Op maandag 31 mei 2010 22:08 schreef AQuila360 het volgende:
Maar nu zien jullie dus wel dat Flodder450 geen spam monster is maar gewoon een Middle of The Road guy.
Het filmpje waarin Emar hem aankondigd is wel een aanrader trouwens omdat hij ook nogal moeite met de naam heeft
Dat kan niet. Op de gezamenlijke computer van z'n ouders in de huiskamer zit ouderlijk toezicht. Daarom wil hij graag een laptop.quote:Op maandag 31 mei 2010 22:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Waarom kijk je die zooi eigenlijk? En AQ post eens tetten
. Dan is Ed meteen stil
Hij heeft toch al een laptopquote:Op maandag 31 mei 2010 22:12 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Dat kan niet. Op de gezamenlijke computer van z'n ouders in de huiskamer zit ouderlijk toezicht. Daarom wil hij graag een laptop.
Yesh!quote:
quote:Op maandag 31 mei 2010 22:17 schreef AQuila360 het volgende:
En toen dacht ik van dan vraag ik ff Advies aan flodder aangezien hij een ICT expert is. Maar hij blaast alleen computers op.
Gozer. Ik kijk ze ook niet. Ik heb 1 van de eerste afleveringen gezien en onlangs een recente gezien.quote:Op maandag 31 mei 2010 22:18 schreef Flodder450 het volgende:
Zeg ed
als je die filmpjes niet leuk vindt
KIJK ZE DAN OOK NIET
Kan die geen stage lopen bij julliequote:
Nou ik werk niet bij een computer winkel ofzoquote:
hmm...quote:Op maandag 31 mei 2010 22:24 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nou ik werk niet bij een computer winkel ofzo. En ze zouden hier denk ik alleen voor een applicatiebeheerder gaan.
Dan heb je wel de hele dag door Online en Offline SPAM van Flodderquote:Op maandag 31 mei 2010 22:24 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nou ik werk niet bij een computer winkel ofzo. En ze zouden hier denk ik alleen voor een applicatiebeheerder gaan.
Zonde van je geld. Seizoen 2 is echt kut. Download dan ofzo.quote:Op maandag 31 mei 2010 22:26 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dan heb je wel de hele dag door Online en Offline SPAM van Flodder![]()
Ik ga nu ff Heroes kijken want ik ben die opnieuw aan het kijken( omdat ik nu seizoen 2 had gekocht) en nu bevalt die me op een of andere manier beter
Ik koop allesquote:Op maandag 31 mei 2010 22:27 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Zonde van je geld. Seizoen 2 is echt kut. Download dan ofzo.
Nu bezig met Dexter seizoen 4 in 1080P.
Owja, dat is zeker niet verkeerd. Zeker niet als je ook een collectie aan het opbouwen bent. Heb je al wat dvd's of verkoop je die ook nadat je ze hebt gezien?quote:Op maandag 31 mei 2010 22:29 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik koop allesMaar veel ook wel als het goedkoper is. Heroes 2 was een tientje incl verzenden dus dat zal het wel waard zijn
verkopenquote:Op maandag 31 mei 2010 22:30 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Owja, dat is zeker niet verkeerd. Zeker niet als je ook een collectie aan het opbouwen bent. Heb je al wat dvd's of verkoop je die ook nadat je ze hebt gezien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |